-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BossBoss
őstag
válasz _Smooth #159246 üzenetére
Van robogóm, de lassan el is tehetem. Télen nyilván nem használom. Egyszerűen sajnálom télen így használni az autót. Annyi időm meg nics, hogy minden reggel plussz köröket menjek, hogy melegedjen a motor. Csak elmélkedek ám, amúgy rendben van a gép. Nem is akarom tönkrevágni. Igaz városon kívűl is megyek párszáz km-t hetente.
-
grizlisandor
addikt
válasz King Charles #159241 üzenetére
Autós topikban igénybe vett valaki ilyen szolgáltatást és csak nem találom a kommenteket róla.
-
Doki16
addikt
válasz BossBoss #159251 üzenetére
Kertes házban laksz vagy van közel 230V? Simán szereltess a mostani kocsidba egy elektromos állófűtést és mindig 50 fok körüli vízzel fogsz tudni indulni Vagy ha ez nem játszik akkor Webasto beszerelés. Bár az utólag elég drága. Esetleg még keress gyárilag Weabsto-val szerelt kocsit.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
bul07
nagyúr
válasz bitpork #159254 üzenetére
Tehát ez egy kiegészítő fűtés a motornak ami bizonyos hőfok alatt kapcsol be, sehol nem állítható semmije
Mennyire tűzveszélyesek ezek?
Mennyire megbízhatóak sűrűn szoktak e elromlani? (Szerintem még a gyári van benne, akkor csak nem annyira )
Ha véletlen nem működne és nem csináltatnám meg azon kívül hogy nehezebben melegedne fel más gondot okozhat?
Mennyivel növelik meg a fogyasztás míg mennek?(1l az nem szám de ha mondjuk 2-3l az már elég sokk( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
válasz bul07 #159255 üzenetére
A tiédet nem ismerem. Nekem a 3 literes motoroknál mindnél van hasonló. A motor gyorsabb felmelegedését segíti. Decikben mérhető a fogyasztása. Egyáltalán nem tűzveszélyes ,mert ha baja van akkor lekapcsol. Max a hidegkopás, a fogyasztás és a melegedési idő fog nőni - szerintem hasznos nagyon.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DJ. Ru$y
félisten
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt vagyok, benzines BMW-ről ami szóba jöhetett, lebeszéltek a motorja miatt...
Kérdés hozzátok, A6 2.4 V6 Benzin mennyire betegágy? Meg szabad venni? Ezt nézegetem, nagyon kevés a manuál váltós és esetleg még kombi is... Itthon nem is találtam normálisat.
Fogyasztásban mit tudnak ezek a motorok?Köszi!
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
diablo1984
veterán
válasz DJ. Ru$y #159259 üzenetére
Szia
A 90-es évek végén 200-as évek elején volt az audinak akkor futott A6-os generációja a hírhedt 2,5 V6 TDI-vel! Volt akinek bejött, volt akinek meg be sem indult... A gondot a tiptronik váltóval lehetett még megkoronázni, na az nagyon kalandos embereknek való, nem újkorában, hanem tizen-huszonévesként.
A 2,4 V6, az hasonló "javakkal" rendelkezett ekkor, csak annyi fűszerrel, hogy a fogyasztása borzasztó fostos volt, míg a TDI-nél 7-8-9 körül ki tudott jönni, a benzines tizenliterjeivel szemben!Amit te linkeltél az már az újabb generáció, sok hibát javíthattak rajta, de a fogyasztás az valszeg inkább adottság, mint hiba, ez meg még nagyobb, még nehezebb.....
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz diablo1984 #159260 üzenetére
Köszi a válaszod!
Mit érdemes venni akkor A4/A6 esetleg Passat vonalon, ami 2.5-2.8M, manuál váltó és van benne annyi teljesítmény, ami mozgat egy ekkora bódét? Kézi, benzin esetleg kombi. Kilométer "nem érdekel", mert nem kilométert veszünk, hanem állapotot, inkább legyen benne több, mint, hogy tekerve legyen.
Teljesen elkedvtelenedek, a végén veszek valami villanyautót. (Dehogy is, viccelek.)Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
válasz DJ. Ru$y #159261 üzenetére
Szia!
Az általad linkelt generációból (C6) a 3.0 tdi az optimális megoldás, átlag 9 literrel el lehet vele járni felszereltség függően. A tiptronic-kal kapcsolatban: én 2006 óta tiptronic váltós használt autót veszek és nyúzok a VW-Audi tengelyről. Soha nem hagyott még ott. Olajcsere a lelke.
A 2.4 általában multitronic-cal volt szerelve ami viszont valóban betegágy. A 2.4 szereti az olajat.6-7000€ magasságában hibátlant nem fogsz kapni, erre azért készülj fel!
Mivel a harmadik 3.0 tdi motoros autóm van, ha kell bővebb infó nyugodtan keress, konkrét kérdésekkel.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
_Smooth
senior tag
Juhú! Kint van a Waze frissítés CarPlay-hez is, ha valakit érdekel smart link esetén.
(#159261) DJ. Ru$y
Mielőtt teljesen elkedvtelenedsz, nézd meg a japánokat is. Honda benzineseit az egekig magasztalják és van manuális váltó meg kombi. Bár lehet, h kicsit fapadosabb érzet lesz egy A6hoz képest.
Subaru meg remek boxerral, alacsony súlyponttal és kiváló AWD-vel fog földhöz vágni (igaz, MT itt is fehér holló).# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
#89874944
törölt tag
válasz diablo1984 #159260 üzenetére
Te miről beszélsz??
"A 2,4 V6, az hasonló "javakkal" rendelkezett ekkor," A 2.4 szívóbenzinnek a 2.5 turbó dízelhez annyi köze van, hogy mindkettőnek lyuk van a tankján... a 2.4 az egyik legmegbízhatóbb motor. Manuál váltóval kimegy a világból.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz #89874944 #159264 üzenetére
Te miről beszélsz? A 2,5 TDi is kimegy a világból, ha megkap mindent ha szükség van rá! de tizen huszonévesként már messze van a megbízhatóság szobrától. A 2,4 benzin legalább 1-2 dologgal egyszerűbb mint a dízel, de cserébe sokat eszik.....
Ha megbízhatóságról regélünk konszern fronton, akkor 1,4 60 ló az tényleg kimegy a világból..... -
#89874944
törölt tag
válasz diablo1984 #159265 üzenetére
A 2.4 elmegy fél millió kilómétert, anélkül hogy hozzá kéne nyúlni, olajcserén kívül nem kér mást. Milyen megbízhatóság szobrától? Sorold már a konstrukciós hibáit...
-
#89874944
törölt tag
válasz DJ. Ru$y #159259 üzenetére
Amit linkeltél, az se rossz. Én még megnézném ezt is: [link] meg ezt: [link] csak hogy legyen vmi viszonyítási alap.
Nem lesz rakéta a 2.4-el... a 4.2-vel se az... De ha csak közlekedni kell, arra elég. Ha erősebb kéne, akkor 3.0 tdi, de az szervízben nem egy kategória, ott egy mihály legyen még a zsebben.Ne hallgass olyanokra, akik csak fényképen láttak ilyet...
Fogyasztás átlagban 10-11, városi dugóban bekéri a 14-et.[ Szerkesztve ]
-
vegh001
csendes tag
Sziasztok!
Tervezek venni egy Audi A3 1. generációs autót, de nagy dilemmában vagyok, hogy melyik motorral lenne a legjobb választás. Ti mit ajánlanátok, melyikkel lenne a legérdemesebb? Illetve az autóvásárlásnál mire figyeljek oda?
Köszönöm a válaszokat!
-
-
-
Lacess
tag
válasz vegh001 #159274 üzenetére
Igen, bocs, 8L-t akartam írni én is.
A 8P-ket én nézegetem, de 1,9pd-t, dpf nélkül, 5 ajtós bódéval és minimum olyan felszereltséggel mint ami most az öreglányban van nem nagyon találni. Ha még valami értékelhető előélete is lenne az meg maga lenne a Kánaán.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
zsolt19900
őstag
az az észrevételünk keletkezett, hogy nem megy asszonykám g3ában lábtérre a levegőkeringetés.... merre keressem ill. hogyan orvosoljam a hibát? ez a műszerfalkiszedősszétszedős játék, vagy annál kellemesebben is megoldható a dolog?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
freaghill
őstag
válasz zsolt19900 #159277 üzenetére
Nálam sem ment, ha teljesen lábra állítottam. Ha félúton hagytam szélvédő és láb között akkor viszont már ment picit ide, picit oda
-
negyedes
addikt
Azt honnon tudhatnam meg hogy a felnim 5x100 vagy 5x112es? az auto egy vw bora 1.6 2001 bol.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Golf 7 Variant 1.4 TSI 140 Le 2014.07. Most már másodszor játssza el, hogy indítás után kidobja a start stop system error-t. Kb fél perc alapjárat után adtam egy kis gázt, próbáltam óvatosan kb. 2000-es fordulaton tartani de ugrál a fordulat és beremeg a kocsi. Elindulás után még kb 3-400 m ezt csinálja utána kisimul az egész és megy frankón. Az első esetnél elvittem és az egyik hengernél égés kimaradást észlelt az autó, ezért tiltotta a start stop rendszert. Ez lehet, hogy ilyenkor az egyik henger nem megy rendesen és ez okozza a bajt? Kokszosodás tünete vagy nagyobb lehet a baj? Ez a hideg motorral lévő első pár 100 méteres rángatás folyamatosan megvan, sőt az előző TSI Golfnál is ez volt. Azt hittem ez ilyen, de szerintem azért ez már nem normális.
Köszi
Üdv -
Faith
aktív tag
Hello mindenkinek!
A mai nap folyamán nézelődtem a használtautók között és megakadt a szemem egy darabon ami képek alapján megtetszett és hát egy kis véleményezést szeretnék kérni hogy ez mennyire lenne saját magam tökön szúrása ha esetleg arra kerülne sor, hogy megvenném.
Ez lenne az: [link]
Előre is köszönöm a segítséget!
-
zoo8800
veterán
válasz Sur1G #159280 üzenetére
a hideg motorral lévő első pár 100 méteres rángatás folyamatosan megvan, sőt az előző TSI Golfnál is ez volt
Nekem az 1.4 CZCA-n ilyen nincs, pedig nem szoktam hidegen járatni, amíg melegszik kicsit.
(Előző OFF autó hidegen rángatott kicsit, tehát tudom, hogy miről beszélsz, de ez ilyet nem csinál. )rip and tear, until it is done
-
Doki16
addikt
-
Reggie0
félisten
válasz Faith #159285 üzenetére
Bocsi, hajnalban nem tunt fel, hogy Cabrio.
A valto szokas es nyomatek kerdese szokott lenni. Akkoriban a multritronicot nyomattak, mig ki nem derult, hogy rakas szar, helyette most s-tronic van. A nagyobb nyomatekuak jellemzoen tiptronic automatat kaptak es kapnak meg ma is. Persze fejlodnek a valtok, a nagyobb nyomatek hatara tolodik kifele.
[ Szerkesztve ]
-
A Balcsin már beszéltük, hogy mi lehet az oka annak, hogy nagyot ránt indít(óz)áskor a motor a BXE Octavia 2 DSG-ben.
Ma voltam olajcserén (51.000 minden szűrővel, üzemanyagszűrővel, nem akarok róla beszélni ), megnézték a szervizben, és megerősítették, amit Mágus is mondott, 2 darab (ha jól emlékszem) billenésgátló bak lehet az ok, amiatt indul ilyen nagy rántással melegen (hidegen ugye finoman indul). Viszont szerintük ez csak tünet, az igazi ok az, hogy az önindítóban van valami műanyag alkatrész, ami így 265.000-nél kikophatott és ez terhelte a rendszert.
Sem a bakok (amiből kizárólag eredeti Porschet javasol), sem az önindító javítása nem vészes anyagra, szervizelésre annál inkább, a beosztottak már hazatelefonáltak az asszonynak, hogy Egyiptomnál messzebbi nyaralást is nézhetnek a neten.Lehet egy másik oka is annak a rántásnak, de ott megállt az idő, megnyúlt a tér, bepárásodott a levegő, elkezdte játszani a szinkronikus zenekar a Szomorú vasárnapot, és a hangmérnök csilingelő forintok hangját keverte alá az egésznek akárhányszor a szervizes kinyitotta a száját. Az agyam énvédő funkciója bekapcsolt és nem is hagyta az emlékezetben eltárolódni azt az okot, így nem is emlékszem rá.
További jó dolog, hogy a hátsó futóművet a jövőben fel kell újítani, minden szilent, stb. szétmenve van. Van amit tudnak sajtolni, és van, amit nem, kompletten az egész felújítása 170.000 forint kb., de utána jó lesz megint egy negyedmillióra.
Mindenesetre ezekre a szervizekre korán szóljak, mert csak olajcserét tudnak egy hónapra vállalni, ilyesmit esetleg kettőre.
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
A4 B5-be szeretnék ülésfűtést, ha nem jár sok *** munkával.. nos, ha veszek 1 klímapanelt, amin van ülésfűtés funkció, elég ha a gyárit kiveszem és a helyére rakom a másikat, vagy át kell kábelezni teljesen a műszerfal mögött?
-
Coyot
őstag
válasz BUZZLGHTYR #159289 üzenetére
Urak,
Tud valaki Győrben jó szerelőt ajánlani PD-s dízelekhez? Kollega nagyon meg van lőve, hátha így hamarabb jutunk el a megfelelő emberhez.
Má' nem
-
Doki16
addikt
válasz BUZZLGHTYR #159289 üzenetére
Az ülésekbe attól még nem fog belevarázsolodni a fűtőszál
Nem plug and play a rendszer. Ha be is szerzel mindet hozzá akkor is fel kell tanítani a dolgokat. Az sem kizárt, hogy komfortelektronikát is cserélni kell benne. Röviden, nem éri meg. Vegyél inkább ilyet egy trikós üléshuzattalA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Lacess
tag
válasz Kalandor #159288 üzenetére
Ismerős dolgok ezek...
A találkozón nézegettük a küszöböket az autón -bár addigra már lehet hogy Te leléptél-, ma kaptam egy ajánlatot mely szerint olyan 4-500k között raknák rendbe. Akkor még az egyéb apróságokról nem is esett szó.
Lehet ott sem volt még idén nyaralás.
Ha valaki tud Veszprém környékén épkézláb lakatost/fényezőt akkor ne tartsa magában!!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz BUZZLGHTYR #159289 üzenetére
Nekem 2-es Octavia-ban tettek be utólag. Bontóba vettem két ülésfűtéses ülést, illetve gyári klímakezelő panelt. Nem volt egyszerű találnom manuális klíma+ ülésfűtéses panelt, de sikerült. Ezek után be kellett kábelezni és működött.
-
válasz Kalandor #159288 üzenetére
Azok a bakok elöregszenek. Nekem anno Domiba egy utángyártott került 60'000 JMF-ba. Meg is vettem oszt a vevő nem cseréltette azóta sem.
Az első futóműbe én is most vettem 2 trw lengőkart. A legolcsóbb pár volt 70'000, de a gyári újat a neten kínálják 80-90/db áron.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
atika88
senior tag
Sziasztok!
VW Golf 6 2010 autóm bi-xenon fényszórokkal van szerelve, a Nappali menetfény a jobb oldalon megadta magát. NADE ezen lámpája gyárilag LED chipekkel van szerelve, melyben nem tudom cserélni a fényforrást...mi a megoldása?
A poén, hogy holnap után műszakira is venném a kocsit, ettől függetlnül vajon át menne a vizsgán?Köszönöm a segítséget!
-
Eagl3
veterán
Furcsa hangja van az ablaktörlőmnek működés közben. Mármint nem a lapátnak hogy töröl az ablakon, hanem talán a motor mechanikájának. Eddig sanszos, hogy nem ilyen volt, mert csak a napokban tűnt fel.
Tudom, ezt így látatlanban nehéz, de van valakinek tippje esetleg, hogy mi lehet?
Ettől a furcsa hangtól eltekintve tökéletesen működik.VW Jetta-nál hogy kell szervizállásba tenni a lapátokat?
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt