-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz 1stVikman #159499 üzenetére
Köszönöm a tippeket, erre fogunk keresgetni csütörtökön. Igen sajnos ez is olyan hogy egyhelyben hiába rángatod a kasztnit nem nyikorog, ill. nagyobb tempónál sem. Kizárólag lassú haladásnál, útegyenetlenségeknél, pl. fekvőrendőrnél ahogy mondod. És akkor sem mindig.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Itt mi a bokkeno? 11 eves Superb, 1.9 PD, 105LE (?), kulturalt belso... [link] Es 1.2m HUF...[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #159503 üzenetére
Köszi, akkor jól sejtettem.
Amúgy tudsz valami karbantartási tervet írni nekem?
Golf MK7, 2014, 2.0 cr-tdi, 110kW, crbc motorkód.~169000 km
Olajra beálltam 15000 vagy 1 év.
Levegőszűrő és pollen szintén (bár levegőszűrőt lehet elcsúsztatom az üzemanyagossal egyszerre cserére).
Üzemanyag szűrő minden 2.olajcserekor.
És kérdezném:
Fékfolyadék 2 évente, de milyet?
Fagyálló 5 évente? G13?
Vezérlés, vízpumpa, hosszbordás szíj illetve annak a feszítője mikor és milyet?
Váltó olaj?
A hideg beálltával azt vettem észre, hogy amíg nem üzemmeleg a motor, addig mintha nem olyan szépen venné az alacsonyabb sebességi fokozatokat (1-3).Ezeken felül van még valami, amire nem gondoltam?
Előre is köszi. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #159505 üzenetére
A levegőszűrőt tessék minden olajjal cserélni, ez egy turbó motor, ami a szűrőn keresztül vesz levegőt.
Fékfolyadék két évente B 000 750 1 liter kell a cseréhez. Vezérműszíj 210 000km vagy 5 év. Hosszbordás szíj 150 000km a feszítővel és a generátor szabadonfutóval együtt.
Hűtőfolyadék elég 5 évente a vízpumpával és a vezérmű szíjjal. Írja a kiegyenlítő tartályon, hogy milyen való bele, ahhoz tartsd magad. Ezen kívül a klíma töltetet cserélni kell legalább 3-4 évente 1x függetlenül attól, hogy nem hiányzik. futóművet állítani évente 1x. gumikat, fékeket ellenőrizni minden szezonális gumicserekor. Váltóban olajat 5 év vagy 150 000km után cserélni, nem hagyni, míg az élettartam töltet lerövidíti az élettartamot.[ Szerkesztve ]
-
-
Primary92
senior tag
válasz Mágus2 #159501 üzenetére
Hmm. Nem gondoltam volna.
A terv az volt, hogy utánajárok a HF problémának, aztán felújíttatom a turbót. Ezek szerint a turbóval kellene kezdeni.A csúcsokat érdemes beállíttatni, vagy cserélni? Mi alapján lehet eldönteni? Az elmúlt 40000 km alatt biztos nem foglalkoztam vele, előtte meg ki tudja.
Elvileg nincs gond az adagolóval, de szeretnék majd egy kis teljesítmény növelést, érdemes lehet foglalkozni vele?
-
K Norbi
addikt
Pénteken érkezik [link]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #159503 üzenetére
Amit te is észrevettél Siófokon a próbakör alatt, ez okozta.
Kicsit szegény volt a keverék a benzinnyomás* szabályozó cső miatt.
Sajna a lambda sem bírta ezt, meg is látszik rajta. A fura, hogy még simán ment vele, és csak pár %-ot korrigált vele. Természetesen ez is cserélve lett.*lehet hogy nem pont ez a neve
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
K Norbi
addikt
válasz Speeedfire #159513 üzenetére
Az első képem azt hittem egy rovar van.
-
-
MunezXBK
nagyúr
Visszatértem, megvan a TT.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #159513 üzenetére
Nem volt nehéz észrevenni, hogy ránt 4000-nél. Nagy reszpekt, hogy megosztod mi volt a gond, mert ide csak sírni járnak, ritka, hogy van utólag magyarázat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
1.9 tdi ASV. Volt valami furcsa hangja, szarul is ment alulról. Kapott gyári újat. A tulajt el kellett vinni plasztikára, hogy levarrják a mosolyt a képéről. Jelenleg nem tud vele elindulni, mert megszokta, hogy félgázzal kell. Még jó, hogy bejárattam a turbót, mielőtt visszaadtam. Nem kell a 81kw-ot tuningolni, meg kell csinálni rendesen, hogy menjen, ahogy a gyárban kitalálták. Nem olyan lusta az, hogy a mindennapokban bárhol kevés lenne.
A turbó csere nem nagy dolog, de ezt a szart kipucolni a nyomás csövekből, az eltartott egy fél napig. Mindenhol volt reszelék a nyomás csövekben.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #159537 üzenetére
Az első 200km-n nem illik leparkettázni, rendesen kell vele menni, mint egy autóval, de nem gyilkolni. Kerülni a magas fordulatot, meg a hirtelen nagy gázt. Egyébként teljesen normálisan használható. 200km alatt kiég a kipuból is az olaj, meg megszokja a turbó is a helyét és a dolgát.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #159540 üzenetére
Az első felmelegítés elég kritikus ezeknél, ki kell égni a meleg oldalnak, és jó lenne, ha közben nem repedne el(lakkozák az újakat, hogy ne rohadjon el a polcon). Gondolom ilyeneket nem kell külön mondani, hogy az első indítást egy 3x 8 mp indítózás előz meg, lekötött adagolóval, hogy ne induljon be, csak, hogy mindenhol legyen olaj, ahol lennie kell. Én szoktam közben olajnyomást is mérni, de ez már lehet csak az én beteges aggódásom.
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Audi a4 b5 reggelente beinditasnal sipol 3at egy korben felkialtojellel, minlehet? Fek?
-
mmdms
addikt
válasz BUZZLGHTYR #159543 üzenetére
Fékolajszintre kukkants rá.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
freaghill
őstag
Keresek valakit aki gyári tempomat kart tudna utólagosan beépíteni az autómba (leírás).
Kit ajánlanátok?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...