Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    Kis szösszenet az egy fékhengerrel rendelkező lebegő féknyergek margójára.

    Mindegyik ilyen fékkel rendelkező autó potenciálisan érintett a problémával. A szerelők nagy előszeretettel húzzák túl a vezető csapokat az öntvény kerékagy tartóba. Főleg ott gond, ahol a tartó nem cserélhető, ilyen pl az FS-III fékkel szerelt golf, octavia, leon, a3. Kisebb teljesítményű motorokhoz járt ez a fék, 140 ló alatt. A vezető csapon a menet M9, ha azt kihúzzák az öntvény tartóból, csak M10, re lehet javítani, de ahhoz meg nincs vezető csap. Azt találtam ki, hogy az új csapon az M9 külső menetet levágom M8-ra és rátekerek egy helicoil M8-M10 menet javító acél betétet. Az öntvényben a belső menetet M10-re nagyobbìtom és kész a gyári kötésnek megfelelő javítás, ami kibírja a gyári meghúzási nyomatékot. A javítás anyag költsége 22 euro cent. Az öntvény tartó 150 euró lenne.

    Avagy hogyan csinálj az M9-es menetű vezető csapból M10-est.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák