-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
raziel01
veterán
Sziasztok,
Előjött egy olyan hiba kb 10000 km után a fék cserénél, hogy nagyobb sebessegrol fékezésnél mondjuk 100-rol rázza a kormányt ilyen 2-3 mm t balra jobbra nem olyan durván mint youtube videoknál amiket láttam.
A kocsit megemelve az elso két keréknél egy ponton hallani a súrlódást mind a ket oldalon ha pörgetem a kereket külön külön.
Érdemes szetszedni es megnezni a tarcsa alatt a kerékagy felületét vagy ez mindenképp csere lesz?
Trw tárcsa es betét.
60-70-ről fékezve semmi jelenség. Fekutban se latok különbséget.
Skoda roomster[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
válasz rob210 #186604 üzenetére
Köszi.
Mekkora sos a dolog? El lehet igy járni egy darabig ha 95%ban varosban van hasznalva. Műszakin ezt észreveszik vajon? Ott ha jol remlik nem gyorsitjak fel nagyon a kereket es úgy fekeznek. Azert kérdem, mert muszakira vinni kene hamarosan de ha meg el van az agy is vetemedve plusz uj fektarcsa fekbetet is kell az huzosabb összeg lehet igy januarban. -
diegho
nagyúr
A Leon mellé jött egy [Octavia] is a képbe. 3,3M-ből lenne kb itthon a nevemen.
-
bul07
nagyúr
Esetleg frissebb modellekkel végrehajtott ilyen tesztet nem látattok valahol
Ami 0:35 után van pár teszt nagyon brutális, kíváncsi lennék hogy ez elmúlt 1-5-10 évek modelljei hogy bírnák
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
rob210
nagyúr
Erre az eszmefuttatásra azt tudom mondani, hogy a bowdenes váltók esetében, vagy egy elektromosnál ahol kis szervó motorok dolgoznak efektív mindegy. De egy rudazatos váltónál én sem ajánlom a sebességben rögzítést. Ráadásul a nem használt kézifék is be tud rohadni. Ami egy másik okból veszélyes.
Karban kell az autót tartani és akkor nyugodtan lehet mindent használni rajta, hiszen azért van felszerelve / beszerelve, hogy használd.Renault power
-
macilaci78
nagyúr
válasz rob210 #186614 üzenetére
Én a teremgarázsban is húzom a kéziféket, tényleg arra van, hogy használjam. Meredek helyen parkolva hagyom sebességben is, plusz a kormányt a megfelelő irányba tekerve.
Háromféle vezető van:
- aki egy Zsigulival is elboldogul,
- aki igényli a kényelmet minden téren (sávtartó, tempomat, parkolóasszisztens, stb),
- akinek teljesen mindegy, mi van a segge alatt, annyira fogalmatlan a közlekedés tekintetében.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
diegho
nagyúr
Leon-t foglalózom. Beszéltem szerelő ismerősökkel, megnéztem az alkatrész árakat is, igazából ennyi pénzért nem nagyon kapok jobb autót.
-
diegho
nagyúr
válasz yodamester10 #186618 üzenetére
Jobban tetszik a Leon. Ráadásul eléggé elmentek az árak. Dízel alapvetően nem kellene, az 1.8as pedig kihalt, tele a piac 1.4-el, az meg gyenge.
[ Szerkesztve ]
-
d.tiborz
aktív tag
válasz macilaci78 #186616 üzenetére
Nem kötekedésből, de vhol azt olvastam, hogy ha télen terem/fűtött garázsban áll az autó, kiolvad az odakerült víz-hólé-egyebek, utána kimész a mínuszba, az tud vicces lenni. Van ennek alapja?
-
veterán
válasz diegho #186617 üzenetére
Látatlanban azt mondom, helyesen döntöttél. (Nem kibickedés.)
Jól néz ki, nem nyűgös, jó az ára, tetszik a sportos hangolása a többi MQB-hez képest. 👍
Nekem meg elmentek otthonról, vettem egy 18-as téli szettet.
Este szereltem fel, majd holnap kiderül mennyire zötyögős. [kép][ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz focvis #186626 üzenetére
Én is úgy gondolom. Pláne úgy, hogy már tavaly is ezeket nézegettem és akkor is a Leon tetszett a legjobban. Most meg is veszem.
Ha már itt tartunk első szervízre miket csináljak?
Olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő alap.
Fékfolyadékot is talán érdemes lenne, valamint hűtőfolyadékot is, bár ezek lehet ráérnek tavasszal is, gyertyákat lenne talán még érdemes kidobni nem?
A téli szettet nem néztem meg milyen állapotban vannak rajta, csak a nyáriakat, ha kell rá téli szett, akkor kap azt is természetesen. -
veterán
válasz rob210 #186627 üzenetére
Jó is az a 16-os struktúrált felni (a fekete), anno sokat vadásztam mire találtam. + yodamester A nyári gyári 18-as, sejtem mire számíthatok.
A gyári homológ erre 17, 18 és 19"; de ugyebár felmegy a 16" is.
Rázni fog. 17-et szerettem volna télire, de ezzel szerelembe estem.@Lacess: Cadiz, gyári G7 R Line. Danke!
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz focvis #186632 üzenetére
Tudok Nagykanizsán független szervizt, nem olcsók, de bennük bízok, csak úgy szerelőket akik megcsinálják is tudok szerintem. A szerviz tulaja jó cimborám, mondta, hogy a melós srácai maszekolnak is, vigyem hozzájuk nyugodtan az autómat, ha nem kell fullos műhely hozzá. Majd elkérem a szerelők számait, ha legközelebb megyek hozzá és az alap dolgokat velük fogom csináltatni én is.
-
b4zsi-
őstag
Sziasztok!
VW Polo 9N 2006 1.4 TDI 70 LE (BNM motor)
Májusban lett cserélve elöl (tárcsa+betét) hátul (dob+betét) új fékfolyadék, de mai nap bejelzett a műszerfalon a kopásjelző piktogram.
Előfordulhat, hogy a kopásjelző kábel nem lett cserélve vagy hibás? Vagy még mi okozhatja ezt? -
gzbotii
veterán
válasz b4zsi- #186636 üzenetére
Nekem valahol szakadt a szál. VAG specifikus szerelő azt mondta, hogy megcsinálhatja, vagy egyszerűbb lesz, ha kiírja, mert jó kis szívás lehet, amit nem ér meg.
Amúgy mennyire vagy elégedett a kis géppel? Az a TDI mennyire mondható jó konstrukciónak? Gondolom kettőstömegű nincs benne
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
b4zsi-
őstag
válasz gzbotii #186641 üzenetére
Igen. 3 hengeres kistraktor zajos és össze-vissza kalapáló motorral.
Mi 6 éve használjuk és nagyon szeretjük. Se kettőstömegű, se részecskeszűrő. Állítólag az olajra kényes (de melyik kocsi nem) de ha évente vagy 15 000 kmenként cseréled akkor nagy gondjai nem lehetnek.Németországból származik és Sportline a felszereltsége, amit az itthoni Hahun nem is nagyon találok. Az egyik előnye a csíkozott textil kárpit, ami nagyon “igénytelen” könnyen takarítható és 15 év után is újnak hat.
Mágus és gzbotii
Köszönöm az információt.[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
BUÉK!!! és gondtalan autózást kívánok mindenkinek!!!!!!!!!
Joe
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Boldog új évet szeretnék kívánni mindenkinek!
Illetve, meg is kezdeném egy kérdéssel az évet
Van nekem egy VW Jetta , 1.9 PDTDI BXE motorkódos , és 2007.11.20 -ai gyártmány. A kocsiba tempomatot szeretnék rankni. Jelenleg nincs benne, illetve sima kormány van csak benne, de az marad is, nem kell nekem multi ( átgondoltam , felesleges nekem ) . Viszont a tempomat fontos lenne. Tudomásom szerint csak az index kart kellene ki cserélni, mivel 2007-es a kocsi és benne van már a kábelezés , csak a kart ki cserélni és VCDS-el aktiválni. Jól tudom, gondolom ? A másik .. Milyen kart vegyek ,ha veszek? Ciksszám szerint elméletileg G végződésüt kell vennem .
Cikkszám : OEN 1K0 953 513 G — VWAmit én néztem kart, az egy ERA kar : [link]
Vagy , milyen márkájú kart kellene vennem, ami bírja jó pár évig? Ami gyári úgymond, vagy jó utángyártott.. Ebben kérném a segítségeteket. Vagy jó az amit én küldtem?
Köszönöm.
Gergő
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest