-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
LamerGyuri
senior tag
válasz gixxergabi #79866 üzenetére
Quickshift nevű rönyós csoda van benne
Ha jó, akkor nagyon jó, el nem cserélné a gazdája semmire. Ha baj van vele, ott dönteni kell: szerelem, ezért javítás, vagy érzékeny búcsú.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
hozsoltika67
csendes tag
-
KTU
addikt
válasz gixxergabi #79912 üzenetére
Gondolom a hibakódot.
jóleszazúgyA smiley nem neked.
hozsoltika67:
Én keresnék egy normális szerelőt, mert utána jön hogy, f@sfranciasz@rarömó[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
Somatom
veterán
válasz gixxergabi #80473 üzenetére
Biztonsági megfelelés a szabályoknak. Kevesebbet nem mutathat az óra. Minden személyautóé ilyen.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zeon.hu
nagyúr
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #80877 üzenetére
Engedte a vizet, átszakadt az EGR hűtő, így az intercoolerben libafos szerű szuszpenzió volt.
Valamint találtunk egy két elektromos kábelt aminek a szigetelése helyenként jogfolytonosság hiányát mutatta
(ki volt dörzsölődve, a folyamatos rezonancia miatt)Renault power
-
t.imi
addikt
válasz gixxergabi #81026 üzenetére
és Rob210 köszönöm, megrendelve.
182ft/db Pesten 350.. -
Mezga Aladár
veterán
válasz gixxergabi #81630 üzenetére
Akkor is vicc. Egy hibakód kiolvasás 20 000 forint? 10 perces munkáért?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #81714 üzenetére
Nálam is van + befecskendező, de állítólag attól még a motorba is megy elvileg extra gázolaj.
Én is szoktam néha nézegetni, hogy épp hány gramm korom van benne, mikor regenerált utoljára, vagy épp hány fokos maga a DPF.(#81713) Somatom : a részecskeszűrőben halmozódik a korom, amikor a rendszer úgy látja, hogy elért a korom egy mennyiséget, akkor regenerál, azaz kiégeti a DPF-ből a kormot. Ilyenkor felfűti magát 640°C-ra, ahol a korom szépen elég.kb. Alap üzemben a DPF kb. 200-350°C-os, ami nem elég meleg, hogy a korom elégjen, ezért kell jobban felfűteni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #81773 üzenetére
Változó, mert eltelt menetidőt is néz. Nekem legutóbb kb. 17g volt benne és olyan 1700km az utolsó regenerálás óta, mikor megcsinálta. Nekem a Maxxmotion-os tisztítókúra óta mindig 20g alatt kezdte.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #81841 üzenetére
a használat csinálja ki, illetve igen a 30 ezres olajcsere.
De az egy 2.0dci csak kisebb henger mérettel.
Nem sok különbség van a két motor között.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #81843 üzenetére
Szerintem jobb konstrukció az 1.6 átgondoltabb teljesítményben teljesen más kategória.
De az tény, hogy az 1.5 olcsóbban fenntartható!!!!!Renault power
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz gixxergabi #81970 üzenetére
Rendeltünk egy másikat amit ma hoztak ki. Futárral kicseréltük, és az újat "nem vettük át mert használt".
Edit: hoppsz, lemaradt a Város a bemutatóból, Tiszakécske.
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
polonic
félisten
válasz gixxergabi #83031 üzenetére
3 millióról indult az ára?
Brutális, hogy elszáltak mostanra az árak. Most 7 millióról indul. Több, mint duplája. -
polonic
félisten
válasz gixxergabi #83033 üzenetére
Persze, tisztában vagyok a forint romlásával. De ez akkor is sokkoló.
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #84360 üzenetére
Sztem nem lehet, de legalábbis nagyon nem ajánlott egyet cserélni. Hamar szétcseszi az újat, mert az végzi a nagyja munkát. Ok, valószínű januárban jön meg.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #84360 üzenetére
MagnettiMarelli GS0913 csomagtérajtó teleszkóp lett a jó a 3 féle méretből a M3 GrandTourhoz.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tixem
addikt
válasz gixxergabi #84741 üzenetére
gyárit tettél bele, vagy utángyárttottat? Széttnéztem ebayen gyorsan de csak bontott van hozzá, az meg lutri. Esetleg felújítás játszhat?
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #84876 üzenetére
1.0 az alapérték, az attól való eltérést kell nézni. De nekem ez gyanús, hogy nem valós adat, mert mindennél 0 eltérés...
Itt a regenerálást néztem, egy regen befejezése utáni érték van bekarikázva, de látszanak a korrekciók is. Ezen még az látszik, hogy meddig tudott lemenni a korom is. [link]
Ez másfél éves kép, de még most is 3g alá regenerál. + pl. most is már 1000km eltelt a legutolsó regen. óta.(#84874) tresh : ez úgy, ahogy van hülyeség. Mármint az, hogy a jó hengerek értékeit módosítaná. Ugyanis, ha a jó értéket "elkorrigálja", akkor a jó hengerben nem lesz megfelelő az égés. Persze, az lehet, hogy rápróbálgat az ECU, de hosszútávon a jó hengert nem fogja oda nem illő értékekkel járatni.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
addikt
válasz gixxergabi #85175 üzenetére
Egyelőre ezt leragasztottam az előbb (az előző fotó után nagyjából a helyére rajtam, de most leragasztottam, de már a ragasztás előtt is kevésbé volt benzin szag), vagy ezt nem kellett volna?
Ez a fedél semmit se zárt kb, most legalább a helyén van...
Ez alá majd nézzen be a szerelő, de mintha már kisebb lenne a szag is amióta a helyére raktam ezt a fedelet...
-
Xantomas
őstag
válasz gixxergabi #85480 üzenetére
Felesleges bárhova battyognom. Benne van, hogy kimaradt egy munkafázis a károm megtérítették. Csak ‘urva szar szájízzel jöttem el. Kb ennyi értelme van.
A vásárlók könyvébe nem csak rosszat lehet írni. Egy ellenőrzéskor hivatalból meg kell nézniük, és ha épp elég szabálytalanság van / hiányoznak lapok, ezek függvényében is bírságolnak / kérik a nagyobb bekészített borítékot."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
roli1979
csendes tag
válasz gixxergabi #85484 üzenetére
k Sajnos ezekre nincs...De mindegy. Elviszem valami normális szakemberhez, aki kiolvassa az autóból a kódokat, és ráíratom azt...
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz gixxergabi #85992 üzenetére
Megnéztem.
Ha csak részlegesen is fúj a szélvédőre akkor bekapcsol a klíma.
Csináltam gyorsan egy 64 gb fat32 pendrive-ot. Rámásoltam 3 mappát.
Amiben mp3 van azokat a mappákat látja.
Nagyon köszönöm hasznos volt a segítséged.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz gixxergabi #86257 üzenetére
Ha a belsőlevegő keringetésre van állítva akkor mindegy mindig bekapcsolja a klímát.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
adp
őstag
válasz gixxergabi #86399 üzenetére
Ezt már más is mondta. Lehet egy próbát megérne.
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #86782 üzenetére
Ez egy már hibás darab:
[link][ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
diablo1984
veterán
válasz gixxergabi #86782 üzenetére
Hmm, mikor megvettem az autót, az önindító egyik saruján volt egy széles szigszalag. Nem értettem miért, de valszeg szigetelés miatt, mert lehet valaki így járt olajcserekor és többet nem akart szívni.
Esztétikailag egy fos volt, így leszedtem, de valamit ki kell helyette találni, ha nem akarok szívni én is. -
Mezga Aladár
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #86799 üzenetére
De neked 1.5 dci van.
Bár én a benzineseket is felülről csinálom.
Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
válasz gixxergabi #86886 üzenetére
Köszönöm. Ma visszajön az autó és le tudom mérni. Tegnap volt sürgős.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz gixxergabi #86914 üzenetére
A fenébe. A megan 1-nél csak a rácsot kellett lepattintani. Köszönöm.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
malz
csendes tag
válasz gixxergabi #87213 üzenetére
Ez egy kiindulási alap lehet. Megfordult már a fejemben nekem is.
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #87604 üzenetére
Felénk bő fél éve van az agymenés. A szigorúságot nem bánnám, de a hülyeséget, közben szar világításos, hömpölygő, füstölő matuzsálem gumis szarok átengedését bánom.
Amikor az agyondédelgetett hobbiautókon is találnak csomót, amikor azokat írják fel amivel évek óta átmegy... Fura. Mintha az én repedésem lenne azbautópark alja, ezért kell meghúzni. Közben élőben is alig látták...(rajta a 90es fóliát meg senki, csak én fájlalom).
Ex Picassomon első lejáró ablakokon kötözködtek most (is) a 90es műbizonylatos fóliával (határon volt, megadta a fóliás). Miközben igaznak érte nem intelligens stílusban, elől 70es van, matrica nélkül . Ja, csak azt nem veszik észre. Na, ennyire látható a 90es akkor.Majd ébresszenek fel ha észreveszik a decat-os meg dedpf-es autókat, meg tudnak szilárd részecskékekt (korom) mérni . Meg világítást... Vagy ha tüvös cuccal elmehetek beiratni... Vagy ha egyformán hullagyenge fék nem megy át. Na, befejezem.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #87743 üzenetére
Nem jobb azóta, hogy megcsináltad?
Sokan panaszkodnak, hogy csattogósan jár a siemens pont ezért, össze vissza rángatja a korrekciós értékeket.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #87748 üzenetére
0.3 felett van bármelyik két injektor közötti érték.
Renault power
-
Zol01
tag
válasz gixxergabi #87743 üzenetére
Mindig jó ez olvasni hogy ilyen ügyesek vagytok és ennyire tudjátok hova kell nyúlni. Nem tudom mennyire lenne macerás ezt nekem megcsinálni. De köszönöm, sokat segítettél
-
t.imi
addikt
válasz gixxergabi #87754 üzenetére
Nálam 0.83 és 1.17 volt a két szélső érték. Az 0.34. Csütörtökön megyek 4 új csúcsért.....
-
diablo1984
veterán
válasz gixxergabi #87754 üzenetére
nem, a korrekció a 0-hoz képest 0,3ig jó, a fölött szarra gondolt, nem egymáshoz viszonyítva szerintem!
Egymáshoz viszonyítani felesleges, mert egy sok injektor ha mind kuka és nem tér el az értékük egymástól 0,3-al, akkor mind jó? nem, az alap állapothoz kell mérni....[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #87754 üzenetére
Van egy alap érték és ahhoz képest nem jó ha eltér 0.3at.
Plussz vagy minusz irányba.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
t.imi
addikt
válasz gixxergabi #87756 üzenetére
Na, látod hogy nem értek hozzá
0.3-ra emlékeztem, itt a vége.
Nekem már +1 liter /100km a fogyasztás átlag + egyéb finomságok.
Nekem sportdob - mély hang - kifújás hangja volt, az is inkább pálya tempó után. Motor ki/be és megszünt. Soha nem tudtam minőségi hangfelvételt készíteni róla. -
Zol01
tag
válasz gixxergabi #87771 üzenetére
Örülök hogy sikerült megoldanod, remélem hamarosan én is megoszthatom veletek hogy mi okozza a hibát. Felhívtam egy másik szerelőt és azt mondta nem lehet levegős mert indul az autó. Mondtam neki hogy de bizony az, lassan több lesz a buborék mint az üzemanyag. Abban maradtunk hogy pénteken hívjam vissza és megbeszéljük a továbbiakat
-
Scale
őstag
válasz gixxergabi #88092 üzenetére
Nem rég volt cserélve, nem gyanítanám hogy ez a baja
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #88257 üzenetére
A görgőcsere csak addig orvosokja a problémát, amíg a tengely nincs kikopva.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #88259 üzenetére
Nekem ne mond én is javítom, saváló anyagból esztergált görgővel.
Ezért mondom, hogy amíg a tengely engedi addig javítani célszerű.
Plussz ha megkapja a keményebb görgőt és a megfelelő kenést, soha többet nem megy tönkre!Renault power
-
angyalpc2
aktív tag
válasz gixxergabi #88257 üzenetére
Igen neten láttam, hogy lehet cserélni.
https://www.youtube.com/watch?v=RSHaZWZcHYk
De nincs eszterga gépen, szóval[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #88548 üzenetére
Bizony, a kitekerés is nyomatékos játék... A kóklerek NyK nélkül szokták beletörni...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz gixxergabi #88684 üzenetére
Szia, igen visszább, pont MC Pite kolléga is ezt írta, hogy neki megane 3-nál mindegy volt, felismeri bármelyik helyen a szenzort és jó helyre tárolja el (ugyan az a szenzor, mint a laguna 3-nál).
Lagunán, meg vagy a szoftver vagy a vevő egység ezek szerint butább...
Egyébként én is 2 szettet tudok a lagunán eltároltatni, viszont az egyes szenzoroknak fix helye van.
Diagon így fest:“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #88684 üzenetére
Ahogy írják, enyémben is mindegy volt (2014). Ha gyári szenzor van, tudtommal mennie kell mindenféle tanítás nélkül. (Nem lehet hogy azért viszik tanítani mert azt mondták hogy kell, vagy nem gyári szenzor van benne?!)
Az igaz, hogy bele lehetne menteni 8 kereket, de mivel váltóméret volt a téli/nyári, nem láttam értelmét.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gixxergabi
senior tag
válasz gixxergabi #88844 üzenetére
"A szélek sokkal gyorsabban kopnak, mint a gumiabroncs közepe. Ezt általában az alacsony levegőnyomás okozza."
ezt most gugliztam... -
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #88845 üzenetére
De itt ferde kopás van nem a szélek vannak kopva, vagy én nem veszek észre valamit?
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen