-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
scope2007
addikt
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #41149 üzenetére
Jelzem külön még azt is, amit nem kéne és alapból is megnéznék néznék
Délután leszedtem a motort burkoló műanyagot, hátha látok valamit. Azon kívül, hogy a burkolat belsejében lévő "szivacs" kicsit szét van menve és nem a legtisztább a motor sem, nem láttam sok mindent. Meghallgatva kívülről, valahonnan jobb alulról jön a sziszegő hang (szemből nézve a motorteret). Csütörtökön már okosabb leszek (remélem).Read only...
-
freaghill
őstag
MunezXBK, ha jól emlékszem akkor te raktál még Xado-t a kocsidba. Van már valami tapasztalat?
-
rob210
nagyúr
Na urak én mindent használtam ami xado
Az olaj nagyon jó szintentartásra azaz ha már megcsináltad a 3 tubusos kezelést akkor utánna ajánlott az olaj, attól ugyanis nem kopik vissza a felületi réteg ami képződik.
Ha kezelted a kocsit 2év vagy 100.000.km elteltével meg kell ismételni a kezelést ami már csak 1 tubus.De ha cado olajjal használod tovább nem kell az ismétlő kezelés.
Renault power
-
Ma is rendeztem egy (úgy tűnik havi rendszerességűvé váló) mosást, mert már alig láttam ki az ablakokon, és ismét meggyűlt a bajom a vízzel.
Biztos a pollanszűrő-akkumulátor-fékolajtartály-ECU sorból folyik be az utastérbe, mert mikor láttam, hogy ismét szivárog befelé a fékpedálnál, akkor felnyitottam az elejét, benyúltam, és olajos-iszapos fekete szar kentem meg az ujjaim hegyét a tócsa aljáról. Aztán bedugtam oda egy vizes porszívó fejét, ami literszámra rántotta ki onnan a folyadékot.
Gondolom két (+1) probléma együttállása lehet ez:
1: több víz jut át az akksi-sor feletti műanyag burkolaton, mint kéne (pedig illeszkedik)
2: el van zárva a víz útja abban az irányban, ahol el kéne folynia, mikor bejut ide
+1: nem tökéletes a tömítés az utastér irányábaAz 1-es és 2-es közül melyiket lenne egyszerűbb megszüntetni és hogyan?
A 2-es orvoslása tűnik kivitelezhetőbbnek, de nem tudom mit kéne kiszerelni, hogy ki tudjam takaírani a vízelvezető nyílást -> ami hol is van pontosan? Melyik alkatrészt kéne kiemelni, hogy hozzáférjek és kiganajozhassam?[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
rob210
nagyúr
válasz Kiskokó #41172 üzenetére
Wazze miért nem kérdezel meg engem amikor mindenki tudja már szerintem itt, hogy fanatikus xado használó vagyok.
Sokan ezért hülyének is néznek, hogy minek olyan drága cucc a kocsiba, de én tudom miért teszem bele.Egyébként meg írj neki privátot és elküldi neked is a véleményét.
De az 150kilómétert amúgy is meg kell várni mire azt mondhatja na végeztem valóban jobb rosszabb nem ért semmit.A teljes felépülése a bevonatnak 1500kilóméter után véglegesedik, ahhoz meg azért idő kell.
Várj még kicsit.
De egyébként ha szeretnéd kipróbálni nyugodtan vedd meg, megbánni nem fogod.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Kiskokó
veterán
válasz rob210 #41173 üzenetére
Nem tudtam, hogy használod.
Milyen autóban/autókban használtad már (motor, évjárat?)
Én félek azért belerakni az A/ ba (2006. 3.0tdi)
De amugy párszor már kérdeztem itt mi a vélemény sose írtad hogy használod.Ez szerinted és tényleg csinál egy 'kerámia" "bevonatot" a sérüléseken ?
Miket tapasztaltál? Hangra, erőbe, fogyasztás... bármi.
Melyiket ajánlod a 3 lépéses tubusokat vagy a Stage 1-et ?
Bármi infód tanácsod, ötleted tipped van ezzel kapcsolatban, szívesen olvasom.
Köszönöm| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz rob210 #41173 üzenetére
Mikor legutóbb Munez felhozta a Xado témát kicsit utánanéztem.
2010-ben tényleg csináltattak egy tesztet a TÜV-el is, ami igazolta, hogy valósak bizonyos állításaik (nem "ég és föld" mértékben, de mérésekkel kimutathatóan csökken a káros anyag kibocsátás, látványosan felfelé nőve kiegyenlítődik a hengerek közt a nyomás, és már nem rémlik miket mértek még, de elektro-mikroszkópos vizsgálat nem volt, hogy tényleg kialakul-e a kerámiaréteg, ahogy a reklám ígéri, csak gyakorlati beállítottságú vizsgálatok voltak és pontszerűen, nem vizsgálták azt sem, hogy meddig marad meg ez a hatás, és hogy hosszú távon lehet-e hátulütője, főleg pl. a turbónál...).
Ezt maga a TÜV is visszaigazolta nekem email-ben, mert elsőre biztosra vettem volna, hogy kamu ami az oldalukon szerepel (a tanúsítvánnyal együtt). Viszont azt is melléírták a válaszlevélben, hogy a méréseket 2010-ben végezték és egy tanúsítványuk csak egy éven át hiteles, azóta viszont nem végeztek újabb vizsgálatokat Xado termékeken, tehát lényegében mégis átverés, hogy még mindig a 2010-es (azóta lejárt) TÜV papírokkal reklámozzák magukat (ami eleve csak a dízel gél érvényes, nem az egész termékpalettájukra).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz bitpork #41171 üzenetére
Köszönöm a képet.
Több luk is van még, vagy az egész sorért az akksi alatti lukak felelősek?
Mint ha az ECU felől benyúlva a tartály alá egy mélyebb gödröt tapogattam volna, amit szintén el tudnék képzelni valamikori lefolyónak (mivel mély, így ott gyűlik össze a víz) és közelebb van a vezető oldalhoz, ahol beázott. Viszont azon a részem bonyolultabb dolog szerelgetni, mint kiemelni az akksit.Az ECU15-nek van permanens tárolója, esetleg tartalék akkumulátora vagy jó eséllyel elfelejti a kulcs ID-ket (és pár kevésbé látványos finombeállítást is), ha nem kötök töltőt a kábelek végére míg kiveszem az akkumulátort?
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
rob210
nagyúr
válasz Kiskokó #41174 üzenetére
A 2006 os 3.0tdibe mennyi motorolaj van mert annak függvénye hogy mennyi kell bele.
Én a tubusos verziót javaslom.Illetve a motorban mennyi kilóméter van?
Nálam amikor megvettem a kocsit megkapta a kezelést, 3 tubus (1.4-es benzines renault megane)
Konkrétan most gyári értéken van a motor kompresszióm.
Ezzel nekem bizonyította is a xado, hogy valóban jó.Apósom Fiat puntójában (1.0 99'benzines) is megcsináltuk a kezelést, amikor eltört egy csapszeg a kocsijában és szét kellett szedni a hengert, az autószerelő azt mondta ő még ilyen hengerfalat meg dugattyút nem látott 12éves autónál.
Tehát tényleg felépül a felület amit ígértek.
Az egyetlen dolog csupán amire érdemes odafigyelni, hogy ne neten rendeld, me rt hamisítják!!!Be kell menni a kereskedésbe van szakboltjuk viszonteladójuk, nem kevés és az eredeti terméket kel megvenni.
A fogod belenyomod az olajbetöltőbe és csókolom technikát, minden esetre nem javaslom, bár úgy is működik, de sokkal hatékonyabb ha egy kis olajban feloldod elkevergeted és úgy öntöd bele.
Az olajból egyébként kiválik és az olaj minőségét nem befolyásolja , de a betöltéskor számít, hogy egy kupacot bele paszírozol a gépbe, vagy elkevert állapotba kerül be.
Jobban eljut mindenhova ahova kell.
A többit privátba, mert nem biztos, hogy mindenkit érdekel a dolog.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz janos666 #41175 üzenetére
Erre annyit tudok mondani, hogy a termékeikben ugyan az a hatóanyag csak más koncentrációban és más segédanyagokkal elegyítve.
Tehát ha az egyikben működik a másikban is.Nem vagyok xado forgalmazó ezt jelzem, csak nekem bizonyított.
Halkabb lett a motorom, és mint írtam a kompresszió adataim is mind a gyári értéken vannak.Emellett fogyasztás csökkentő hatása is van, mert én a váltóba is tettem, kisebb a surlódás több energia szabadul fel a hajtásra, nem melegszik a motor feleslegesen.
Egyébként meg ha azt vesszük alapul a gyógyszereket sem vizsgálják meg évente mégis beszeded ha kell.
Ráadásul egy ibuprofen tartalmú termék van nem, ezer féle, változata van egyszer bevuzsgálták és azóte egy csomó gyógyszerben használják.Persze ez egy erősen sarkított példa.
Renault power
-
cellpeti
veterán
egy 2003 VW Passat mennyire költséges fentartani? Itt nem csak a tankolásra gondolok, hanem a szervízekre(nem VW).
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Octi
aktív tag
válasz cellpeti #41180 üzenetére
Ez így nehéz.
Én 3 éve vettem a 2001-es 1.9PD-t. Egy tandempumpa cserén kívül csak a kötelező dolgokat kellett cserélni.
Sógorom 2 éve vett egy 2005-öst, ugyan ilyen motorral. 1 év alatt rálocsolt majdnem 700e HUF-ot, aztán káromkodva eladta.Egyébként motortól függetlenül a futómű az, ami elég költséges mulatság (már amikor hozzá kell nyúlni).
[ Szerkesztve ]
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
FoBCRaistlin
őstag
Szasztok!
Már hiányoztam mi? Majdnem sírtatok
Alig jövök kutyapestre máris megvan az első kaland.
Tegnap késő este indulunk haza moziból. Egyszer csak mellettem elmegy hangos sziszegés mellett egy Újabb Punto. Hmmm, na mondom te ki vagy. Lámpánál dupla sáv, mit ad isten mellé érek, első autók vagyunk.
Na mondom az egy finom lesz, de ha latalpalja, akkor bepróbálom. (fogalmam sem volt milyen gép)
Lámpa vált, finom indulás... hát nem rálép hehe mondom, akkor menjünk. Elmaradt a drága, de nagyon szépen haladt.
Most néztem meg. FIAT PUNTO EVO 1.4 Mair Turbo SportTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #41185 üzenetére
Új végrehajtója lett a városnak.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #41187 üzenetére
Ugyan már, veszprémben vagizhattam, de itt nagyon pici halacska vagyok. Gyakrabban fogok én kullogni hátul mint elöl sztem.
Már alig várom, hogy meglepjek valami fekete Leon-t
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #41185 üzenetére
Mint shit az asztalról.
-
zenke
aktív tag
Az 1.8T-n tényleg hűti víz is a turbót?
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #41179 üzenetére
elötte is mértetek kompressziót?
szám szakilag mennyit javított?zenke:jobb turbosoknál elő szokott fordulni, hogy víz körös is a csiga...
Sanyi, remélem nem dél budai oldalon lettél új sheriff, azért ha össze futunk majd szólj hogy hajbokoljak
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #41194 üzenetére
Kisebbet
Pont, hogy Te hajtasz a Luiginál kisebbekre; 1,4-es Fiat, meg 1,8-as szejat, vw "gépjárművel" állsz le izmoskodni.
Meg gondolom, akadt egy-két 1,2-es is.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #41194 üzenetére
Szólhattál volna. Épp itt lett volna az ideje, hogy kikapj a kis 1.4-es rakétámtól
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #41198 üzenetére
Az voltam még 5 éve. Szüleim ott laknak, így heti rendszerességgel vagyok Gyulán. Ott nőttem fel. Szeretem nagyon azt a várost. Azóta Békéscsabán nyomom.
Valószínűleg ezekkel a paraméterekkel is szénné aláznál. Hiába lenne üres az én vasam
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Morris #41199 üzenetére
Jó hely.
Nekem tetszett, olyan nyugis, tele szökőkúttal.
Hazafelé mentem át szegeden aztán nem tudtam miért néznek rám ferde szemmel. (a megoldást nem árulom el). Aztán összefutottam egy átverős Golf4-el. Totál alapnak tűnt, semmi feltűnés, de olyan szépen lépett velem, hogy csak néztem.Ok, persze de amúgy meglepően sokat számít az a plusz súly.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Új hozzászólás Aktív témák
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!