-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Graphics #114547 üzenetére
Megválaszolva magamnak a kérdést.
Caddy 2.0 SDI ugyanez a motor, flottában 300-360ezerig gond nélkül üzemelnek, csak az olajszivattyú hatszög szarja adhatja meg magát / 30-40 körül átépítik rendesre /
Se turbó, se cooler, ennyivel egyszerűbb, 1500-től 120Nm nyomatékkal / ami nekem szempont is lenne /
Szóval faék egyszerűségű. Most már csak egy jó példányt kell találnom.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
-
footy
addikt
válasz footy #114612 üzenetére
A videoriportot most nem talalom, de itt lehet olvani a cikket.
Allitolag meg nemetorszagban sem kotelezo vegrehajtani a modositast. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #114621 üzenetére
Szívó tehát érdemi erősödést úgy sem tudnak belőle kihozni. +10 lóért meg nem fizetek ki öccá' jurót.
A sarki péknél +17 lovat és +20Nm-t ígérnek 120k-ért, azt már megkérdeztem.A kérdésem inkább az, hogy vajon a DSG mennyire tolerálja a többletterhelést?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha nem mennek nagyon 400Nm fölé, akkor lazán bírja. 400Nm fölött már kell a kuplungokat is cserélni erősebbre és több lamellásra. Van hozzá készlet. Amúgy a passat 350 euróból meglenne, ennyiért lenne 143kW és 413Nm . Motortól és kopástól persze függ, lehet több és kevesebb is.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Ez az újra szoftolás a teljesítményen kivűl mire van még kihatással?
Élettartam? Gondolok itt elsősorban a motorra, és utána a többi alkatrészre.
Fogyasztás?Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
Attól függ, a 250-es csak 250Nm-re van tervezve. Ilyet kapott az 1.6TDI, ami pont 250Nm-re van írva. Ott azért nem nagyon játszadoznék vele. Amúgy annak a váltónak a megnevezésében elég sejtelmes a 250-es szám, mert ez a legnagyobb nyomaték, amit tartósan elvisel, de csak 250 000km-en át(olajcsere periódus sincs ennek a váltónak megadva, mert a teljes élettartamát kibírja, ami valljuk be, nem sok). Szóval bármilyen beavatkozás rövídíti még ezt az amúgy sem hosszú intervallumot. Dízel autót azért vesznek, hogy sokat járjanak vele. 4-5 évesen elérik ezt a 250 000km-s határt, amikor is érdekes tervezetten avultatott dolgok fognak meghalni. EGR, DPF, Turó, DSG, kettőstömegű és befecskendezők. Ezt tudva vagy újat vesz az ember, vagy egy alig használtat. 200 000km után már nem lesz olyan jó vétel, mint az 1.6TD kettes golf volt anno, mert az épphogy be lett járatva, ezek a modern autók meg széthullanak ennyi futás után.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #114633 üzenetére
Mit akarsz rajta papírozni? Nem fő alkatérsz a motor, csak kódja van, száma nincs, és a kód 10 év után lerohad ezekről a blokkokról olvashatatlanra. Környezetvédelmin átmegy simán, mert euro3 lenne az új motor...
A vizsgabiztos vagy nem laikus rendőr kiszúrná a dolgot és leveheti a rendszámot, hivatalosan nagyon nehéz lenne levizsgáztatni, de talán nem lehetetlen, max. versenyautónak vizsgázna és a forgalmiba is bekerülne a beépített motor típusa és kódja.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #114637 üzenetére
biztos a nagy zene miatt kellett a sok nyomatíík
olyan konfigot napi járósnak én is elviselnék, ott legalább épkézláb gumival nyugottan lehet padlózni, nem kell 20-30seccel előre gondolkodni, meg egy komplett tánc mozdulat sort betervezni fejbe, ha nem egyenes vonalú mozgás közben szeretnél gyorsítani
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #114638 üzenetére
Szerintem ebbe a bódéba városba 70 ló is elég lenne, szaladgálósnak kell, nem sleeper-nek. Éjszakás héten nagyon hiányzik az autó napközben. Ma egy 1.0 Saxo-t nyúztam... Az egy olyan sleeper, ami soha nem fog felébredni. Dombokon manjdem visszagurult, este beültem az octáviába, azt hittem leszakad az arcom a nyomatéktól... a saxo-hoz képest
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #114640 üzenetére
1,6 TD 4T váltóval és k24/t3 gyári csigákkal határ fos, olyan lassan forog le hogy kinő a szakállad (ami multkor még nem volt ) és valahol 2600-2800 körül kezdenek éledni ezek az ős fosok.... Rommel is ezekkel indult még a háborúba...
T15-el emészthető a 1,6 TD, de inkább egy örvid váltós orál D, de az meg a tartós nyíúzást nem bírja, vársóba a legtutibb, egy 1,3i (NZ, digijet, meg okosítva 3F tengellyel és ecu-val (hulla szállító polo GT, 75le-s), mászkáltam ilyennel 5-ös váltó olyan rövidek a fokozatok, hogy 80-ig simán végig lehet gangolni!a "csúcs" élmény eddig egy escort mk2 1,3 v 1,4i volt, mindegy volt hogy nyomod a gázt vagy sem, csak feljebb váltással tudtad gyorsulásra bírni, lassúlás szintén, inkább vissza vált az ember mint hogy a fékre lépjen
egy 1,2 6V kombi fabia-ba több boogie van mint egy olyan escortba.
amugy szerintem egy g2 SDI élnél városba
" este beültem az octáviába, azt hittem leszakad az arcom a nyomatéktól... a saxo-hoz képest "
nálam fordítva szokott lenni mikor elvisznek valamivel autózni, hogy na milyen jól megy, és amikor már 5 perce ülök fapofával, megkérdik, hogy mi baj, "semmi csak várom hogy történjen valami", na az ott kapott arc kifejezések megérnének egy kép csokrot[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz freaghill #114642 üzenetére
elég, ha 130le-höz meg mutatod elől a tömör 239-et és gyorsabban mész vele 100al
(probáltam dinamikusan közlekedni egyszer egy ilyen kettessel, miután két lassítás után szinte megszűnt a fék, több okból is becsülöm az ilyesmivel közlekedő embereket!)volt azért szerencsém 1-2 nem erős, ám de annál alattomos kocsihoz.... pl most a sajátom is elégé az, néha elég irreálisan kell tekergetni a kormányt, hogy naggyából arra menjen amerre megkérték eredetileg.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #114619 üzenetére
Kivételesen nem Messze ő írja a legjobb programokat tdi-re. A legerősebb villanyos tdi progija is az ő érdeme. Szóval őt lehet bárminek hívni de nála jobb nem igen van. 4 autót írt már nekem előtte elvittem padra utána vissza pad és sose volt csalódás. No meg ő se azt mondja hogy a gyári konfigos afnből csinál egy csipszel 200 lót- mert ugye minden tdi rögtön 200ló ha hozzányúlnak a programhoz...
No mindegy én inkább bízom rá ilyne téren a kocsim mint az ABT-re , vagy ilyen kiküldjük Németországba majd visszaküldik a programot amit talál a török kolléga és föltöltjük +garancia és az a legjobb 120 ezerért emberekre.
Akinek meg nincs 10-15k+áfá egy pados mérésre az ne írassa meg az autót szerintem. Bár ha van pénz a péknek kiadni 40k-t akkor ez is belefér és legalább látja mit csinált
(#114637) Mágus2: Hát azért a motortérbe nem fektetett sok energiát, lenne munkád benne Amúgy ehhez a bódéhoz ez a motor hatalmas élmény tud lenni. Mondjuk nekem haver g3-ba az afn is tetszett főleg hogy meg volt reszelgetve
[ Szerkesztve ]