-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tomcsi23
veterán
válasz varsam #115450 üzenetére
Mire kell amúgy figyelni? Hogy pl ne dohányozz közben.
Na meg a fülekre, csövekre, stb. Ha régen volt (vagy egyáltalán nem) cserélve, törhetnek.Ja, és az új szűrő jó irányba legyen berakva.Qru, akár arra is utalhatott a kövér gázzal.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #115278 üzenetére
Végül a főfékhenger ki lett cserélve egy ABE márkájúra. (ez nem tudom mennyire jó márka)
Illetve visszakaptam a régit, ha jól nézem akkor ATE márkájú.A szerelő szerint valahol elszökött a nyomás, olajat nem engedte. Nem tudom, hogy ezen meglehet-e állapítani hogy csak tömítés lett volna rossz vagy valami egyéb gondja volt?(ahogy néztem van főfékhenger felújító készlet)
/KneeBy/
-
bmwsan
senior tag
válasz bitpork #115453 üzenetére
Ma csak igazából azért mert idegállapotban vagyok. Bartnotmet mutik aztán....Am hogy ne csak off legyen, még mindig aktuáis nálam ez a fránya felgen téma, de nem tudom mi megy rá a kocsira probléma nélkül
Japan Racing JR11 (v. JR18)
18*8.25 ET35 225/45 Passat B6 Variant. Félek, hogy nem férne el, vagy felkütközne súrolna vmit :/
Meg ha nagy felni akkor sajnos picit meg is kellene ülteni, hogy úgy nézzen ki mint egy szekér ...
Egy B5-ön
-
-
brumi1024
veterán
1/40 (80)? Nem találtam meg benne a kerékkulcsot, így még nem tudom mit fogok elszívni az első úton, az itteni tanácsok alapján. Mielőtt beszóltok a terepjárómra, még neki is ki van támasztva a felfüggesztése!
Az RS6 Performance Pack viszont elég beteg egy szerkezet, azt rakosgatták ott előtte, az is átadásra vár.
(#115462) Lacess: Oké, hogy szeretsz havatlapátolni, de miért a saját autódra lapátolod?
[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
Sziasztok!
Életem első saját autóját veszem meg végre...Ő a kiszemelt!
Minden benne van, amit igazából szerettem volna. Megmondom őszintén, hogy kicsit az 1.4 tsi 160le miatt "aggódom" mert láncos. Viszont: 40ezer km van a kocsiba, patika állapotú a motor, kívül belül a kocsi is...a lánc sem csörög, a DSG is úgy vált mint a vaj...lehet fogást találni ebben a felállásban szerintetek?!
Köszönöm a tippeket/tanácsokat!
-
-
veterán
válasz bitpork #115476 üzenetére
@Attis88
Szia!
Azt beszélik, hogy a 160 lovas turbó+kompresszoros 1.4 TSI elég érzékeny jószág. Olvass utána a neten a lehetséges hibáinak, tudtommal a topikban senkinek sincs személyes tapasztalata vele.Nem csak a lánccal lehet gond, nagyon komplikált motor (totalcar.hu).
Az autó maga nagyon szép.
Esetleg keress 122 lovas, sima turbós 1.4 TSI-t, ha elbizonytalanodnál.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Kalandor #115480 üzenetére
Mán nem aggyák ki.
vevoszolg@porsche.hu
2015. 10. 05.címzett: saját magam
Tisztelt Rózsavölgyi Attila Úr !Köszönöm levelét.
Időközben már telefonon is beszéltünk, sajnos a gyártó nem járul hozzá az
információ kiadásához.Megértését köszönöm.
Üdvözlettel,
Jxxxxx Gxxxxxx
vevőkapcsolati munkatárs
Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft.
Műszaki Vevőszolgálat l Technischer Kundendienst l Technical After SalesH-1139 Budapest, Fáy u. 27.
Tel: +36/1 4515 xxx
Fax: +36/1 4515 161
E-mail: xxxxx@porsche.huhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
atika88
senior tag
válasz Kiskokó #115479 üzenetére
@focvis
igen, én is így olvasgattam: okozhat meglepetést (bár melyik turbós nem? ). De annyira ritka 160lóval a jószág, hogy így az infó (legyen az jó vagy rossz) szintén csurran/csöppen. úgyérzem, mivel eddig tényleg semmi baja nem volt (2 szer látott szervizet olajcserére) és most viszem állapotfelmérésre is: így annyira csak nem nyúlnék mellé. gondolom ÉN.122vel is nézegetek, csak sehogysem esik le az utóbbi időkben ennyire jó állapotú, patika kilométerrel és DSG-s mint ez amit linkeltem
@Kiskokó
az első tulaj 34ezerrel adata el, egy 60as éveiben járó "papa"a "második tulaj" fél éve használja, egy fiatal hölgyemény (egy baba már van, jön a következő is - Passat már a garázsban konkrétan)
igyekszem optimistán hozzállni: mert az autót is úgyéreztem vezetés közben, hogy hozzám is nagyon áll
-
atika88
senior tag
válasz bitpork #115481 üzenetére
Érdekes, Nekem az a legfrissebb infóm egyenesen Ferihegyi VW márkaszervízből, hogy igen is kiadják az adatokat (Nekik) egy Általános Állapotfelmérésnél.
Mondjuk az nem tudom mennyit nyom a lapban: az autó olyan szinten jó állapotban van, hogy kárpitnak konkrétan szalon illata van még mindig, a szervízkönyben pedig két pecsét mindössze 20ezernél és azthiszem még a 34ezres eladás előttről is egy
-
válasz atika88 #115485 üzenetére
Áruld már el hogy sikerült ez, mert engem mint a kocsi tulajdonosát utasítottak el hivatalosan.
(#115484) Kalandor : ach so! A semmit nem érő de megfizettetett adatok
MOD2:
(#115488) Kalandor: nyehe ezt a fejet nem tudom megszokni[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gabor85
őstag
Helló. Carista olvasta ki ezeket egy A3 Sline-ból.
Ezek mennyire vészesek?ABS:
01309 - Power Steering Control Module (J500)
Front passenger's door:
00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)
Rear right door:
01554 - Motors for central locking doors rear, LOCK
Rear right door:
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
Heater & air conditioning:
00483 - Controller for air additional heating system
Auxiliary heater:
00361 - Heating element for additional heating system (Z35)
Instrument cluster:
16346Obtained with Carista 2.6.1 for Android.
-
hentes555
senior tag
Sziasztok
Nemsokára autót szeretnék venni, elsősorban városban lesz használva, munkába járásra, de havonta 1-2x befigyelhet egy Szolnok-Nyíregyháza kiruccanás is. Nézegetem már egy ideje az autókat, eddig amin gondolkodtam az az 1-es fóka meg G Astra. Aztán megláttam egy Ibizát, eléggé megtetszett. Írnátok pár fontosabb dolgot az autóval kapcsolatban, előnyei-hátrányai?
Nézegettem a hirdetéseket, felszereltségben sem tűntek rossznak, kínálat is van. Az autóra magára olyan 700-at szánnék, max. 750. Amit elvárnék tőle, hogy megbízható legyen, ne fogyasszon olyan 8 liternél többet városban (nem minden kereszteződésben padlóval indulva) és biztonságos legyen. Ezeknek megfelel az Ibiza? Nem várom el egy 15 éves autótól, hogy abszolút hibamentes legyen, de nem szeretnék havonta szervízbe szaladgálni vele. Persze széthajtott, karbantartásmentes autót bármiből ki lehet fogni, de inkább típushibák érdekelnének és általános leírás, hogy milyen az autó"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
-
zsoleszkai
tag
válasz atika88 #115485 üzenetére
Szerintem azt is vesd fel, hogy mennyi km-en át szeretnéd használni. A kokszolódást úgy sem tudod kikerülni, ahogy nézem 7fokozatú a DSG, nem tudom kérdezted-e vagy utánanéztél-e hogy ez száraz vagy olajos kuplungú, van egy turbó és egy kompresszor is(sajnos). Szerintem ha vigyázol rá 150e km ig nem kéne hogy nagyon nagy kiadás elé nézz.
Az óra állását elnézve szerintem szinte csak városban futott az autó vagy csak dísznek állt a garázsban.
Egyébként nem tudok belekötni nagyon szép és igényes állapotnak örvend így képek alapján. (engem sajnos nem vett meg, nálam a jelenlegi G6 ből Ő a befutó , de keret az soha nem lesz rá vagy ha igen akkor már nagyon drága lesz fenntartani)[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
atika88
senior tag
válasz zsoleszkai #115492 üzenetére
Felvetem: hasraütve időben úgy 5 évet tuti használnám...környekén ide-oda.....meló...nyaralások..rokonok itt ott az országban. Szóval semmi extra.
Így van, 7fokozatú DSG, mint a vaj, kigyorsítás, fokozatpakolás mintha nem is létezne benne. No ezt viszont nem tudom, száraz? olajos? hogy is van ez?
A házaspárnál dísz volt (1 éve sincs náluk, 5ezret raktak bele), a garázsból álltak ki (a Passat bese fér). A feleség használta gyerekkel ide oda jönni, de rájöttek, hogy kettő autót fenntartani felesleges. Passat marad. Golf megy (lehet hozzám).
Ez az egy bizonytalanít el picit, hogy a nép itt azt mondja h turbó+kompresszor nem a legszebb párosítás (pláne ebben a ritka 160LE-ben).
Ma teszteltem, a valóságban is igényes: a motor szépen megy/jár, állapota mint az újnak. Próbáltam fogást találni rajta, nem sikerült.
Szép a befutód, egy perc néma csendet Én is szívesen tartanék mellette
[ Szerkesztve ]
-
válasz gabor85 #115489 üzenetére
Hát szerintem sok jóra nem kell számítani.
Ha nem biztosíték vagy csatlakozási hiba akkor kormányrásegítő csere (ami akár egész kormánymű is is lehet).
Ez a minden ódalon zár gond meg központi zár hiba érdekes, érdemes lenne megnézni az elektronikát h jó-é.
Az állófütttés vezérlőjében (golfnál legalábbis) szokás h elfüstöl pár ellenállás. Bele kell kukkantani, az is lehet h csak eltömődött és azért nem mén.De megjegyeznám, hogy ezek a kódok használhatatlanok egy komoly diagban, mert hiányosak. A gruppot megadják, de nem tudni pontosan mi miatt panaszkodik. Ennek tekintetében csak találgatásokat írtam, ez júzsöl.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-