-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
Sziasztok!
Kis segítség kellene, B5 passat rendszámtábla világítással akadt problémám, lehet egész foglalatot venni műanyagburkolattal együtt? Esetleg cikkszám? Csomitartó kárpiteltávolítás után ez kivehető? Voltam a bontóba de műanyag dolgokkal már nem foglalkoznak sajnos.
Ki akartam cserélni az izzókat és a kibillentős izzó mellett egy köteg forrasztgatott drótot találtam, és minden eredeti kis pöcök S alakba elferdítve. Qrva orosz autószerelők, ahova nyúltak csak gányoltak...ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
SeatZola
őstag
Ma vettem át a kocsit: Passat B8 2015-ös 2.0 CrTDi 150 LE, Comfortline. Lenne mindjárt egy kérdésem: A központi kijelző (a kilóméteróra és a fordulatszám mérő közötti rész) adatait hogy tudom váltani? A leírás szerint a multikormány fel/le lapozó gombjaival, de nekem semmit nem csinál arra....
Rappi
-
Zizmand
aktív tag
-
Doki16
addikt
válasz SeatZola #158260 üzenetére
A fel le gombokkal váltogatod az adott menűben lévő kiírásokat vagy funkciókat. A jobbra balra gombokkal lépkedsz a Car info, settings, telephone, navigation stb között. A jobb oldalit nyomogasd.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
mmdms
addikt
válasz Doki16 #158259 üzenetére
Igen erre, a fene egye meg hogy ez egy ekkora izé. Ezt hogy kell egyáltalán cserélni? A csomagtartó fogantyúját kell leszedni valahogy?
Vagyis nem pont erre gondolok, nekem mindkét oldalon van "kilincs" a csomagtér nyitáshoz.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
zsolt19900
őstag
válasz mmdms #158255 üzenetére
szóóval
belső kárpit le, amiket látsz karokat mozgató peckeket, csöcsöket stbket széthúz, látni fogsz pár anyát ami tartja magát az árat azokat le, a zárbetétnek van egy biztostó pecke (elég masszív, szóval annak neki kell feküdni a kis hely végett), na azt kiakasztod, ekkor lejön az a komplett hóbelebanc a zárbetéttel mindennel együtt, ezek után van pár anya vagy csavar (erre már nem emlékszem) és azokat kitekerve tudod kihúzni ezt a kapaszkodórészt amivel végül is nyitod a csomagtartót
kb. ennyi remélem segítettem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
kazsolt
tag
Haliho
Seat leon 2010. Kormányszog jeladó hibát dobott a gépezet, kalibrálva is lett de addig-addig nyomkodta cimbora a vcds-t, hogy sikeresen kikapcsolta valahogy az elektromos szervot... tudna valaki adni egy leírást vagy akármit hogy kell vissza kapcsolni? kicsit vicces a szitu...
melyik blokk melyik fül melyik biztonsági kod stb ? Vcds17.8
Udv
Zsolti -
K Norbi
addikt
-
mmdms
addikt
válasz zsolt19900 #158268 üzenetére
Nem is keveset, köszi!
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Motion_Blur
félisten
1. normális!
2. kicsit sok szerintem az olajfogyi, de kérdés mennyire hajtod
nekem nem eszi, állítólag az se normálisVW/TSI szaki: delato.hu az én autómat ők nézték át, van köztük VAG/TSI specialista
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
zsolt19900
őstag
válasz mmdms #158273 üzenetére
igazán nincs mit, a hely nem valami nagy de látni fogsz mindent, a pecket is és azt a csavart is ami miatt az egész zármozgatómozgó szerkezetet ki kell szedni, mivel ahhoz a csavarhoz nem férsz hozzá másképp
Jó szerelést
Amennyiben esetleg nagyon gatya lesz az a gumid, ami -ahogy majd látni fogod- tartja a kis nyitófülecskéket és maga a szigetelést is ellátja ennél a résznél, azt én ebayről tudtam csak venni, mivel sehol nem volt itthon gyári alkatrészben.... megrendeltem és visszaszólt a beszállító, hogy már nincs.... ugye arra hivatkoztak, hogy xy éves korukig kötelesek az alkatrészek ellátására és az már kezd leketyegni a B5nél sajnos
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
nofi
őstag
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Sràcok!
Rèszecskeszűrőt megnèzettem a màrkaszervìzben.
Kigyùlt a visszajelző làmpàja.Megcsinàltàk a vèszregeneràlàst.
A visszamaradott hamutartalok 1.5%Ez mennyire szàmìt jò vagy rossz èrtèknek?
Jobban bìzok itt pàr ember szavàban mint a màrka szervìznek.
Az auto amiről szò van
Jetta 2011 1.6 CR TDI CAYC
125.000km, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
Doki16
addikt
válasz PeTeR_33 #158283 üzenetére
Ez az 1,5% sok mindent nem mond. Ezek az értékek közül az Oil Ash a mérvadó, mert az az egész élettartamra értendő lerakodás. Ha ezt vitték vissza 1,5%-ra az nagyon jó
Hogy sikerült egy ilyen keveset futott autónál összehozni, hogy kigyulladjon a DPF lámpája? Sok város, sok hidegindítás? Még mágus linkelte ezt a grafikont, nagyon érdemes megszívlelni. [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
PeTeR_33
tag
Ezt az autòt novberben vettem.
Több mint 2 èvet àllt.Làttam minden dokumentumàt.2014 vègen lefoglaltàk ès vontak ki a forgalombòl.
Ezt ūgyfèlkapun lecsekkoltam.
Ott nyoma lett volna ha ùjra forgalomba helyezik.A lènyeg h az àllàstòl 3 injektorom kidőlt.
Most a 4. szarakodik.
Az regeneràltatja a szůrőt folyton.[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
Doki16
addikt
válasz PeTeR_33 #158285 üzenetére
Ott már akkor az EGR se lehet túl jó ha állandóan teletömi a DPF-t és regenerálást akar. Csalószoft nélkül olyan 600-700 km-t el kell menni regenerálás nélkül. Ha már frissítették akkor jócskán lejjebb mehet. Mennyit tudsz most elmenni két ciklus között?
Sokáig ne használd így mert minden alkatrész meg fogja sínyleni.De jó hogy én már megszabadultam a sajátomtól
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
PeTeR_33
tag
Csalòszoft frissìtve lett.
Kb 1000km re esett 2 regeneràlàs.A 4es injektorral màr èreztem hogy gond van.
Erőtlen volt a motor.
Szerelő haver megnèzte VCDS el h gond van a 4es injektorral.Elindultam nyìregyre a màrka szervìzbe.
Kb 5 kmre a szervìztől kigyulladt a műszerfalon a DPF visszajelző làmpa.A szerelő mondta egy pàr òràja,hogy megcsinàltàk a vèszregeneràlàst.
A visszamaradt hamu 1.5%A 4es injeltor gàzadàsra nagyon elmegy.Az regeneràlja a szűrőt àllandoan
EGR problèma miatt ia regeneralhat gyakran a DPF??
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
apple87
senior tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek hirdetés alapján erről az aútóról?[link]
1,6 al érdemes megvenni, vagy 2.0 nézzek csak?
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #158289 üzenetére
Egy kárelőzmény van rajta minimum. [link]
Nem trendline a kocsi hanem comfortline. Ez mondjuk pozitívum Leírás szerint nem a gyári gumiméret van rajta.
Nem vennék 1.6-al az biztos. Egy éven keresztül használtam a kétezrest és azzal nagyon jó ez a kasztni. Próbáltam 1.6-os is de nem volt virgonc. Ha nem akarod rövid úton megutálni, hogy gyenge akkor nézz nagyobbat. Amúgy jó a kisebbik motor is, konstans tempónál jól fogyaszt, de nem fogsz tudni kilőni vele. Inkább Poloba való[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #158293 üzenetére
Én csak a Spritmonitorból indultam ki 1.6 és 2.0
Amúgy én is azt írtam, hogy nem szabad megvenni a kisebbiket. Csak a kínlódás lenne vele. Már csak azért is mert a kétezressel is lehet nagyon jót csinálni. Egyszer mentem Dunaújvárosból Bajára. Mire odaértem 4.2-t mutatott a fedélzeti. Mondjuk az hozzátartozik, hogy sokat idegbajt kapnak mellettem, hogy betartom a szabályokatfun fact: Minden autóval egyforma a vezetési stílusom. Amikor a Q5-el megyek senki nem kóstolgat. A Passatnak is volt valamennyi tekintélye, DE amikor a mostani kocsimon meglátják, hogy Hybrid azonnal mindenkinek maga mögött kell tudnia
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
waT
csendes tag
Sziasztok!
Autovásárlás előtt állok, a keretem rá nagyságrendileg 3.3-3.7 m lenne.
Egyáltalán nem vagyok szaki, sőt inkább azt mondanám nem értek az autokhoz.
A segitségetek szeretném kérni, hogy ebben az "ársávban" milyen autót ajánlanátok?
Nekem nagy favoritom az Octavia, nagyon szivesen mennék ebbe az irányba.
Egyáltalán nincsenek különleges igényeim, talán annyi hogy jó fényszórói legyenek(xenon?), nem akarok vakoskodni.(Ez jelenleg csak egy segitségkérés, a vásárlás előtt mindenképpen átnézetem egy hozzáértő ismerősömmel, de szivesen venném a ti tanácsotokat is, mivel csak pozitiv dolgokat hallottam a csoport tanácsaival kapcsolatban.)
Előre is köszönöm.
-
zsolt19900
őstag
nos újabb fejleményekkel gyarapodtam -és így ti is - a futóművestől
egyre egyre hajtogatta, hogy a gumi a gumi viszi el az autót... fogta műszerek szerint beállította a kormányt középre illetve mindent patentre ismét.... mondta menjek egy kört é ha baj van szóljak, hát mentem és vissza is, mondtam hogy még jobban lecsuklik a kormány amikor megyek vele, no azt mondta akkor ő is megy egyet, mentünk is és kb annyiból megállt az ő próbája, illetve a találgatások sorozata, hogy:
-1. biztos szarok a szilentek (3hete lettek kicserélve a komplett szett hart-ra)
-2. ja, hogy utángyártott, akkor ne is csodálkozzak, hogy szar (ménem, vettem gyárit) + (mondtam neki, hogy az előző 2 évet is vígan elfutotta hart szettel és érdekes mód ment futott egyenesen)
-3. meggurította az autót kb 20-30km/hval bevágta üresbe és "egy picit megyünk el balra valóban" (ugye azt mondanom sem kell, hogy lakott területen kívül ez a "kicsit megyünk balra" mennyire nem kicsit megy balra)
-4. mondtam neki, hogy akkor kicsit életszerűbben, sebességben sebességet tartva nézzük meg a dolgokat
-5. jaaa, hogy sebességben gázt adva konyul el a kormány.... hát akkor hajtáslánc hiba lesz.... (érdekes, a gumi hirtelen megjavult....)
-6. mondom 2 évig érdekes módon ment az autó egyenesen, most hirtelen mi történt?
-7. ráállunk az aknára (azé nézzük meg mégis az új szilenteket, hát ha lógnak....) megtáncoltatta behúzott kézifékkel előre hátra, a bakája közben lent figyelte, hát semmi mozgás a szilentek mégis jók
-8. elmozdulhatott az egész bölcsőm is ami tartja az alsó hátsó lengőkarokat és ez miatt is húzhat az autó ill. azoknak is el lehet fáradva a gumibakjanos jelenleg itt tartok, eléggé rossz szájízzel váltam el tőle és nem tudom, hogy mitévő legyek.....
Itthon ami cserélve lett és ahogy eljártam, figyeltem arra, hogy a lengőkarok emelt tehermentesített állapotban legyenek meghúzva (állítólag a nagykönyvben így van megírva ezeknél a futóműveknél) és igazság szerint minden és minden ki lett cserélve, szóval nincs ötletem
Tudtok esetleg valamit tanácsolni, vagy vigyem el egy másik futóműveshez, hát ha?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen