-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Kiskokó #185897 üzenetére
Hát, ha csak a cc számít meg a hang, én parasztba behúznék egy C6 corvettett 6.2 V8
Sportosabb, kisebb, fickósabb.Szerintem több fun factort ad, mint az s8.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #185881 üzenetére
200 lóerő... Ez az első autó, ami tartósan a seggem alatt van, 116 paci és emlékszem még, hogy a Lada Samarával is odaértem mindenhova és simán beálltam az F-Type Jaguár és az M5 BMW közé a parkoló első sorába vele a BNet-es öndicsőítésen. Rám is szóltak érte, dehát ott volt hely és olyan jól áll neki a fehér.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
vzsryl
nagyúr
válasz rob210 #185893 üzenetére
Pontosan emiatt nem tudom elképzelni se, hogy pár évtizeden belül minden autó elektromos legyen. Azokban az országokban, ahol már pár éven belül csak villanyautókat lehet eladni újonnan, ott mi a terv? Ott is rengeteg lakónegyed van. Aki nem családi házban él, az járjon gyalog?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
macilaci78
nagyúr
válasz vzsryl #185911 üzenetére
Vagy üljön be más autójába.
Majd kiépítik a töltőhálózatot és hogy ne olvadjon el azonnal a vezeték, nem csak kapacitást veszed meg, hanem azt is, hogy milyen gyorsan tolja bele a kocsiba.Barátom Finnországban, Tamperében él. Ott a lakóparkokat eleve úgy építik, hogy minden egyes parkolóhelynél ott az oszlop az autó állófűtéséhez. Ha nem 30-40 percig van használva, hanem egész éjszakán át, fel is tölti a gépet ugyanazzal az áramerősséggel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
vzsryl
nagyúr
válasz macilaci78 #185912 üzenetére
"Vagy üljön be más autójába."
Az már a tiltott fa gyümölcsének lakmározásánál elbukott.
"Majd kiépítik a töltőhálózatot és hogy ne olvadjon el azonnal a vezeték, nem csak kapacitást veszed meg, hanem azt is, hogy milyen gyorsan tolja bele a kocsiba. "
Reménykedjünk...
"Barátom Finnországban, Tamperében él."
Igen, a finnekből/skandinávokból kinézem, hogy működni fog a dolog pár évtized múlva.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Bird
addikt
Sziasztok Mágusok!
A múlt hét óta egy Skoda Rapid Spaceback (2014/04) 1.2 TSI (CBZB) tulajdonosa vagyok. Az autóban 148e km van, az előző tulajdonos az elmondása szerint 125e km-nél cserélt vezérlést, de én ezt kétlem.
Hideg indításnál 2-3 másodpercig hallható a lánc csörgése, gondolom a láncfeszítő dolgozik amíg fel nem épül az olajnyomás. Utána viszont semmi hangja. Itt egy videó (nem az enyém, ez egy 1.4 tsi) a jelenségről, de szerintem nektek nincs benne újdonság.
A vezérműlánc készlet (Et engineteam rs0042) és az olajszivattyú lánc (SWAG) úton van. A szerelő viszont csak december 7-én tud csak nekiállni.
Kérdésem annyi lenne, hogy szerintetek napi használatban (csak város) addig is használhatom az autót vagy így inkább ne?
Köszi, ha válaszoltok!
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
Doki16
addikt
válasz IO.sys #185916 üzenetére
Akkor olyat kell választani ami van a kocsidhoz vagy másik helyen kell keresni. Nem ragaszkodnék a használt gumihoz, az új olcsó még mindig jobb lesz, mint a ki tudja mennyit nyúzott és hogyan használt. Nem véletlenül vannak ledobva azok a gumik.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Grande Ale
őstag
Üdv!
Ma reggel indításkor sipolt az autó, azóta világít a sárga motorhiba jelzés. Valamit írt is, azt nem tudtam elolvasni hirtelen. Az autó rendesen megy, semmi jele nincs, hogy mi lehet gond. Golf 7 1.6 TDI.
Mi lehet ez vajon? Volkswagen szervizbe olvastassam ki?
Sokkal drágább mint egy maganszerviz, de ott legalább tutira megtudják mondani, hogy mi a hiba? -
Doki16
addikt
válasz Grande Ale #185921 üzenetére
Ki kell olvasni, ott sem fogják tutira megmondani, csak simán rádugják és mondják majd ami oda van írva. Esetleg ha van tapasztalat akkor ajánlanak valamit. Vidd olyanhoz aki már látott VCDS-t és kiolvassa neked, vagy független VW szerelőt érdemes keresni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
prAet0r_
csendes tag
válasz Grande Ale #185921 üzenetére
Szia!
Tavaly nekem hasonló tünetek voltak 2.0 TDI-nél (CFFB motorkód, 2011 évjárat), hogy regenerálni akart többször egymás után a városban, felvillant a DPF vagy a Check Engine lámpa stb. EGR-t kellett végül cserélni benne.
De ahogy írták is, ki kell olvastatni géppel, ilyen új autóknál már szinte mindig ez az első lépés, ott majd megmondják, mit dob a rendszer hibának.
-
nVIPER
senior tag
válasz Grande Ale #185925 üzenetére
Hol vagy helyileg? Miskolc körzetében tudok segíteni diagban.
-
prAet0r_
csendes tag
válasz Grande Ale #185925 üzenetére
Ez típusfüggő, az enyémbe a gyári új EGR 100 ezer Ft körül volt, plusz szerelés. De kár ezen most még tippelgetni, lehet, hogy nem is ez a hiba. Vidd el valami normális helyre, nem kell ragaszkodni márkaszervizhez, és olvassák ki a hibát. Vagy kérdezz körbe, hogy van-e valami VW-konszern szaki a közeledben.
-
Doki16
addikt
válasz Grande Ale #185928 üzenetére
Dunaújvárosban vagyok. Ha itt vagy közelben kiolvasom neked ingyen.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Bird
addikt
válasz joshua7 #185929 üzenetére
Semmi mást nem tapasztalok, szépen csendben jár a motor, nem remeg, nem csattog a lánc többet. Papírt nem tudott produkálni az eladó, már az eladás pillanatában belekalkuláltam, hogy ez bizony csere lesz.
Amikor autót veszek mindig azzal kalkulálok, hogy az autó vásárlási értékének a 10%-a elfog menni javításra, olajcsererére, stb.
Köszi, hogy írtál!
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
leander0101
friss újonc
Sziasztok érdeklődnék milyen gyártmányú vezérlés szett szíj,vízpumpa stb. van gyárilag egy 2016os 1.6 crtdi golfban 81kw 110le
-
Grande Ale
őstag
Sikerült kiolvastatom a hibakódot, az egyik izzítógyertya miatt lett a hibakód. Törölte, nem is jött vissza. A szerelő meg is rendelt négy gyertyát, kicseréltetem mind. Érdekes, meg a klíma rendszerébe is írt hibát, állítólag ez miatt.
-
rob210
nagyúr
-
senior tag
Sziasztok!
kb 8 év Renault Cliozás után beléptem a klubba, egy új Skoda Scala 1.0 tsi vel...
Céges, nem volt beleszólás, egy Clio Grandtourt 1,5 dci-t váltott...Ismerkedünk.... a led lámpa nagyon tetszik, meg úgy egészben is jónak tűnik már 225 km is van benne....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
rob210
nagyúr
nekem februárban lesz 21 éves a megane de nem néz így ki az alja.
Egyébként amiket fotóztál, azok pont nem a lényeges részek.
Dobbetét alatt a küszöb eleje és egyébb "rejtett" helyeken kell megnézni, ha a szerkezeti lemezeken azaz alváz taposó küszöb van rozsda akkor felejtsd el.
Ha a lengőkar és társain azt úgy is ki kell cserélni egy idő után.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
MR!!
aktív tag
válasz focvis #185939 üzenetére
Már 4 hónapja keresgélek, Golf 5 , Golf 6 , Golf Plus, Audi A3 , Audi A4 ... ben gondolkozok-tam.... Hihetetlen miket akarnak eladni , hihetetlen árakon... (rohadó, totálkáros, nem megy a klíma, nincs rajta gumi "9 éves kopott" stb) 1,7-2 milla körül
(#185940) molnarpeter: [link] mondom küszöb teljesen oké, de vajon műszaki vizsgán mennyire értékelik a többit.
(#185941) rob210 : autónepper ismerősöm pont ezt mondta nekem, egyedül még Renault-ot nem látottt eddig rohadni, nem tudja, hogy csinálják...
miszter
-
BullZeye
veterán
Hol lehet utánanézni, hogy Skodánál az új gyártási időszak pontosan milyen változást jelent?
2020. Novembertől van új gyártási időszak az Octavianal, de ahogy összehasonlítottam a szériafelszereltséget nem látok változást, csak az árak nőttek meg, és belekerült pár új motor (plugin hybrid). -
Szada85
aktív tag
Nagyjából 5000 közös km után jöjjön némi tapasztalat a Cuprával.
Platform azonos a Golffal, így méretre, térérzetre nagyjából azonos a kettö. 4 embernek kellemes a hely, még magasabb 190+ os soför mögött is marad lábtér, el lehet férni, de 5 fövel hátul azért már túl szoros barátságot kell kötni a másikkal. Csomagtér kellemesen nagy, jól pakolható, kampók, fülek itt-ott, 12V csati, variálható padlóborítás, két nagy börönd, két hátizsák, és még 2-3 nagyobb bevásárlótáskát szépen elnyelt.
Mivel alig van árulkodó jel, és nincs szétspoilerezve, így egészen sleeper hangulatú, nem púposkodnak mellette.
A 19-es felni 235/35-tel elsöre picit aggasztott, 1 hét otthonlét alatt nem vertem szét, a csúnyább kátyúkra persze figyelni kell, de meglepöen sok úthibát "átlép" a nagy kerékkel, összességében nem volt extra para, most a 18-as télikkel sokkal komfortosabb, nem meglepö módon.
Futómü érzésre keményebb, mint a GTI-ben volt, még komfortban is picit feszesebb, Sportot/Cuprát így nem kapcsoltam otthon, itt kint se sokszor.
A motor konszern sztenderd, 2 literböl 280 ló/350Nm van, ennek megfelelöen lehet vele besorolni is, érzésre jobbat megy a Golfnál gurulóból, állóból szárazon is el tud kapirgálni, vizes úton értelemszerüen még könnyebben, fogyija 7,5-9,5 között ingadozik eddig, nyugodt pályázással elöbbi, városban, néha ugrálva vele utóbbi.
Motorhang szerintem vérmesebb, mint a GTI-ben, de ez lehet a zajcsillapítás miatt is, ismert és érezhetö is, hogy ebben jelentösen kevesebb van, mint a GTI-nél, emiatt motor, kerék, kipuff zaj valamivel jobban bejön az utastérbe fordulaton/nagyobb sebességnél, cserébe a kombi kasztni is megáll 1500kg alatt. Normális keretek között viszont csend van bent is, pályán 140-150-töl hangosodik a gördülési zaj, és a fordulat is innen emelkedik 3500-4000 fölé, ahol már a kipuffból is megjönnek a tónusok.
Elsö ACC-s autóm, tetszik is, meg nem is. Maga a funkció pályázáskor kellemes, plusz veszély esetén idöben csipog is, sokat dob a komforton.
Ugyanakkor legkisebb követési távra állítva is "korán" fékez, szerintem túl nagy távot tart az elötte levö mögött, ezt meg kell szokni, hogy vagy állandóan gázzal felül kell írni, vagy jóval korábban kell besorolni, hogy ne fékezze meg az autót…
Sávtartó ügyesebb, jól látja a sávokat, és idöben jelez, illetve húzza vissza az autót a helyére, ettöl függetlenül eddig 1-szer próbáltam csak, szeretek vezetni.
Panoráma tetöablak hangulatossá teszi a belteret, viszont igényli a folyamatos törödést, tömítések kezelése óta sokkal csendesebb, de néha jön kisebb nyisszogás onnan.
Összeszereltséggel eddig nincs bajom, valamivel több zörgés, nyöszörgés hallatszik az utastérben, mint a Golf esetében, de ezt kb betudom a márka pozícionáltságának.
3000 km alatt olafogyi nincs, vízszintre ~1 decit kellett rátöltsek, jövö héten megy olajszürö/hütökör-talp tömítés cserére, átnézésre, mintha látnék ott pici nyomokat, meglátjuk. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Szada85 #185945 üzenetére
De kár, hogy a Skordéról nem tudok ilyen szépeket írni. De örülök, hogy patent a Seat, jó volt olvasni.
ACC nálunk oké, sőt városban a legkisebbre állítva nekem nem komfortos (tudom megtudna állni de akkor sem érzem biztonságosnak). Szóval pályán a legkisebben van városban meg egyel hátrébb kapcsolom.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Autós topik
- Crypto Trade
- Formula-1
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen