-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Poultier
tag
Sziasztok!
Lecserélnénk az mk4 Mondeot egy kisebb autóra, hogy a friss jogsis feleségem beleszokjon a vezetésbe. A Megane III tetszik nekünk, mik a tapasztalatok az 1.6 szívó, illetve az 1.4 Tce benzines motorral szerelt autókról?
Van gyári megoldás az első tolatóradar beszerelésére? Nem sok benzinesben láttam felszereltségként. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #63281 üzenetére
Értem, de a spuri-vif összehasonlítás, hogy jön, ha nem is próbálod ki?
Én használtam, itt is írtam többször a 2.0dci-nek inkább rosszabb és hangosabb volt a motorja tőle
Hamar le is álltam vele, ha jól emlékszem 4000km után..Nos, véleményem szerint, a spuri még a kanyarba sincs/sem hasonlítanám össze a Vif-el
Szerintem meg elég kiadós és talán megint motorja válogatja, de 2.0dCi-nek "bejött".
Az biztos, hogyha szag alapján kellene dönteni, akkor a VIF máris győzött, mert valami kicseszett büdös és ha betöltésnél a kezedre megy, szagolgatod jó sokáig, hiába mosod meg.A Laguna meg nem tudom mikor fordul át 600 ezerbe, mert ilyen tempóval, illetve nem használat mellett, jövő karácsonykor is még alatta lesz.
Tegnap mentem vele 694! km-ert, egy egész napos móka volt, meg sok káromkodás ennyi hülye miatt, akik az utakon vannak, az nonszensz, háromszor is hárítanom kellett,, nehogy ütközés legyen belőle, ebből kettő olyan előzés volt, a hülyék részéről hogy konkrétan szembe jött velem, mert úgy érezte, hogy befér, vagy nem tudom pedig én 90-100 között mentem, a másodiknál már le is izzadtam egy hangyafasznyit szóval direkt csak emiatt ültem tegnap a lagunába, hogy menjen bele a km, mármint munkaügyben oda-vissza, de mire visszaértem, hát elegem is volt most egy jó időre a dízelből megint.Szeretek manuálisan is váltani, de az automata akkor is sokkal jobb, főleg mikor úgy csinálja, hogy csak a kijelzőből tudom épp hányasba rakta magát és hát a kényelem, bár a lagesz kényelmes, de a volvo "fotelei"után hát már nem annyira. De a motor nagyon sima járású és ebben sokat segített a VIF. Szerintem adj neki esélyt Robibá!
[ Szerkesztve ]
-
orosziem81
tag
Megírhatnád a tapasztalataidat (ha esetleg még nem tetted) a Totalcar népítéletén a Lagunával kapcsolatban. kvázi 600 ezer elég beszédes valamint szerintem lassan elég sokan akarnak majd ilyen autót venni mert olcsó lesz és kényelmes meg luxus érzetű, de óckodnak majd a km számláló adataitól. Egy buzdító írás sokat segíthet, hogy ettől nem kell félni...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #63305 üzenetére
Megírhatom...bár vannak kételyeim, hogy sokan nem hinnék el, amilyen trágyákat behoznak külföldről visszaállított órákkal, aztán beleborítják az autó fele árát, vagy többet a javítási költségekbe. Amiket én szoktam olvasni faszbukon, hogy milyen hibákról írnak, hát csak nézek ki a fejemből.
Egyszerűen a kinti Laguna III autók, meg persze a többi típusra is ugyanez jellemző, ha az ott jó állapotú, kevés km-t futott, hát úgy elkérik az árát, hogy az itteni becsületnepper hiénáknak ez azonnali tovább lépést jelent, a kinti autókereskedő nem adja oda a frankó állapotú autót, hanem elkéri érte, ami jár, még akkor is, ha abban fél millió km van, de szinte minden új benne, mert folyamatosan vitték szervizre.Kintről, csak leharcolt , összetákol, és 10-ből 9-nek visszaállított órájú autókat tudnak itthon eladni. Illetve el is adják, sajnos a magyar átlagvásárló egy hülye és csak azt nézi, hogy a km mennyi, ha az sok, lapoz tovább és megtalálja majd azt az autót, amivel megismeri, majd kívülről fújja egy idő után az alkatrészek cikkódait, és talán még autószerelővé is válik
A Lagunákat pályára tervezték, főleg a dízelt és kint, ahol orrba-szájba tömve van pályákkal az országok, ahol a legtöbb Német napi akár 500-zat is autózik a munkahelyére, mert pályán ezt hamar letudja, ott egyszerűen szembe megy az egésszel, hogy Lagunákat és más típusokat behoznak 80-150 ezer kilométerekkel.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
OMV maxxmtion dieseltől a -3-ban történő indítás olyan lett, mintha melegen indítanám.
A múltkori csörgős, traktoros indításnak nyoma sincs.
Ezen meglepődtem.
-
Xantomas
őstag
Tényleg megírhatnád, jó lenne látni egy összefüggő összefoglalót, azért annak a kocsinak tényleg volt élete.
Megírnám én is a sajátomat, de szerintem az senkit sem érdekelne, pedig van olyan szerencsém, hogy mostmár ismert a kocsi első 4 tulaja velem együtt. Az első tulaj a nyáron majd szeretné kipróbálni.
12 éves dízel kabrió, max olyan vágyik rá akinek ilyen fétise van. Volt aki jó gazda volt, volt aki nem, meg van aki meg szolgálja az autóját. Apropó [becsületnepper hiéna]. Én azért kicsit magamra ismertem, szóval visszavettem a lelkesedésből, az OT vizsga még nagyon messze van.(#63286) Steven
Honnan, melyik, mit tud, mi volt a csomagban, távvezérlő előkészítés megy-e, van e hozzá XDA-n custom ROM?"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #63308 üzenetére
És akkor most az nem derül ki a videóból, ha ennyire vigyázott rá, akkor miért is adja el? Ha valmire ennyire vigyázok, akkor azt nem adom el és punktum!
Ez a kettő nagyon üti egymást, ha meg azért, mert újra cserélte, amivel ugyanezt teszi, akkor a "beteg srác" aki terápiára jár, közúti forgalomba sem való. Agyilag idióta. Én ezt inkább tartom egy jó reklámnak és mind egy kitalált baromság, az autót meg nyilván rendesen kipucolták mindenhol a videóra, ahol kicsit is koszos, vagy poros volt épp mosás után...
Képen és videón semmi nem olyan, mint a való életben.
Ez én motorterem ugyanilyen és mindig ilyen volt, nagy kaland, havonta egyszer rá kell szánni 1 órát és áttörölni és kiporszívóznia port. A zokniban vezetés meg már egy fasság, abban nem is lehet vezetni, rövidebb időn belül is minden baja lesz a vezetőnek. Már ha igaz lenne...
Kíváncsi vagyok egy hazugságvizsgálón mennyiszer maradna a nyugalomba az érzékelő ennél a becsületmintaképénél, és nem dobálna durva értékeket az egekig, vagyis ezt az egészet kicseszettül nem tudom elhinni.
Főleg tőle nem. -
UHHH
senior tag
Hány idióta van a forgalomban nap mint nap... Tegnap megálltak előttem a 4 sávos 6-os főúton a belső sávban, a lámpánál. A lámpa zöldet mutatott már vagy 20 másodperce.
Ugyanitt volt 2 hete ez: Négy autó csúszott egymásba Pécsen. Szerencsére a mögöttem lévő is meg tudott állni időben, és nem lett megint ilyen.
Aztán a pécsi Árkádnál meg a kamion elé kivágott egy autó, majdnem eltolta. Front volt?!Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html
-
Xantomas
őstag
Vigyázott rá, most másra vágyik eladja. Igencsak nagy valószínűséggel, a cca 30 éves OCD-s srác nem a futószalag mellet dolgozik, hanem valamelyik nemzetközi cégnél senior mérnök, vagy kutató, jó családi hátszéllel. Nem egy hasonló ismerősöm van. Reálisan 3-4 havi nettó bére a kocsi újonnan, megengedheti magának. Neki ezeket kicserélni olyan mint neked a telefonra venni egy új üvegfóliát, mert zavar, hogy karcos.
Olyan munkám van, hogy minden nap "csodabogarakkal" vagyok egy fedél alatt, engem nem lep meg ilyen, de mindig jót mosolygok rajta. Mindennek hívnám őket, csak betegnek, agyilag idiótának nem, és őszintén kikérem a nevükben, elég sötét megnyilvánulás volt a részedről, és egy kicsit csalódás is volt olvasni.
Fejlettebb öngondoskodású kultúrákban nem akkor megy az ember szakemberhez amikor már baj van, mert fél ha bent van a rendszerben akkor megbélyegzik a rokonok, ismerősök, dolgozók, vagy fél, hogy konkrétan belehal az egészségügyi ellátásba, hanem amikor úgy érzi, hogy kellene.Zokniban amúgy lehet vezetni, néha én is szoktam, főleg nyáron, de nem azért teszem, hogy óvjam a pedálokat, kárpitot. Egyszerűen kényelmesebb. Autópályán, tempomattal, külső sávban, nem szorítja a cipő, nem gémberedik el, nem izzad, ha meg oda kell taposni a fékre, kuplungra ugyanannyira oda lehet mint cipőben.
Azért ne feledjük el, hogy te is eléggé túl tolod a kocsi karbantartását kívülálló, laikus átlag autós szemmel nézve, és teljesen rendben van, hogy szerinted ez normális, megjegyzem, szerintem is az. Mert, gondolom nem teher, és elődleges prió, hogy ne hagyjon ott a pálya szélén, de az átlagnak nem az. Elég csak a facebook csoportokban nézni, ahogy a hiénák ráugranak egy meghirdetett autóra, hogy nekik csak valamelyik alkatrész kéne belőle, az külön eladó-e, lehetőleg bontott ár alatt.
Lehet, hogy kamu a videó, és nem igaz a történet, de biztos vagyok benne, hogy ő is belefutott már ilyen tulajba, eladóba, és csak rá lett húzva a történet erre a kocsira. Az áráról nem beszélt a kocsinak, simán lehet, hogy átlagár felett hozta.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #63313 üzenetére
Ha kikéred, ha nem a véleményemet tartom, bármennyire is nem tetszik, az anyagi helyzetem meg egy "picivel" jobb, mint egy telefonra való üvegfólia csere.
Ha a karbantartás túltolása meg azt jelenti számodra, hogy időben, vagy előtte megkapja legjobbat, akkor legyen az, talán emiatt (is) ment az autó 600 ezret minden gond nélkül, részemről ez normális, de azok nem, akik zokniban vezetnek autót.
De ha valakit is megsértettem ezzel a véleményemmel, akkor elnézést, de attól még tartom, forgalomban nem vezetünk zokniban meg mezítláb!
Az egész egyáltalán nem tartozik ide, ezért kiszálltam ebből a témából, pü-ben folytathatjuk. Bár nem sok értelmét látom...O_o
----------(#63311) orosziem81
Majd megírom itthon apránként, ahogy az időm engedi, aztán majd bemásolom oda.
[ Szerkesztve ]
-
mdav88
senior tag
Beöntöttem a Xado vitaflush-t hajtottam pályán 40km-t. És bár lehet placebo, de hogy valahogy csendesebb lett az fix. Vettem új olajat, revitalizálót, meg váltórevitalizálót is, nagyon kíváncsi leszek...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #63272 üzenetére
Bitpork mindig skeptikus, de a vif erényeit ő sem tudta tagadni, találkozókor kapott tőlem egy csomaggal, aztán meglepődött, hogy még a sokat futott tuareg is csendesebb és erősebb lett. Egyébként nem szoktam összehasonlítani semmivel, a laboratóriumi tesztelők megcsinálják helyettem. A VIF minden kritériumban nyert, a castrol TDA volt a második ami elvileg jobban ken, mint a VIF, de minden másban rosszabb.
-
Gabady
aktív tag
válasz vASalo #63197 üzenetére
M2 szedán, 2.0 16V csak városban 8,5, mostmár hogy bejöttek a hidegek 9,5liter. Napi 6-6km.
@Mdav88
Milyen olajat használsz ? Nekem az elf-et ette az autó. 0,8-1liter / 10000km. Amióta motul van, 3000km, azóta nem fogyott belőle.
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Annyit írtok már erről a vif adalékról, hogy lehet bepróbálok én is egyet.
DPF-es autó is szereti?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mdav88
senior tag
válasz Gabady #63317 üzenetére
Most az olajkereső által ajánlott Total Quartz 9000 nfc van benne, most vettem helyette SXR-t. 5w30 mindkettő.
MEglátjuk mit varázsol a Vitaflush meg a revitalizáló.Lehet csak én lihegtem túl az olaj fogyást, nyilván pályán közel 4ezres fordulaton biztos többet dolgozik és valószínűleg jobban is fogy, mint komótosan országuti tempóban. De a meglepetéseket nem szeretem
Hja, meg a váltó is kapott revitalizáló kuty-mutyot...
Eddig a vegyes fogyasztásom m0-autópálya-Budapest viszonylatban befért 8-9 liter közé, ami szerintem kiváló szám a 2literes motortól.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Általánosságban ha két márka közül lehetne választani inkább Bosch vagy Valeo ablaktörlőt valasztanatok?
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Nordik #63324 üzenetére
A Valeo-t 3 hónap után kidobtam
Bosch-t nem használtam még.
SCT a jelenleg befutó, az egy évet legalább kibír. Már úton a következő pár, mert jellemzően tél közepén-vége felé adja be a kulcsot, és kezd el csíkozni. Én pedig már egy hajszálnyi csík láttán sokkot kapokAztán jól nyomom én is, mert mondom rendelek ablaktörlőt...áá, akkor már szűrőket is..., áá, akkor már az olaj is elfér mellé...de akkor már legyen adalékanyag is...30 ezret sikerült hirtelen kosárba raknom.
Szóval ablaktörlőlapátot vásárolni veszélyes"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
#89309696
törölt tag
válasz mdav88 #63327 üzenetére
Nekem 130-nál foroghat 4200 körül az 1.4. (Picike dci-m meg talán 3500-at. Szegény. ) Ehhez mérten nem sokat ejt a sokkal nagyobb motornak. Bár az igaz, hogy ha 130-nál 3000-et forogna csak akkor túl nagyot esne negyedikből felváltásnál ami nem lenne kényelmes vagy pedig az egész elosztást odébb kellene tolni és az sem biztos, hogy komfortos volna.
Jó lenne az a hatodik nagyobb motorokhoz. Nagyon sok gyártó kispórolja viszont, úgy vannak vele, hogy úgyse lehet a német pályákon kívül 140 fölött menni sehol a bolygón, 110-130 az általános így hát elosztják arra a tartományra oda meg elég 5 fokozat is.
[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #63330 üzenetére
Pont ma vettem ablaktörlőket én is. Talán régen még te is ajánlottad a Bosoko márkát. Utóbbi pár évben nekem beválltak. Igaz ha jól emlékszem, fél eve voltak cserélve, de hidegben elkezdtek mostanában nagyon nyikorogni. Ma felpattintom az újakat, ráhúzom a szélvédőmosót és gyönyörűen csíkozz, null km-es ablaktörlők.
-
Nordik
őstag
válasz kisgyerek85 #63331 üzenetére
Nekem bosoko van fenn de elugral valamiért ezekbe a hidegekbe. Gondolkodtam keretes ablaktorlon, azok nekem régebben más autoimon jobban beváltak, mint ezek a flexi ablaktorlok.
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #63331 üzenetére
Mostanra sajnos veszített a minőségéből.
Már nem is szoktam ajánlani.
Ráadásul drágult is és egyre nehezebb beszerezni is.Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #63330 üzenetére
Nekem az sct-vel három apró problémám van.
1: Törlés után percekig fröcsöl a középső csuklóban maradt ablaktisztító folyadék, vagy eső. Ez lehet, csak a M2-nél specifikus adapter sajátossága.
2: A rövidebbik, 450mm-es lapát közepén 10 cm-es sávban, az első periódusban nem töröl, csak visszafele. Ezt a második lapát játsza el, szóval nem annak az egynek volt hibája.
3: Majdnem egy centivel jobban kitartja a fém kart mint a pengés Valeo, ergo annyival magasabb, illetve fütyül is komolyabb tempó mellett.Gyanakszok, hogy utóbbi kettő összefügghet.
Ár-érték arányban verhetetlen, de ezek a nüansznyival több belepakolt pluszokért fizet az ember többet."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
valaki_xy
tag
Szia!
Ugyanez az évjárat, motor van nekem is. 2,5 év alatt szinte csak kopó alkatrészek lettek cserélve. Motorhoz egyáltalán nem kellett nyúlni. Egy személlyel a teljesítmény is bőven elég szerintem.
Pótkeréknél a lemez emlékeim szerint nekem nincs benyomódva.
Fűtés működjön. A fűtőradiátor csere elég nagy meló. Légzsák visszajelző sokszor világít az ülés alján lévő csatlakozó miatt, de szerencsére ez könnyen orvosolható másik csatlakozóval, vagy forrasztással. Nekem eleinte beázott, az anyósülés elé folyt be a víz. Szerencsére ez is nagyon könnyen megoldható. Meg azt hiszem a hátsó lámpák testelésével szokott galiba lenni, de az sem vészes.
Hirtelen ezek jutottak eszembe. Szerintem szerethető kis autó. -
mdav88
senior tag
Laguna kulso feltengely porvedojének a bilincse a nagyobb oldalon hogyan szerelheto le? Nem latok rajta oldasi lehetoseget, egy sima gyuru az egesz. Kocogtatas, vagy furesz?
[ Szerkesztve ]
-
MaXX81
tag
Hali! Volt egy termosztát + tömítés csere ill. át lett mosva a rendszer majd fagyállóval feltöltve mindezt azért mert konkrétan langyos levegőt fújt be hiába volt meg az üzemi hőmérséklet. A csere után jó is lett hát ma reggelig mikor is megint ilyen lightos meleget adott, viszont ha 3000 vagy az feletti fordulattartmányba autókázok akkor viszont adja a meleget. Mi lehet a gond?
-
Steven
addikt
válasz Xantomas #63308 üzenetére
Eddig nem sokat használtam mert ~4-5 óra volt a beszerelése kamerával együtt szvl kb 10-20 percet ha nyomkodtam , majd később csinálok vidit is.
Tényeket próbálom le írni:
Kezdem a legfontosabbal talán.
- Kijelző: betekintési szög nem egy oled szvl nem szerencsés alulra rakni, szvl így nem annyira fasza (nyilván nálam ott van ), fényerő amúgy jó lenne, kijelző nagyon tükrözödik ellenben ha szenben állsz vele(ami kivitelezhetetlen) tök jók a szinek.(szevasz ott lenne jó helyen ahol a vitarának van a )
-Android 7.0 , szvl minden más olyan mint amit megszoktunk, annyi , hogy a kezelő felület kocsihoz van igazítva
-hangosítani ,halkítani szerintem szar lenne kormány vezérlő nélkül kis picsa gombok vannak rajta.
-Boot idő kb 10-15 sec, aki egy utcára jár el annak nem fog tetszeni ellenben mindent ott folytat ahol abba hagyta.
-Én a tolató kamera miatt döntöttem a beszerelése miatt , az volt a legfontosabb érv , szvl autó be indít , hátra menet bekacsol és kb 2 sec és működik is tehát független az android betöltésétől.(cc vel nagyon szar tolatni nem látod a seggét )
-ami van benne : wifi , bt , gps , (wazze megy) (3gs- modemet támogatja)
- film, youtube megy minden (arra tuti nem használom-de akit érdekel leírtam)
-2usb van rajta nekem kesztyű tartóba van ki vezetve rá lehet ranki hdd-t vagy pendrivot vagy 3gs- modemet, telefont, sd kártya olvasó is van benne
-kihangosítás van benne , kezeli működik
-OBD megy róla nálam nincs bekötve (lehet később rá megyek arra is)Csomag tartalma: kábelek, tartokonzol, mikrofon. (Ha neked is ccd van ott van a gyári helye a mic nek a tükör elött)
Amit és ahol vettem:
Csak a gari miatt vettem innen , nem akartam 50-100k-t elbaszni ebayel úgy hogy használhatlan.Innen vettem
Tolató kamera
keret
vezérlő/adapterHa van még kérdés majd írod
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
bobace
őstag
válasz gabx76 #34753 üzenetére
Tudom, ősi a hozzászólás,de nekem is most jött ki a p0638. Az elektromos hiba és a motorjelző világt. Illetve az elektromos hiba elalszik, a motorjelző ott marad újrainditás után is.
Neked mi lett a megoldás? Vagy valaki emlékszik rá, mi lett?
Olyan bő 2500-as fordulatig nincs semmi baj, nem is hallok semmit, megy a kocsi rendesen. Felette jön ki a hiba valahol.Köszi!
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
BigBlackDog
veterán
Ma megvolt az első, kicsit hosszabb út (Biatorbágy -> Győr) az 1.4-es Talicskával. Kellemesen csalódtam benne. 100-110 km/h tempóig egész élhető a zajszint, afelett már azért megjön a hangja a motornak.
Viszont 130 körül sem éreztem azt, hogy teljesen elfogyott volna. Érzésre kb. olyan, mintha nagyjából az 1.8-as ex UFO Civicem dinamikáját hozná (EU3 98 ló, 127 nm, 980 kg vs EU4 140 ló, 174 nm, 1270 kg), csak 5000 felett az 1.4 gyorsabban elfogy.
És ahhoz képest, hogy kicsivel meg van emelve a Cliohoz képest (ha jól tudom), nem éreztem különösen instabilnak sem.Ráadásul most, hogy egy-két hete Rob mester kitisztította a fojtószelepet, meg kicserélte a felső motortartó bakot és a váltórudazat perselyt olyan lett, mintha 5-10 évvel megfiatalodott volna. A váltókar megvezetése pontos, alacsonyabb fordulaton, induláskor nem remeg és nem fulladozik és mintha közepes és magasabb fordulaton is jobban menne picivel.
-
Steven
addikt
válasz BigBlackDog #63344 üzenetére
Egyet értek motor tartó bakk rengeteget számít attól én is úgy éreztem mintha új autót kaptam volna... nem remeg kussol semmi hangja...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #63336 üzenetére
Csináltam egy esővíz elvezető pucolást is, ezzel egyben lebontottam a karokat. Semmi lógás, kotyogás. Az van, hogy a lapát pengéje, középen, az oldalára fekszik, míg a két végén 1-2 mm-re eláll az üvegtől.
Kicsit meghajlítgattam a lapátot (konkrétan hurholtam rajta kettőt), de, mivel rugóacél csak ideiglenes, egy fokkal jobb, kisebb csíkban nem töröl, és leér a vége.
Nem lehet, hogy a CC szélvédője domborúbb?
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Steven #63342 üzenetére
Ohh, a PH2-es CC-ben már más a napellenző tartó, ebben nincs helye a mikrofonnak, szeretném is lecserélni. Egyedül csak olyanokba került, amiben van gyári kihangosító.
Nekem az most a C oszlop tető felüli részén lóg ki, de nem túl szerencsés. Kicsit analóg módon, Bluetooth-on csatlakozik a telefon, a modul hang kimenete a gyári fejegység AUX-ára, a modul mikrofon bemenetére pedig egy hagyományos, kínai mikrofon mindenféle erősítő fokozat nélkül.
Nem szeretnék ilyet venni, csinálom a saját megoldásomat, de azért a tapasztalatok érdekelnek
Az a 10-15 s boot idő egész jó, sőt, sokkal többre számítottam, legalább 1-1.5 percre.A középkonzolt ugyanúgy szét kellett hozzá vagdosnod, vagy simán kivetted a gyárit meg a tálcát, és bement a helyére?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Gabady
aktív tag
válasz vASalo #63321 üzenetére
Kecskemét. Reggel és délután is elég tötymörgős a munkába jutás.
@mdav88
Én lehet nem erőltetném az 5w30-at. Elég magas a hőtermelése a motornak. Mind két olajból amit említettem, 5w40-et használtam. Kb 25-30e km-t én is autópályázással tettem meg, ekkor volt ez a mértékű olajfogyasztásom, amit említettem, elf olajjal. A motul úgy tűnik eddig, hogy nem fogy, viszont autópályázás sincs már....
@Xantomas
Nekem 2004-es szedánom van és enyémben is megvan a helye a mikinek, tehát a jobb oldali van benne.
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #63348 üzenetére
Hát én 5w30 at teszek minden kocsiba ami nálam járt és benzines, de a dieselekbe is csak oda az FE-t .
Az enyémből tudok kiindulni soha egy 10ezres ciklus alatt nem kellett utántöltenem.
Pedig kétszer is megjártuk már a Horváth tengerpartot, méghozzá a délit az öreglánnyal.
Trogírban pl. 50°C volt azt nevezhetjük extrém hőterhelésnek nem?Renault power
-
mdav88
senior tag
válasz Gabady #63348 üzenetére
Ez az elsődleges ajánlás, de már kicsit tudatosabban, lehet hogy jobb választás lett volna a 5w40, pont a hőtermelés végett. Legközelebb megkapja, bár előreláthatólag most nekem sem fog eszetlen sok pályakm belemenni.
De inkább az előélet a lényeges pont ebben Jó eséllyel a gyűrűk állapota nem újszerű már, de azt várom a Xado cuccoktól, hogy ezt kb helyrepakolják.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben