Új hozzászólás Aktív témák
-
UHHH
senior tag
Nekem nem tetszett a rendszer, egy kisebb verdában próbáltam, viszont remek dolog, hogy van kikapcsoló hardvergombja.
Más:
Youtube-on: "Egy Ford Ranger Wildrak fedélzetén tudtuk kipróbálni a gyártó egyedi felületét"
Egy kicsit figyeljetek oda, s rakjátok be a t betűt a megfelelő helyre.Lektorálás rulez!
-
Pjotr
senior tag
Sajnos a gyorstöltő funkció nincs benne az új telefonokhoz. Egyébként nagyon jó, nekem a butább van navi nélkül, de Android auto-val megy a waze is és elég hasznos. Ami feltűnő, hogy a rádió nem szól jól, viszont a Spotify meg nagyon szépen telefonról. Azóta csak azt hallgatom.
-
MarciKING24
tag
Annyival kiegészíteném mint Ford márkakereskedő, hogy kb. 1 hónapja jelent meg az Új Fiesta (B479) és abban már sokkal nagyobb felbontású a kijelző mint pl. az általatok tesztelt Rangerban. Meg kb mindenben kisebb ami nem az Új Fiesta (technikai részletezés továbbra sincs persze..)
Egyébként korrekt a cikk, bár szerintem annyira azért nem unalmas a dizájn mint amilyennek kihangsúlyozzátok bár ez azzal is magyarázható, hogy azért ezeket nem keveset nézem/nyomkodom és használom, ezért persze biztos elfogult is vagyok.[ Szerkesztve ]
Straight outta Compton
-
Pjotr
senior tag
válasz MarciKING24 #3 üzenetére
Nem egy Audi, szerintem arra gondoltak vagy BMW. Azokhoz képest tényleg szögegyszerű és láthatóan minimál.
-
babosmiki
addikt
Jól látom, V30 volt rácsatlakoztatva?
"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."
-
Kasya
nagyúr
Csak lenne mar legalabb olyan gyors es porgos a fedelzeti rendszer is, mint ami egy mai telefontol is elvarhato....
Szvsz a téma megjlenites egy Toyota-ban sokkal szebb. -
Bog
HÁZIGAZDA
válasz MarciKING24 #3 üzenetére
A Fiesta külön anyag lesz a B&O miatt
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Stanlee
őstag
A SYNC es SYNC II voltak szerintem azok a rendszerek, amiket jobb lett volna, ha ki sem ad a akezebol a Ford. En nFord rajongo vagyok de pont a SYNC miatt nem vennek fordot. Az elmult egy evben legalabb 10 kulonbozo Ford, kulonbozo felszereltseggel volt a seggem allatt, de ezek kozul vagy a normal pont matrixos felszereltseg vagy a SYNC III-as volt csak normalisan hasznalhato onboard rendszer. SYNC III-tol felfele mar hasznalhato a rendszer. Meg szerencse, hogy sikerult a mernokoknek hasznalhatova tenniuk.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Vesa
veterán
Hát nem egy BMW iDrive...de persze nem is lehet elvárni, nem az a kategória.
Eleve nem szeretem az érintőképernyős rendszereket, mert baromi kényelmetlenek. Oda kell nyúlkálni, edott esetben előre kell hajolni hozzá stb. Az iDrive vezérlőjének kezeléséhez meg sem kell mozdulnom, kényelmesen csücsül a karom a kartámaszon miközben használom. Nem tudom, ezt miért nem lehet bevezetni más autókban is...A tudomány a valóság költészete!
-
RaveForce
veterán
+1! Mazda es audi. A tobbi inkabb vagy uljon az iskolapadba vagy kerdezze meg az elobbiek használói miert elegedettek..
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
cuebler
senior tag
egy "trágyahordó" munkagépről beszélünk éppen hétvégén takarítottam a sajátomat: megnézném, egy idrive szerű tárcsa vagy egy audis tapipad meddig működne annyi por után, amennyit egy-egy alkalommal kipucolok a kocsimból. persze, ez szigorúan csak a ranger-re vonatkozik
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
Kasya
nagyúr
Pedig a Ranger is arra tart, ahova a Hilux. Tapipad... mellesleg kivaloan teszi a dolgat.
Amugy meg, lehet hogy munkaeszkoz, de a jo paraszt nem csak munkara szokta hasznalni.Az iDrive rendszeret nem ismerem, de oszinten megmondom, nem volt meg olyan amit hianyoltam volna. A Volvo XC teljes fizikai szambillentyuzete idegesitobb pl. szvsz.
A Hiluxba konkretan lakk muanyag betet kerult és a kijelzore is vedofoliat kell tenni, ha az ember tenylegesen vigyazni akar ra.
[ Szerkesztve ]
-
cuebler
senior tag
pickup és note8 akárcsak én
nem figyeltem, benne van-e a cikkben, de az érintős funkciók nagy részére vannak dedikált gombok is (klíma, audio), sőt egy részük a kormányról is elérhető (telefon, audio). szóval napok telnek úgy el, hogy hozzáérek egyáltalán az érintőképernyőhöz (amitől amúgy mind a mai napig idegenkedem bármilyen autóban). nagy általánosságban a mai komplett fedélzeti rendszerekről azt gondolom, hogy legalább annyira remek figyelemelterelők, akár egy mobil vagy egy cigaretta"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
Hyena
senior tag
En 2017 december ota hasznalok egy Focust amiben sync 3 van, a rendszer eleg gyors es problemamentes de azert lehetne meg mit csiszolni rajta latszik ,hogy fiatal rendeszer meg itt foleg kenylemi vagy megjelenesbeli dolgokra gondolok mert a stabilitassal nincs baj.
Jo lenne ha lehetne temazni mert ez a vilagoskek alapu szinvilag eleg hervaszto.
Az ,hogy nincsen benne magyar nyelv erosen ciki , leven a konkurens markaknal ez megoldott. (persze nem mindenkinel) es elegge megneheziti a hangvezerles hasznalatat probaljuk csak kimondani a magyar ismerosok nevet az elvart angol kiejtessel ...
A zenelejatszonal neha zavaro, hogy hiaba vannak a zenek betagelve keppel ellatva megis mas adatbazisbol szeretne kepet kitenni de piros pont ,hogy 128 gigas sd kartyat is jol kezel es flacet is lejatszik.
Valoban kenyelmetlen neha elorehajolva piszkalni az erintokijelzot jo lenne valami masodlagos gombos kezelhetoseg is, netan a kormanyon levo joysticke.
A navigacio mukodik jol, de jobb lenne ha az igohoz hasonloan lehetne beadni a cimet mely a beiras kozben folyamatosan szukul...(itt egyben kell beirni a varost utcat hazszamot...)
A wifi meglete oromteli az egysegben de eleg limitaltan hasznalja a rendszer a lehetoseget jo lenne ha mast is lehetne vele csinalni mintsem szoftvert frissiteni amibol eddig meg egy sem erkezett.
Az android auto rendszer mukodik jol , immar a waze es a plex is bekerult az ismert programok koze ami orom es boldogsag. A rendszerbol fakadoan a telefont ekozben vezetekesen ra kell dugni az infotainmentre ami kicsit kenyelmetlen. Talan ha az infotainment kepes lenne a sajat wifijet hasznalva kapcsolodni pl egy tavoli plex szerverre akkor meguszhatnank vezetek nelkul, ehhez persze suzukseg lenne a sync 3on futo appra amibol sajnos eleg keves van.
Nalam pl csak a spotify-t szokta megtalalni de egyebkent a spotify ilyen modon sokkal szarabbul szol mint amikor vezetekesen ra van dugva a telefon az autora es az android auton keresztul szol.
Fontos eszrevetel meg, hogy egyaltalan nem mindegy milyen kabelt hasznal az ember android autozashoz az olcso gagyival probalkozni sem erdemes, allandoan meg fog szakadni a kapcsolat.
A gyari kabel es a minosegiek mukodnek jol, ezt tobbfele telefonnal is kiprobaltam , mas autokban is.
Fordnal dolgozo ismerostol azt hallottam , hogy meg iden szamithatunk egy nagyobb updatre, remelem optimalizalnak nehany dolgot majd benne.
Az elozo generacional mindenesetre sokkal jobb, vegre mar nem windows alapu, gyors , rendszerrol van szo, ami mar elsore is eleg jol mukodik, de remelhetoleg figyelnek majd a felhasznaloi visszajelzesekre es tovabbfejlesztik.harley-davidson-nyiregyhaza.hu
-
Y72
aktív tag
Sajnos az android auto-hoz kábel kell. Nemrég vettem hifi-t, azért utánaolvastam.
A kábelen megy minden fontos adat: zene, internet, kommunikáció, de ha jön egy telefonhívás azt már nem bírja el a kábel ezért arra marad a BT. Amúgy teszteltem hogy mi a különbség BT és AA zeneminőség között és van. A kábeles jobb. BT-n nagyobb lesz a háttérzaj, meg érzésre is közvetlenebb a kábel.
Szerintem jó ez így.
Én vettem mágneses mikro USB kábeleket és 3Dnyomtattam egy egyedi telefontartót hozzá, így csak beteszem a telefont és megy is. (jó meg 0,5 nap elment a középkonzol kiszerelésére hogy az USB kábelt megfelelő helyre tegyem)
A másik óriási előnye az AA-nak hogy lehet a zeneszámokat osztályozni és ez a lista nem marad az autóban.Az viszont tényleg kritikán aluli, hogy milyen kijelzőket és érintőpaneleket használnak az autó- és hifigyártók.
Itt látszik legjobban mennyire húzzák le a szegény* embert.*azért aki újonnan vesz autót már nem annyira szegény.
Viszont erről még az jut eszembe hogy nem feltétlenül csak autóba épített rendszereket kéne tesztelni, hanem a különálló hifi-t is lehetne. Itthon nincsenek ilyen témájú tesztek, miközben a kapható típusok eltérnek más országokétól (Kelet EU-nak számítunk). Amit vettem az is hagy kívánni valót, miközben többe került mint egy átlag okostelefon (aminek jóval jobb a kijelzője).
-
KPistike
aktív tag
Üdv!
"A kábelen megy minden fontos adat: zene, internet, kommunikáció, de ha jön egy telefonhívás azt már nem bírja el a kábel ezért arra marad a BT."
Bár nem jármű infotainment rendszere alapján írom (ezért tettem offba), s azt sem tudom, milyen készüléknél, illetve azon melyik Android rendszeren tapasztaltad, de szerintem az oka nem a kábel terhelhetősége miatt van.
Céges A3 (2017) telefonomat SideSync által a gépen / notebookon kezelem, amire USB Type C (legalábbis a telefonos végén) kábeles kapcsolat vagy WiFi által van lehetőségem. Annyiban hasonló a megoldás az Android Auto és infotainment rendszerhez, hogy a telefonon is telepíteni kell az alkalmazást, és indítani a kapcsolódás sikere érdekében.
Ugyanúgy mindent tudok kezelni minkét kapcsolat által, kivéve a hanghívást - akár bejövőt, akár kimenőt -; mivel még a telefon kijelzőjének képe is megszakad a hívás idején - így tippre a telefon rendszerében érvényes biztonsági oka lehet. Vagyis esetemben a mögöttem álló - esetleg illetéktelen - egyén nem láthatja azt, kivel beszélek - valamint annak hívószámát sem.
Bluetooth kapcsolatnál meg régebben is volt kijelzős kihangosító, valószínűleg annak érzékeli a fejlettebb fejegységet is.
De ez csak tipp, egy hasonló tapasztalat alapján.[ Szerkesztve ]
K. P.
-
Hyena
senior tag
Az biztos, hogy nem a kabel nem birja mivel ugyan nem usb 3 van az autoban de azert az usb 2 otszaz megabitje sem olyan keves, boven eleg lenne erre.
Szeretintem ez egyszeruen igy van kitalalva.
Ergonomiailag az is eleg gaz , hogy a telefon nem fer el az usb csatlakozo alatti tarto zsebben pedig meg csak nem is a legnagyobb telefon az amit hasznalok (galaxy s8). Evekkel ezelott valoszinuleg eleg volt az a hely a kissebb telefonokhoz de egyszeruen nincs hova tenni a telefont (azert meg nem akarok feltenni egy tartot , hogy a fekete kepernyot nezzem)
En csak arra gondoltam, hogy ha mar egyszer van wifi az autoban BT helyett lehetne a telefon es az auto kozott akar wifi direkt kapcsolat is ami gyorsabb.
Android autonal meg kabelen keresztul kapcsolodik au auto a telefonhoz a telefon internetet hasznalva amikor is a szuk keresztmetszet ugyis a telefon mobil internete, akkor mar miert nem lehet ugy, hogy kapcsolodik a telefon megosztott internetere wifin (ha van az autoban es pl a fordban van) egyszerubb lenne.
Bar gondolom eppen azert van ez igy, hogy egyseges legyen a protokol leven sok android autos jarmuben nincs wifi.
Dehat almodik a nyomor .
Jovore amugy lesz majd uj ford focus szebb kijelzovel, ez a tendencia maris megjelent az immar megujult fiestaban.harley-davidson-nyiregyhaza.hu
-
lexter00
őstag
Nincs Magyar nyelv benne??Egy Fordban,amit itthon sokan vesznek?Tudom hogy kis piac vagyunk de ennyire letojni minket.
-
VS461
tag
Mondeoban használom, szempont volt a Sync 3 a felszereltségi listán, hogy végre ne kelljen mindenféle, műszerfalra aggatott telefontartóval szerencsétlenkedni.
CarPlay és Siri nem rossz, de pl. a Home felületen a Maps nem jelenít semmit meg, csak a saját nevét. A saját navigáció ott is fut, és kiadja a navigációs utasításokat. Remélhetőleg ezt javítani fogják.
A gyári navi nem rossz, elhozott Spanyolországig, csak néhány POI-t nem ismer, itt címet kellett megadni (pedig egy HotelF1 biztos, hogy évek óta ott van). Nem szerencsés, hogy nem mutatja, hanyadik kijáratnál kell a körforgót elhagyni; le kell nézni a képre ahelyett, hogy csak számolnám a kijáratokat. Alaprajzról nem mindig jön le, hogy most akkor mi van.
Amúgy felismeri a sokgigás pendrájvot, mellette a másik USB-ben a telefont, szóval, tudja, amit elvártam tőle. Még egy Google Maps és/vagy egy Waze kellene a CarPlay alá...
A kijelzőt viszont nem tudom hardveresen kikapcsolni, pedig nem mindig kellene, hogy menjen, és olyankor a beállítások között kell túrni. Minden egyes alkalommal.[ Szerkesztve ]
Helicopter pilots are different... "За всю историю никто и никогда не сумел завоевать Афганистан. Hикто и никогда" - 9я рота
-
Hyena
senior tag
Jut eszembe android auto alatt immar Plex is van a mar eddig is meglevo Google Play music es Spotify mellett...
harley-davidson-nyiregyhaza.hu
-
Djay
csendes tag
A Ford-nál dolgozom és ezt már jó párszor feldobtuk mint témát az illetékes nagykutyának amikor éppen ide tévedt MO-ra, de mindig csak ugyan azt a sablon szöveget kapjuk vissza, hogy dolgoznak rajta, konkrétumot nem tud mondani, illetve, hogy ez nyilván nem csak a magyar nyelvvel van így, de a környező országok nyelveivel is, de elvileg folyamatosan dolgoznak ezen is és majd egyszer csak meg lesz...
Szóval kitartás...[ Szerkesztve ]
Ha szemmel mindent el lehetne intézni, akkor az utcák tele lennének hullákkal és terhes nőkkel...
-
VS461
tag
Amúgy a legfájdalmasabb mégis csak a rendszer fényerősség-váltása. Van a nappali és az éjjeli profil, amit be lehet állítani. A kettő között automatikusan vált(hat). Ha késő délután bemegyek egy árnyas fasor mellé, akkor is. Hirtelen oda a fényerő. Aztán (és ez a nagyobbik baj), amikor kijövök az árnyékból, az éppen adaptálódó szemembe vágja a nappali fényerőt, újra. Városban, háztömbök között, alagutakból ki-be, aluljáróknál - és mindig nagyot üt az újrázott nappali fényerő.
Nem mellesleg rohadtul melegszik a képernyő felülete, mintha bizony petróleumlámpa adná a megvilágítást.
Olyan furcsa ez egy 21. századi gépjármű fedélzetén, amelynek a motorvezérlése másodpercenként tucatszor méri meg mondjuk, csak a bemenő levegő hőmérsékletét, hogy optimális feltételeket biztosítson az üzemanyag elégetéséhez. A “fokozatmentes” fényerő-váltást egy húszezres dzsunkafon kijelzője is abszolválni képes, ez meg itt szerencsétlenkedik.
Helicopter pilots are different... "За всю историю никто и никогда не сумел завоевать Афганистан. Hикто и никогда" - 9я рота
-
Kasya
nagyúr
-
Drakk
tag
A SYNC 3-al kapcsolatban kérdeznék pár dolgot. Android telefonom van.
Létezik egy App Catalog alkalmazás. Használja valaki?
Hogyan lehet a "gyári" navigációt frissíteni? A magyar Ford oldalon nem találtam semmilyen anyagot erről.Amit most gondolsz, holnapi életedet formálja.
-
Kharon!
csendes tag
A legtöbb gyártónál világos hogy meddig és mennyiért frissítik ingyenesen a térképeket. (Hyndai 10 év, ingyen) A SYNC 3 bemutató filmjei azt sugallják mintha minden frissítés ingyenesen megtörténne majd WIFI-n keresztül. Valahol azt olvastam a SYNC 3 2014-es HERE térképeket használ és az USA-ban elég nagy az elégedetlenség. Ennek ellenére nem tudni, hogy a Ford mikor és milyen módon fogja updatelni a térképeket.
A magyarításhoz annyit találtam, hogy ebben az évben az Indiai angol, a Thai és a Finn nyelvek érkeznek.
http://corporate.ford.com/innovation/the-future-of-transportation.htmlAmi viszont örömteli, hogy 2018-tól a Sygic Applink-el csatlakozik és amint hallottam a Waze is gőzerővel dolgozik. Tehát a gyári navi és a még hivatalosan elérhetetlen Andorid auto mellett további applinkes navigációs megoldások jönnek.
[ Szerkesztve ]
-
Kharon!
csendes tag
Csak tipp, de szerintem a késedelmet nem a menük, vagy a navigáció lefordítása okozza, hanem a "voice command" rendszer magyarítása. Gondolom egy csomó sample-t be kell vinni, hogy a rendszer megtanuljon magyarul.
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- MIUI / HyperOS topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Gyúrósok ide!
- Napelem
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen