-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk831228
addikt
válasz maximilian4 #124946 üzenetére
Uhh de szép... Mindig szeretnék egy hasonlót... Csak erősebbet...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
maximilian4
addikt
válasz kk831228 #124953 üzenetére
Nekem is régi vágyálmam egy ilyen. Esztétikailag perfekt, tényleg gyönyörű az állapot és ízlésesen van megcsinálva. Mondjuk én szigorúan bbs-t raknék alá. Nekem ez erő is elég lenne. 750kg az egész. Viszont nem tudom lehet-e a váltóval babrálni, itt talán van aki választ tud adni. 5-ösben 100-zal 4000-es motorfordulat csak szerintem meredek? Bár ha jól jött le nekem a cikkből, szándékosan lettek az áttételek ilyen rövidre szabva. Gondolom akkor városi/outi közlekedésre is valahogy be lehetne állítani.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
kk831228
addikt
válasz maximilian4 #124954 üzenetére
Szerintem a gyári, nem annyira rövid... Igen BBS nekem is jobbam teccik, meg annyira nem ültetném le... Kívülről a többi nagyon tetszik... Belül a csöcsműszerek nem tetszenek, unkább az újabb km óra, a többi az jó...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
maximilian4
addikt
Ha már golf-os napok vannak, itt egy kis poén.
Maxi
-
Magnum_
nagyúr
Olajcsere 118k km-nel ma megvolt.
I humbly and respectfully decline™
-
kk831228
addikt
válasz maximilian4 #124956 üzenetére
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Magnum_
nagyúr
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #124927 üzenetére
hát jah, no power
be lett állítva reggel a futómű (nem, nem gyárira ), szinte alig kell ellen kormány ha elindul a hátulja 50-60nál körforgóba, elég csak pár fokot vissza venni a szögből, vagy picit simítani a gázpedálon, viszont puha a gumi oldal fala
ennek örömére az érdi turboba majdnem össze tört egy scenis-es nyanya, és annyit nem mondott hogy bocs
maximilian4:itt is van szerintem egy valag kép, meg kering a neten is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Primary92
senior tag
válasz Mágus2 #124952 üzenetére
Csak hát a szívó kevésbé lehet dinamikus, mint az 1.8T vagy az 1.9TDI. Igaz nem próbáltam, de kisebb bódéba a 116 ló elfogadható (Focus Ti-VCT), de ebbe több kéne. Viszont az 1.6-tól nagyobb szívó elég ritka.
A 96 kW-os PD nem problémás? Van olyan megbízható, mint az adagolós? Az adagolósba minden további nélkül belemennék, de a PD-től tartok, pedig gondolom azzal már akár élmény számba is mehet a vezetés, pályán is van tartalék benne. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Primary92 #124964 üzenetére
Megvételnél ha jók, nem nálad fognak elromlani. Meg kell nézni, hogy mit veszel, akkor nem lesz vele baj. Ez az adagolósra is igaz.
Ha nem értesz a dízel motorokhoz, ne egyedül menj ilyet venni. Eddig minden dízelem télen vettem, a reggeli első indítás hangja többet mond, mint egy kompresszió mérés.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz tomcsi23 #124966 üzenetére
Vagy az...
De kivagyok azoktól az idióta "szerelőktől" akiknek a 90Le-s Adagolós motor után nem létezik szerintük jó motor...
Az meg a másik hogy persze a PD-re is lehet költeni akár porlasztók miatt is stb csak azt a józan ember nem fogja fel hogy ahhoz azért kellet nyúlni mert nem az óra szerinti 240ezer KM van a kocsiban hanem 440e km....| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Arcképgyáros
Baloldali lyuk mit funkcionál?
-
Kiskokó
veterán
válasz -secret- #124969 üzenetére
Dugd bele a kicsi fa.... őőő izé szóval.. szerintem Toll-tartó. (viccen kívül)
(talán elnyomni a cigit benne ? de nem hiszem hogy arra külön lyuk kellene... én mintha valahol már utánanéztem volna ennek anno a Passatunkba is volt ilyen- Kajak tolltartóMágus : Na ja...
múltkor azon lepődtem meg haverék 98körüli körlámpás merci 2.0 benga és van rajta kettőstömegű[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
tresh
addikt
válasz Kickass #124950 üzenetére
én biztos nem fogom max egy szervízben ahol átnézetem,
Az a baj hogy a fele nem ért hozzá. A márkaszervizeket meg nem részletezném De mindenképp nem árt egy értelmes szervizben átnézetni némi aranyporért cserébe. Illetve nem árt tisztába lenni a kinézet típus betegségeivel. Összefoglalóba van pár okos gondolat Mágus tollából én csak olvasgatnám plusz a fórum keresőbe írd be hogy pd tdi és sok hasznos infót találsz majd. De persze én azt javasolnám ha nem vagy egy műszakilag jártas egyén főleg nem kocsik terén kapj magad mellé egy olyan ember aki már látott is autót nem csak utazott benne. Még nagyobb siker story ha az egyén ismeri is a típust akkor talán nem csücsülsz fel a "szopórollerre".
-
Ricsx
tag
Sziasztok,
van egy ASV(110LE) motorkódos 2000-es évjáratú Audi A3-asom. Ezekbe az összesbe VNT15 turbót szereltek gyárilag?
-
Ricsx
tag
válasz tresh #124977 üzenetére
igen,pont erre gondoltam,hogy lehet e a 1749V? Valahol azt olvastam,hogy elvileg ugyanaz,gyakorlatilag meg a 1749V meg több levegőt tud szállítani?Vagy hogy is van ez? Lehetséges hogy a 1749V-vel chip-el több LE/nyomaték jön ki mint a VNT15-el? Egyébként ezt hogyan tudnám megnézni?
-
Primary92
senior tag
Ezekről az Octaviákról mi a véleményetek?
[link]
1.9 TDI 110 ló, L&K, tempomat, digit klíma, ESP, vonóhorog, szép belső, (memóriás ülés??), xenon, nincs ködlámpa[link]
Újabb 3,5 évvel, 1.9 PD TDI 130 ló, elvileg új kettőstömegű, kuplung, tandem szivattyú, 6 sebességes, ezen kívül a számomra fontos dolgokból elég sok hiányzik (tempomat, esp, vonóhorog, digit klíma), de laglább nagyon megy. Nem tetszik a színe, bár nem ez fog dönteni. -
tresh
addikt
válasz Ricsx #124978 üzenetére
Nem, ugyan azt fogja tudni. A VA lesz érdembe változás.
Exhaust Bore size
36.60mm A/R=.65 on GT1749V and VNT15
37.26mm A/R=.61 on GT1749VACompressor Exducer size
44mm trim=55.6 (32.8mm inducer) A/R=.46 compressor old VNT15 AFN and early AHF
49mm trim=44.8 (32.8mm inducer) A/R=.46 compressor GT1749V and VNT15
49mm trim=48 (34mm inducer) A/R=.46 compressor GT1749VA(#124983) Ricsx:a motor karakteréből adódóan úgy is 2000től fog megindulni igazán szóval a VA-val se fog jobban ugrani alulról annyival mint pl a vnt15/ 1749v párossal.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Primary92 #124981 üzenetére
Az első, a "nagyon megy" érzést az is tudja chippel, ugyanúgy 130ló lesz, átírás adók stb. mégis kevesebbe lesz, megbízhatóbb motor, több extra... A kor meg mind1, ha nem rohad.
(#124986) Primary92 OBD2.
(#124987) tresh Írtam, hogy több extra, csak ez nem mindenkinek szempont.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W