Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Írok ide is, hátha sikerül választ találni a problémámra
2 hete, használtan vásárolt, 2008as évjáratú Audi A4 2.0 tdi-vel kapcsolatosan lenne kérdésem. Az előző autómba folyamatosan gyárthattam a cd-ket a legújabb zeneszámokkal, ami egy idő után átszámolva elég nagy kiadással járt. Valami miatt az fm transmitter nekem nem tűnik egy baráti megoldásnak az autó számára, ne kérdezzétek miért Lényeg a lényeg, ezt az új autót már megoldották egy memóriakártya olvasóval. Ez még a nagyobb kiszerelésű Micro SDHC kártyát képes befogadni. Kaptam is az alkalmon, vettem egy Kingston kártyát, rápakoltam pár zenét, majd be a gépbe...és semmi. Az sd kártya slotot Emptynek, azaz üresnek vélte. Egy kis noszogatás árán(kapcsolgattam a rádió és az cd/sd között) sikerült arra rábírni, hogy a kártyát "Unreadable"-nek, azaz olvashatatlannak(?) ítélte.
Esetleg valaki jár a cipőmben, és sikerült megoldást találnia? Nagyon hálás lennék.
ÜdvSamsung Galaxy A55 5G
-
Jojo5
őstag
válasz Mágus2 #124903 üzenetére
Mágus2, és Többiek
Lenne egy kérdésem, mégpedig az, hogy viszonylag sok (4-8) Ilyen és ehhez hasonló 1.8 TFSI-t látok cserélt\javított motorral, szerinted bele szabad ugrani egy ilyen cserélt motorosba ?
Ez az 1.8 TFSI ha jól rémlik CDAA kódos nem tudom mennyire jó vagy sem ?
Olvastam skoda fórumon ahol ette az olajat, de pl. van olyan is aki kiírta, hogy 0.7Liter olajat eszik 1000Km-en, ez nem tudom soknak számít-e, mire figyeljek oda ha ilyen motoros autót szeretnék ?A DSG mennyire macera ilyen 2010 körüliekben ?
Előre is köszönöm válaszod.
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #124903 üzenetére
bazzeg, ne is mond, össze akadtam nem rég egy chipes bam tt kvotróval, szegénynek leakadt már a km órája nekem meg a fékre kellett lépkednem, és refiznem hogy kimenjen, mert siettek, szegény ember miután bevárta a két dagad autó szerelő koma a kettesbe, elégé savanyú feje volt, de dobott egy lájkot.
pénteken egy e400 meg egy cl500 hitte el, hogy eltud menni jobbról
ne fájdítsd a szívem, egiyk fb csoportba van egy papíron is coupe quattro eladó 10v 2.3T :/
2. vidi elején az RS4 giga lol
már mint mi a fék, a tárcsa a kopott betét ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jojo5 #124904 üzenetére
Mire kell figyelni? Mindenre. Ha nem értesz az autókhoz, ne egyedül vegyél ilyet. Átvizsgálás nélkül meg ne vedd. Amit Te is ki tudsz könnyen szűrni, az az egyenletlen alapjárat. Kerepelés a motorból alapjáraton. Amikor inkább hasonlít a hangja a dízelhez, mint a benzines motorhoz, akkor az nem a Te autód lesz.
Váltó ne rántson, finoman tegye a dolgát és gyorsan. Ha elindulás után ránt, vagy hátramenetbe, akkor az is felejtős. ha nem volt benne olaj cserélve, akkor szintén felejtős. Te nem az olajat fogod cserélni, hanem a váltót.
Leigazolható előélet és hozzá a megfelelő műszaki állapot. Erre törekedj.Tele a piac törött, tákolt, lerúgott szarokkal, szépen kifényesítve.Meg kell rendesen nézni, teljes hibakód olvasás. Meg kell hajtani rendesen, és ha tiszta a hűtővíz, nincs nagy kartergáz, és a Jupiter nem a Vénusz árnyékábanjár, akkor talán nem vernek át.
VR6-FanVan egy kis füstje, no, nem olyan nagy szégyen. Jó a fék, nyugi, ha nem Textar, akkro fasza.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #124906 üzenetére
Nem a fék, hanem az autó. Azt akartam megvenni.
G 2 1.6 TD-t meséltem? 88-as a szentem. 82 éves bácsika...Kuplungot kellenecserélni,meg a turbót nem hallottam vagy 3 éve. Be volt állva, három éve. Csere után a bácsika újra tanul elindulni.Lépten-nyomon kapar. 1.6 Tádén akkora turbó van, mint a fejem. vagy 20kg. Alapjáraton látni ahogy forog a kompresszor kerék. Most rászabadult az 51kW nagy része az aszfaltra.
Ez a fordított kuplungos váltó olyan könnyű, hogy egyedül is vissza tudtam tenni.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #124908 üzenetére
kinetix-brembo-ate sl5, elmelegíthető simán, amikor a 130-al ráesek a pályán 60-al tötymörgökre és nem kikerülöm őket hanem húzom a refit.
akarsz lakatoltatni meg fényezni?
nem, jah a k24/T3 nem egy apró csiga, ha franko minden 3000-nél van a spool, és 4000-4500ig forog, nagyon jó választás, jár a taps a mérnöknek
1.9 dci lagunán láttam ilyet, hogy a tengely anyánál fogva kellett a turbot áthajtani, és közbe fújni a komp oldalt féktisztítóval, majd wd40-el, a hölgy el volt ájulva, hogy milyen rakéta lett a kocsi
akárki akármit mond az egy jó kis váltó, szerintem gyorsabb voltam azzal mint a mostani 02J-vel, ezzel 0,15sec a leggyorsabb fel váltásom és valami 0,3sec körül van a vissza.
ott fél-egy tizeddel gyorsabb lehettem, meg jobban torerálta a kuplung nélkül váltást.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #124909 üzenetére
Ez beállt, mint a szög. Semerre, kalapáccsal se. Beton. Lehet kicsit visszafogta, mert most 160-ing próbáltam, hajlott kora ellenére szépen megy.
Az öreg amúgy rendben tartja, csak a turbóról megfeledkezett. Meglepően pontosa váltó. Raktam új összekötőket, megzsíroztam minden bütyköt. Pöpec lett. A fékből kidobtam a hátsó terhelés alapú regulátort, mert állandóan levegősödött. Most le lehet égetni a hátsó kereket is.
Van hozzá egymásik autó,aminek törött a hátulja. Lehet legózni. Onnan van a turbó is. Van gyári új adagoló zsírpapírba csomagolva az öregnek, a rosszabb hidegindításokra tartogatja, de még jó a régi.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #124910 üzenetére
szeretem az ilyen kocsikat, és a maguk csípődésük ellenére is a tulajok is álltalába érdekes figurák
dobnék én is egy fotot a ruhás szekrény tetejéről, ahol halomba állnak a digit km órák ínségesebb időkre, pedig öreg se vagyok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
kaszaking
tag
Mágus!
Ebben tudnál segíteni? [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kaszaking #124912 üzenetére
Nem, fogalmam sincs. Most milyen van benne? Volt ásványi és szintetikus és a kettő nem keverhető,de egyben lecserélhető. Milyen színű az, ami most van benne? Tudom hogy milyen a bele való, de nem biztos, hogy most az van benne. Mikor volt cserélve?
Jojo5 Minden autó és motor ilyen, főleg a turbó motorok. Sokan a színe és a felszereltsége alapján veszik. Jól néz ki... megveszem. Aztán meg jön a sírás. Meg kell nézni rendesen, akkor nem lesz sok baj vele.
[ Szerkesztve ]
-
kenny123
addikt
Hasonló probléma volt nálam is. Ha nem SDHC, csak micrsd elvileg menni fog. Én is szkeptikus voltam (külföldi fórumokon írták), de pont volt itthon 2 sdhc -egyet sem olvasott, fiók aljáról előkapartam egy sima sd-t, azonnal viszi.. Meg elvileg nem lehet nagyobb 32gb-nál.
yo
-
kaszaking
tag
Mágus!
Nagyon szépen köszönöm a segítséget -
gzbotii
nagyúr
Mennyi váltóolaj kell egy G4 1.9TDI 81Kw 5 sebességes kézi váltóba? 3l rendelhetek simán, nem?
Valamint, az OE VW G060726A2 jó bele?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #124923 üzenetére
Valami 200 ló fölötti 1.8T. Gyenge szar, 0 tartalékkal.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Azé az is kemény hogy az R8 ver mindent !!
[link]| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz i-sti #124930 üzenetére
Nézd meg a többit részt is... ez a 6.
Nem értem mire gondolsz.!?...
Bár lehetségesnek tartom hogy azért szándékosan vannak úgy állítva hogy ilyen legyen az alakzat... de attól még a leggyorsabb nem midn1 hol megy a pályán? .. ?
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Primary92
senior tag
1.8T vagy az 1.9TDI (110ló) vagy az 1.9PD (105ló) közül melyik a legkevésbé rizikós, illetve a legrizikósabb sok kilométerrel?
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Autócserén gondolkodom, készítettem magamnak egy kalkulátort, hogy ne csak szív de ész alapján is döntsek a lehetséges jelöltek között.
Hosszas mérlegelés után az jött ki, hogy a köv. autó valószínűleg egy dízel Passat B5.5 lenne, ha sikerül találni egy megfelelő állapotút.Leginkább a 96kW-os AVF/AWX motorkódú példányok jöhetnek szóba, ja és kizárólag kombi (majd ha meglesz veszek mellé Fila táskát is hogy teljesen egyedi legyek )
Az alábbi kérdésekkel fordulnék a nálam sokkal jobban hozzáértőkhöz:
- számítógépes diagnosztikával lehetséges e a pd elemek állapotának ellenőrzése, képesek e ilyen diagot pl. márkakereskedésben normálisan elvégezni
- pd elem, egr illetve tandempumpa problémákról olvastam főleg nem megfelelő karbantartás esetén, ezeken kívül van e esetleg még valami amire érdemes odafigyelni vásárláskor (már az egyébként szokásos kasztni/futómű/fék/stb állapotának felmérésén kívül).
- van e még ajánlott más dízel motor típus/kód ezen a családon belül -
maximilian4
addikt
válasz Kickass #124939 üzenetére
Én annyira nem értek a dolgokhoz, de annyit tudok ajánlani a saját esetemből okulva, hogy a kettős tömegűt le kell csekkolni. Ha rákeresel google-ben megtalálod mik a hibás kettőstömegű lendkerék tünetei. Könnyű felismerni (elvileg, mert érdekes módon nekem a vásárlást követő 3. hónapban jöttek elő és biztos vagyok benne, hogy hosszú okfolyamat kellett a kialakulásához, szóval valamit ba**hatott vele az eladó)és egyébként drágábban javítható mint az általad felsorolt alkatrészek. Ha tudsz, akkor bosch pd elemes autót vegyél. Nekem 2,0 pdtdi van a seat-ban BKD motorkóddal és bosch pd elemekkel.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
tresh
veterán
válasz Mágus2 #124940 üzenetére
Mági segítcséééé légy oly kedves Van valahol valami forrás ahol meg tudom nézni hogy melyik komfort elektronika mit tud? konkrétan a bicsakkulcsos távirányító érdekelne, azon belül is az audi-k é (a4 b5). A fricceknél azt olvastam hogy elvileg 98 tól felfelé tudja mindegyik csak hozzája köll tanítani de én szkeptikus vagyok Köszike előre is
-
Kickass
őstag
válasz Kickass #124939 üzenetére
Kimaradt hogy csak manuális váltós lehet.
maximilian4: 1.9 pd-nél is ennyire kardniális milyen gyártmány a PD elem? az nem csak 2.0-nál számít?
Persze a kettőstömegű hibajelenségekre is figyelni fogunk, de sajnos belelátni senki nem lát bele, így inkább az bele van kalkulálva hogy lehet hamar cserélni kell[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #124942 üzenetére
A4 nél nem a komfort elektronika felel a távkapcsolóért, hanem a vákuum pumpa a csomagtartóban. Abból van távkapcsolós és nem távkapcsolós.
Vagy marad az utólagos riasztó, aminek van távkapcsolója. A központi zárra kötve fogja nyitni-zárni.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Kickass #124943 üzenetére
2lityósnál szar a siemens elem. 1.9 Pd nél nincs gond kivéve hogy mind legalább 300.000-t futott Szóval ne lepődj meg.Melegindítást se árt csekkolni (szokott gond lenni vele szoftveresen orvosolható) . Pd értékeket nem árt nézni már ha tudod mennyinek kell lenni Ha szépen megkéred és van "log" a gépről akkor Mágus lehet véleményezi neked ő még álmába is vw-t szerel
(#124944) Mágus2 : jogos az akart lenni csak tegnap passatoztam azt ez maradt bennem. THY a helpet
Tehát ha nem "A" végű akkor csere és Vag-com-al újra illeszteni aztán happy?!
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
Tegnap annyi szó volt itt a g2 gti-ről, hogy itt egy mai totalcar-os cikk egy gyönyörű mk1 gti-ről.
Maxi
-
K Norbi
addikt
válasz maximilian4 #124946 üzenetére
Ülés ugyanaz mint Focvisnak!
-
Kickass
őstag
válasz tresh #124945 üzenetére
A nagy km futás tiszta sor, bár a kínálat tetejéről próbálok nézelődni, ez se garancia de hátha nagyobb az esély.
Akkor a pd elemek értékei diag szoftverrel kiolvashatók, ez jó hír, én biztos nem fogom max egy szervízben ahol átnézetem, ide se nagyon másolgatnék, autóvásárlásnál nem lesz erre idő hogy kiolvastassam ide belinkelem majd itt még megszakértik, és vissza h ok minden más rendben kell az autó. Nem életszerű.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest