-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
do3om
addikt
Mágus egy kis off de hátha érdekel mást is.
Vettem egy emelőt.
De megcsinálnám még a rámpákat is. Amit hoztál az pont úgy emelkedett hogy az orra még ne túrja meg. Annak mekkora volt az emelkedése? Mer a fölé nem szabad mennem vagy leugrik a lökhárító.
Én lehet nagyobbat csinálok hosszra, így egy kicsit jobban elférsz majd.
A széllessége 33cm lesz mert olyan anyagot találtam ami már erre van kialakítva, ez gondolom nem baj csak majd a súlya lesz jó nehéz.. (összehegesztve rács szerkezetre szögvasból, nem vágnám szét)Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
pirlo
újonc
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 038 906 018 P
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G00SG 1623
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 05314
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
VAG-COM Version: Release 409.1-SControl Module Part Number: 1J0 959 799 H
Component and/or Version: 08 Zentral-SG Komf.0001
Software Coding: 04097
Work Shop Code: WSC 05311
Additional Info: 1J1959801B 08 Tőrsteuerger. FS0022
Additional Info: 1J1959802C 08 Tőrsteuerger. BF0022
Additional Info: 1J4959811B 08 Tőrsteuerger. HL0022
Additional Info: 1J4959812B 08 Tőrsteuerger. HR0022
11 Faults Found:
00950 - Central Locking Motor - tailgate (V53): UNLOCK
25-00 - Unknown Switch Condition
01329 - Shareware Version. To Decode all DTCs
35-00 - Please Register/Activate
00931 - Shareware Version. To Decode all DTCs
54-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal
00943 - Shareware Version. To Decode all DTCs
35-00 - Please Register/Activate
01033 - Shareware Version. To Decode all DTCs
29-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01032 - Central Locking Key Switch: Passenger Side: Lock
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00929 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00944 - Shareware Version. To Decode all DTCs
35-00 - Please Register/Activate
00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)
27-00 - Implausible Signal
00931 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
talán igy?ez most gyári programmal van,és még se irja ki mindegyik hibakód jelentését.Aki tud segíteni a megfejtésében,és kijavításában kérem segítsen!!! -
Mágus2
Közösségépítő
-
do3om
addikt
válasz Mágus2 #124856 üzenetére
ok köszi.
Az anyagok nekem kiadnak hosszabb méretet is, a kérdés kell e 140-es rámpa.
A súly is sokat nőne, meg a mobilitása is probléma lehet.
20-as szögvas van itthon, abból lesz, az alja lehet valami nagyobból hogy a talp része stabilabb legyen.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
pirlo
újonc
-
Goblin12
őstag
Hali.
A kettő autóközül, ti melyiket választanátok? És miért?
1. SEAT Leon STYLE 2.0 TDI
2. Skoda Rapid/SpacebackKöszi.
-
do3om
addikt
válasz do3om #124859 üzenetére
Ma eddig haladtam.
[link]
Hulladékból lesz így lassú a munka mert előbb ki kell nyernem az anyagot amivel dolgozhatok. Viszont kevés az anyagom. Az alját (két oldalt) nem 20-asból akartam de nincs annyi hogy kijöjjön, 120-as lesz a teljes hossz ehhez 4x120cm-es anyag kell. Lehet hogy zártszelvény lesz az van.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Danex
addikt
válasz pirlo #124872 üzenetére
A probléma az, hogy ahogy látszik az alapszintű angollal gondod van és nem is tűnsz jártasnak az informatikában, tehát a szoftver kezelése is gondokba ütközik.
Másik, hogy ha meg is kapod a hibaüzenetet se fogod tudni, hogy mit jelentenek és merem tippelni azt is, hogy megcsinálni se tudod azt amennyiben valaki el is mondja, hogy mi a rossz.
Tehát ott tartunk, hogy teljesen felesleges neked ezzel törődni, ha pedig a szerelőd kért meg erre, akkor keress egy másikat ,mert akkor ő neki se kéne nyúlnia a kocsidhoz.
És azért se nyúlj a programhoz nemhogy szakmai tudás, de még az angol nyelv hiánya miatt se, mert ha ügyes vagy akkor az autódat is tönkre vághatod.
Illetve senki se időmilliomos és a fórum se megfelelő kommunikációs csatorna, hogy valakit az előbb említett dolgokra megtanítson.
[ Szerkesztve ]
-
kaszaking
tag
Sziasztok!
Audi A4, 1.6 1996-os ADP motorkódhoz milyen szervó olaj kéne?
-
kenny123
addikt
Rocco beltér világításába (ami a középkonzol fölött van) beledöglött valami állat. Hogy tudom legegyszerűbben leszedni a búrát, vagy az egészet?
És egyáltalán hogy jutott be oda?[ Szerkesztve ]
yo
-
zsolt19900
őstag
tegnap előtti nap ki lett cserélve végül a komplettó első lengőkarszettem, ahogy szedegettük ki nézegettük őket a nyolcból 1 nem kotyogott a csuklója, de biztos ami biztos alapon jobb ez így
most feszesebb azért az autó, szóval frankó
holnap után műszaki, remélem minden pöpec lesz, ha már így a nálam lévő majdnem 2 év alatt megcsinálgattam mindent az autón
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
kk831228
addikt
válasz zsolt19900 #124884 üzenetére
Milyen érzés új szettel?? Nekem se ártana már meg lengéscsillapítókat se ártana kidobni egybe... Utána jöhetne a hátulja... Hídszilent stb...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
zsolt19900
őstag
válasz kk831228 #124885 üzenetére
hát igazából semmi extra, eddig sem volt baj vele de jobb a békesség
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
mmdms
addikt
Heló!
Vissza szeretném csavarozni a motorháztető nyitó kart a helyére egy B5-ös passzaton (mióta leesett 2 szerelőnél is volt, persze egyik se rakta vissza, hiába mondtam nekik), mennyit kell ehhez bontani a műszerfalon? Csak a láb feletti rész külön levető? Úgy nézem az elég lenne.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Arcképgyáros
B6-ban simán bevághatok egy írott navigációs dvd-t a helyére, nem fog velem kekeckedni/letiltani?
-
tomcsi23
veterán
válasz maximilian4 #124891 üzenetére
Fasza a ragasztó!
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #124888 üzenetére
jól van jól van akkor mondom úgy, hogy megnyugodtam és a fő dolgok ki vannak cserélve
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
#94677760
törölt tag
Üdv!
Volna egy kis problémám, amiben talán tudnátok tippeket adni.
2005-ös évjáratú, BSV motorkódos (105 LE), Skoda Superb 1.9 PDTDI típusú személygépkocsimnál azt tapasztalom amióta megvettem (azaz március óta), hogy 1500-2500-as fordulatszámnál, egyenletes haladásnál az apró rángatásokat produkál. (Aki nem erre figyel direkt, az nem is veszi észre, de engem piszkosul tud idegesíteni.) Még a tavasszal jártam vele Skoda szakszervizben, ahol számítógépes diagnosztikát végeztek, de nem találtak semmilyen hibát. Azt mondták, hogy a kapott adatok szerint a PD elemek megfelelően működnek, ha azokkal lenne baj, akkor az autó nem is indulna. Javasolták, hogy tisztító adalékot tegyek az üzemanyagba. Ez megtörtént (többször is), de változást nem eredményezett. A nyáron pár esetben előfordult, hogy az autó melegen, első indításra nem akart elindulni. Egyik ilyen rendellenes indulás után lett egy hibaüzenet: "égéskimaradás a kettes hengeren". Lehetséges okokként a befecskendező elem ill. a főtengely jeladó hibáját, vagy egyéb elektromos hibát jelölt meg a diagnosztika. Korábban cserélve lett a PD kábelköteg, így ezt kizártuk a hibaforrások közül. A hibaüzenet után ki lett cserélve a főtengely jeladó és a gázolajszűrő, valamint meg lett tisztítva (nagyon kokszos volt) az EGR szelep, a légtömegmérő és a MAP szenzor is, de változás ezúttal sem történt. Az apró, finom rángatás egyenletes tempónál továbbra is tapasztalható volt. Ma ismét jelentkezett az indítási probléma is. Ez gyakorlatilag úgy néz ki, hogy melegen indítózva a motor rázkódva "pöffen" párat és leáll. A következő indításra elindul. Mivel múltkor a hibaüzenetet törölték, ezért most ismét esedékes lesz egy kiolvasás.
Még annyi, hogy az autóban (garantáltan) 145.000,- km van. Egy ismerőstől (illetve az örökösétől, mert ő sajnos elhunyt) vásároltam, aki az első tulajdonos volt, gyakorlatilag újkorától kezdve nap-mint nap láttam a Skodát. A szervizkönyve is végig vezetett, tehát a szükséges karbantartások is rendre el lettek végezve. Amit nem tudok, hogy hol, milyen minőségű üzemanyaggal tankolták korábban.
Szerintetek merre tovább? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz #94677760 #124894 üzenetére
Az szokott hibás lenni, amit mindenki kizárt. Én a kábelkötegre tippelek, ami a PD elemekhez megy és cserélve volt. Azokat a csatlakozókat kell picit összenyomni belül, hogy jobban szoruljon, amikor rádugják a PD elemre. Ehhez le kell venni a szelep fedelet. Ha már ott fognak matatni, cserélje ki az 1-es és 2-es henger PD elemét, + szorítsa meg a csatlakozókat. Ez nem drága javítás, csak tömítse le a szerelő rendesen a szelepfedelet. Ha legközelebb nehezen indul, ismét ki kell olvasni a hibatárolót. Ha ismét a 2. hengerre panaszkodik,a kábelköteg cserés, ha az 1-esre,akkor a PD elem cserés...
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz tomcsi23 #124892 üzenetére
Milyen ragasztóra gondolsz mókamester
-
tomcsi23
veterán
válasz maximilian4 #124896 üzenetére
Jól megállt a falon, arra.
Ám rendes környezetben már jól mutat....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Írok ide is, hátha az Audis csoportban nem találnak a problémámra megoldást.
2 hete, használtan vásárolt, 2008as évjáratú Audi A4 2.0 tdi-vel kapcsolatosan lenne kérdésem. Az előző autómba folyamatosan gyárthattam a cd-ket a legújabb zeneszámokkal, ami egy idő után átszámolva elég nagy kiadással járt. Valami miatt az fm transmitter nekem nem tűnik egy baráti megoldásnak az autó számára, ne kérdezzétek miért Lényeg a lényeg, ezt az új autót már megoldották egy memóriakártya olvasóval. Ez még a nagyobb kiszerelésű Micro SDHC kártyát képes befogadni. Kaptam is az alkalmon, vettem egy Kingston kártyát, rápakoltam pár zenét, majd be a gépbe...és semmi. Az sd kártya slotot Emptynek, azaz üresnek vélte. Egy kis noszogatás árán(kapcsolgattam a rádió és az cd/sd között) sikerült arra rábírni, hogy a kártyát "Unreadable"-nek, azaz olvashatatlannak(?) ítélte.
Esetleg valaki jár a cipőmben, és sikerült megoldást találnia? Nagyon hálás lennék.Üdv
Samsung Galaxy A55 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...