-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gixxergabi #72112 üzenetére
Inkább valami karosszériatömítővel (FBS ecetsav miatt korróziót okozhat)
-
Predator2
addikt
válasz gixxergabi #72450 üzenetére
Nincs
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Csatravi
senior tag
válasz gixxergabi #72453 üzenetére
Szerintem elég nagy butaságot mondott az ismerősöd.
-
Csatravi
senior tag
válasz gixxergabi #72456 üzenetére
Azért mert azok a modellek amik érintve voltak 82-106 Le vegyes nagynyomású pumpát használtak. A 106 Le pld már nem Delphi hanem Siemens pumpát. Ennek ellenére érintett modell volt a csapágy problémával. A HK. csapágycsészéje még olyan volt mint az előtte lévő kisebb modelleké. Később módosítottak a HK. csapágyon.
A regeneráció meg megint butaság mert ezekben még nem volt dpf.
Nem volt regeneráció így nem volt emiatt felhígulása az olajnak.[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #72489 üzenetére
November 23-án tankoltam azt, akkor már csak nem a nyári volt.
(#72491) Csatravi: érzésre semmivel sem rosszabb a többinél, így rászoktam.
(#72493) Fehér Farkas : aztán mi lenne az a prémium adalék?
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
válasz gixxergabi #72750 üzenetére
Egy darab muanyag cso van siman bedugva a gyari hatos cso vegeibe, de kozelebb all egy tollbetethez, mint egy hajlekony csohoz. Azt lattam en is mindenhol ilyen nevvel, amit linkeltel.
(#72751) molnarpeter
Egy masik csovel, ami meretben jobban stimmel, kicsereltem, de akkor ebbol toldozgatas lesz, nem teljes csere[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #72877 üzenetére
Az emberek azért nem akarnak dpfet, mert nem tudják kifizetni a cseréjét.
Nem az akarással van a baj, hanem a fenntarthatósággal.
Sajnos továbbra is nagy álmok kis pénzért világot élünk.
Az meg, hogy a dpf mit szűr meg és mit nem azt hagyjuk, ezen még az okosok is nagyon sokat vitatkoznak.
Én szvsz a dpf es dieselt is utálom, mert az se egészségesebb, sőt, de tényleg ne menjünk bele.Abban viszont mélységesen egyetértek veled, hogy aki kiveteti az egrt meg a dpfet annak a jogsiját is elvetetném vagy 2 évre.
Renault power
-
polonic
félisten
válasz gixxergabi #72877 üzenetére
Hozzá kell tenni, hogy a motor károsanyag kibocsátása pont a városban jóval magasabb, több, mint tízszeres is lehet.
Ugyanis a megadott értékeket üzemmelegen tudja az autó.
Na most a dízel mikor melegszik be városba, vagy akár egy benzines is. A belsőégésű motorok nem a rövid távú hidegüzemre tervezettek.
A katalizátor gyakorlatilag addig nem is működik, amíg nem üzemmeleg. Annak a működési hőmérséklete több száz fok. Gondolhatod, hogy mikor éri el, akár benzines autóban is. -
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #72877 üzenetére
Sajnos van egy rossz hírem, a szűrős- nem szűrős egy kaptafa alá van véve Bp.-en. Euro5-ig mind, ha már ilyen bunkók a törvényhozók, akkor minek kínlódjon a szűrővel? Ha épp nem mehet tilalom miatt, akkor ott a 7 személyes új benzines egyterű.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #72880 üzenetére
Ezeket nekem hiába írod le, tudod, hogy én tisztában vagyok ezekkel, legalábbis remélem.
Renault power
-
veterán
válasz gixxergabi #72880 üzenetére
C5 2005 1.6hdi 600.000.km 10 évig egy tulaj, a szomszédomé volt, TAXI-ként üzemelt, fap ezalatt 1-szer tisztítva. Megvettem, még 2 évig használtam, imádtam, hiba nélkül ment. Csak azért adtam el, mert asszonynak nem felelt meg. Nem tudta vezetni. Amúgy még meglenne...
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #72884 üzenetére
Ment PM, mert nekem szűrős van...!
+
[Csupán ennyi a probléma...](#72886) rob210: a 90LE-ben, ha mindeg igaz, sima turbó van kettőstömegű nélkül, nem jobb lenne mégis az?
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz gixxergabi #72880 üzenetére
Ohh, az a szuper gumicső. Azt nem rágja el semmi, csupán a hőtől megkeményedik, szétporlik a belseje és kiszakad/szétszakad. Már nekem is sikerült megismerni a jelenséget, de szerencsére lagunaklubon annyit olvastam ezt a jelenséget, hogy egyből megvolt a hiba.
Rob: ez a nagy álmok kis pénzért pont, hogy nem helytálló egy DPF esetében. Ha akarok egy bármilyen 4-5 éves dízelt, abban lesz DPF, kéttömrgű, turbo, nagynyomású rendszer, ezek mind párszázas ajánlatok. Lehet ez egy 1.5dci clio is...
Ez elkerülhetetlen.
Viszont amit a többiek írnak, ezek elromlása nagyobb részben user errornak tudható be.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#89309696
törölt tag
válasz gixxergabi #73156 üzenetére
Nincs 30 napos hosszabbítás. A forgalmiban írt nap 23:59:59-ig érvényes. A 30 nap az előtte lévő időszakra vonatkozik, ha azon belül csináltatja akkor nem módosul a vizsgaidőpont csak hozzáadódik +2 év.
Ha lejár a műszaki akkor vagy elviszi anélkül és rizikózik vagy bemegy okmányirodába útvonalengedélyért ami valami 3500 pénz talán és egy útvonalra szól, adott napra, helyre.Az állomások 90%-án ha maga a kézifék működik, csak hibalámpa világít mellé akkor át fogják engedni.
[ Szerkesztve ]
-
gixxergabi
senior tag
válasz gixxergabi #73164 üzenetére
(#73162) Fehér Farkas
Hibalámpa sem nagyon világíthat, le kell fotózza műszerfalat.
4 éve égett a hibalámpám szólt, én meg mondtam hogy ki tudom törölni, töröltem-fotózott.
Legutóbb a gyenge kézifék miatt szóltak, hogy tudja hogy automata és nem kell használni kéziféket, de használjam...[ Szerkesztve ]
-
femiki
tag
válasz gixxergabi #73341 üzenetére
Nem. Írtam hogy mindegyik Elf, mindegyik szintetikus. Csak a viszkozitás más. De rob szerint azért nem keverhető, mert más adalék anyagok vannak bennük, és ez okoz problémát. Pedig feltaláltam volna az 5w35-öt...
[ Szerkesztve ]
-
Mortein
tag
válasz gixxergabi #73894 üzenetére
Köszönöm!
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #73995 üzenetére
Na ilyen rohadtul kellene nekem. Hogy tudja felemelni a filcet, van benne valami keresztrúd alul?
Tegnap beraktam a (pót)kereket.
1, Kiveszi az ember a merev szőnyeget az autóból, mert rohadt nehéz. Kivenni is az. Elrakja...akárhova.
2, felemeli a kereket a jobb kezébe...
3, majd felemeli a bal kezével ezt a filcet (amit szügyig pakoltam és rohadt nehéz)
4, bedugja a fejét a filc alá, és azzal nyomja fel, hogy a jobb kezéből be tudja lendíteni a kereket. A kombiknál nehezítésként a pótkerék közepétől egy méterre áll az ember, nem árt némi erő is ehhez.Van ennek cikkszáma? 20perce túrom a catcar.infot- de nem találom
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #74384 üzenetére
Gyakorlatilag is.
Bár a ph1/ph2 nem teljesen ugyan az.Renault power
-
[HUN]Zolee
senior tag
válasz gixxergabi #74384 üzenetére
Köszönöm.
''<[HUN]DrH>valaki mondjon egy tuningolos programot a mivel kocsis képeket tudok tuningoloni.'' https://ferromag.aranyoldalak.hu/
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #74446 üzenetére
Le kell venni mert a mechanikát kell megzsírozni.
Meg a bowden vezetőket.
Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #74558 üzenetére
Dede, ezt. De nem találom, karbantatzásnál csak a jövőbeni pár van röviden, ezt hol találom?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #74570 üzenetére
Én a honlapon néztem, ott nem találom, ez gondolom az app.
Ha érdekel, a nagyját tudom németül is a felszereltségnek, vagy az enyém 2014-es limited, azt kikopizhatom ha hasonlód lenne.harry: NE mérjünk fékfolyadék forráspontot! 800Ft-os semmirevaló szarokkal (kínából ennyi, 2.000-15.000Ft-ig árulják itthon) mérik fent a tartályban, míg lent meg már opálos, dzsuvás 3× felforrt trutyi van. 3-4 évente csere, kész.
Sajnos most nekem is be van rohadva a bal hátsó, tervezetten neki kéne esni valamikor...
Rob: Egy kicsi(!) melegítés és utána -40ra hűtős spré(légtelenítőre) az megengedett ide? Mert ha erre sem enged, már úgy/olyan helyre kell vinni, ahol féknyereggel is készülnek, de minimum új légtelenítővel (hozzád? )[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #75580 üzenetére
A polaritás miatt világított, illetve neked is canbusos kellett volna. ;)
Renault power
-
eTrade
tag
válasz gixxergabi #75876 üzenetére
Az eredetit is lefogja a menetszél, ez legalább rendesen terít/permetez.
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #75876 üzenetére
Nem az egész szévédőre kell(függöleges kiterjedésben), csak hogy mqr azbelején végigérjen a lapáton a víz, kb jó lesz így. Nem egy Magic Wash (azt imádtam) de végre nem a harmadik törlésre (első még szárazon) lesz vizes a lapát végig.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #76842 üzenetére
+ ha nem túl nagy a sérülés-lyuk, még hegesztő nélkül is meg lehet "kókányolni"...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
t.imi
addikt
válasz gixxergabi #77168 üzenetére
Köszönöm!
Már helyi titánnál van.
Abban maradtunk, próbálja meg törölni a hibát. Ez már nem a gyorsan lekapom a x alkatrészt és megnézem kategória. -
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #77234 üzenetére
Ez az egész sztori gyanús, úgy ahogy van.
A túl sok korom meg 100%, hogy tárolt hiba lenne, sőt le is tilt az autó.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz gixxergabi #77234 üzenetére
Amikor nekem ez a gumicső, hasonlóan szétment, ércesebb lett az autó hangja, picit lustábbnak tűnt és talán a fogyasztás is romlott picit.
Nekem ezt dobta, és nem lehetett törölni, illetve beindítás után visszajött egyből:“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
t.imi
addikt
válasz gixxergabi #77234 üzenetére
Ettől lehet hogy néha, mikor megállok, olyan hangja van, mintha kifújna valahol? Havonta 1-2 alkalommal történik ilyen.
-
t.imi
addikt
válasz gixxergabi #77276 üzenetére
Pálya után jelentkezett először, azt hittem, elszakadt a harisnya. Másnap reggel néma csend. Nem értettem.
Aknán volt egy hete, természetesen eszembe sem jutott megnézni azt a gumicsövet -
KTU
addikt
válasz gixxergabi #77954 üzenetére
"De mivel automata EDC... "
Hol?
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
Gombinyó
őstag
válasz gixxergabi #77956 üzenetére
Én meg a másik, mikor megfogja az autohold a pirosnál.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz gixxergabi #77956 üzenetére
Én meg a harmadik
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
-
t.imi
addikt
válasz gixxergabi #78425 üzenetére
Olaj csak a kompresszor kenésére van. A hűtőgáz végzi a munkát. Nem az fagy le, a radiátor - elpárologtató része, amin a levegő az utastérbe áramlik. Kis mennyiségű levegő nagy mennyiségű hideg hűtőgáz. Egyszerűen lekondenzál a viz, ami ráfagy. Ezáltal csökken az átáramló levegő mennyisége, ami miatt még több pára fagy rá és szép lassan egy jégtömb lesz az egész.
Tiszta levegőszűrő esetén nyáron, dög melegben gondolom nem fordul elő. Amikor hűvösebb az idő, szűrő sem patika, már inkább.
Lehet sima mérnöki bravúr is, nincs össze passzítva a szállított levegő mennyisége a hűtőrendszer teljesítményével. -
rob210
Topikgazda
-
gixxergabi
senior tag
válasz gixxergabi #78470 üzenetére
Úgy értem az "izzó" fél oldala égett a másik fele meg azóta is világít...félreérthető volt
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #78508 üzenetére
Hány km és milyen üzemben volt benne?
A városi használat ennek is éppúgy odabax, a sok gyorsítás és lassításkor összevissza ugrál az erőhatás és ugyanannyi km-en többet is forog pl. 3-ban, mint 6-ban.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #78510 üzenetére
Nem egyről beszélünk.
Hanem, ha van egy autó, ismert előélettel, amin 5 éve cseréltek vezérlést, de az elmúlt 5 évben csak mondjuk 20-25e km-t ment, azt sem dugóban araszolva. Ilyen esetben azért nem biztos, hogy a szíjon kívül mást is ki kéne cserélni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Somatom
veterán
válasz gixxergabi #79135 üzenetére
Ez lesz az, ilyen alul tekercés bizgentyű van a kormányoszlop jobb oldalán. Köszönöm!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #79443 üzenetére
Én a 160/6 helyett 120/5 évnél cseréltettem.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
-
imibogyo
veterán
válasz gixxergabi #79457 üzenetére
Hát ha engedné a szabályzat, de nem...
-
gabika1972
tag
válasz gixxergabi #79550 üzenetére
Ja nekem is beugrott a szocreál megoldás a 80-as évekből
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #79844 üzenetére
Csak az aktuális év tesztjeivel érdemes foglalkozni, mert a gyártók szoktak szórakozni, hogy a név marad, de a keveréken változtatnak.
(#79843) Somatom : végre egy szakértő vélemény, nem próbál úgy okosat mondani, hogy valójában azt sem tudja, merre van az előre!
Nekem Nexen van, de már 3 éves, nekem eddig tetszik, jövő tél előtt 4 évesen tervezem lecserélni. Fater is Nexent vett és kollégák is vettek ilyet, senki sem panaszkodott rá.
Aki egy gumi esetén ennél többet ír, az csak túltolt, vedd azt, ami nekem van.
Az emlékek, hogy ez meg az akkor és ott milyen volt, elhalványulnak annyira. Nincs két ugyanannyira csúszó kanyar ív, kanyarbevétel évek elteltével, hogy de ott a XY gumival lerepültem, ez meg magára fagyasztotta a jeget .http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
troll81
addikt
válasz gixxergabi #79863 üzenetére
2005 évjárat.
-
gixxergabi
senior tag
válasz gixxergabi #79863 üzenetére
Bár most nézem azt a későbbiekbe tették...
Na erre kíváncsi vagyok milyen váltó lehet...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen