-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Haver nemrég vett egy 1.4 75Le G4-et. A kuplung az utolsó 2-3cm fog. Ilyenkor, egész pontosan melyik részét kellene cserélni a kuplungnak?
És egy normális márka, ár hol kezdődik? Mert találtam neten 20-90.000 mindent...When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
-
Sez mikori évjárat és felszereltség hogy fehér a műszaregység?
Kicker: Mondjuk azért, amiért pl vcds-sel egy -egy indítás erejéig is ki lehet a hibát iktatni, vagy szimplán sokadik próbálkozással is néha a szorult állapotából is ki tud ugrani. Oszt egyik reggel meg nem kattan amikor bégyugja az ember a kulcsot és szevasz. De ösmétlem Mágus2 a mérvadó nem a malac!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Milyen kék? Piros, nem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #114314 üzenetére
Vágom a B5.5-ömben is mindig lecsavartam, inkább ne lássam mint zavarjon.
mod:
bitpork: A piros az egy fokkal jobb mint a kék de az se az igazi. Zöld meg a borostyán az kellemes nekem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #114315 üzenetére
Nekem is jobban begyere a fehér, nézegettem mindkettőt huzamosabb időn át.
(#114312) Qru: Mostanság amúgy én is egy CRTDI-vel járkálok, az kényelmesen eleszeget 6-7 között városban, pedig majdnem csúcsidőben megyek és csúcsidőben jövök napi 20-20km-t. Ha kicsit türelmesebb lennék lehetne gyakrabban 6 közeli, esetleg alatti, de így is elég korrekt. De hiányzik a TSI.
-
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Még a végén lesz belőle valami autószerű. A hézag a gyári előírt.
Ma bekerült a négy hűtő, fel lett töltve mindennel, kipróbáltam a két lámpát, működnek, a vnenik elől mennek, felkerült a géptető, a sárvédő. holnap, ha meglesznek a csavarok, akkor a géptető zár is bekerül, meg a két lámpa is elnyeri végleges helyét, lecserélem az olajat, összerakom az ütközőt és szaladhat a 200 ló.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
azokon az utat felülről atolelo kamerakon van trafi? pl az m hatoson? vagy azok mást néznek?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz zsolt19900 #114332 üzenetére
Van. Meg lézerrel tapogatja a kocsit, olvassa a rendszámot, nézi a biztonsági övet, biztosítást, sávváltást később meg szerintem biometrikus adatokat is fog nézni. Asszem VÉDA a neve?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
K Norbi
addikt
válasz zsolt19900 #114332 üzenetére
Szerencsére még nem aktív, mert engem is megbüntettek volna már [link] [link]
A jogszerű működtetés érdekében a rendőrség 2016 év elejétől alapos infokommunikációs vizsgálatnak veti alá ezen eszközöket. A változtatható helyű KKEP-k kiegészítő funkcióinak, illetve a fix telepítésű KKEP megfelelő adatrögzítésének, a KAFIR-ba továbbított információk időbeni és térbeni helyességének ellenőrzése várhatóan több hónapot is igénybe vesz majd. A rendőrség kizárólag azt követően kezdi meg a változtatható helyű eszközök kiegészítő funkcióinak és a fix telepítésű KKEP-k éles működtetését, hogy meggyőződött az eszközök és az adatbázisok rendszerszinten összehangolt működéséről. Mindezeken túl – az automatizált rendszer biztonsági kontrolljaként – ügyintézők is ellenőrzik a dokumentált szabályszegési vélelmeket, hogy ne kapjanak kézhez a közlekedők téves információkon alapuló, ezáltal megalapozatlan határozatokat.
A rendőrség hangsúlyozza, hogy ezen időpontokról még a joghatással járó dokumentálások indulását két héttel megelőzően tájékoztatni fogja a közvéleményt. Arra kéri az közlekedőket, hogy – függetlenül a jogsértésektől visszatartó közlekedésrendészeti ellenőrzésektől – mindig a KRESZ szabályainak megtartásával vezessenek. A szabálykövető közlekedők és a VÉDA Közúti Intelligens Kamerahálózat egyaránt hozzájárulnak ahhoz, hogy nagyobb biztonságban tudhassák magukat az úton lévők.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #114335 üzenetére
Hétfőn suhantam 70 el belül, belefutottam egy traffiba az elitech jelezett szerencsére! Belefékeztem azonnal hát meglátom jön e csekk.
Azt mondják olyankor már késő, viszont szarok szerencsére ezek az új CAM-S1 traffik. Olyan hányadék képet készítenek hogy nem is látszik ki ül az autóba nem hogy az övet figyelné, meg csak közelről tudnak mérnek.
Szerintem nem mértek be..[ Szerkesztve ]
-
válasz 7600 GS #114334 üzenetére
Pl amikor mégy a kocsival a kamera felé, akkor belát a szélvédő mögé. Szem-orr-száj távolságot ma már egy jobb felbontású kamera könnyen felvesz - mellé teszem hogy a jogosítványhoz kell fotó. Innen már csak kis paranoia és szoftver kérdése hogy az objektív felelősség szubjektív lesz ebben a kérdésben, hiszen azonnal tudható a vezető személye is (kezdetben valószínűleg nem lesz elég pontos a rendszer). Szerintem már akár most is elővehetőek a felvételek ha nagyon kell az elkövető, csak ez még nem automatikus.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #114338 üzenetére
Ezt a mai technikánál egy 50-70-140-nel mozgó autó esetén teljesen irreálisnak tartom, főleg úgy, hogy ez jogilag bizonyító erejű legyen. A másik probléma, hogy amíg a rendőrök kiküldenek egy csekket a 140-nel tolató furgonosnak, addig nem látom esélyét, hogy bármilyen szinten ki fogják értékelni és figyelembe fogják venni a mérési pontatlanságból adódó hibákat egy ennyivel bonyolultabb rendszer esetén.
Ahhoz pedig nem kicsi dinamikatartomány kellene, hogy verőfényes nappal, rövid záridővel (ne mozduljon be az autó), brutális kontrasztkülönbséggel (autó belseje vs külseje) ne égjen ki a rendszám és ne bukjon be az autó beltere. Nagyon nem erre találták ki a traffipaxos kamerákat, ez még a komolyabb fullframe gépeknél is gondot okoz. És akkor az éjszakáról nem is beszéltünk, ami teljesen esélytelen azzal a pöttöm szenzorral.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Az lehetséges, hogy az új 2.0 TDI 150Le esetében 210 eKM-nél van a vezérlés cseréje? Megkérdeztem ezt mondták a szervízben de annyira hietetlen. Nem láncos hanem bordás szíj. Hogy bír ez ki 210-et?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kicker #114294 üzenetére
[link] ahogy a malac mondja, nincs malacod. Az elektromos kormányzárat hamarosan cserélned kell, ha nem akarsz valahol ottragadni lecsukott kormánnyal.
Khaosz55 Nem kap nagy terhelést az a szíj. Ez a titka. PD esetében az egész porlasztóban keletkező 2000bar a szíjat terheli. CR esetén ez kiesik és a 16 szelepes CR már a szelepeket is áttéten keresztül mozgatja, ami felére csökkenti a vezérműtengelyre és a szíjra ható erőket. A vízpumpa úgy sem megy el addig, szóval 170 000km környékén úgy is cserélni kell az egészet...
[ Szerkesztve ]
-
válasz brumi1024 #114341 üzenetére
Nana! Azért ha körbenézel, alitól kezdve mindenhol látsz majd bőven 30 kocek per szek felett rögzítő kamerát picipézé. Innentől a nagyobb sebesség irreleváns. Az meg h fHD alap. Halkan engedem csak be a paranoiámat ide, de ugye pl már az új útlevélhez is tartozik a bigyometrikus azonosítás finkció Az én szemszögemből már éljük 1984-et, nem pedig felé tartunk.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #114344 üzenetére
Semmit nem jelent sem a felbontás, sem a framerate, ha nem azt nézed, hogy történik a feldolgozás. Hány kamera készít 30 teljes 1920*1080-as képet másodpercenként, főleg olcsón? Mert még a videóban egész jónak mondott MILC-ek nagy része sem képes teljes szenzorkiolvasásra másodpercenként 30-szor, és itt most 200-250k-s vázakról beszélünk, objektív nélkül!
Továbbá még mindig ott van a záridő, dinamika, érzékenység kérdése, amiben nem teljesítenek túl jól az olcsóbb kamerák.
De hogy ne csak a levegőbe beszéljek itt egy cikk. A 4 képes összehasonlításból a 4. egy 70D videójából kivágott kép, de ez már a kiolvasás módjának következménye, viszont jól demonstrálja a videóból képkinyerés problémát.
Van ilyen azonosításra működő példa (okostelefonok), de az messze van a megbízhatótól, ott az emberi arc mozdulatlan és kitölti a teljes képet. Az igazán jól működők ott infravörös tartományban azonosítanak (lásd Windows Hello).
[ Szerkesztve ]
-
válasz brumi1024 #114345 üzenetére
Mielőtt nagyon elmennénk a technikába (bár én a Ricoh KR-5Super-el kihaltam a szakmából ) adódik a kérdés, hogy a már beleölt milliárdok és a pénzbeszedési funkcióját tekintve mennyire releváns az ára?
Csak halkan jegyezném meg, hogy 14,5 milliárd forint EU-s pénz ment bele. És ez csak az EU-s péz. HA van 365 fix és 160 mobil, akkor ha darabonként 1 milliót számolunk akkor is csak 1/3-dal több lenne. Persze nem tudjuk hogy mi van most benne, mert pl lehet hogy már egy CamPerform CP van benne darabján 3000$-os áron.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
válasz bitpork #114346 üzenetére
"Csak halkan jegyezném meg, hogy 14,5 milliárd forint EU-s pénz ment bele."
Anno valami 80e forinttért/db vettek a rendőröknek kukásmellényt, amire a hozzáértők azt mondták bármikor ki lehet volna hozni nagyon max 15e/db-ból.
Én már a biztonsági öv csekkolását sem tartom reálisnak,abban a pozícióban ahol a kamerák vannak.
"akkor belát a szélvédő mögé. Szem-orr-száj távolságot ma már egy jobb felbontású kamera könnyen felvesz"
A mai technikával ez eléggé sci-fi még, figyelembe véve a körülményeket.
Ettől függetlenül aki még nem látta a filmet, érdemes megnézni. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #114346 üzenetére
Kis kereséssel lehet tudni mi van benne, még SoC szintig is. 720p 30 fps, Global shutter-rel, így a rolling shutter kizárható mint hiba (a kisebb felbontáson, a nagyon nem), de ez nem lesz elég biometrikus azonosításhoz. Az övről sem ír semmit a hivatalos dokumentáció, csak a különböző autós oldalak, lehet, hogy fejlesztés alatt álló funkció, de ahhoz még idő kell, most is elég bugos a cucc állítólag. Egy mattultabb övet azért fekete ruhában, fekete autóbelsőnél könnyű nem észrevenni, ez pedig kellemetlen szituációkhoz vezethet.
Egyébként a hordozható eszközök ára 4,5 millió nagyjából/darab, ebbe nem fér bele egy 3000$-os kamera.
[ Szerkesztve ]