-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #64150 üzenetére
Ez ilyen van benne egy hajtás azért veszi fel a formáját.
A szint meg tök oké.
Szerintem ezzel nincs bajRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz nünüke1975 #64148 üzenetére
Az a baj, hogy ilyen szutykos időben kosztól kezdve bármi lehet, ezért nem írtam rá semmit.
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #64151 üzenetére
Hétvégén megpróbálok videózni, addig áll legalább. Meg majd levideózom menet után is a friss indítást, hogy az mennyivel gyorsabb.
-
sesomaru1989
aktív tag
Ebben a témában tudnátok segiteni?
[link]Illetve ma kézifék használatakor kigyuladt az abs visszajelzöm, onnantol kezdve nem is müködött.
Makd egyszer csak eltünt, azota jo.
Hubakodot olvastatok majd azért, de fura.
Betud ez ázni? Netán egy sensor az alvázon lenne, vagy egy csatija? -
Nordik
őstag
válasz sesomaru1989 #64161 üzenetére
A zselet kellene cserélni az erzekelon. Nekem is összevissza működött, mióta kicsereltem sokkal jobb. Bár néha nem tökéletes, azt vettem észre sokat számít este vagy nappal van. Nem hiába a fenytorest figyeli.
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64161 üzenetére
Igen az abs be tud ázni van pár csatlakozó a rendszerben.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nemo1001 #64163 üzenetére
Azt a kettőt mindenképpen le kell venned, de lesz ott még más is.
Én még a rácsot is leszoktam venni ablaktörlőkarostól, nyersz plusz 10cm ert ami rohadt sokat számít egy ilyen egr kihúzásnál.
Ne szídd a franciákat, egy vw agr sokkal rosszabb helyen tud lenni, ez még egész szerelhető, csak diesel és belesül.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz Nordik #64162 üzenetére
Köszi, az infot.
A kérdésem.igazábol a szélvédö alján találhato sensorokrs irányult, hogy azoknak köze van e az esöérzákeléshez??
A visszapillantoba épitett fütöszál müködését hogyan tudom ellenörizni? Szerintem nem müködik, nem olvaszt semmit, de szeretnék meggyözödni biztosan.
Hol lehet ennek hibája? A tükörbe valami kábel szakadhatott meg? -
Xantomas
őstag
válasz sesomaru1989 #64167 üzenetére
Ennél egyszerűbb lesz az. Pattintsd le a lapot, pucold meg a sarukat, ez többnyire megoldja.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #64170 üzenetére
OK, jogos. Mi kell ahhoz, hogy ilyen darabokban jöjjön ki? Ahhoz elég nagy feszültség kell hogy üvegben legyen, vagy nem elég nagy kontakt felület.
Nekem a M2-ről, fűtött garázsban meglepően könnyen lejött a tükörlap, határozottan, egy jó széles műanyag habkártyával mögé támasztva.Akkor marad az, hogy a beltéri csatlakozót bontja meg, és ott mér rá a két vékony vezeték (nekem asszem lila volt) ellenállására. Ha elég alacsony, pár Ohm-os akkor az előtte levő vezeték döglött, vagy ott a csati, ha nagy, akkor a saruk retkesek, megnőtt a soros ellenállás, és nincs teljesítmény, ha meg nulla, akkor szakadás van.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Kornelius07
csendes tag
válasz sesomaru1989 #64167 üzenetére
Szia. A szélvédő alján nincs semmiféle ilyen szenzor. Az eső és fényérzékelő a belső visszapillantó tükör felfogatásánál van.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
rob210
Topikgazda
válasz dragonfx #64175 üzenetére
Ez így kevés lesz.
Le vagy motorkód kéne.
Több féle 1.5 dci van.Kilométer mennyi, mert ezeket álltalában 300.000ezer környékén adják el ahol kezdődnek az injektor izzító és nagynyomású gondok.
Előszőr is diagra kell tenni mindent átnézni injektorok értékeit etc.etc.
Érdemes hozzáértővel megnézetni, mert fel lehet ülni vele a sz.pó rollerre.
De ha valóban jó akkor szerethető takarékos fürge kis gép.Renault power
-
Cyborg
őstag
válasz rob210 #64179 üzenetére
+forceberg:
Javarészt total diesel quarz, castrol magnatec, és elf ment bele eddig, de mindig 10w40!
Nem merek kettőt lépni vissza, uh megprobálom elkezdeni 5w40-el "etetni", hátha nem lesz gond....ja elég ritka jószág, de érdekes, a következő 120Lovas laguna 2vel ellentétben ezzel 13évig nem volt gondom motorikusan/elekronikusan.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz forceberg #64184 üzenetére
Lehet jobban jár egy új szimeringgel Ahogy olvasgattam, érzékeny az 1.9 egyébként is az olajra, van pár hajtókarcsapágyas eset. Javítást melegen ajánlom, nekünk a Golf szívó dízel eresztő szimeringje mióta cserélve lett, nem kell rátölteni 10k alatt. Turbós autónál nyilván több megy el, de jelentős csökkenést tud jelenteni.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #64185 üzenetére
A hajtókarcsapágy az 1.9 nél ritka.
Az a 2006 előtti 1.5 dci 106 le - re jellemző!Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #64187 üzenetére
Ha már előjött az 1.9 dci...
1500-2000-as fordulat környékén, majd utána 3400 felett autópálya tempónál mi tud erősebb gázadásnál zörögni a motorban, környékén, ami a kasztnit is berezegteti, úgy, hogy főként a műszerfal, és a hátsó rész zörög, ha nem ül ott senki?
Hiába nézegettem élő képet diaggal, nem láttam kilengéseket. Mivel felharmonikusnak tűnik, én valami csapágyra gondoltam.
Tartóbakok kilőve, viszonylag új Febik, de azért kiszedtem, megmozgattam, nem tűntek rossznak (szerintem).Már egy ideje csinálja, vagy csak mostanában kezdtem észrevenni. Mindegy, hogy hideg, vagy meleg motornál.
Váltó, kuplung, kettős tömegű, főtengely csapágy, esetleg gyanakodjak az új vezérlés szettre, és ott valamelyik feszítő, vagy a hosszbordás szíj gumiágyas tárcsája ennyit bírt? (Jah, igen, meglepően INA vezérlés szettben Aisin vízpumpa volt, ezt anno nem is írtam, bár más volt mint a benne levő gyári Aisin)
Vagy, turbo, bár olajfogyásom nincs, és ha jól gondolom, mivel sokkal nagyobb fordulatszámon pörög, annak folyamatosan kellene valami hangjának lenni, nem ebben a két tartományban előjönni.Vagy dobjam el a csapágy elméletet, és inkább üzemanyag ellátási gondra spekuláljak, bár arra hibakódot nem dobott.
Esetleg itt az idő ránézni az injektorokra, hogy mennyi gázolaj megy a visszafolyó ágba? Cseréljek megint gázolajszűrőt, mint filléres tétel, mert teletolta a maradék szutyokkal, és egész egyszerűen nem tud a nagynyomású elég naftát áttolni, bár ennek azért látszódnia kellene az élő jelen, vagy hiba kódot is kellene hogy dobjon?
Még egy elméletem volt, az a kipufogó rendszer. Rezonátor cső nincs szakadva, viszont a hátsó hangtompító gumiágyas tartója, az szanaszét van repedezve, de elszakadva még nincs. Abból már betárazva egy gyári, de nem jutottam akna alá, hogy cseréljem.Vagy engedjem el, használjam ez ilyen, cseréljem ki az üzemanyag szűrőt és a kipuff tartót, és ha nem múlik, várjak hibakódra?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok!
Na megvolt a szervizem:
Termosztát csere
Főtengely jeladó csere
Vezérmű tengely jeladó csere
Olajcsere+szűrők.(pollen,olaj,üzemanyag)
+
Munkadíj
75.000Ft részletes kimutatást majd csatolok esteNode mióta ez megtörtént(tegnap), azóta 1. sebességi fokozatban ha elindulok, hülyén fejezem ki magam de úgy remeg a motor, mintha be akarna fulladni. Tobbi fokozatban semmi gond, csak álló helyzetben való elinduláskor jelentkezik.
Ezt nyilván az elektronika nem engedi. Ennek lehet köze a jeladó cseréknek? Produkálhat ez ilyen jelenséget?
Tudom távgyógyítás, de hátha találkoztatok már ilyen jelenséggel.
-
rayoliviero
veterán
A Megane 3 rosszul mutatja a kinti hőmérsékletet, - 11 fokot mutatott mínusz 5 fokban. Tönkrement volna szenzor?
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #64191 üzenetére
Csak terhelten érezni. Terheletlenül szépen végig felpörög.
Annyi van még, hogy szóltak, hogy néha savanyú szaga van a kipufogónak (akkor pont a xado injektor mosója volt a gázolaj mellé betöltve), én mondjuk ezt még nem éreztem, gondoltam arra is, hogy tele a dpf, nem tud elég gáz távozni, megváltozik az útja és az rezonáltatja be, de akkor regenerálnia kellene, azt pedig tavasz óta nem tette. Igaz, szinte állandóan pályán használom, és 130-140 közötti tempóban 5.8-6.2 körülit ír a pillanatnyi fogyasztás mérő. (Az ennél gyorsabb tempót meg úgyis letagadom.) Amikor regenereált, akkor más is volt a hangja, és ugyan ilyen tempónál 8 fölé ugrott.
Át tud ez spontán is égni, ha annyira eltömődött, úgy, hogy ne dobjon hibakódot?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Benir8 #64195 üzenetére
Máshonnan nem igen tudod a HW-t beszerezni, de az sem az eredeti. Ha gyanúsan olcsó a klón többihez képest, azért gondolkodj el rajta, hogy miért. Nekem mondjuk a DS150 jobban bejött, nem tudom, hogy az mit szól a régebbi motorhoz, ezt Rob valószínűleg jobban tudja.
Készülj fel arra, hogy egy régi laptopra is szükséged lesz korabeli oprendszerrel."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Robi81
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- PlayStation 5
- E-roller topik
- BestBuy ruhás topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm