Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    [Ineo First] illetve [Ineo ECS] adatlapjai. Itt hígabb (főként hidegen) a 0W30, jelen esetben jobbnak mondanám (nem teljesen azonosak ezek az olajak). De ahogy Qru írja konkrét olaj függvénye, mert pl egy 0W30as A3/B4 jellemzően sűrűbb mint egy 5W30 A5/B5 (pl most ebben a sorrendben kapta az autóm az olajat, hozzám félig dínókból készült 5W40-el érkezett 5 évesen, cserélhettem is a vezérlésmódosító kereket :U ) .

    Mivel a 207 1.4 VTi-je is BMW-vel közös motor, így ebbe vagy a korábban C2A5/B5 kombót, vagy B71.2312-őt(mint itt az Ineo First) raknék a PSA ET3, EP3 és EP6 motorokba.
    Mind a változó szelepvezérlés, mind a himba/vezérműtengely, illetve a GDI(a feltöltöttek) EP6-osonknál ezen túl a kokszosodás(majd ehhez köthetően láncnyúlás) végett érdemesebb. A 'csak' PSA eredetű motorok kevésbé érzékenyek erre (TU és EB család szívó tagjai).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák