-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
A szlovákiai seat klubb mérős napot tartott, aki megengedhette magának, azt lemérték.
A nap győztese, egyben a vesztese is egy leon 1 cupra 4 1.8T 248kW!!!!.
Mivel a 4 kerék nem csúszik meg könnyen és a a haldexot is fixre cserélte, ezért elment a kuplung a mérésnél.
248kW az elég komoly teljesítmény. ez az ARL is megy mint a meszes, de a cupra 4 horzsol.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mágus2 #40842 üzenetére
Az mondjuk érdekes, hogy a szervizemlékeztetőt nem sikerült eltüntetni a VCDS féle SRI-vel.
30k-nál cserél olajat, most 81k-s, úgyhogy már régóta zavarja a 15k-s jelzés.
Mondtam neki, hogy én inkább 10k után fogom, de nem győztem meg.Igaz hogy felénk még simán jó az az olaj, amit egy személyautóból 10k után kidobunk azokba az öregebb mezőgazdasági gépekbe, amik isszák az olajat (nem is feltétlenül a motortérből kiköpve, hanem van olyan eszköz, amit eleve úgy találtak ki, hogy a fáradt motorolajat folyamatosan csepegtetve mossák le az üzemi port a külső mozgó csuklókról...).
Így könnyebb nagyvonalúnak lenni. De 30k már nagyon a másik véglet.Jut eszembe: 1.9 TDI-be akkor ~4.5l olaj megy?
Ha holnap "szóba állnak velem" (ki tudom alkudni, hogy vállalkozóira kistételben is nagykeráron adják ki) akkor kipróbálom a VW 507.0 minősítésű Xado olajat. (A könyvelőnk biztos megdicsér majd érte. ) Nagyobb bajt nem igen okozhat 10k alatt, mint ha Castrol lenne benne 30k-t.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
Otisz
őstag
Lenne itt olyan "dízelszaki" aki Komáromi vagy közel lakik hozzá és megtekintene egy 1.9TD mocit? Természetesen nem kérem ingyen.
Jelenleg nincs senki akit eltudnék rángatni Szfvárról, én meg nem értek hozzá.
A Vento meg csak áll...és áll...[ Szerkesztve ]
(OO[IIII][IIII]OO)
-
VR6-Fan
veterán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Vaú. Ma 69.4l szaladt az A4-be. Ezek szerint 70 lityós lehet a tank.
GPS-en be volt időzítve a tankolás, de az lefagyott, és mire ez feltűnt már majdnem késő lett, 90-el gurultam az M3-on a következőig. Többször nem játszok ilyet hogy a pirosba is beengedem csak azért hogy OMV is útbaessen, vagy inkább 20 literért is megállok ha elmegyek amellett.
Ez a 69.4l 998km-ig vitt az előző csurdultig öntéstől, szóval nem tudom miért igérget nekem mindig 1200-1300 kilométert a számítógép friss teletankra. (Lefelé jól lát, mire megálltam már csak 10-et írt.)TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
MunezXBK
nagyúr
Nna...jövünk haza a nyaralóból, rózsaszín pólós menő arc 406-tal nagyon keni...mondom asszonynak, hogy az emelkedőn lealázom.
Szerencsétlen 406 má okádta a füstöt, Én akkor nyomtam neki még egy kövéret, csúnyán elvertem. Lámpánál nagy nehezen mellém ért, átkiabáltam neki, hogy nem megy ez a f@sch?
Há ez ennyit bír...mekkora motor? Egynyóc benya...erre az asszony rákérdezett, hogy akkor minek erőlködsz?
-
rob210
nagyúr
Na ma megvolt a mumusmentés.
Lent matattam a kis megane körül a parkolóban, amikor odajött egy idős úriember és közölte tudnék-e segíteni neki, mert a kocsija nem indul.
Rajta felejtette a világítást és magas lett a villanyszámlaMondtam neki persze segítek melyik kocsi lenne az.
Amikor rámutatott a sparkra, nagyon elmosolyodtam.
De azért segítettem nekiRenault power
-
Lall
veterán
2.0 TFSi-nél normális a 3-4ezer km-erenkénti 1 liter olajfogyasztás? Szeríz azt mondja, örüljek, hogy csak ennyi. (Mobil1 0-W40)
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
Lall
veterán
válasz Mágus2 #40881 üzenetére
Mióta meg van ennyi az olajfogyazstása (70ezer km óta). Nem kapok szét semmit. Hülye vagyok az egészhez. Örülök, ha tudom melyik a motor.
Nemsoká viszem kötelező szervizre egy baráti szervizbe. Akkor megmondom, hogy nézzék meg amit javasoltál, hátha...
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
Mágus2
Közösségépítő
Lehet, hogy csak falábú vagy, és nem tudod, hogyan kell bemelegíteni a motort mielőtt elkezded tiporni a gázt.
Magasabb fordulaton kis terheléssel kell haladni, amíg el nem éri az üzemi hőfokot az olaj, nem a víz, hanem az olaj.
2000 fordulat fölött de 3000 alatt simogatni a gázpedált. A sofőr azért ül az autóban, hogy dolgozzon, nem azért, hogy bedobja városban az 5-öst és aludjon.
Nem kell hogy üsd, minden kigyorsításnál kap a pofájára a turbó.
[ Szerkesztve ]
-
Lall
veterán
válasz Mágus2 #40883 üzenetére
Nem hinném, nem ütöm a kocsit, csak ha nagyon muszáj. Csak az érzés és a Suzukisok miatt van alattam ilyen.
Nem tudom mennyire fontos, de a dologhoz hozzátartozik, hogy előttem a tulajdonos (cégesautó), az autópályát rótta vele Győr és Zürich közt 30ezeres szervízzel, long life olajjal. Mivel én inkább vérosban használom visszaálltam 15ezerre. Úgy gondolom amúgy is jobb a motornak ez.
Vezetni, tudok, attól még hogy hülye vagyok az autóhoz. Bemelegíteni is tudom, szoktam, nem ütöm, nem kínzom, nem hiszem, hogy ezzel lenne a baj.
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
Lall
veterán
válasz MunezXBK #40885 üzenetére
Mármint olaj, olajszűrő cserére? Amúgy a 0-W40 a javasolt olaj bele?
Mágus2: Ez egy családi autó. Ő van értem, nem én őérte. Vezeti a feleségem is, én is. Szerintem normálisan. 230ezer kilometer van benne, semmi, ismétlem semmi baja nem volt eddig. Úgy gondolom ez az olajfogyasztés semm akkora gond, hogy verjem a fejem a falba, PDTdi-k is megesznek ennyit. Csak gondoltam rákérdezek, hogy normális -e?
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
Mágus2
Közösségépítő
Sokan azt hiszik, hogy a turbó sokat kap pályán, pedig ez nem igaz, akkor kap sokat, ha gyorsítasz vele.
Ha csak tartod a 140-et akkor minimális nyomáson üzemel. De ha megtaposod, mindjárt a maximális nyomást adja, amíg el nem éri a kívánt sebességet.
Múltkor mértem a tdi-t pályán tartós 130-nál 0,2 bar nyomással mentem tempomattal. Amint gyorsítottam, 1 bart nyomott. Gondolom ez a benzinesnél is így van.
Ez a longlife csak azoknak jó,akik sokat mennek hosszú utakat, üzemi hőfokon kis terheléssel.
Van itt pdtdi a kollégának, napi használatban 300 000km fölött 15 000-ként cserél olajat, és 2 csere között egy litert eszik meg, ezért is gondolom, hogy nem normális ekkora olajfogyasztás.
5w 40-et próbálj ki, valami rendes márkát.
[ Szerkesztve ]
-
-
Lall
veterán
válasz MunezXBK #40889 üzenetére
Nem értek hozzá, fogalmam sincs az olajok közti különbségről, sőt az egész autószervizelésről cakk-pakk, ezért kérdezem. A szervíz azt mondta, ez a gyári, ezért ezt kapott. Én mielőtt elvittem, azt hittem 5-W40 a normális. Ez van.
Amúgy milyen géped van a 10W-40-re?
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
freaghill
őstag
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mastroweld Evobasic mini-140i inverteres hegesztő eladó
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -