-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #114402 üzenetére
Aluhoz és lemezhez is elég a 120Nm, de nem szabad kenni a menetet és a csavart sem!!!.
Hányszol látok olajjal, vagy gépzsírral megkent menetet, na olyankor nem elég a 120Nm, mert lazának tűnik és meg is lazulhat. Szárazon ha meghúzod, nem fog meglaszulni és nem nyújtja meg könnyűfém felnit. 210Nm? A kezedet kéne eltörni. Mind a kettőt, a nyomaték kulcs alkalmas a feladatra... Elgörbíted a felnit és utána csodálkozol, hogy centír után is ráz? Miért van nyomaték kulcs, ha okosabbnak gondolod magad és úgy is ráhúzol???
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #114406 üzenetére
Nem kell, ha nincs túlhúzva, akkr semmi nem kell. Azért kell így meghúzni, hogy a kis kulccsal is le lehessen venni, ami az autóhoz jár. Évente kétszer akkor is leveszed a kereket, ha semmit nem szerelesz az autón, az elég, hogy ne rohadjon be.
A szó amit keresel az a légkulcs, na azzal nem szabad meghúzni, csak levenni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mágus2 #114407 üzenetére
Én nem kerestem szavt
És nem kell levenni a kereket évente 2x. Max 1x. De az is minek? Én télit használtam az utolsó 2 évben és mondhatom felesleges feszt cserélgetni. Jó, oké, ahogy én használom ez megfelel, de hidd el hogy nagyon rá tud rohadni. És nem légkulccsal csak kézzel meghúzva is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #114409 üzenetére
Mert kilazulhat. A 120Nm a száraz menetre sé csavarra van tervezve, mert csak akkor elég nagy a súrlódás, hogy ne eresszen meg. Biztonságosan helyén tartja a kereket, ha szárazak a csavarok és a menet.
bitpork Ha nem veszed le a kereket két élvig, akkor ne csodálkozz, hogy le kell fúrni. Inspekciós ellenőrzés nem mond semmit? Fékbetét vastagság ellenőrzés, csuklól, gumiharangok szemrevételezése. Ahhoz is illik levenni a kereket. insp2 nem csak annyiból áll, hogy kinullázzuk az óracsoportban, hanem ténylegesen van egy rakás dolog, amit ilyenkor ellenőrizni kell. És az bizony 365-720 napra van belőve.
[ Szerkesztve ]
-
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #114412 üzenetére
Itthon en mar nem merek semmit sem kerni a szervizektol . A javitasokat is elozetesen egyeztetem, 2-3 helyen utana kerdezek es legalabb ket napig turom a netet miatta. Ha minden klappol, akkor mehet s buli .
Kerekre visszaterve:
Jo tudni a helyes erteket, kivancsi leszek mennyivel dolgozik s gumis. Van, amikor a gyari kerekkulcson ket labbal ugralok, hogy meginduljon vegre. Foleg a teli lemez szettel.
En amugy adok nekik egy kis drotkefet es egy kis olajat, foleg a teli csavaroknak (cserelgetem a csavarokat tavasszal/osszel - massal van fent az alu es massal a lemez - csak a kerekor ugyanaz mindig). Nem tocsogosan, csak pont annyit, hogy ne ragjon, amikor hajtom befele. Nyomatek kulcsot en kerekhez meg nem hasznaltam. Igaz en csak szereles/atnezes miatt szedem le altalaban a kereket. A tobbi alkalommal a gumis megoldja.
De mar gumist is lattam, aki kek zsirral finoman megkente azokat a csavarokat, amiken sokat dadogott a legkulcs levetelkor vagy felrakaskor a kezi behajtasnal nem akart menni.Read only...
-
-
-
bmwsan
senior tag
válasz soo277 #114414 üzenetére
Hali
Passat V-ben szerintem ilyen motor nem Volt. Hanyas évjárat?
Nekem egy 2006-os Passatban van 105LE (125-130LE), nagy gynegéje nincs, viszont a hajtókarcsapágyakat alulméretezték kicsit és ha nem megfelelo olaj volt benne, az tud meglepetést okozni.
érdemes cserélni. A Turbo tud ellustulni/ lekormolódni (bár ez mindre igaz).Mágus mester véleményét várd meg!
-
-
-
kk831228
addikt
-
kk831228
addikt
-
Kicker
senior tag
válasz bitpork #114390 üzenetére
Bocsi, mobilon vakoskodom...
Ha jól értem akkor itt nincs alternatíva, nem azért sípolt mert az akksi gyengélkedett, illetve ezt az alkatrészt màshogy nem lehet javitani, csak a csere? es ha nincs benn kormanyzar? kb mekkora osszegre keszuljek? az egesz kormany muszerfal reszt bontani kell?
azert kerdezem hogy a szervizben ne sozzanal ram felesleges dolgokat...Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
válasz Kicker #114429 üzenetére
Én az audi 4f A6-ot tudom csak lévén azt olvastam meg. De ott az elektromos zár a kormánymű része, bonthatatlan és magában cserélhetetlen. Pont azért hogy ne lehessen úgy lopni h lepattintják. Az árát nem tudom a te esetedben
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Kicker
senior tag
-
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! Egy kis segitsegre lenne szuksegem. Golf IV 1.6 16v, a kezifek megadta magat. Tok laza a kar, olyan mintha kiugrott volna a bovden, vagy elszakadt?! Ez lehetseges? Nem fog semmit, tok uresen jar, a hatso kerekeknel nem ugrott ki, fek sem szorul. Segitsetek!
-
TaaT
veterán
válasz FrankMonzano #114438 üzenetére
Pattintsd ki a kézifék mögötti kis tárolót. Ott a kézifék bovden állítója.
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #114438 üzenetére
Lelazult az anya vagy elromlott a szerkezet valamelyik hátsó munkahengernél. Húzd fel teljesen és nézd meg két oldalt,hogy mennyire mozdul a kar a féknyergen. Ha keveset mozdul,akkor lelazult az utastérben az anya,ha egyik oldalt mozdul csak,akkor a nyergeknél van a gond.
-
-
TaaT
veterán
-
rambo4ésfél
aktív tag
válasz molnarpeter #114394 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a választ, akkor legrosszabb esetben kell egy ajtókárpitot is nézni a bontóban mert igy első ránézésre kb esélytelen egyben leszedni csukott ajtónál. Majd megirom hogy mi lett a vége ha egyáltalán megveszem.
-
Def26
félisten
VW jetta 2014 -es autóra, westfalia (gyári) kivehető kulcsos vonóhorgot lehet szerintetek külön vásárolni? Asszony rendet rakott a kocsiban és kibaszta valahova a vonóhorgot, persze égen földön nem találom.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Gyula84
veterán
Üdv
egy audi a4 1,9tdi afn-es 1996-os nál milyen az obd csatlakozó és a protokoll? egyáltalán ebből lehet olvasni realtime adatokat?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
bognar110
őstag
Sziasztok aksit keresek passat b5 1.8 20v, valakinek van tapasztalata az Energizer akkumulátorokkal ? [ezt] néztem ki a Bauhausba. 1 éve vettem egy Bären akumlátort és egyszer cserbenhagyott. Megbízhatatlan szar, elég drága volt sokan ajánlották megvettem rá faragtam vele...ezért ma elmentem körbenézni földi áron ezt az Energizer akkumulátort találtam gondozás mentes.Mit gondoltok róla ?
[ Szerkesztve ]
-
Kicker
senior tag
válasz bitpork #114390 üzenetére
Ezt a kormanyzar elektronika cseret meddig lehet húzni? mert kb marciusban tudom leghamarabb megcsinaltatni 2 okbol
- alkatresz mire ideér 1hét minimum
- pont jövő heten van egy rokonlatogatas 400kmre, amiről kb marcius 4én érünk hazavagy ezt az utat ezzel a kocsival ne vállaljam? ha nem old ki a kormanyzár akkor trailer?
jelenleg már több mint egy hete nem jelezte a hibat (amit kiolvastunk azota nem) pedig kb mindennap megyek , napi 3-4-5szir inditom a kocsit..
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha