Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
2011-es Meriva B. Indítás után Code feliratot ír ki az óracsoport középső kijelzőjén. Ez valami hibát jelezne? 1.4 szívó benzin, 100 LE.
-
-
Ribi
nagyúr
Sziasztok, tudtok valakit Budaörs környékén aki kipufogót szerel, a felx cső szétment és szelel. Vagy hegeszteni, vagy cserélni azt a rész.
-
peet137
tag
válasz torino1897 #109707 üzenetére
És utána is csak a 171-et dobta? Ez érdekes, nekem eleve úgy jött a hiba, hogy P171 és P1112 (ez a twinport solenoid). Elvileg neked is kellene lennie ilyennek, vagy a Z14XEP ezt nem figyeli?
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a Z18XER mennyivel fogyaszt többet mint a Z16XER, H kombi autónál, ugyanolyan vezetési stílus esetén? Amire kéne évente kb 5-6 autópályázás, többi esetben 80% országút és falvakon 50-nel átgurulás, és kb 20% megyeszékhely (Pécs).A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Hachiko95
aktív tag
válasz dethroner #109713 üzenetére
Szerintem ugyanannyit, de az sem lehetetlen, hogy kicsit kevesebbet egyen a nagyobb motor. H Astrában elvileg mindkét motor csak a közeli fokozatkiosztású (rövid) F17 CR váltóval volt, szóval ugyanannyit fognak forogni.
Signumban és Vectrában volt hosszabb fokozatokkal is. -
-
mephi666
nagyúr
válasz hdanesz #109716 üzenetére
Z16XE1 105ló... 2x megjártuk vele olaszföldet, pályán 130nál forog 3500 körül, 150 környékén meg majd 4ezret és abszolút nem hangos... pedig én is tartottam az első út előtt ettől... fogyasztás meg nyáron, klímával 6.5liter az sem vészes... annyi, hogy szlovén-horvát részre átugorva a hegyek közt itt-ott visszakívánta a 3ast is...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Hachiko95
aktív tag
válasz hdanesz #109716 üzenetére
Azaz Euro 5-ös változata a Z18XER-nek, elvileg a szívó oldali okoskerék már javított verzió, ami a Z-s motorkódoknál problémás szokott lenni. Nem tudom programozásban mennyi különbség van, hogy az Euro 5 miatt mennyire van "butítva".
Nekem a Z18XER van egy H GTC-ben, azt a súlyt jól mozgatja, gázreakció elég jó Sport módban, jól húz alul és szépen megy leszabályzásig. Olajfogyasztás nem látható, 1.8-asok jobbak szoktak lenni ebből a szempontból.Nem forog keveset, de szerintem nem hangos, egy 8. gen "Ufo" Civichez tudom hasonlítani ami már 6 sebességes és ugyanígy 1.8 140 ló (R18A2), abban a 6. fokozat miatt kevesebbet forog a motor és kevesebbet is eszik, de hangra olyan mintha többet forogna és hangszínre is kellemetlenebb. A Civic gyengébbnek érződik és a gázreació sem olyan jó főleg az Astra sport módjához képest.
Szerk.: Itt vannak [link] , hogy a különböző típusokhoz milyen motor + váltó kombó létezik. (Kicsit nehezen töltődik be az oldal.)
B Zafira ugyanaz a rövid kiosztás mint a H Astra. Érdekes hogy az 1.6-os a hosszabb kiosztással volt.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz Hachiko95 #109715 üzenetére
Igen, ezt találom róla: M25=MANUAL TRANSMISSION,5 SPEED,F17 TYPE
Szóval akkor hol jön ki a +200ccm különbség? Ha fogyasztás és a fordulat ugyanannyi, akkor csak a teljesítményadónál veszem észre?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Hachiko95
aktív tag
válasz dethroner #109719 üzenetére
Jobban fog menni, több nyomaték lejjebb és a literteljesítménye is nagyobb szóval könnyedebben fog pörögni leszabályzásig.
Amikor ugyanazok az alapok/felépítés a nagyobb motor általában jobb szokott lenni, tartósabb, mert ugyanakkora teljesítmény leadásnál kevésbé van terhelve.[ Szerkesztve ]
-
-
Markizmark
addikt
válasz dethroner #109722 üzenetére
Szerintem decikkel max, nem erőlködik.
Nálam háznál Z18XER zafira és Z16XER csapott Astra H is van. Asszony rövidtávozik az astrával, kb 10-12 literrel, én csak hosszútávozok a zafival, az országúton klímával 8 liter, mondjuk én nem spórolok, ha előzni vagy haladni kell, ki szoktam használni, hogy szedi a lábát rendesen.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz dethroner #109722 üzenetére
Ugyanaz lesz.
#109723Markizmark
H GTC ugye a Z18XER-rel nagy útnál (Németország) 7.4l-es átlagra jött ki, azt hiszem a téli 195/65 R15 volt rajta akkor. Szóval nagyobb kerékkel 7.5-8 lehet.
100% városban meg 9-10 liter.A Civic autópályán 6 sebességgel nagyjából 7l.
Országúton (max 90km/h) városokon, falvakon keresztül 6.2l a 225/45 R17 nyárival.[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz Hachiko95 #109724 üzenetére
Nagyobb kerékkel kevesebbnek kellene lenni szerintem
A16XER, J Astra: fele pálya fele város általában 7,5 körül volt.
Nagyrészt pálya is.
Ausztria, Olaszország 6,2 - 6,8 - mert sok a 100-as tábla mint kiderült.
Sok év után aktiváltam az átlag és pillanatnyi fogyasztás kijelzést, gyakorlatilag ugyanúgy vezetek csak a pályán nem 130 - 135 csak 120 - 125, és így az átlag 6,6 - 6,8.
Segít ha látod hogy mikor mennyit eszik, anélkül is hogy elhatároznád hogy nem nyomod annyira vagy érdekelne egyáltalán az átlag, úgy értve hogy az az elsődleges nem a kényelem, a jó haladás.Postázást nem vállalok.
-
Hachiko95
aktív tag
Mármint nagyobb felni, szélesebb gumi, de váltóméret szóval ugyanakkora átmérő.
225/45 R17 a nyári, 195/65 R15 a téli. Ott azért van egy érzékelhető fogyasztás különbség a gördülési ellenállás miatt, és a 17-es alufelni is sokkal nehezebb mint a 15-ös lemez.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
Köszönöm az infókat. Akkor még annyit kérdeznék, hogy ha az W0L0AHL3592016257 alvázszámot leccsekolom az említett [lengyel] oldalon, akkor az ott feltüntetett extrák 100% pontosak? Mert a hirdetésekben többször belefutok olyanba, hogy hahu-n fel van sorolva több extra, ami a gyártási lapon nem szerepel.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
bul07
nagyúr
válasz Hachiko95 #109726 üzenetére
Nincs olyan hogy váltóméret
Videó ezen pontjától [link]#109725 gban
Ha Osztrák, Német vonalon is jársz szigorúan csak olyan gumit amit a típus bizonyítvány tartalmaz.
Osztrák kocsik papírjában nem véletlen van felsorolva a gumi méretek
Közúti ellenőrzésnél nézik, nézhetik[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
Ribi
nagyúr
Mint mondtam, csak volt.
Ezért keresek másikat. Vagy aki javít/cserél kipufogót. -
ncc1701
veterán
válasz troll81 #109739 üzenetére
Nem véletlen mondtam, h GTK a történet, nem rosszindulat, de esélyes a bontó, és kereshetsz más autót. Bár nem tudom, mennyit ér egy 2015-ös insignia, enyémbe fél mila alatt nincs bontott mocc. És akkor már ez rántja magával a kötelezőket, h vezérlés csere, injektorok, ha már ki van szedve, stb.
Nagyon részvétem. Enyémen idén volt cserélve, skf ment bele, Novóth Tibi műhelyében volt, 265eft. -
ncc1701
veterán
válasz body007 #109741 üzenetére
Kézzel át kell forgatni a mocit, ha akad, akkor gáz van. Illetve megoldani utána, h ne kapjon naftát, és úgy indítózni. Bár én inkább kivenném az injektorokat, vagy az izzítógyertyákat, és endoszkóppal megnézném, h wtf van. Mindenesetre ugrott vezérlésnél mai autónál nem sok esély van arra, h épen marad a bele. Ez már nem a c14nz Astra F.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
....szerintem meg bontott blokkot bele aztán had szóljon ha más baja nem volt. Injektorokat beméretném de ha eddig nem adták jelüket akkor bontott moc + vezérlés és uccu. Ismeretlen előéletű új kocsira is el fogsz tapsolni 5-600-at mire megbízol benne annyira mint valamiben amit hajtasz évek óta.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz troll81 #109735 üzenetére
Catcar.info
2.0 Multijet hajlamos olaj hiányában megszorulni, valószínű olcsón kapni bontott hengerfejet emiatt, a főtengely a nagyobb érték, komplett motorok drágán mennek. Olajpumpa szívókosár gumi tömítést mindenképp cserélni kell - tudok adni helyette alumínium kiváltót (helyi gyártás), beszéljünk privátban ha megcsinálod
Meg van szívósor swirl flap, érdemes kiiktatni.
[link] úgy látom (12-13 perc között kb), hogy elég lehet csak himbákat cserélni, talán veztengely nélkül kéne mérni kompressziót, lehet le sem kell venni a fejet[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz molnarpeter #109744 üzenetére
Alu cucc nagy királyság, örök darab, bekaphattya a gyári cucc.
-
Bilux
veterán
Dízelnél ha szerencséje van csak a himba törött.
Ne akarjunk már egyből bontani az autót.
Keress egy megfelelő szerelőt az se baj ha többet akik majd megmondják a tutit.Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
Bilux
veterán
válasz molnarpeter #109744 üzenetére
Ne ajánlgasd, mert szűkíted azzal a közdarabbal az olaj szállítási mennyiségét.
Nézd meg mekkora annak az ajakos tömítésnek a belső átmérője és mekkora a kisipari megoldásnak…[ Szerkesztve ]
Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bilux #109746 üzenetére
Az az 1.9 esetében állt meg, hogy a himba gyengített volt. Az 1.9 pedig a blokk elődje, kérdés itt mizu.
109747: Tudok neked mutatni igen megráncigált 2.0-át ami fém közdarabbal fut és bőven 100+ ezret futott különösebb kopás nélkül. Elég morcos csipsszel a fedélzeten. Semmi gond azzal a közdarabbal.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
molnarpeter
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest