Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KisApám
addikt
Márkaszervíz kb. kizárva az óradíj miatt, a kocsi árának egy jó részét elkérnék szerelésre...
Van egy szerelő, akihez szoktam vinni, megbízható eddig, hátha továbbiakban is szerencsém lesz vele.
Vagy van tippetek, hova vihetném?[ Szerkesztve ]
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
macilaci78
nagyúr
válasz KisApám #193692 üzenetére
A motor alatt fém lemez van, nem tudom megnézni, hogy hol csöpög - Nálam 10k km-en (egy periódis) nincs, csak pár deci fogyás, de a kocsi alatt így is volt olajfolt. Az EGR szelep mellett jön ki.
Motorsmosás alul-felül, párszáz km és látszódni fog nálad is, honnan jön. Már ha nem az égéstérbe kerül.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Kumblee88
csendes tag
Sziasztok a segítségeteket kérném! Miért csinalja azt az autóm, hogy neha tok random szerűen csörög, zörög valami a kaszti alatt középen de csak alapjaraton ha picit terhelem akar a kuplungot engedem neki akkor elhallgat... Rezonancia lehet? Gondoltam meg tarto bilincsre vagy valami ilyesmire!
Választotokat előre is köszönöm!
-
Kumblee88
csendes tag
Egy másik kérdés is lenne random neha sipol 3at semmi nem jelenik meg a muszerfalon az ABS illetve a fék kontrollampam pedig felvillan mikor raadom a gyujtast!
Ez akkor sipol mikor egy nagyobbat fekezek!
Az a vicc hogy nemrég lettek fekek is cserélve az autoszerelo ismerősöm mikor bekoptatta o is mondta hogy neha 3at sipol de semmi visszajelzés pedig mindent atnezett rajta!!!
Diag se ír semmit!
Egyenlőre csak vakarjuk a fejünket, hogy mi lehet! Semmilyen írást nem találunk róla[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Kumblee88 #193705 üzenetére
Akna és néz alá lehet egy kipufogónál lévő hőpajzs lazult le(rohadt el a felfogatási pontja)
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
Winne
nagyúr
válasz focvis #193683 üzenetére
+ @ dozó köszi a felnis tippeket, lesz ez még téma biztosan tavasszal.
Más kérdés: Nézzétek meg légyszi ezt az autót: [link]
Ebben leírás szerint melyik extra nincs benne, ami fontos, jó lenne, ha benne lenne?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
lsebestyen
addikt
válasz KisApám #193701 üzenetére
Hali. FB-on Octavia csoportban elég sokan felújították már a BFQ, BSE motorjukat, ott kérdeznék, keresnék a posztok között.
Sajnos ennél a motornál ez szinte törvényszerűen bekövetkezik egyszer.
Családban is van egy Octavia, az is meg lett csinálva (hengerfej is le lett szedve, dugattyúgyűrű csere, szelepszár szimmering stb) még 7-8 évvel ezelőtt, azóta minimális az olajfogyasztása.Viszont ami motorgenerálnál nem lett cserélve, az az olajpumpa, ami később elő is jött hibának, meg volt kopva. Én azt is cserélném, + csapágyakra ránézni.
-
félisten
-
válasz macilaci78 #193717 üzenetére
A fordomban volt de mindent homályosan láttam a fűtés miatt. Nekem nem jött be.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz cech19960320 #193721 üzenetére
Mondjuk egy gyári pl Hans üveg amúgy is elviszi az ember gatyáját , nem kell bele hókusz-pókusz
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Winne
nagyúr
válasz yodamester10 #193725 üzenetére
Én is sokallom, de olcsóbban meg amit eddig hívtam mind törött volt.
Na mutass egy olyat akkor.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Kickass
őstag
válasz Winne #193724 üzenetére
A listában van több is ami pofás olyan 3.890-től 4.590-ig, az egész pofás, az Ambition felszereltséget és a DSG-s TSI-t elengedném.
A lenti triobol meg az utolsó, kár hogy fehérA carnextes hasonlo km-es volt de olcsóbban
A törés fétist szintén nem értem, ha csak koccanás(ok) voltak pont nem érdekelne (sajátomonak van három JSZP-s bejegyzése is, mind koccanás, egy festett elem van ami mérhetően eltér), de nem tudom ennek utána mentél-e vagy csak elijesztett a JSZP bejegyzés.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #193728 üzenetére
Az a 6,6 mFt a 4,5 mFt kerethez képest is laza 45%-os többlet. Kicsinek nem nevezném.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
kisza25
félisten
Csak ebben benne lehet elsőre egy lízingcég, aztán a valós első tulaj mikor kifizeti, aztán egy kereskedés és az eladja, aztán megint kereskedés már 5 tulaj papíon, közben meg valóságban kettő
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
yodamester10
őstag
válasz macilaci78 #193729 üzenetére
Ez igaz,de a 2 autó között minőségben és felszereltségben is van 45% a 2:1-ben-ről nem is beszélve.Én felhasználási szokásaimnál van mikor 6 ezerért tankolok 2 havonta és megyek napi 35-40km-t ezt is vegyük számításba.
-
Winne
nagyúr
válasz Kickass #193727 üzenetére
Az Ambition felszereltséggel mi a baj?
Az automata kizárt, olyat nem veszünk.
A "törés fétis" azért van, mert innen nekem Pest 250 km, esélyem sincs két kisgyerek mellett felmenni vizsgálgatni az autókat, hogy aztán majd a végén legyen valami konklúzió, ami alapján tudjak választani, kvázi az marad, hogy ami sérülésmentes, ott legalább emiatt nem kell aggódnom, hogy szerkezetileg rossz, vagy gyenge.
Most a 3 linkem közül felhívtam [ezt] és a motorháztető lehetett sérült, más a festékvastagság, de elvileg csak az , ez még látatlanban sem zavar, lehet kavics, vagy nemtudom, ettől még lehetett komolyabb baja is nyilván. Azt mondta nem kell hozzányúlni, nincs rajta most semmi ami cserés, max a gumi lesz az.
A Weltautós 3-ból elől oldalt hátul is törött volt 2, na ilyet nem mernék megvenni.
@ #193728 yodamester10 : ez már nagyon sok sajna.
Akkor már lehet ezt venném meg: [link]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Szada85
aktív tag
Sziasztok!
Mivel az örületbe kerget a márkaszerviz által régebben berakott Brembo betétek sírása, lecserélném gyári ATE-ra, tárcsával mindennel.
Van valakinek tippje, hol érdemes keresni elsö féknyereg csavarjainak meghúzási nyomatékát?
Nem a konzol, hanem a nyereg konzolra rögzítését szolgáló csavarokét. Már googliztam egy nagyobb kanyart, szembejött már 35Nm, máshol "kézfeszes", csak mielött nekiesek szeretnék tisztán látni.(2015, Seat Leon 5F Cupra, normál (340mm-es) elsö fékröl lenne szó, PR-szám: 1LD/1LJ).
Köszi elöre is!
-
-
6030D
Ármester
válasz Winne #193732 üzenetére
Ez kb ugyanaz a felszereltség, mint a miénk. Meg nem erősített információim szerint navi abban van, aminek a tetején van antenna. Meg a fejen APP felirat helyett NAV van, de ez itt nem látszik. Szóval csak Android autót tud, de ez nem hátrány.
Ezt kb ennyiért vehették 2018-ban újként.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
KisApám
addikt
válasz KisApám #193692 üzenetére
Amiket oda írta, a megadott Facebook csoportban leginkább az jött ki, hogy szerencsés esetben megúszom egy gyűrűzéssel, rossz esetben a hengerek is már oválisra koptak, és akkor szívás...
No meg a jelenlegi 5W30 olaj helyett nyugodtan használhatnék 5W40-et, vagy akár 10W40-et is (Motul).E szerint is: Autokotua.
Octavia I 1.6 (75 kW), Kapacitás 4,5 liter, Kicserél 30000 km/24 hónap, 10W-60, 10W-40, 15W-40, 5W-40, 0W-40, 5W-30.
[ Szerkesztve ]
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
lsebestyen
addikt
válasz KisApám #193739 üzenetére
De ez a motor üzemi hőfokon, magas fordulaton eszi az olajat, tehat a 10w40-et ugyanannyira eszi (és ez is a tapasztalat), mint az 5w40-et. Cserébe hidegen jobban kopik a motor. Még rosszat is teszel vele. Aki a 10w40-et ajánlja azt el kell felejteni, es ez saját tapasztalat is sajnos.
-
Bdanyy
addikt
válasz zoo8800 #193735 üzenetére
Ó tényleg, azt már el is felejtettem. Szép műanyag kormányok.
Winne: Szerintem az extralistát nézd végig, hogy neked mire van szükséged pontosan, mert annyira sok kombináció van, hogy csak a felszereltségi szint nevét nézve nem lehet kiigazodni. Meg sokan rosszul töltik ki a hirdetést. Pl parkolóasszisztens elég sok autóban van papíron, de nem szokott mégsem ott lenni az oldalsó radar rengetegszer, ami szükséges hozzá A távolságtartó tempomatot is sokszor láttam bepipálva sima tempomatra.
Egyébként az ülést kipróbálnám, az alap ülés ami a styleban van (de lehet az alatta is) nekem pl kényelmes, de sokan panaszkodnak rá. Ergocomfort mondjuk ennyiért nem biztos, hogy lesz a mostani árakat elnézve.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Winne
nagyúr
válasz 6030D #193738 üzenetére
A navi nem érdekel, jó nekem a telefon is, az ülésfűtés azért jó lenne, a fűthető szélvédő (talán van első is nem tudom), ablakmosó fúvókák, meg azt se utasítanám vissza, ha benne lenne a tolatóradar mellé az asszisztens is. Nem lenne baj a sok légzsák és a normális alufelni nem kukás gumival. Ezeken kívül nem nagyon láttam olyat, ami nem biztos, hogy van, de nem tudnék nélküle élni.
@ #193741 Bdanyy : távolságtartó tempomat úgy működik, hogy ha túl közel érsz automatán kiold és elengedi a gázt? A Style ülésében ültem, nekem kényelmes volt.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winne #193742 üzenetére
A felni/gumi a legkevesebb azt könnyen tudod orvosolni utólag is. Az ülésfűtés meg a szélvédő fűtés már nehezebb/költséges utólag betenni.
Üléspróba legyen, nekünk a Style ülés volt ami nekem ritka kényelmetlen volt. 250 km után már úgy fészkelődtem benne mint a Jazz-ben 600 km után...
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Winne #193742 üzenetére
A távolságtartó tempomat úgy müködik, hogy az általad beállított távolságot tartja az előtted haladóhoz képest. Ha mondjuk te 100-al mész és beérsz valakit aki 80-al akkor belassít 80-ra és azt tartja. Nagyon hasznos extra, nélküle már biztos nem vennék kocsit annyira megszerettem. Dugóba parádés, elindul megáll, nagyon szeretem
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #193731 üzenetére
Minden előnye lényegtelen, ha nem telik rá.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Kickass
őstag
válasz Bdanyy #193741 üzenetére
Ambition alap ülésben még talán deréktámasz sincs. Ergocomfort volt egyáltalán O3-ban (fl előtt szinte tuit nem)?
L&K ülés az már lehet full elektromos, de talán az se ergocomfort. Távolságtartót én szintén max. L&k-ban tudok elképzelni legalábbis fl előtt. Esőszenzort is ráírják szinte mindre, de az se olyan gyakori.Nekem egyébként a Style ülés kényelmes, kicsit az ülőlap lehetne talán puhább (vagy csak az enyém van kiülve), de 300km sima liba.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winne #193742 üzenetére
Tartja a távolságot az előtted menőhöz képest. Ha lassít vagy lassabban megy magától fékez az autó ha lehúzódik vagy gyorsít akkor visszagyorsul az autód az eredetileg beállított tempóra. Igazából csak automata váltó mellett teljes érékű a rendszer mert ha sokkal lassabb neked kell visszaváltanod SK.
Nekünk volt a Skodában ritkán használtam országúton/autópályán ha már fáradt voltam és/vagy éjjel jöttem haza vidékről. Városban kb soha.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpársportok
- Projektor topic
- PlayStation 5
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- macOS PC-re
- Yettel topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest