-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
raziel01
veterán
válasz VGYke #160142 üzenetére
Kipróbáltam én is. Skoda Roomster, 2 éve van nálam.
SÉRÜLÉS JELENTVE
Ország: FRANCIAORSZÁG
Sérülés típusa: TÖRÉSKÁR
Összeg: 1871.22 EUR
2013-04-08Képek viszont 2014-01-23-an készültek. Azokon annyi van,hogy látszik hogy valaki szöggel végighúzta az összes elemet és újra kellett fényezni. Ezt tudtam is mikor megvettük a kocsit.
Töréskár nem tudni mi lehet. Nem írja, hogy pontosan mi sérült. -
Doki16
addikt
válasz kazsolt #160163 üzenetére
Ebben a topikban leginkább a 1.2 és 1.4 TSI-vel van tapasztalat. Azokkal a láncon meg a kokszon kívül nagy gond nincs. Azt tudom, hogy a 1.8TSI nem ajánlott konstrukció.
Egyik kollégámnak van 2.0 FSI de tele van gonddal.
Ha valaki ismeri a 2.0 TSI-t akkor biztos ír róla.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kazsolt
tag
-
Beri
addikt
válasz kazsolt #160163 üzenetére
Van gyárilag jó 2.0 TFSI, de az olyan friss, hogy még nem fér bele 3 millióba. Az idősebbekből meg kétféle van. Amit már megcsináltak, meg amit meg kell. Ezért írtam, hogy veszel kettő alatt egy bármilyet, ami kívül-belül ép, aztán rászórsz másfelet a motorra, hajtásra, tisztességes szervizre (vezérlés, szűrők, kuplung, fék) és lesz egy jó autód.
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Doki16
addikt
válasz kazsolt #160167 üzenetére
Igen, szinte mindnek van valami betegsége. [link]
Mondom az 1.2 vagy 1.4 TSI a legkevésbé rossz ami belefér a keretedbe is. Vagy egy bizonyított 100e körül futott (nem városban) 2.0 CRTDI, CFFB motorkóddal.
Ha újként veszed mindegyik jó lesz. Használtként gáz mert nem ismerjük, hogy az előző tulaj mit csinált vele.Óriási off: 1.4T Vitara. Jelenlegi tapasztalatok alapján baromi jó motor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gabor901127
tag
Sziasztok!
Újabb áldozathoz érkezett a GTI projektem, ami egy nem "alap" GOLF VII személyében:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/golf_vii/volkswagen_golf_vii_1_4_tsi_bmt_comfortline_nyiltvegu_pu-re-xenon_navi-par-13244729
Tegnap megtekintettük a kereskedésben amennyire lehetett, mert természetesen már sötét volt mire oda értünk...
Szóval ha minden igaz németből(vagy valahonnan onnan) hozták be pár hónapja törötten, a jobb első lámpa +sárvédőt kellett cserélni.
Kép természetesen nincsen és természetesen a szájukból annyi hangzik el hogy csak ennyi volt és nem komoly...Viszont a kocsi elég szépen néz ki és mivel már kint van jó pár hete eléggé alkuképesek is.
Valaki ismeri a kereskedést/kocsit? Tudtok valamit arról hogy egy ilyen sérülésnél kb még mi mehetett tönkre?
Köszönöm:
Gábor -
Qru
MODERÁTOR
-
Beri
addikt
válasz kazsolt #160171 üzenetére
Én azt mondom, hogy ami tizenéves és képes a menésre (bőven nem 140 lóra gondolok), az nem lesz ép műszakilag. Ez nem VW-s dolog, ez 200k+ km-es rugdalt autó dolog. Ha tudnád, hány "elpusztíthatatlan" hathengeres szívó BMW-t hagytam ott, mielőtt audim lett...
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
-
Doki16
addikt
Létezik egyáltalán olyan motor ami nem megy tönkre pár év alatt? 2010-től kezdve szerinted melyik a legjobb motor VAG vonalon?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Jonnek haza melobol, beinditom, 3 sipolas es piros felkialtojel egy korben.. fekolajat meglestem, volt nalam, kb 1-2 cl fert bele a fekfolyadek tartalyba, szinte tele volt.. fekek kb 2-3 honapja voltak cserelve, a tarsak es betetek!
Abs lampa nem vilagit!
Valahol elfolyik a fekolaj? Vagy komolyabb problema lehet? -
1stVikman
senior tag
válasz Gabor901127 #160170 üzenetére
Mivel ügyesen a jobb oldaláról egy fénykép sincs, így látatlanban nehéz nyilatkozni. Leginkább sumákolás jut erről eszembe.
Hogy mi sérülhetett? Így kb.lehetetlen megmondani.
Kollégám tavaly őzet fogott, de olyan szerencsésen, hogy csak a lökhárító jobb oldala sérült.
Lámpa, sárvédő érintetlen maradt. Lökhárítót visszapattintottuk, és lábon mentünk haza. Ez szakszervizben casco terhére 2000€ volt.
Kívülről annyi látszott, hogy lökhárító, sárvédő belső műanyag dob, ködlámpa, fényszóró mosó biztosan csere, mert eltörtek. Holnap keresek róla képet.[ Szerkesztve ]
-
molacika91
tag
válasz BUZZLGHTYR #160181 üzenetére
Szia.
Szerintem az akksi kezdi megadni magát. Indításkor annyira leesik a feszültség és azért bejelez az ABS. -
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molacika91 #160185 üzenetére
Ertem, esetleg mas variacio lehet?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #160186 üzenetére
Lehet, hogy a fékfolyadék szinjelző kábele rossz.
-
orbo
tag
SZiasztok! Passat B8 app. connect aktiválásban van valakinek tapasztalata, illetve bármilyen infója?
Most aktiváló kódot kér az autó. Androidos telefont szeretnék tükrözni. Előre is köszönöm a segítséget. -
veterán
Szia!
Meg kell vásárolni az aktiváló kódot (pl. Ebay ~ 200 euro); majd márkaszervizben online aktiválni további pénzmag ellenében. (Nem biztos, hogy örül a márkaszerviz ha nem náluk vásárolod meg a kódo0, ezt jobb előre tsiztázni velük.)
Egy ismerősöm aktiváltatta pár hónapja a VW Óbudában a B8-on; cakk-pakk 90 e Ft-ot fizetett.
-
veterán
1. Gyári opcióként megvásárolva is vmi 70-80 e Ft.
2. Szerintem nem lehet. Talán hozzáértőbbek is nyilatkoznak.
3. Ő szifonnal használja.
4. Azt mondja jól működik. Én Androiddal próbáltam apám OFF Suzukijában, az tetszett.@Vili: Most olcsó a benzin. A képeket hiányolom. :/
[ Szerkesztve ]
-
Gabor901127
tag
válasz 1stVikman #160183 üzenetére
Szóval bocsi az kimaradt, hogy most már megvan csináltatva a kocsi, ki lett cserélve a jobb lámpa meg a jobb sárvédő, legalábbis ennyit tudunk, szerda esti kívülről lámpázással hibátlannak tűnt a kocsi.
Szombaton megyünk nappali fényben nézni, meg motort megszemlélni.
Elvileg még egy 3-400 -at le tudunk belőle alkudni, legalábbis nagyon hajlottak a 3.6 os árra.
Sajnos rétegvastagságmérőt nem tudok vinni
Nem tudtok olyan helyet ahonnan lehetne szombatra bérelni?Amúgy felnik mind a 4 kereken egyformák rajtuk a gumik 2017-esek voltak, padkázásnak egyéb sérülésnek nem láttam nyomát, tárcsák is látszólag sérülés menteseknek tűntek.
Ha nem találunk különösebb elrettentő hibát majd fotózok párat a jobb kerékről/sárvédőről/motortérről.
Meg még annyit, hogy én nem értem, hogy hol van ezeken a motorkód? vagy azt az alvázszámból lehet kitalálni?
Alváz szám alapján én csak az autodna.com -on találtam infót, nincs valami olyan oldal ahonnan ingyenesen lehetne élettörténetet kérni? Most olyan 12€ lenne. az se sok, de azért ha van ingyen
Köszi
Amúgy van egy másik kocsiról is infóm amit a hirdetett árért nagyon nem ajánlok, meg még egy másikról extra kép , mondjuk azokat nem tudom hova kéne megírni
Szerk:
Jah igen még benne van az árban négy darab téli gumi felni nélkül (márkát méretet nem tudni még)[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Gabor901127 #160196 üzenetére
Elvileg a jobb oldali B-oszlopnál van egy matrica az alvázszámmal, motorkóddal.
Meg a szervizfüzet első oldalára is be van ragasztva egy matrica, amin a motorkód, váltókód, színkód, felszereltségek kódjai szerepelnek.
Ennek a matricának a pótkerék környékén, a szőnyeg alatt is meg kéne lennie valahol.
Ingyenes előélet lekérdezést én eddig nem találtam.
Lekérdezni akkor érdemes, ha vannak KM adatok, meg esetleg fényképek a kocsiról.
De egy ilyen értékű kocsinál nem sajnálnám azt a 12€-t.Te esetedben ilyen fiatal és keveset futott kocsinál biztosan kell lennie szervizkönyvnek, és a javításról is kéne lennie dokumentációnak. Általában ezeket szakszervizben javítják még, tehát valami feljegyzésnek kell lennie a sérülésről.
Ha szerencséd van, a lekérdezős oldalon jó eséllyel fénykép is lesz a javítás előtti állapotról, biztosítós adatbázisból.Ja és az ígért kép:
[kép] -
bognar110
őstag
Sziasztok valaki használ Seat Leon 5F-et ? Mostanába nézegetem őket nagyon tetszik, 1.8Tsi 180ps. Valakinek esetleg van ilyen motorral szerelt 5F seatja ? Véleményre lennék kiváncsi.
-
Doki16
addikt
válasz Gabor901127 #160199 üzenetére
Ez a károkozás idejét írja le és, hogy mennyi kilométernél történt. 10000-15000 Euró között volt rá kifizetés elvileg.
A márkaszervizes adatok nincsenek belerögzítve az AUTODNA rendszerébe.Ezek szerint ha valós a km, akkor január óta alig ment pár kilométert. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...