-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
A kormánymű, sajnos fogyó eszköz a IIesek alatt.
Ha nagyon kopog elsőre még segíthet rajta ha a fesszesség állító csavaron tekertek egy kicsit.
Ez a csigánál lévő állítási lehetőség ami a fogaslécet jobban ráhúzza.
Amúgy meg sajnos ha lóg kopog ki kell cserélni nincs mese.
Van aki perselyezi, meg lehet is innen onnan szerezni ilyen utángyártott perselyeket gyakorlati tapasztalat semmit nem ér.
Vagy kicseréled a kormányművet, vagy felújíttatod.
Le kell kötni elég sokmindent és értelemszerűen le kell venni a bölcsőt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #63504 üzenetére
A vernettel nekem volt bajom, de abból is van jó, ezt ki kell fogni amíg jó addig nincs vele baj
De minőségre nincs olyan mint egy Mahle vagy gates mondjuk.Renault power
-
Lacy6
senior tag
válasz rob210 #63503 üzenetére
A szerelő azt mondta, hogy korábban vásárolt felújított kormányművet, de már nincs meg az a forrása.
Hol lehetne a legjobban áron beszerezni neten az újat?
Felújítottat nem akarok, mivel nem tartom jó megoldásnak.
Mondjuk azt mondta a szerelő, hogy ő nem cserélné ki mivel így még sokat el lehet vele menni....nem tudom hogy most mit csináljak. Egyenlőre nézek árakat és aztán meglátom. Érzékenyen érintene a jelenlegi helyzetembe egy nagyobb kiadás. Mondjuk akárhogy faggattam nem mondott összeget, szóval csak sejtem hogy kb mennyi lehetÉn vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
-
BigBlackDog
veterán
Most kicsit meglepődtem. Tankolásból visszaszámolva 6.3 l/100 km fogyasztás jött ki a 1.4 16V Talicskára. Ez kb. 400-450 kilométernyi M1 volt, többnyire 100-110 km/h sebességgel (emi néha 80-90, néha meg 130 körül volt).
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #63516 üzenetére
nekem 6.6 szokott lenni és ez megane és 1.6
de próbáld ki egy városi dugóban ott az is benyalja a 9 etRenault power
-
Fail3D!
addikt
válasz rob210 #63519 üzenetére
Juliusban vettem ra magam auto vasarlasra es imadok vezetni, de egyre tobbszor kenyszerulok dugoba.. Akar vasarnap este is es nem vagyok agressziv, de miota vezetek uvoltok az autobol odaig jutottam 2019 fogadalom, hogy valahogy ezt kezeljem...
#63521) molnarpeter: nyilvan egy automata valto is nagy ugras.... De itt konkretan arrol van szo, hogy azert vettem autot hogy gyorsan eljussak a bol b be es ez duhit.. Meg mikor nem tanulo vezeto az uj passatjaval 30 al megfogja a sort nem 100 meteren es utana meg radob 1 lapattal hogy arra fordul el amerre te es nem tudsz kikanyarodni es copsz. Bocs ez nem a monika kibeszelo so, de gyakorlatilag miota melohelyen is soforkodom idegroncs lettem.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Fail3D! #63520 üzenetére
Nyáron én se megyek sehova városokban, ilyenkor haverokkal, rokonokkal összetákolódunk és a legjobb idegrendszerű vezet. Mindenkinek jobb így, én nem szégyellem, hogy nincs türelmem tonnányi idiótát elviselni magam körül. Persze vidéken ez könnyű, egy budapestin ez nem segít akinek a mindennapokhoz is végig kell furakodnia a városon, ráadásul mindig tele van. Oda születni kell. Külön kategória kellene jogosítványból Budapestre. B+B
-
shifty!
senior tag
válasz #89309696 #63522 üzenetére
Ez a B+B kategoria nem rossz ötlet, írd és mondd fele annyi ember lenne BP-en is az utakon, mert ahhoz a kategóriához a sok gyökér életképtelen nem jutna hozzá. Egyből megoldódna a dugók egy része is.
Ma munkába menet csak 2-szer akarták rámhúzni a kormányt a párhuzamos sávból. Nem rajtuk múlt, hogy egyben van még az autóm...
Oké, ha sávot akarsz váltani. De használd az indexed és nézz be a tükrödbe, meg a holttérbe is... Van egy érzésem hogy Pesten nagyon ritka a nyugodt vezetés élménye."Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
DonThomasino
veterán
99 es twingoban ki lehet kapcsolni a légzsákot?
Eddig nem volt vele gond ma kivillant a visszajelző, következő indításkor elaludt.
Kell ezzel foglalkozni?[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #63525 üzenetére
Csak elöl van benne légzsák, ha kivillan majd elalszik akkor az bizony kormányszalag.
De rá kell tenni diagra az kiírja, hogy melyik a rossz.
Ha 4 légzsákos, akkor lehet az ülés alatti csatlakozó kontaktos csak. Diag ekkor is előnyös, mert a javításhoz ki kell kapcsolni a légzsákvezérlőt.Renault power
-
BigBlackDog
veterán
válasz DonThomasino #63525 üzenetére
Miért akarnád kikapcsolni a légzsákot? Nem akarod használni, ha kellene?
"Kell ezzel foglalkozni?" > Szeretnéd, ha működne a lufi, ha kell?
Én elvinném megnézetni szervizbe, tippre esélyesnek látom, hogy valamelyik csatlakozás kezd szétcsúszni/oxidálódni.Rob gyorsabb volt.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #63527 üzenetére
Ennél már csak a bontott fék a jobb.
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Úgy néz ki vásárolnom kell majd egy szaladgálós "puttonyos" kisteherautót. Renault Kangoo / Dacia Dokker kategóriáról van szó.
Új autót szeretnék venni, az ár miatt a Dacia felé hajlok inkább. Éves szinten 40-60 ezer km is lehet a futásteljesítmény. A cél az lenne, hogy az autó 4-5 évet /~300.000 km kibírjon komolyabb javítások nélkül.
Ezek az autók a hírhedt 1.5 dci motorokkal vannak szerelve, amelyekről sokfélét lehet olvasni a neten. Itt a fórumban milyen személyes tapasztalatok vannak e motorral kapcsolatosan? A kisebb, 75 lóerős modell felé hajlok inkább, talán ezzel valamivel kisebb lesz a motorterhelés szemben a 90 lóerővel. Max 15.000 kilóméteres olajcsere intervallumokkal tervezek és mivel saját autó lenne, nem lenne kitaposva a lelke sem hidegen, sem melegen, autópályán minimálisat lenne használva, közúton annál inkább. A cél, hogy egy megbízható munkaeszközöm legyen.
A realitások talaján maradva megfelelően látom a dolgokat? Mit gondoltok?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
Megane 2/Laguna 2-ből melyik évjáratot, motort érdemes venni?
Vmi stabil(abb), kiszámítható, és kényelmes benzines lenne a cél 1M-ig.
A korai Laguna 2-ről sok rosszat olvastam, a dizelekről legfőképp, de egyszer próbáltam belőle az 1,8 benzint, nem varázsolt el a teljesítménye.Köszi
-
Gabady
aktív tag
válasz Cyborg #63532 üzenetére
Nem rossz az 1.8, majdnem azt tudja mint a 2.0. Megane2-ből a ph2-t javasolják, hogy érdemes megvenni, de azoknak az összesnek szar a fényszórója. Nekem a ph1 megane is bevált, a sok rémhír ellenére.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz KubanitoS #63531 üzenetére
Hogy melyiket veszed azt te tudod, izlés és pénztárca kérdése.
A renault jobban eladható lesz és ki is bírja a garanciális időt. A hírhedt 1.5 dci azért hírhedt, mert mi Magyarok az autókhoz IS értünk. Annak az 1.5 dcinek semmi baja, ha gondos gazdája van volt lesz, nem egy járt a kezeim között amiben 400ezer felett volt már a mutató jócskán.
Kopón kívül pedig csak a rendszeres EGR tisztítás volt a számlájára írható.A mostaniak már bosch rendszerűek, ami nem olyan érzékeny mint a delphi.
Városban nálad is sokat lesz takarítva az egr! Ez ilyen diesel nem oda való. A benzines viszont szomjasabb mint a diesel ezen nincs vita. Valamit valamiért.
Én mindeképpen az erősebb motort venném, mert teherrel a kisebbik motortól meg fogsz őszülni, és amikor pályára tévedsz vele az kínzás lesz. (Rövidebb alatta a váltó)
Szerintem vállalható mind a két kinézett kocsi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Cyborg #63532 üzenetére
1.4 ig kéne felmenned, mert az MIII, Fluence, lényegesen jobb mint az MII ez tény akárki akármit mond.
MII nél sok a hibaforrás, nem kezdem el sorolni, sok van.
2006 utánit vegyél, ha mindenképpen MII kell vagy az fér bele a keretbe. De olyannal vedd aki tudja mit kell nézni rajta. Mert fel lehet ülni arra a bizonyos rollerre vele, ha egy szétcsapottat fogsz ki. Egy tényt rögtön meg is osztok veled 700ezer alatt nincs megane 2 csak pénztemető 4 keréken.
De ez persze csak az én véleményem és mindig vannak szerencsés vásárlások, meg csodák.Renault power
-
KubanitoS
veterán
válasz rob210 #63534 üzenetére
Köszönöm!
A 75 és 90 lovas változatok a teljesítményen kívül miben különböznek? A váltó áttételezése ezek szerint már egy dolog, más említésre méltó dolog van esetleg? Ezeknél az új gyártású motoroknál is célszerű a hajtókar csere 100-150 ezrenként, vagy ezt már javították?
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Megane3
újonc
üdv mindenkinek. volna egy kérdésem hátha járt már igy valaki. van egy renault can clip diagnostikám és most valamiért nem indul el a program. azt irja hogy::: belsö hiba 7 kérje a bosh helpline segitségét. mi lehet a probléma? esetleg valakinek van még ilyen diagnosztikája???
-
forceberg
veterán
válasz KubanitoS #63536 üzenetére
Nekem van egy régi 1,5-ösöm is, 350e km-nél eredeti HK csapágyakkal.
Alacsony fordulat nem szabad/ illik maxon terhelni.
11eFt egy olajcsere. Ha 10-12ezrenként cseréled a Full Tech FE-t, nagy baj nem lehet. Garancia miatt lehet ebből gond, hogy ott sokkal drágább... aztán, hogy valóban le is cserélik-e az olajat és a szűrőt?
2 olajcserénként a levegőszűrőt is. Csak kúton tankolás, prémium gázolaj, vagy adalékolod a simát magadnak.
Gázolajszűrő 40-50ezret elmegy, vagy ha félsz, 30-nál azt is cseréled.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Shamat
aktív tag
Az mitől lehet, hogy amikor nincs terhelés alatt a kormányom, akkor van egy ilyen fura "visító" (ez kicsit túlzás, de határozottan hallani) hangja valaminek, de amint megmozdítom valamerre (és ott tartom) a kormányt szinte teljesen eltűnik ez a hang...
DEAD LIKE ME
-
rob210
Topikgazda
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ugye, 1 hete raktam be azt a képet, hogy mentem a lagesszal majd 700 kilométert...
Azóta (szegény) kint minden nap szarrá fagyott. Ma reggel 10 felé úgy döntöttem azzal megyek, feltéve, ha az aksi nem döglött meg.
A világ legtermészetesebb indulását produkálta, vajsima járással, mint írtam körbe befagyott ablakokkal, bent az utastérben -2 fok volt, tehát pöcc röff, mintha előtte álltam volna le sok-sok kilométer után.
A nem létező kalapom megemeltem az autó, motor és az aksi előtt, gondolom a VIF és a XADO is hozzájárultak/nak ehhez a vajsima induláshoz. Az elmúlt 10 év alatt soha nem volt olyan, hogy az autó egy napnál tovább ne legyen beindítva, ráadásul kint a szabad ég alatt állni egy hétig...Ezért ma a Lagesszal mentem mindenhova (főleg pálya) és tök jó volt vele autózni még mindig, ezt oda találták ki, az p...csán rúgásos gyorsulása mindent visz Viszont megjött a szokásos Tesco parkolóba beálláskor az a rogyadozó hang, lassú menetben beállva és eltekerve a kormányt. A laguna 3 tulajok tudják miről beszélek, de én még mindig nem tudom, hogy "kinek-minek" nem tetszik ott a hideg?
Porvédő gumira gondolok..[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel