- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #64521 üzenetére
Ahogy írta is molnarpeter, ha 4-5 hónapos akkor mázlija van a szerencsétlenségben, csak a macera lesz vele, de ugyan azt meg kell kapja mint amit kiütöttek alóla.
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gixxergabi #64524 üzenetére
Kép van? Max egy éves használtat nézzetek szerintem.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz gixxergabi #64521 üzenetére
Azért ez rohadt bosszantó.
Mióta egyre inkább a szám ízére formáltam az autót optikailag is, egyre jobban parázok, hogy valami gyökér belémszáll, hónapok munkáját tönkretéve egy pillanat alatt.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Nordik
őstag
válasz gixxergabi #64524 üzenetére
Minden ami eszetekbe jut és nektek költségként felmerült írjátok bele a karigenybe. Akár telefon, akár szemüveg egyéb ingosak ha sérült. Autó elszallitasi költségek. Nekik nem jut eszükbe ilyen, minden kifizetésre igényt kell benyújtani.
Engem mikor totalkarra törtek, akkor fizettek új szemuveget, 60 napra napi 2ezer forintot csak úgy mert addig nem volt autóm, új autó atirasi költségek, roncsertek kulonbozetet, szállítási koltsegeket. Sőt a veled utazó és esetleg sérült személy költségeit vagy targyaiban keletkezett sérült is ki kell fizetni. Nyilván ezeket igazolni kell szakértői véleménnyel stb. De ha van esze az embernek és utána jár akkor fizetnek. Nekem egy biztositos mondta, hogy csak rossz kárbejelentés létezik...
[ Szerkesztve ]
-
Jaded
senior tag
válasz gixxergabi #64521 üzenetére
Az szép
Az enyém dokinál van, még nem jelentkezett, hogy mi újság, a hűtő biztos cserés. Azt mondja ha a cooler lyukas, azt hallani lehetne, mert a turbó kifúlyna. Ilyet nem hallottam menetközben. Mondtam neki amit úgy lát cseréljük, futóművet is nézze meg.Renault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #64939 üzenetére
Igen, sajnos igen ezért is volt turbófelújításon a kocsi.
Ha ezt benne hagytam volna a coolerbe akkor pedig igen hamar jönne is vissza gariba.
Összes cső ki lett takarítva szívó oldali olajzójárat is etc.etc.
Plussz összes szűrő csere.Renault power
-
polonic
félisten
válasz gixxergabi #65048 üzenetére
4 ezer volt a tükörház. A gyári javítás gondolom nem áll meg ennyiből. Meg akkora lyuk tátongott rajta, hogy az ujjam simán belefért.
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #65232 üzenetére
Mit tankolsz és milyen az a rossz hang?
A Vif is inkább csak placebo.... eddig. Lehet, hogy javít a hangon, de nem látványosat.
Bár valahol azt olvastam, hogy hangra a nyári Vif az igazi.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #65238 üzenetére
Nem is volt baja szépen járt.
A diesel kerreg ezen sajnos nem sok minden segít, max a füldugóRenault power
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #65238 üzenetére
Hát... én már nem tudom. Talán a Mol prémium volt a legjobb?
Most Ósan Smart + 1:500Vif van benne.
Rendelek egy nyári Vif-et, azt még kipróbálom.
Ezt a boltot ismeri valaki? Féláron van az itthoniakhoz képest:
[link]http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
t.imi
addikt
válasz gixxergabi #65232 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy tanulgat.
Közben volt hibás akku, kuplung csere, az is botrányos volt, kb 200km mentem vele, hogy folyamatosan kap normális feszt.
Pénteken csinált egy rettentő kopogást kettesből kigyorsításból.
Rob ránéz, EGR tisztítás, stb, után nagyon remélem, hogy beáll minden a helyére.
Fogyasztás pillanatnyi 3.5-12 között 80-130 tempónál, szóval nagy a várakozás -
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #65414 üzenetére
Ha jól emlékszem, amikor ide belinkeltem múlt hét végén, akkor 8db-ot írt
Én 3-at rendeltem. 1:500-ban használva nem lesz annyiba, mint a Spuri.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Jaded
senior tag
válasz gixxergabi #66075 üzenetére
Én is gondolkoztam már rajta, de sajnos nem tudom napokra letámasztani az autót (vagy csak nagyon körülményes) és picit messze is lenne. Ettől függetlenül egyszer lehet, hogy meglátogatnám.
(#66076) vmk
Én is hallottam már jókat, múltkor alkatrészt kerestem, írtam nekik egy e-mailt a bajomról, azóta is válaszolnak. A kecskemétiek válaszoltak, pedig ők tényleg gyökerek.Egyébként egyelőre csak a futóművet szeretném átnézetni, valami nem kóser vele
Renault Megane IV Limited
-
gixxergabi
senior tag
válasz gixxergabi #66228 üzenetére
-
Xantomas
őstag
válasz gixxergabi #66231 üzenetére
Nah, a bal oldali ugy nez ki mint a M2-é (IS).
Ráguglizva mindig rájövök, hogy drive2.ru-t kell nézegetni, az oroszok mindig mindenre találnak valami hákolást van hogy évekkel elötte, hogy itt elterjed.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ilyenezalaci
tag
válasz gixxergabi #66231 üzenetére
Mit takar a célszerszám? Most tervezem én is lecserélni ilyenre. A Renault - nál állíttassam is be?
-
ilyenezalaci
tag
válasz gixxergabi #66262 üzenetére
Rendben, köszi. Szerintem ilyet én is tudok fabrikálni hozzá, ha szükséges lesz.
-
Gabady
aktív tag
válasz gixxergabi #66228 üzenetére
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz gixxergabi #66340 üzenetére
A Fluance fúvóka - 289309708R nem elérhető a renaultnál, pedig net.2260ft lenne.
A másik, ami szintén porlaszt, 289307646R - elérhető és nettó 4600ft/db.
Elég borsos ára van.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
-
Bass
addikt
válasz gixxergabi #67229 üzenetére
Szia az ott jobb alul? Az nagyon lötyögős.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #67351 üzenetére
Értem én, hogy emelni kell, mert muszáj, ez oké. Tavaly 25 ezer volt, de nem egészen 1 év alatt azért ennyit nem romlott a csodálatos forint.
-
válasz gixxergabi #67439 üzenetére
Az nem lehet, hogy ezek a szenzorok már felvoltak tanítva egyszer???
Nálam így nézett ki (sajnos a gumisok, akiknél jártam, talán most csináltak először renault-t, így volt egy kis baki.)
Volt gyári szenzorom, az maradt a téliben és vittem 4db vadi újat, amit a nyári szettbe rakattam bele.
A 4 nyári kerék az új szenzorokkal felkerült és bármennyit mehettem semmit nem ismert fel.
Renaultban utánakérdezve, első alkalommal fel kell éleszteni a szenzorokat, egy külön kütyüvel (oda kell menni egyesével a szenzorokhoz, ahogy a diag progi kéri, abban a sorrendben).Ezután a diag progiban hozzáadható téli vagy nyári keréknek.
Na itt jött a baki, mert mint télen kiderült a téli szett felrakása után, hogy a régi szenzorokat kitörölték, és hiába mentem végig az egész telet, itt bizony semmit nem ismert fel, tehát gondolom újra kellene játszani a fent említett procedúrát a téli szettel is.Természetesen most tavasszal, felrakva a nyári szettet, párszáz méter után felismerte és működik is.
mod.: tehát, MC Pite kollégának is válaszolva --> ha új, vagy az autó számára ismeretlen (ami ennek az autónak még nem volt feltanítva) szenzorokat szeretnénk kijeleztetni, ahhoz szerviz segítségét kell igénybevenni, akik rendelkeznek a fentebb említett eszközzel + gyári szintű diaggal.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #67439 üzenetére
Ez ha jól sejtem nem gyári program, hanem egyéb (?). Ezekszerint elvileg tudnia kellene a 2 szettet az enyémnek is [Érdekes hogy a kezelésiben is van némi ellentmondás az egyes és hármas fejezet között.]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz gixxergabi #67450 üzenetére
Neked milyen diagod van, mi a tipusa?
Most már ott járok, hogy valamit vennem kell... Már többször visszahozta volna az árát.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz gixxergabi #67458 üzenetére
No, a ddt4-et beszereztem az oroszoktól, működik is egy ezer éves BT elm kütyüvel. Egyelőre, ismerkedem.
A pyren, lefagy indítás után..“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
atosan
addikt
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #68053 üzenetére
Köszi szépen!
Létezik hogy ezt is kiolcsósították facelift/alacsonyabb-közepes (limited) felszereltségel? (mint pl kilépővilágítás, hűthető kesztyűtartó, stb.
Két... aljzat/pici luk van a csomagtérajtó és a tetőkárpit találkozásánál is; ide lehet rögzíteni árnyékolót aminél van?harry: Jobban adalékolt, stabilabb az EVO (vagy Shell vagy OMV jobbi naftája, a kagylósnál van 95ösből is jobban adalékolt). Nyugodtan toljad neki ha hosszabb útra mentek; injektortisztítót/Spuri vagy a jobbik naftát időnként (2-4000km) vagy hosszabb utak előtt érdemes használni. Meg persze érdemes normális olajat is használni, hogy minél kevesebb koksz legyen (minimum A3/B4, vagy A5/B5-ös olaj).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #68053 üzenetére
Az én könyvembe nincs benne, hm. Zseb az ülés hátulján, rések az elválasztóhálónak, kilépővilágítás és egyéb luxus dolgok viszont vannak, ami az autóban nincs. De legalább végre megvan hova rögzítsem az övet döntött támlánál
Közben meg letörtem a középső övről a határoló pöcköt
[kép][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Morales72
csendes tag
-
Zola007
veterán
válasz gixxergabi #68916 üzenetére
mert nem tudom, hogy az előző tulaj mennyit pályázott
ha már a végét járja a szűrő, akkor nem én akarok lenni az, aki majd cseréli 300 ezerértMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
LamerGyuri
senior tag
válasz gixxergabi #69037 üzenetére
No comment....
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
harry
veterán
válasz gixxergabi #69037 üzenetére
Alapvetően jó tudni, hogy ekkor sincs gond, de az is biztos, hogy én nem fogok ezzel bszakodni, inkább legyen rendben minél hamarabb. Amikor az autó üzemeltetés éves több százezres költség, nem fog érdekelni két évente pár plusz hét.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
forceberg
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #69852 üzenetére
Már neked is a vízkörös van?
Az 1.6 dci-é nem gyerekjátékRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #69855 üzenetére
Jah én ezeket már úgy szedem le mint ha mindig ezt csináltam volna.
Csak akkor van cumi amikor 1.5 106le ra számítok és megjön a vízkörös 110le 3assal a tulaj.
De igen azért egyszerűbben is meg lehetett volna oldani ebben egyet értünk.Renault power
-
harry
veterán
válasz gixxergabi #70968 üzenetére
Reggeli páralecsapódás eredménye némi csepegés a motorházfedél tetejéről ahogy felnyitottam, így sok gondot nem kéne okozzon szerintem.
Csatlakozást megnézem; feltételezem a fehér talán a lámpa a műszerfalon (vagy ECU felé jelvezeték?), és inkább a másikat kéne kitornászni s rámérni.
A helyéről talán nem szedném ki, avagy nem feltétlenül mernék nekiállni a bontásnak még, de köszi azért megnézem.
Ez amúgy Bosch generátor, talán még a gyári...? Vagy legalábbis az elmúlt 7 évből nem látom nyomát cserének (ismerősöm vezette ezeket, tőle a kocsi, nálam fél éve van).
Fehér Farkas: igen ilyesmi árakat hallottam, azért barátságosabb mint az 50-60k új ára.
Illetve a generátorhoz melyik biztosíték tartozik? A motortérben levőkhöz nem láttam leírást.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #71309 üzenetére
Ha azt akarod, hogy ki is mossa a nyergekből a koszt akkor igen kell egy liter.
A nyergeknél gyűlik össze a mocsok ugyanis.
Ezt a ddt elkezdem tanulmányozni jobban, ha ez ennyi mindent tud.
Mert a softwarem megvan egy elm meg 3-4ezer forint.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #71311 üzenetére
Az nem egyszerű azt homokszóratni kell.
Én szvsz utálom a festett nyergeket, több esetben is okozott már gondot.
Az persze hozzá tartozik az igazsághoz, hogy mind házi piktor volt. ;)Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #71309 üzenetére
Igen, a vegyes nyelvezet és hogy szinte vakon keresem a funkciókat némileg csökkenteni szokta a kedvem. Pyren még nincs fenn. Az lenne a tuti ha rátalálok hogy y-x rész tényleg azt csinálja, akkor nyugodtan nekiállok, egyébként én is picit tartok attól hogy a fékelektronikával játszak.
Atosan: Idáig régebbi autóknál fékpumpálással küldtük ki, nem fecskendővel szívtuk, minél jobban kimenjen a dzsuva.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
atosan
addikt
válasz gixxergabi #71331 üzenetére
Ha jól látom ebben sincs a Megane 1/2. Tudna valaki olyat ami azzal kompatibilis. Tudok laptopot szerezni, de legjobb volna androidra.
Maine coon
-
Csatravi
senior tag
válasz gixxergabi #71311 üzenetére
Az hogy a chip ez a verzió még kevés ahhoz hogy megfelelően működjön a renaultnál. Nagyon lényeges de kevés. A szoftververziónak nem szabad 2 -2.1- 2.2-nek lennie mert akkor az alap parancskészletet kiritkítják a ferdeszeműek hogy beleférjen a tárolóba a magasabb verzió parancskészlete. Az sem árt ha az eredeti tervezés szerint a nyomtatott áramkör a 4Mhz-s oscillátort tartalmazza. Persze kell hozzá még a PyRen , PyClip vagy DDT szoftver is.
-
blackmorph
tag
válasz gixxergabi #71899 üzenetére
Érdekes, egyébként semmi rendellenességet nem tapasztalok, könnyen indul hidegen melegen, stb. De azért csak zavaró, illetve fura, hogy ha ez üzemszerű így .
-
#89309696
törölt tag
válasz gixxergabi #71918 üzenetére
Vagy szinkronkerék.
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #71918 üzenetére
Akkor a többi sebességnél is nehéz lenne berakni a fokozatot.
Renault power
-
nünüke1975
aktív tag
válasz gixxergabi #72097 üzenetére
Az egyik kiáll a másik majdnem hogy síkba van a kasznival.nem tudom hogy kellene állnia
-
nünüke1975
aktív tag
válasz gixxergabi #72099 üzenetére
Mindkét oldalon befolyik
-
nünüke1975
aktív tag
válasz gixxergabi #72101 üzenetére
-
nünüke1975
aktív tag
válasz gixxergabi #72110 üzenetére
Az rendben hogy a bal oldali ok de ott alatta sarokba is van víz
-
nünüke1975
aktív tag
válasz gixxergabi #72112 üzenetére
Még a peremét is beragasztom
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SSD kibeszélő
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest