Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Szívok az 1.4-es Cordobával (BBY, 2003-as évjárat).
Hibajelenség: 1. ingadozó alapjárat. Felkapcsolt fogyasztóknál (világítás, szellőző ventilátor) beesik 500 körülire, akár le is fullad. 2. Random bedobja az EPC+motorhiba piktogramot. Egy hibát jegyez be, amit fejből biztosra most nem tudok (P1178 talán). Elégtelen levegőáramlásra panaszkodik (este megnézem a kimentett hibakódot). Ezt megcsinálja álló helyzetbe, de van, hogy menet közben (stabil 90-es tempónál ránt egyet és már bent is a hiba) 3. Üzem meleg motort indítva, rángatva indul, mintha 3 hengerezne. Gázfröccsre felpörög és beáll normális, 700 körüli alapjáratra (felkapcsolom a világítást, már esik is le a fordulat). Hidegindításkor viszont felpörgeti a motort 1000-1500-as fordulat közé, majd onnan áll be a normál, alapjárati fordulatra és amig teljesen be nem melegszik, addig jó, tartja az alapjárati fordulatot felkapcsolt fogyasztókkal is. 4. Random vészmódba kapcsol (ez a hibája volt korábban is), gázpedálra nem reagál, fordulat 1100-on és nagyon beteg hangja van.
MAP szenzor cserélve, fojtószelep kitakarítva, adaptálva. 4db gyergya cserélve, 1. henger gyújtótrafója cserélve (az előző értéke nagyon szar volt a többihez képest).
A hangja miatt arra gyanakszom, hogy megint/még mindig szar valamelyik trafó. Üzem meleg motornál kivettem a trafókat (éppen letiltott vészmódba leparkolás közben). Az 1-4 lábak között 0,36-0,39 K Ohm-ot mérek mind a 4 trafón. A 2-3 lábak között viszont 3 esetében 12 K Ohm, 1 esetében 8,6 K Ohm az ellenállás. Jól sejtem, hogy ezen utóbbin ez az érték már nem jó?
Mi okozhatja még a fenti jelenségeket? Amikor minden ki lett cserélve, akkor hetekig semmi gondja nem volt, aztán egyszer-egyszer feldobta az EPC-t (inkább olyankor, mikor én vezettem és elmazsoláztam, lefullasztottam). Eddig viszont még nem rángatott így a motor és nem fulladt le alapjáraton. A napokban viszont állandósulni látszik a hiba és a vészmód is bejön napi szinten.
Ami még érdekes, hogy nem lehet egy fix fordulaton megtartani, mert enyhén benyomott gázpedálnál is ingadozik a fordulat. Érzésre fixen tartom a pedált, a diag pedig 5-8%-os kilengést mutat. Anno mikor vettük, az eladó egy gázpedál csere esedékességet említett. Lehet tényleg rossz a jeladó bent?Read only...
-
iceQ!
addikt
[link] <- erre esetleg valaki?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
tomrRRR
senior tag
Sziasztok.
Tudnátok segíteni, hangszórót szeretnék venni a kocsiba a bal és jobb ajtóban lentre. Típus: Volkswagen Passat B5 2001 sedan azt mondták nekem hogy 16,5mm kompatibilis bele az ajtóba.
[link] ezt néztem Hertz DCX 165.3, kell hozzá venni hangszóró keretet is? vagy adnak hozzá?
Valamint ezek a hangszóró kábel csatlakozó mind ugyanolyan a csatlakozási menet?
Továbbá 15ezerért ez jó vétel vagy tudnátok ajánlani más milyen hangszórót?The easy day was yesterday!
-
NetFeri
újonc
Sziasztok.
Egy probléma miatt írnék, ha tudtok akkor segítsetek.
Lenne egy 2007-es Octáviám 1,6 benzines. Hiba: 4500 fordulat fölé nem pörög, illetve ha mégis tovább padlózom akkor villogni kezd a motordiagnosztika visszajelző illetve kikapcsolja a kipörgés gátlót . Ötlete esetleg valakinek? Köszi -
tomrRRR
senior tag
válasz NetFeri #171707 üzenetére
Szia változó hiba forrás lehet.
Néhány tipp amit érdemes megnézni:
Befecskendező szelep csere
nyomásszabályzó
Valamint nem ártana átnézetned a komplett üzemanyagrendszert a benzinszivattyútól kezdve.Az a gond, hogy látni kell hallani s amúgy okosabb (okosabbak lennénk) de ha elviszed szerelőhöz megmutatod a hibajelenséget orvosolni tudják.
The easy day was yesterday!
-
Saccco
nagyúr
Skoda Octavia 2 1.9 PD TDI (BJB)
Most cseréltettem kuplungfőhengert, mert keménynek találtam (hosszabb városi vezetés után megfájdult a lábfejem) a kuplungot. Nem lett sokkal puhább. Viszont eddig csak néha fordult elő, hogy a pedál nem jött fel teljesen, most viszont minden lenyomás után bent marad 1-2 centit, miközben egyébként a kuplung összezár. Egészen lent fog, ez mondjuk mindig így volt.Nem tudom mi lehet a hiba, de gyanúba került a kettőstömegű kompletten.
Korábban már cserélték az autóban, azóta belement kb.90-120ekm, nem tudom pontosan meg kell néznem.Valakinek van valami ötlete ehhez?
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Kiskokó
veterán
válasz Lacess #171710 üzenetére
Faceliftes hátulja amennyire nem tettszet régen, már annyira bejön. De amúgy Avant ja, nekem is Avant van.
Isten éltessen akkor téged is!
én már a nyakamra tettem a kötelet , na jó neeemJa keress valami verdát aztán vedd meg és majd gyorsulunk
A hummer H2 Mellet egy ilyen 4f RS6 még ami jó lenne ha "bakancslistát kocsi lenne"
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Lacess
tag
válasz Kiskokó #171712 üzenetére
Köszönöm, és persze viszont kívánom így utólag is!
A vicces viszont pont az, hogy az egész születésnap (amit amúgy mocskosul utálok...) autónézéssel telt. Én hülye átutaztam az országot "na még ezt megnézem" címszó alatt. Persze pénznyelő volt sok pénzért, jah, és Audi, de nem A6 .4f témában pedig ha már a limo, akkor csak a facelift. A prefacelift limo hátulja nagyon nem jön be, annál már csak a C5 hátulja randább számomra.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz salesman #171714 üzenetére
Tudom, hogy rosszul érint, de nekem nagyon nem jön be. A4 B6 limo segge sem tetszik, én ezt a kettőt csak "buborékseggűnek" hívom.
Viszont az Avantok rendben vannak, A4 B6 különösen tetszik. Viszont nekem amúgy is van egy "kombifétisem".Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Kiskokó
veterán
válasz salesman #171714 üzenetére
Aztán mikor már kívülről látod hogy szép színes a belseje az visz mindent .
Hehe
Lacess - Köszi
Mit nézegetsz amúgy?Nekem amúgy bejön a C5 kifejezetten viszont az erről "másolt" akkori A4 sedánban az már nekem se. Abból csak az Avant.
4F sima sedan se rossz de a FL az nagyon megtetszett pedig az elején nagyon nem szívleltem.
Avantban meg hát minden szép ezen nincs is mit beszélni.
Pár kivételt leszámítva, nagy számban szép kombit csak az Audi tud csinálni szvsz!amúgy ON :
nem is tudom írtam e azóta ide.
Nemrég átfordult az óra 300.000 km-en.
Előtte voltam szervizen, kapott 4 új felső lengőkart mind két oldalra.
Kitakaríttattam a hűtővíz rendszert meg kapott egy új tartályt is.
160ezer volt kompletten ez a szerviz.Még mindig imádom, egyre jobban úgy látom hogy ez a kocsi már megmarad, ha más nem jó lesz a leendő asszonynak 2. kocsinak.
Addig meg álmodozok a Teslarol vagy egy RS6-ról
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
enddav
aktív tag
válasz macilaci78 #171719 üzenetére
akkor nektek a véretekben van a vezetés.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz net84 #171702 üzenetére
Szia! Nekünk is van egy ilyen Cordoba motor és évjárat is ugyan ez. Alapjárat közelében bármilyen nagyobb elektromos fogyasztót használtunk pl szervó, a lámpa elhalványult és beesett az alapjárat, nekünk is bedobta az oxigénszenzor (P1178) hibát, ami ebben a motorban drága csere volt, valami sokvezetékes állat kell bele... nálunk az akku miatt csinálta a többi hibát, a generátor is már öreg volt.
-
gzbotii
nagyúr
válasz macilaci78 #171719 üzenetére
Gondolom te is 1.200km mentél pályán, egy nap alatt, 12 évesen, mint az adott hsz-ből sejlik'
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
papg79
tag
Sziasztok! Az autómnak olyan tünetei vannak, pláne most, hogy egy kicsit hűvösebb az idő, hogy indítás után érezni, hogy időközönként beremeg, de mikpor már bemelegszik, akkor abbahagyja. Mondták a kettőstömegű lendkereket, hogy csereérett, de leállításkor, és indításkor nem produkálja a tipikus tüneteket, és a váltás is akadálytalan és zajmentes. Amit megfigyeltem, hogy ha finoman kinyomom a kuplung pedált, érzek gyenge rezonanciát, valamint hideg motornál ezt a remegést is abbahagyja. Tényleg akkor a kettőstömegű lesz? Az autó egy 2003 Sharan 1.9 PD TDI ASZ motorkódos, 317 000 km-rel, hozzám 291 000 km-rel került, és fogalmam sincs, hogy volt-e már cserélve. Köszönöm a válaszokat.
-
net84
őstag
válasz Ehnaton88 #171721 üzenetére
Szia!
Az ingadozó alapjáratot orvosoltam tegnap. A MAP szenzorról volt lecsúszva a csati (megnéztem, hogy mennyire lett mocskos, csak nem sikerült utána jól visszarakni a csatlakozóját). Máris lett normális alapjárat.
Azt mondod, hogy a P1178 a labda szonda hiba lesz? A katalizátor előtti vagy utáni a problémás?
Emlékeim szerint az 5 pólusú van ebben is elöl, az, aminek nem túl baráti az ára...
Akku új (habár szerintem a 45Ah kicsi bele), generátor rendesen tölt.Másik kérdés:
Tudtommal olajos szervó van ebben a konstrukcióban. Mitől van olyan hangja, mint egy RC modell elektromos szervójának?(#171723) papg79 - szerintem inkább a PD elem lesz a remegés forrása. A kuplungpedálban érzett gyenge rezonanci, remegés fog idővel erősödni, és megjelenik mellé a rázkódás leállításkor. Na az a kettőstömegű lendkerék hibája.
Read only...
-
papg79
tag
válasz net84 #171724 üzenetére
Szia! Köszönöm a választ. Nekem csak az a furcsa, hogy míg jó meleg volt, nem fordult ez elő, ahogy bejöttek a hűvösebb napok, úgy veszem észre, hogy hidegen időnként érezhető egy kis remegés, ami aztán meleg motornál kisimul. Annyit tudok az előző tulajtól, hogy őt riogatták a PD elem cserével, aztán kiderült, hogy valamelyik kábel szakadt el, azt cserélték, és azóta jó.
-
tomrRRR
senior tag
Valaki esetleg tudja, hogy a VW Passat B5 autóba milyen hangszóró van elől az ajtóba, ez a típusa de nem találtam hogy hány cm.
Ezt keresem: 1c0 035 411eThe easy day was yesterday!
-
Lacess
tag
gzbotii: 12éve van jogosítványom, konkrétan egyből elkezdtem, amint lehetett. Saját autó csak ~8éve, előbb meg kellett keresni az árát. Azt meg csak szeretném, hogy 17 legyek.
Kiskokó: A3 8P faceliftet nézegettem, jó sok kritériummal. 2,5millióig még "kib@sznék" valamit az utcára, de úgy néz ki feladom a dolgot, megvárom még ez kirohad alólam.
Kombi témában szerintem nem is tudok nem szépről az Audi palettáján. Bár most, az új A6-nál kicsit rezeg a léc. Meg úgy alapból, mintha az új Audi formatervek nem állnának össze, nekem. Kicsit szögletes, kicsit gömbölyű, meg sok "fura" részlet. Hát nemtom...
szerk.:
tomrRRR: 16,5cm-es.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
tomrRRR
senior tag
válasz Lacess #171728 üzenetére
Köszi szépen
Esetleg tudnál ajánlani valami jó minőségűt ami teljesítménybe is megfelel, 15 ezerig.
Nekem ezt javasolták esetleg vélemény te mit javasolsz?
https://edigital.hu/hangszoro/hertz-dcx-1653-koax-2-utas-autohifi-hangszoro-par-165cm-p360896Hertz DCX 165.3
The easy day was yesterday!
-
Lacess
tag
válasz tomrRRR #171731 üzenetére
Én sajnos nem.
Megvettem az egykori "nagyoncsúcs" Alpine fejegységet egy zsák pénzért az autómba, mondván majd lesz nekem rendes zene. Hát persze hogy nem lett, hamar érdektelenné vált a zene téma az autóban számomra. Mikor tönkrement az egyik hangszóró vettem bele egy bontottat. Jó pár éve még nagyon érdekelt az autóhifi, főleg az akkori társaság okán, aztán hamar elmúlt a dolog.Autóhifi topic, itt viszont bizonyára tudnak segíteni.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Ideg
aktív tag
Sziasztok!
VW Polo 6R -em van, amiben nem működik az anyós ülésen az ülés foglaltság érzékelő.
Elvittem egy szerelőhöz, aki jobban otthon van a villamossági dolgokban, megnézte, de szerinte minden csatlakozó és vezeték jó, viszont ránézett valami diagnosztikával és állítólag nincs felprogramozva ez a funkció?! Nem nagyon értem ez hogy lehet. Az biztos, hogy a kocsi mindig jelez, ha nincs bekötve az öv az anyós ülésen, akkor is ha nem ül ott senki/nincs semmi tárgy az ülésen. Azt javasolta vigyem márkaszervizbe, ahol megnézik a computert.
Na most a kérdésem, hogy ilyen létezik? Hogy nem lehet felprogramozva a kocsi erre? Akkor az előző tulaj végig úgy használta vajon h bedugdosta mindig az övet?
Vagy esetleg ülés csere volt benne valamiért és utána nem programozták fel?
A kocsi külföldi, az előéletét sajnos nem ismerem.
Valakinek valami ötlet? Esetleg VCDS -el belenézni?
Köszi!
-
gzbotii
nagyúr
válasz macilaci78 #171734 üzenetére
Arra reflektáltam, hogy az adott hsz-ben 1.200km pályázás volt említve egy nap alatt
14-15 évesen én is jártam egyedül traktorral mezőre...de az kicsit más.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
net84
őstag
válasz papg79 #171725 üzenetére
PD elem cserével, hengerfej felújítással engem is riogattak, mikor megvettem. Időnként előjön az alapjárati remegés (inkább egyet-egyet ránt) a mai napig. Azt is tudom, hogy 2db PD elemnek magas a korrekciós értéke, de mivel kiszállnék a dizelből, így már nem szándékozom sokat rákölteni. A kettőstömegűm több mint 4 éve "remeg". Most már van hangja leállításkor, de kímélem, amennyire csak lehet. Az első cserejavaslat óta több mint 80.000 km ment bele.
Read only...
-
net84
őstag
válasz Ehnaton88 #171727 üzenetére
Én úgy emlékszem, hogy olajos a szervó (előszedem a könyvét és megnézem újra), de akkor az-az elektromos hang nem csak nálam jelentkezik...
Hirtelenjében találtam 3 lamda szondát is: Kipufogó könyök (70k), katalizátor előtti (típus függő, 15-50k) és katalizátor utáni (10-15k). Ha az első, akkor az asszony bedobja az égő gyufát a tankban.
Read only...
-
Kiskokó
veterán
válasz Lacess #171728 üzenetére
Fú hát nem tudom de nálam az A7 hátulját leszámítva az új Audik designja kívül-belül nagyon betalált most.
Sokkal sokkal durvábbak mint a 4G volt.
Arra lennék már kíváncsi hogy VW konszern Nagy benzines motort gyárt e végre ezekbe már a gyár ?Bár ha már Tesla akkor az Audi Etron GT az nagyon fap fap fap!!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
i-sti
senior tag
Kép csak ilusztráció. Céges netről nem érem el az oempc oldalt.
Innen a 12/16-os alkatrész kódja: 1K0253141M
Ezt hogyan kell cserélni?
2 csavart kicsavarom/levágom, majd fel az újat?
Kell valami extra tömítő anyag oda?Novum Forum Siculorum
-
Kiskokó
veterán
válasz i-sti #171743 üzenetére
Bocsi az kimaradt meló közben, hogy "rendes" nagy benzinest.
Gondolok itt egy normális nem minden típushibától küszködő 2.0 FSI vagy 3.0 FSI-re. (tudom a 2.0 nem nagy... de a mai 1,2-1,4 világban azért már belépő)
5.2v10 elég jó konstrukció 1-2 baja van csak de azé még a szomszéd zsebébe is átnyúlszValamiért engem anno minidig lebeszéltek ezekről a motorokról pedig a 3.0 TFSI még egyik nagy vágyam de hogy 4G A6-ot már nem veszek az is biztos.
Csak szerintem vannak túlárazva évek óta a használtautó piacon a prémiumok?Akkoriban az én A6-omat 5.5 millióért vettük 5 évesen full full extrásan (nem kamu ,meg 125x S -line) 200e km-el.
Most egy kevésbé felszerelt 5 éves A6 ugyan ennyi km-el ha már 7 millió körül találsz össze teszed a kezed...[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
c00per
tag
Udv mindenkinek! A4 B7 2.0 BRD
Kerdes merult fel a tegnapi nap.Gondoltam megkerdezem, lehet valakinek volt mar hasonlo.
Auto beindit es a kis akksi jel nem tunt el illetve tolato lampa hiba(pedig egett mind a ketto).Mentem kb 2-3 km-et es meg mindig eg.Leparkoltam es leallitottam a gepet.Fel perc utan gyujtast raad indit es maradt az akksijel illetve mar villogott az izzitas, de a tolato lampa eltunt. Bementem Teszkoba 15p mulva kijottem es "jo"minden.Soha nem tapasztaltam meg ezt.Jelenleg is jol fut a gep.A masik dolog, hogy onindito fel lett ujitva(elvileg) illetve kapott uj akksit(750a inditoaram).Ha meleg az auto es kis idon belul leallitas utan ujra inditani akarom alig bir beindulni a gep. Onindito maradt ugyanolyan sz@r, mint volt?Sajnos nem birok rajonni mik ezek az anomaliak.Elore is koszi a tippeket
[ Szerkesztve ]
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
VW Golf 4 1.6 SR - 8 szelep : Sajnos 3 hét alatt lett kb 130.000 Ft rá költve, a motorjára, mivel megadta magát. Az autó már 22 éves, kintről való, jelenleg mióta nálam van, most van benne 260.000 km , meg annyi, amennyit vissza tekertek mikor be hozták ( szerintem ) , tehát nem tudom megondani a pontosat. Az autóról Novemberben jár le a műszaki. Viszont el szeretném adni , érdemesebb lenne friss műszakit csinálni és úgy eladni, vagy inkább úgy, hogy hamarosan le jár róla ? Melyikkel jönnék ki jobban ? Ha most én Szeptemberbe meg csináltatom, akkor vesztettem a 24 hónapos műszakiból 2 hónapot?
Esetleg tudnék érte többet kérni, hogy megcsináltatom rá a műszakit és könyebben el is tudom adni?
Tanácsokat elfogadok , tapasztalatokat.. :/
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz zeus_2k14 #171747 üzenetére
Eladási dolgokban nem tudok segíteni, de a műszakit 1 hónappal előtte meg tudod csináltatni már, és nem buksz semmit. Példa: neked november 15-én lejár a műszakid, ha van egy jó műszakisod és le tudod vajazni, akkor október 15-én már mehetsz és 2021. november 15-ig fogja megkapni a műszakit.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- AliExpress tapasztalatok
- Sorozatok
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Befagy az egész gép
- Call of Duty: Black Ops 6
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest