Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz MunezXBK #40768 üzenetére

    De, olvastam és épp erre voltam kíváncsi, hogy még gyorsan a csere előtti utolsó 1000 km-re, vagy majd a friss olajba akarod önteni a gélt.
    Erre most nagyjából válaszoltál, és épp ezt a verziót nem értettem, hogy akkor miért a drágábbik és macerásabb megoldást választottad: 4l VW 507 előírásoknak megfelelő szintetikus olaj (pl. Castrol 5W30) és a hozzá külön beadagolós XADO (mazo? :DDD) gél együtt lényegesen drágább, mint tőlük egyben megvenni 4l, azonos kívánalmaknak eleget tevő kész keveréket. És akkor az legalább egy komplett késztermék, előre így megtervezett elegyként.

    Erről jut még eszembe: ha 140-nél még jól megtaposva a gázt (sok kamion és köztük kis öreg autó ment a külső sávban, így gyorsan kificcentem egy RangeRover elé a belsőbe, ami aztán úgy tapadt rám, mint aki ezért kötelezően le fog lökni az útról, így nem akartam fasz lenni, és fékkel visszafurakodni se, így nyomtam, nyomtam, nyomtam... és reméltem legalább neki van lézerérzékelője, ha ennyire sürget :D) hirtelen felszalad a vízhőfok ~90-re, az teljesen normális, vagy azt jelenti, hogy minél előbb le kéne tudni az esedékes vízpumpával egybekötött vezérműszíj cserét? Vagy esetleg féljek valami komolyabbtól is?

    Kicsit meglepett, mert tény hogy ez már a specifikáció szerinti végsebességnél történt, de viszonylag hűvös volt még odakint (múlt hétvége), és nem így mentem végig, csak pár kilométert, és úgy ugrott fel a mutató 60-ról 90-re, mint ha a sebességet mérné ugyan ilyen gázadásra. :U

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák