Új hozzászólás Aktív témák

  • Morris

    veterán

    válasz lenko #112150 üzenetére

    Kolegámnak 1.4PD Lupo-ja van.
    Szét kellett kapni, mert túl nagy a kartergáz nyomása. (jelenleg is, az okát mostanáig sem tudják). Ezért darabjaira szedték motrot. De full. Hajtókarok, főtengely ki, stbstb. Munkába jár vele az esetek 70%-ában. 1km oda, 1km vissza. Több éve megvan neki a vas, a dugattyúk (+ gyűrűk, hengerpalást stb) minden gyönyörű szép állapotban van. Közel gyári kompressziót ugyanúgy megtartja mint korábban.
    Olajcsere 10k km-enként (belevaló 505.01-es 5W40 "szar" castrol).

    Jelenleg úgy tud járni, hogy le van véve a kartergáz visszavezető cső, mert kinyomja az olajat a nívónál. Egyszerűen nem tudják a hiba okát. Minden szép, minden tiszta.
    Ezt csak azért írom le, hogy mivel meg lett bontva, a motoralkatrészek továbbra is jó állapotban vannak. Nem kellett cserélni semmi olyasmit, amiért a savas olaj, illetve a napi 2x1km hidegmenet lenne a felelős.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák