-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
Varta akukrol mik a vélemények?
70ah eleg ugye az 1.9TDIbe?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #125907 üzenetére
70-es eleg, ha jól nézem. Megerősítést kerek
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Kiskokó
veterán
válasz molnarpeter #125907 üzenetére
Én pont ma raktam bele 110-es Silver Line Vartat és Johnsonos... nem gondotla mvolna hoyg az a gagyibb..
az Exide 100Ah Preimum 2 évet se bírt... vagyis elvileg jó.. csak a kocsi nem tölti rendesen utána mert kevés a 100mert kevés a 100Ah elvileg.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
MPowerPH
félisten
Hali,
Ezeknek az A6-oknak, ezzel a motorral mik a gyenge pontjai? Ha netan elmennek meglesni, akkor mit ellenorizzek mindenkeppen?
Don't Tread On Me
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gzbotii #125909 üzenetére
SDI mellett kisebbel sem volt gond (55 vagy 60Ah rémlik), most 69-es van benne, szóval - bár csak személyes tapasztalat alapján - szerintem megteszi Vásárlás előtt próbáld be a helyére, vagy ellenőrizd a centiket a biztonság kedvéért. Egyszer volt benne 82Ah-s, az pár mm-rel nagyobb is volt a kelleténél.
Kiskokó: inkább úgy mondanám, hogy jobban figyelnek az élettartam tervezésére Megrendelőtől is függ, milyen/mennyiért gyártódik, lásd 10 évig szolgáló gyári akkuk.
[ Szerkesztve ]
-
szaki1986
tag
80 lovas 1.4es Golf VI-os felejtős? Nagyrészt városban mászkálás, néha 1-2 hosszabb táv lenne a terv. Tetszik nagyon ez Golf, de 130-150 ezer km körüli 6-7 éves TSI-ktől félek, szívóból meg csak ez az 1.4-es van (1.6-ost nem nagyon találni). Vagy inkább egy 86 LE-es 1.4-es Polo lenne a jobb választás? Szabályokat betartva autózok, nem kell 200-as végsebesség meg 6 mp-es gyorsulás sem, csak annyi erő kéne, hogy az előzések előtt ne kelljen mindig egy miatyánkot elmondanom
https://www.flickr.com/photos/136049009@N07/
-
Kiskokó
veterán
válasz MPowerPH #125911 üzenetére
200e km nál Ajánlott komplett láncvezérlés csere! olyan 500e ft.
A sima nem duplaturbósaktól is csak rosszat hallani, folyik az olaj belőlük pont ma voltam szervizen az audis szerelőnél.. megint 1-2 evre elvette a kedvem hogy ilyenre cseréljem a 4f-et...
Benzines 3.0-aban is eszi az olajat minta szar.. 100-150ezrenként duggatyút kell cserélni motor generál.. érdekess...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
MPowerPH
félisten
válasz Kiskokó #125916 üzenetére
Ez a vezerles dolog uj. A sima turbosrol tudtam, hogy vannak olajfolyas problemai, a turbot is eszi, a befecskendezok is romlanak, na meg az automata valtorol is csak rosszakat hallok. Gondoltam ez a biturbos tan jobb, tartosabb es megbizhatobb konstrukcio (BMW -nel igy van), de akkor tevedtem. Mert ha csak az automata lenne gazos, annak a felujitasat meg bevallalnam, de igy akkor dobom az egeszet, nem akarok penztemetot.
Don't Tread On Me
-
tresh
addikt
válasz lenko #125922 üzenetére
Az 1.6 148 N·m (109 lb·ft) @ 3,800
kontra 1.4 tsi
200 N·m (148 lb·ft) @ 1,500–4,000
Szerintem ebben minden benne van. Az 1.4 Tsi-vel ott is előzöl ahol az 1.6 szívóval csak szeretnél de nem tudsz. Ráadásul a az 1.6 gáz reakciója híresen szar lomha. Az a motor tök jó egy g4 be egy nagypapának a telekre lejárni és feltartani vele a forgalmat. Mondom ezt úgy hogy én utálom a Tsi motor családot. Viszont az 1.4 mind fogyasztás mind teljesítmény terén hibátlan választás. -
veterán
válasz tresh #125918 üzenetére
Viccet félretéve, szerintem az 1.2 TSI is elég lehet. Sose próbáltam az 1.2-t, de Golfban, Octaviaban az 1.4 TSI bőven elegendő minden normális igényre (0-100: 9,5s, 200 km/h), így azt feltételezem, hogy az 1.2 TSI is elég kell legyen egy biztonságos előzéshez.
Saint_ 1.2 TSI-t hajt, eddig itt még nem panaszkodott a dinamizmusára. -
K Norbi
addikt
-
-
lenko
aktív tag
válasz i-sti #125932 üzenetére
Minden 1.6-os Vw annyit forog 5-s váltóval, még a 3-as Golfom is annyit ugyanezzel a motorral.
A V5 is forog 3900-at, és 5.-ben.(#125934) aero. Öcsém 328Ci-je csak 2500-2600-at forog, ahhoz képest nem jó, de igazából csak a fogyasztásban nyilvánul meg. Neki eszik 8-at, nekem 9-et 140nél. Ezt leszámítva teljesen csendes a motor, kb. nem is hallani.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
tresh
addikt
válasz focvis #125925 üzenetére
Nem tudom én vezettem Oktit 1.2 vel az nem való bele szerintem max fábia ibiza méretig okés. Viszont g6 ból vezetem 1.4 tsi -t és én tényleg nem szeretem de a fogyasztása és a dinamikája meglepett. Simán 7 liter körül mászkáltam vele vegyesbe és néha azért siettem. Ahhoz hogy előzni tudjon és ne bátorságból tegye hanem legyen egy kis erő ahhoz szerintem min 1.4 tsi kell bele.
(#125924) Mágus2:
lenko: Ja a TSI meg egy tök jó szervizet nem igénylő motor a G6-ban még.
Gondolom a V5 is meg az 1.6 is költségmentes motor Mindenre kell költeni..Amit meg az 1.4 re költ, annyit az 1.6 ba simán eltankol pluszba +cserébe az még nem is megy...
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz tresh #125940 üzenetére
1.6 8v-re én még nem költöttem motorikusan kötelező szervízen kívül semmit, pedig volt 2 is.
V5-t még nem tudom, 1éve és 2 hónapja van meg, ezalatt 19e km-t mentem vele, eddig szintén csak kötelező dolgokat cseréltem, és jelét se mutatja, hogy bármi lenne, computer hibakódmentes.Egyébként persze minden motornak lehet nyűgje, valamelyiknek több, vagy kevesebb, de van olyan tényező is, hogy idegesség, és idő. (Akinek nem elég az 1.6 az azért lehet ideges mert nem megy, és nem ér oda annyi idő alatt vhova, de akinek elég az 1.6 annál már az idő, és az idegesség pozitívan jelenik meg, mert nem kell szerelőhöz járni vele, mert fele annyi baja se lesz mint a TSI-nek. )
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz tresh #125943 üzenetére
Ehhez hozzátartozik, hogy már előttem megkímélt normálisan szervízelt autók voltak, és nem volt bennük sok km(valós) eladáskor sem.
G3-at 162e-nél lopták el.
Passatot 168e-nél adtam el.
G4-be most van 158e, majd kiderül, hogy muzsikál, terveim szerint kb. 220-230e km-nél fogom eladni.(#125946) ßrainiac
Az nincs, de mindről van kb. 50-60 nagyfelbontású kép (normális fényképezővel készült), ami alapján be is lehetett azonosítani a lopott G3-at. Majd később egy hirdetésben fellelt BBS felnijeimet, és vissza is kaptam.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
BirkMan
csendes tag
Sziasztok!
Üzemanyagadalékokkal kapcsolatban lenne egy kérdésem. Eddig Castrol TDA-t használtam, de nem lehet már szinte sehol sem kapni. Milyen adalékot ajánlanátok gázolajba (1.9 PDTDI, BJB)?
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...