-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
buherka
addikt
válasz Zola007 #68858 üzenetére
Azért még nem vettem meg. De már egyre jobban dilemmázok amiket itt írtok.
Nekem nem is az a lényeg hogy ilyen bazári kerekek vannak rajta. Hanem hogy legyen megbízható. Ha ismernétek a palit akkor tudnátok hogy ez rettentő precíz. Betegesen vigyáz mindenére. A garázsuk le van szőnyegezve. Le kell venni a cipőt ha be akarsz menni. Egy Renault Thalia már landolt nálunk. Az is az övé volt. Na az is szalon állapot. A sogoromék vették meg tőle. Már vagy egy éve. Amikor elvitték állapot felmérésre, mondták hogy az egyik szerelő is meg akarta venni a szervizbe...mert 16 éves autót még nem látott ilyen állapotban.Persze hogy "boyracer" ezzel nincs is baj mert 22 éves a kölök. Ez a csiri csáré külső megszüntethető...egy nap alatt.
Szóval most aztán belém raktátok az agyrágó bogarat.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
eTrade
tag
válasz Zola007 #68906 üzenetére
Ha pénz nem nagy akadály, akkor inkább a Megane 3-ast vedd... fiatalabb, megbízhatóbb és szerintem szebb autó.
Ha nem mész túl sokat egy évben, de néha pályára is mész, akkor én az 1.6-os, 110 lóerős benzines, 6 fokozatú váltósat javaslom. Ez a K4M benzin motor elég régóta volt a termékpalettán, egy kiforrott, megbízható benzines.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Zola007 #68906 üzenetére
Ha van anyagi forrásod a IIIasra akkor ne filózz rajta.
1.6 benzin 110 paci
A II es megane futóműve alul van méretezve.
2,3 évente cserélem szinte a teljes futóművet a II-esek alatt.
Szar a lengőkar, törik a rugó, ez igaz a 3asra is, mert nem mossa ki a tulaj a rugótányért soha.
A IIesnek a kártyaolvasója is be szokott dögleni, valamint a kormányzár, a biztosítéktábla és az UHC doboz.
Egyszóval az Ies megane megbízhatósága után a II es egy csőd finoman szólva.
A IIIas ugyan azt a színvonalat hozza ha kicsit foglalkozol vele mint amit az egyes tudott, akkor beülsz jössz mész.
Ez nem légből kapott dolog nap mint nap csinálom őket.
A IIIas meganenál amire érdemes odafigyelni, hogy az újrahasznosítás jegyében egy másfajta gumikeverékből készült a lengéscsillapító gumiharang és az szétporlik/mállik, ha ki van cserélve mondjuk TRW re vagy KYB re akkor nincs vele gond, kicserélni érdemes különben meghal a lengéscsillapító miatta.
Illetve a termosztátházat műanyagra cserélték, ez el tud vetemedni, tehát meg kell nézni, hogy az olaj ne legyen vizes a víz pedig olajos. Ez a IIesre is igaz.A motor elpusztíthatatlan ha nem forgatod tiltásig és nem 750 nél rúgsz padlógázt.
Valamint 10ezrenként megkapja a renault minősített olaját. (5w30)Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #68913 üzenetére
az 1,5 dci-nek azért bőven vannak x aktás gondjai, 2-es magane-okban többnyire azért mert már a jó isten sem tudja, hogy ki mivel kínozta előtted, de m2 ph1 esetén sajnos random elektronikai hibák tömkelege ugorhat rád, egy hajtókar csapágy hibával fűszerezbe anyagi csőd!
A dízelek esetében általában elmondható, hogy fontos az előélet, ha az ismeretlen, akkor ne is gondolkozz rajta, hagyd ott! Ha dci esetén 30 ezrenként volt olajcserén(gyári előírás), akkor nagy valószínűséggel a hajtókar csapágy vagy kifeküdt, vagy már kottyan.
Ja ót akarsz és ebben az ársávban, akkor m2 ph2-es 1,6 benzines motorral, de annak is az előérete nagyon számíthat, drágábban(fő a lelki nyugalom) a m3-ast 1,6 benzin motorral ajánlható, abban viszonylag nehéz kárt tenni, elektromos nyűgtől mentes, motorikusan nincs jellemző hirtelen halál szindrómája, eszik amennyit eszik, de nem hagy ott...... viszont drága, de ha 5 ajtósban gondolkozol a m2-estől jpbb a segge, mondhatni bírja a szem is! -
#89309696
törölt tag
válasz Zola007 #68918 üzenetére
ph2 az phase. Facelift ismertebb nevén. Azonos típuson belüli megújítás.
Megane2-t 2002-2009 között gyártották, 2006 januártól kapott faceliftet.Ha ennyire megbízható autó kell akkor Megane3-at kell venned pedig. Viszont évi 25ezer Km-re megérné már dízelt venni. A hármas pedig még nem annyira öreg, hogy a dízel miatt aggódni kellene, csapágygondjai se voltak már. Viszont így meg lehet nagyon túllépünk már az ársávon.
-
harry
veterán
válasz Zola007 #68918 üzenetére
Másik gyártó / típus? Ha ennyire nincs az igényeknek megfelelő (ár, motor, stb), logikus lenne másik típust keresni, nem? Vagy nézegetsz mást is?
Amikor én kerestem kocsit, néztem több mindent is (Megane I-et pont nem, végül mégis ez lett )
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra