Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz soultrapp #95284 üzenetére

    Igen, alaphelyzetbe áll.

    ECU reset.
    Az akkumulátor testkábelét vedd le.

    "….Az ECU-resethez az autó elektromos rendszerét legalább 60 percre áramtalanítani kell.
    Az ECU-ból törlődnek az úgynevezett "megtanult" (a motor működtetésének módja alapján automatikusan beállított) motorüzemelési adatok: ez tulajdonképpen az ECU-reset.
    Mivel ezek között az adatok között szerepel az üresjárati fordulatszám is, a reset után előfordulhat,
    hogy egy ideig az alapjárat egyenetlen lesz, vagy a motor kihagy gyorsításkor. Másrészt a reset után megszűnhetnek a korábbi apróbb alapjárati ingadozások, egyenetlenségek.
    Ezután csatlakoztassuk újra az akkumulátort, és járassuk a motort pár percig alapjáraton, majd egy ideig lehetőség szerint kerüljük a szélsőséges terheléssel járó használatot, amíg az ECU újratanulja a reset-elt motorvezérlési paramétereket…”

    A MAF témához egy pár szösszenet:

    Ha a MAF rossz, hibás keverékképzést eredményez, túlfogyasztás, teljesítmény csökkenés, és károsanyag kibocsátás növekedés tapasztalható. Ingadozó alapjárat, rosszabb esetben a motor nem indítható

    Úgy szokták tesztelni, hogy lehúzod a csatiját,és olyankor ha jobban megy a motor akkor a MAF lesz a ludas,ha lehúzod és semmi változás akkor nem ő.
    - Ingadozó alapjárat, teljesítmény csökkenés tünetek vannak, ha fals levegőt szív be a motor.
    Ezért le kell ellenőrizni a fojtószelepre, szívósorra csatlakozó csövek hibátlan állapotát.

    [ Szerkesztve ]

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák