-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicker
senior tag
Sziasztok
ha pd tdi autónál nyomsz egy satuféket kuplunk nélkül, az mekkora kárt tud tenni a motorban? utána erőtlenné vált az autó.
(Nem velem történt, jelenleg szerelőre vár az autó!)
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz tomcsi23 #126753 üzenetére
Nem tudom, nem voltam ott, valami vészhelyzetszerűben az okos sofőr kuplung nélkül 5-ben besatullt/100-ról 50-re/, valószínű le is fulladt, de még menetközben el is indult a motor, ott már gondolom visszarakhatta 4-be vagy 3-ba, azóta nincs kraft, és szerelőre vár...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
kk831228
addikt
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #126758 üzenetére
Nem csak érdeklődés... Biztos nem ártana így 400 kornyékén már...
Egye fene erre lecserélném a pd hangját... : [link]
Na erre meg főleg : [link]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
Lengéscsillapító sachs vs Monroe?? Melyiket érdemes?? Ja és sachs piros vagy kék matricás??
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
janyka27
újonc
Sziasztok.
Nemrég vásároltam egy 2006-os 1.6 102 lovas MPI BSE motorkódos Octaviát. Az első 1-2 hétbe tapasztaltam ki, hogy sokszor nehezen veszi az 1-es fokozatot vagy be sem veszi csak ha újra kuplungolok. A rükverc szintén ilyen volt megakadt fél úton és csak újra kuplungolással vette be és sokszor recsegés kíséretében. Szerelő tanácsára megnéztük a kuplungot, a tárcsa volt a legrosszabb állapotban sok helyen már majdnem szegecsig volt kopva így kapott egy Új Sachs kuplung szettet. Változások a következőek voltak: Vaj puha kuplungolás, illetve a fogáspont is lentebb került ami nagyon jó lett. A rükvercnél a recsegés megszűnt viszont az, hogy megakad az megmaradt. Kiveszem üresbe, ujra kuplung és utánna már beveszi viszont sokszor csak úgy hogy félúton mintha valamibe megakadna és azon át kell küzdeni, nem mindíg ilyen. Van hogy akadás és újra kuplungolás nélkül beveszi. Az 1-es fokozat is sokat javult viszont ott is előfordul gyakran, hogy nem megy egyből a helyére, vagy ha be is lehet tenni akkor is olyan mint a rükverc, hogy van egy pont ahol megakad és ott határozottaban kell a váltókart megfogni, hogy bemenjen a helyére. Szóval nem vagyok vele megelégedve a kuplung csere óta. Váltó felújítás a következő lépés vagy esetleg van más megoldás is. Ha valakinek van bármilyen használható ötlete az légyszíves írja meg, mert eléggé tanácstalan vagyok és idegesít a probléma. Szeretnék a végére járni és ha rendbe lenne a váltó része. A többi fokozattal egyébként nincs probléma. Köszönöm ha elolvastad!
-
SajtosMedve
újonc
Sziasztok! Van egy Octavia 1-esem 2000-es évjárat 1.6 os (AEE motorkódú). Jelenleg olyan fényszóró van benne am nem tartalmaz ködlámpát, de le akarom cserélni olyanra amibe be van építve a ködlámpa. A kérdés az, hogy mit kell bekábeleznem, ebben az esetben, azt tudom, hogy világítás kapcsolót is cserélnem kell ami tudja az első ködlámpákat is. Kell-e más fajta csatlakozó vagy jó-e ami most van a kocsiba van? Valaki csinált már ilyet?
-
Danex
addikt
válasz Mágus2 #126763 üzenetére
Kezdődik a tél, vele kezdődik az újabb dízelek lassú bemelegedése.
Gondoltam rá, hogy az elülső szellőzőrácsokra csőszigetelő szivacsot rakni, mire érdemes figyelni, hol maradjon ki hely, hogy ne főjön meg a rendszer belül? (CAYC motor, 2011 Jetta)
Illetve a 2K-s fordulat rendben van hidegen vagy inkább valami 1600-1800 körül tartsam?
Előre is kösz!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Danex #126766 üzenetére
Én elől alul takarnám ki, tehát a hűtő alsó felét, hogy az olajteknő is hamarabb melegedjen, a cooler és a turbo felé viszont több friss levegő jusson felül. A 2000 körül tartás szvsz rendben van, 1500 alá ne is engedd, csak tojás legyen a pedálon (az talán még jobban is számít, mint a fordulat maga). Hátha spórol pár leütést Mágus, és elég lesz neki engem kijavítani
-
Voice24
őstag
válasz focvis #126749 üzenetére
Elolvasnám én a használati útmutatót, ha lenne... De ezt írtam a kép alatt is, meg korábban is kértem tippeket, hogy honnan tudnék beszerezni egy magyar nyelvűt.
Még csak 2. napja van meg az autó, ma meg dolgoztam, így talán holnap lesz egy kis időm, hogy jobban próbálgathassam.
-
kenny123
addikt
válasz Killer01 #126773 üzenetére
Itt ahogy mutatja, szám/név tárcsázása, zene, stb. telefonról. Mondjuk fingom nincs, mindig azonnal kinyomtam.
Viszont ugyanitt azt is írják hogy régebbi bluetooth modullal ez nem működik, helyette némítás van - ahogy itt is említették.
yo
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #126763 üzenetére
Na ne már!
Én ha jól emlékszem volt egy x70-90 lassulásom (megláttam egy trafinak tűnő objektumot). kb 25-30m féknyom volt, az alatt a 0.5sec alatt nem hiszem hogy benyomtam volna a kuplungot, semmi nem történik, pd meg így elugrál egy izmosabb fékezéstől?!vészfék témára én azt tudom mondani, hogy (főleg abs nélküli) kocsiban érdemes kicsivel késöbb nyomni a kuplungot, mert nehezebben blokkolnak a kerekek szerintem.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #126776 üzenetére
pfejj, még se kell
pedig elkezdtem nézegetni valami nagyobbat, ha ne adj isten elvinnék a polotegy dolog biztos felírható a polo-nak így télen is max 6litert eszik... helybe 3-4km-kre 6,5.... 7.3-nál meg többet nem tudtam meg etetni vele.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #126767 üzenetére
Alul semmiképp. Regrnerálásnál leolvad minden. Felül szabad takargatni. Turbónak mindegy, sehonnan nem éri a levegő. Olajkádnak szintén mindegy, be van csomagolva. Ha alul takarná be, letakarná a vízhűtő nagyobbik felét, ami nem egészséges. Felül a rácsot szabad, alul nem. Ez nem sdi. A két ventillátor alulról húzza a levegőt, ha alul kutakarná, akkor honnan fogja hűteni magát? Felül a hűtő negyede van csak. Vízhűtő, IC, klímahűtő, olajhűtő... Mind alul van.
[ Szerkesztve ]
-
pcgamer01
senior tag
Sziasztok!
Adott egy Seat Toledo 2002-es (1,9Tdi) és az égvilágon sehogy se tudjuk a távirányítót összetanítani a kocsival.
Ezt okozhatja hogy sz@r benne a komfortelektronika?Samsung Galaxy S10+
-
Uzmany
őstag
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.
Jó dolog ez a k&n sport levegőszűrő vagy
nem?
Köszönöm.® visions created with passion
-
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #126792 üzenetére
pl g4 esetén ugyan az a légszűrője, a gti-nek meg az 1,6-nak, nem hiszem hogy ott az lenne a szűk keresztmetszet
tresh:nem tudom a kolléga mire akarja
csak arra próbáltam utalni, hogy simán van olyan szitu ahol van érdemi hatása, mérni mérni mérni!
és én sem preferálom a mosható szűrőket, max valami papír, ill 1-2 bevált szivacs."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
i-sti
senior tag
Egy ilyen ízét hol tudnék szerezni és vajon van olyan profi szerelő aki be tudná szerelni?
(ülés fűtés nem lenne, mert nem hiszem, hogy a székek olyanok de a hátsó légbefúvók jó lenne ha lennének és működnének)
[link]Novum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Xbox Series X|S
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- További aktív témák...