-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #81556480 #41852 üzenetére
Tudod, a légtömegmérő csak egy fűtőszál, ami ahogy a légáram hűti, változik az ellenállása. A vezérlő csak egy referencia 5 voltot ad, és egy kicsit kevesebbet vár vissza, ezalatt 12 v val fűti. Ha az 5 voltos ágát diódával terheljük, azt hiszi a gép, hogy padlógázon megyünk. A legnagyobb hátránya, hogy elvész a turbó efekt. Ezért csak a légtömegmérő hibájának kiszűrésére szoktam,alkalmazni. A légtömegmérő csatlakozójának 2 pólusát kell egy diódával rövidre zárni. Nagyon hatékony diagnosztikai eszköz.
-
válasz #81556480 #41854 üzenetére
Miért nem viszed el egy tisztességes chiptuningra miután rendbe tetted?
Vagy ha OBD2-es, akkor esetleg vehetnél egy ilyet és addig játszogathatnál egy map editorral, míg rá nem unsz.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
#81556480
törölt tag
válasz janos666 #41855 üzenetére
Ne haragudj de ..
kérdezek valamit mert a végére akarok járni, kipróbálni, stb.. erre jön valaki.. most te és próbálsz rábeszélni arra ami engem nem érdekel, és teljesen más.
Első komment a kérdésemmel kapcsolatban az volt hogy NEM JÓ. nem ér semmit.
Megértettem!
de továbbra is kérdeztem, hátha tudja valaki mi ez, hogyan működik mivel semmiféle leírás nincs rajta. Ebből leszűrhetted hogy még mindíg kifejezetten ez a cucc érdekel, erre irányulnak a kérdéseim.
Több okból is.
Ez megvan.
Ez benne volt a kocsiban, de lehet hogy emellett volt benne más chiptuning is. De elég sokminden megpusztult mostanság benne, így ezzel (mint kiderült- ez sem derült volna ki ha nem kérdezek tovább) ki tudom szűrni a légtömegmérő hibát. amire amúgy is nagy az esély.Remélem nem gond.
[ Módosította: Morris ]
-
válasz #81556480 #41856 üzenetére
Egy jóindulatú tanácsot sokkal finomabban is vissza lehet utasítani...még akkor is ha eleget hallottad már a tanácsot. Valóban igaz, hogy okos ember nem ad tanácsot mert a bolond nem fogadja meg, az eszesnek meg nincs rá szüksége.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
4x4-es eleve kevesebb fogyott jócskán, ezt a cégnél is lereagálták, s viszonylag hamar be is fejezték a gyártást, ezért nincs 1,8T-ből a sportosabb külsővel (mert azt csak utána kezdték el feltenni).
Esetleg jürgenék fele lenne érdemes körbenézni, de sehogy sem lesz egyszerű, ez sajnos a sima 1,8 T-re is igaz - egyre kevesebb a normális eladó példány belőlük.
A másik: nem tudom, milyen ez a jelenlegi 160 lovas gépsárkány, de ha pl hasonló a súly, akkor nem lesz egy egetrengető a különbség. A lóerőt duplázni kell (de min +50 %), hogy a fú b+ érzés meglegyen. Persze, ha a mostani szívó, akkor azért a turbós jelleg érezhető előnyt produkál az alsóbb fordulatszám-tartományban....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Gondolom, tisztában van ezzel ő is. (a plusz súlyt kihagytad.)
ám, amint van egy kis nyálka, netán hó az úton, mindjárt megváltozik a helyzet.
Jó, eddig kb 1%-ban hiányzott nekem.
Mod: esetleg még egy igen durva upgradet tudok elképzelni, ahova szükséges lehet.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
8th
addikt
válasz tomcsi23 #41862 üzenetére
Az a cink a régi 4motion-al, hogy ha egy élesebb kanyarban nyelezed a kanyar belső ívén lévő két kerék elforog a külső íven lévő első kerék kapja a nyomaték túlnyomó részét a hátsó meg jóformán nem csinál semmit. Az audi féle ős torsen ilyen szempontból klasszisokkal jobb hajtás. Ott ha három tetszőleges féltengelyt kiszedsz a kocsi akkor is járóképes marad. Svédek ki is próbálták.
-
rihi1
tag
válasz tomcsi23 #41858 üzenetére
tudom hogy ritka példányokról beszélünk,ezért is vagyok bajba!
1.8T 4x4xsportos külsővel ugy tudom azért maradt el mert nem akartak konkurenciát konszernen belül!
(S3)
mindig elsőkerekes szivó autoim voltak,most ezért szeretnék kiprobálni egy olyat,ami húz is meg tól is.
voltak problémáim hogy nem tudta levinni taljara ezt a pár lovat se,ezért akarnék erősebbe 4x4-et
tudom hogy nem lesz egy hű de nagy változás, mert csak plusz egy két lóerőlöl beszélünk,de mégiscsak fejlődés.
amugy a 4x4 közel 150kg-al nehezebb ,de állitólag nagyon jól kanyarodik. kapott egy igényes többlengőkaros hátsó futómüvet meg egy haldex hátsó hajtást.
kinti piacokat nézegetem,de ott is ritkák a jó példányok. -
csiben1
tag
Újra itt vagyok Ha cserélek is kocsit, akkor valószínű 1.4 pdtdi Polo III lesz. De erről a motorrol kb ugyanannyi jót meg rosszat lehet hallani. 10+ évesen lehet találni még normális állapotút vagy felejtsem el? Illetve ha belenyúlok a szarba csak nagyságrendileg mekkora javítási költségekkel kell kalkulálni?
You can walk straight through hell with a smile
-
csiben1
tag
-
kk831228
addikt
Volt már rá példa azért...
(#41822) csiben1 Na azért össze kellene hasonlítani egy új turbós közvetelen befecskendezésű bezinessel az árakat. Nem lenne azért nagy különbség.(szerintem)
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
#81556480
törölt tag
válasz bitpork #41857 üzenetére
Értem, elnézésedet kérem a stílusért.
Csak pl a multkor kérdeztem a vectra alá milyen et-jű 17es felni jó.
Aztán sorra jöttek hogy én vagyok a hülye, mert 17es felnit akarok, meg gyárit vegyél, többen is. Pedig nem az volt a kérdés. Csak annyit akartam tudni melyik ET nem lóg ki.Nekem ez kicsit olyan mint amikor megkérdezi valaki milyen AMD VGA-t vegyen ennyi és ennyi pénzért, erre azt mondják neki nvidiát kell venni mert az jobb. Ezthiszem flamenek mondják az okosok
Ha meg visszaolvasod az elejéig, nem tuningolni akarok, hanem kifejezetten erről keresek információkat mert köze van a légtömegmérőhöz , és az is elromlott (talán ) a kocsin.
Ja meg a javítani valóért is elnézést. Sosem tudom melyik topicban fér el ez a szó.
-
TaaT
veterán
válasz #81556480 #41882 üzenetére
"Csak pl a multkor kérdeztem a vectra alá milyen et-jű 17es felni jó.
Aztán sorra jöttek hogy én vagyok a hülye, mert 17es felnit akarok, meg gyárit vegyél, többen is."Minden oldalnak más az (autós) közössége, a totalcar-on egyenes keresztre feszítenek ha vmi gyári dolgot módosítasz a kocsidon, a carstyling.hu-n meg azt mondták volna hogy elfér ott a 18-as is
Give them hell Ukraine!
-
narancsnn
senior tag
1.9TDI-nél a turbót kell tisztítani? 145.000km van benne, semmi baja... Csak ha szokták, vagy kell akkor megcsinálnám.
-
rihi1
tag
Tomcsi23 látom neked 180 le leon FR van!
Neked nem hiányzik a 4 kerék hajtás?
Teljesen megvagy elégedve vele, megvennéd ujra?
Köszi. -
narancsnn
senior tag
Seat toledo 2-be, lehet dupla dines rádiót rakni?
Ha igen, akkor tud valaki valami gyárit?MunezXBK: Köszi
-
tomcsi23
veterán
Ha visszaolvasol, részben már válaszoltam. Eddig kb 1 %-ban hiányzott a haldex, mármint a hajtás, nem a plusz súly. Ja, és a csomagtartóból is elvesz pár litert, ugye.
Most lesz 5 éve, hogy nálam van. Nem bántam meg, még most is megvenném - magamtól....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
m4rc!
őstag
-
Huh! Ma volt egy kis eső (amit a ház előtt állva, nem tető alatt élt meg), és máris vizes a szőnyeg. Úgy tűnik, hogy az akksi alatti műanyag szűkítő (részleges) kiiktatása nem oldotta meg az ügyet.
Sőt, eddig egy kis zápor nem volt elég, hogy érezhetően nedvesítsen (gurultam is már heves esőben, és akkor sem vettem észre, csak mosás után, mikor hirtelen sok vizet kapott öblítéskor).Mi a következő opció, amit a pedálok feletti vízbejutás ellen lehet tenni?
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz #81556480 #41882 üzenetére
Akkor képzelj el engem: megvettem a köztudomásúlag legszarabb kocsit. Osztanak is rendesen, de csak szóba állok velük, mert tudom hogy nem azért mondják, mert irigyek (pedig de ), hanem mert a javamat akarják....csak én nem adom
janos666: nincs következő opció! Ki kell venni az akksit teljesen, annak a tartóját is, és ki kell kotorni a levezetőt teljesen! Nekem ezzel, illetve a 4-6 havi ismétléssel tökéletesen levezeti a vizet.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bitpork #41892 üzenetére
Google-el még olyasmit találtam, hogy a tetőablak szigetelésénél is be-, majd az A oszlopnál a belső burkolat mögött lecsoroghat, és onnan is átáztathatja a szivacsot.
Tényleg megtörténhetne ilyesmi anélkül, hogy közben átnedvesedne a kárpitburkolat az ablak körül és/vagy az A oszlopon?Eltolattam a tetőablakot, és körbenéztem. Nem állt víz a sínei mellett, de nem volt teljesen száraz sem (olyan szaunásan nedves volt ott a por). Mondjuk amennyi víz lejutott a szőnyegre, az biztos lesodorta volna már magával a port, amit még ott fent láttam. Biztos csak a párát és/vagy a kenőzsírt vette fel az ottani por, de nem folyik át közvetlenül deciliter számra a víz (ami lemosná ezt a port...).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
AndrewTdi
addikt
sziasztok!
Visszaértünk Wörthiről. Az ottaniak szerint régen voltak már ennyien.
Holnap felteszem a készített képeket, persze nyersen, és nem vagyok egy fotóművész. de ha mégis érdekel titeket, adok linket.Fasza volt.
-