Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    válasz MC Pite #6389 üzenetére

    Itt a lista:

    1.) futómű karakterisztika: kis úthibáknál merev, nagyoknál lágy. Vagyis ráz a kis kátyúknál, éppen jó egy szűk tartományban, de hamar eljön az, amikor felkoppan a lágy rugó miatt.
    A 306 a kicsiket szépen vasalta, és szinte lehetetlen volt felkoppantani.

    2.) 10ezer km-nél kezdte, hogy kerreg a kuplung, vagy nyelestengely csapágy ( több szerviz szerint is ez teljesen normális )
    A 306 230ezernél kezdte ugyanezt.

    3.) emelkedőn, vagy terhelésnél kuplungolva néha nagyon furcsán berezonál a kuplung, vagy a kettőstömegű (újkora óta), mintha nem puhán választaná szét a két tárcsát, hanem össze lennének ragadva. Persze a szervízesnek nem tudtam megmutatni, mert akkor nem csinálta. :(

    4.) A kormányzás annyira távol van a közvetlenségtől, hogy olyan, mintha minden fém alkatrész 20 centis puha gumival csatlakozna egymáshoz.
    Múltkor mutattam havernak a parkolóban, és sikerült olyan ütemben jobbra-balra szlalomoznom kicsiket, hogy pont ellentétes ütemben mozgott a kocsi, mint a kormánykerék.
    Nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek.

    Összességében a 306-hoz képest kellemetlen érzetű a kuplung, kormány, futómű.

    De azért van pozitív is: a váltó érzetét pl. szeretem, és nekem a motor hangja is bejön, hiába 3 henger.

    +1, de ezt előre sejtettem: ha kicsit megnyomom neki, egyből 8-8.5liter körül van a fogyasztása.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák