-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Igen a nagy fekete korong a fékrásegítő. Arra 1 darab vastag cső csatlakozik, azt kell kihúzni a teszthez a képen a zöld cső alatt fut ez a vákuumcső, az lesz az embered egy műanyag L toldatban végződik. Csak be van dugva egy recés toldattal egy gumi karikába. Simán leteszteled egyedül is, ha hozáférsz a csőhöz.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
Tom5
addikt
válasz FRENK1988 #62601 üzenetére
LUK szett lett. Ami 30K-volt kinyomócsapággyal. (utánanéztem lett volna neten 23K-ért is, de igy a szerelőm hozatta, ha nem jó ő ugye könnyebben cseréli, plusz nálam az autó nem állhat). Volt még mellette egyéb más csere is de két délutánt dolgozott vele a srác. (délelőtt a cégnél, délután autókat szerel) volt egy termosztátház csere, fagyálló feltöltés légtelenítés, téli gumi csere + centír én igy fizettem kereken 70-et. De ez nálam ugy megy míg én dolgozom ő elviszi és vissza is hozza a kocsit a céghez. Most annyi h egy haza és visszajövetel a céges kocsival volt. KB ennyire számítottam.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #62602 üzenetére
Tegnap este csináltam róla egy kis vidit, közben párommal beszéltem, emiatt zenével elnyomtam ezt a diskurzust, de nem is ez a lényeg. Szóval így néz ki, és megmondom őszintén a vékony telefont alig bírtam oda betolni, meg próbáltam a másik oldalról is videózni. Nem tudom, hogy befér-e a kezem, egyelőre nem úgy néz ki...
Ha egyáltalán látszik itt a videón az a cső, akkor melyik az pontosan?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #62604 üzenetére
Erre most csak csúnyákat tudnék mondani.
Gonosz vagy, szegény ember nyomorával nem viccelünk!Az a baj, hogy ez az egyik oldal volt, lesz itt még több is
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
mdav88
senior tag
Sracok!
Meg mindig kuzdok a 90 koruli kormanyrazassal. Enyhe, de zavaro. Futomu beallitva, szukseges elemei cserelve. Kerekek 3x centirozva. Fekre nem gyanakszok, feltengely lehet meg? Jol gondolom, hogy itt inkabb a belso csuklokkal lehet gond? Hogyan tudom ellenorizni?
Koszi.
-
Fail3D!
addikt
Felteszem 3adjara is a kerdest, mert sajnos nincs valasz szerelot,meg utolso esetben valtanek. 1.6 16v benzines m2 ph1 a delikvens. Alapjarat ingadozik kb 900-550 kozott andom. Hidegben meg tartaj felette valamennyivel rendesen. Bemelegedes utan viszont random dobalja az alapjaratot. Pillangoszelep korul ujra pasztazva. 3 honap utan ugyan area a gepre kb 4jere raduva 1 xer kijott a pillangoszelep hiba de elotte nem. A masik eszkozre valo radugas meg mindig varat magara... Falslevegot elmeletileg korbe fujva tobbszor sem sziv. Lehet a pillango elektronikaja a hibas de feleslegesen nem szeretnek cserelni. Barmilyen 5let a hiba okara ami olcsobb mint a pillango szelep?( idonkent viszont tartja az alapjaratot csak hogy meg kicsit komplikaljam). Illetve tudok elni a hiba okaval csak azert nem szeretnek kesobb meg dragabb problemat ebbol... Koszonom elore is a valaszokat, ha lesz.
-
rob210
Topikgazda
válasz mdav88 #62616 üzenetére
Mindennek.
Volt már olyan akinek a kormányösszekötő gömbfej miatt rázta és csak 90 és 105 között.
Lehúztam nyomatékra és vígan ment tovább.
Én előszőr mindíg azzal kezdem, hogy átnézem azt amit értékre kéne húzni, főleg, ha tudom, hogy szerelés után van hiba.Renault power
-
norbert1998
veterán
Megnéztem, valóban újra kellett kezdeni az ablak tanítást. Most már csak egyet rontottam el, de majd holnap meglesz.
Az elsődleges cél a szublada vezetekei voltak meg a rádió cseréje.Az olaj meg nem érkezett meg sajnos
-
Az ajtóhoz köszi az infókat, meg is jöttek a patentok meg a határoló is.
A határolót pontosan hol kell megreszelgetni? Ahova a görgők beülnek?Viszont cserebere már lehet csak jövőre lesz. Ilyen hidegben nincs hozzá kedvem. Pedig most már olyan durva hangot ad, mintha leakarna törni az ajtó.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Fail3D!
addikt
válasz rob210 #62611 üzenetére
Ralett kotve mint irtam es 4 jere 1 pillango szelept irt ki... De addig enm ugyan ezzel a hibaval.. Aztmondta valoszinupeg majd a kinai vagy masik valtozat mutathat valamit, mert van hogy a gyari nem mutat. Illetve trafo fhp es kitudja mit nem mutat a diag... Akkor honnan lehet tudni egyes esetekben.. Bar ezekszerint ha ilyen a problema akkor azt kikellene mutatni, ha jol ertem.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Az éleket csiszold meg mint a képen a zöld jelölés mindkét oldalon, ha végig húzod az ujjad rajta úgy is érzed, de ne reszelővel, hanem, pl 200-as csiszolópapírral szépen simára lehet csiszolni a durva éleket, kb 5 perc az egész, de ne erőből csináld, hanem finoman..., utána jól letisztítod majd bő zsírral megkenni, ahogy a képen is bejelöltem
A többit úgyis elintézi az ajtónyílás-csukás, de ennyivel is előrébb leszel, mert elsőre eléggé ilyen reszelős és nehézkes is lesz a nyitás-csukás, de ahogy bekopik + a zsír. Élvezet lesz nyitogatni az ajtót![ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Fail3D! #62626 üzenetére
Menj el olyanhoz, aki tudja mit csinál.
A diagnosztika nem hibakód olvasásból áll.
Nézni kell a fojtószelep helyzetét terhelés alatt.
A beáramló levegő mennyiségét, a szívócső nyomást és sorolhatnám, ez csak élő adatban látszik ami hibakódot még nem biztos, hogy dob, mert tűréshatáron belül lesz, de érezni már lehet.
Ez nem úgy megy, hogy rákötöm a diagot elolvasom mi a rossz kicserélem és mehet tovább.
Meg kell találni a hibát és azt is, hogy mi okozza!Renault power
-
Fail3D!
addikt
válasz rob210 #62629 üzenetére
Diagon 4ik rakotesre hozta csak ki a pillangot. Amugy egyszer a map sensorbal bejelzett mikor szet ment es csereltuk is. Amit irsz hogy alaphelyzetbe rakta nezte az ertekeket stb.. Es nem latta hol a hiba a 3ik radugasnal. Mondta van 1 masik szaki akinek mas gepei is vannak hatha nala kidobja a tutit. Mukodik megy, csak zavar es ezert probalok erdeklodni. Nem szeretnek masokhoz is menni mert benne megbizom legalabb es nem is ker penzt azert ha nem nyul valamihez komolyabban es azert sem sokat, meg bizom is benne, de ha ajanlotok valakit aki korrekt szivesen elviszem hozza bp es korzeteben, hogy nezze meg, csak ne kuruzslo legyen
[ Szerkesztve ]
-
BLUE TORNADO
senior tag
Üdv!
Nem régen lett cserélve az alapjárat állító motor (elektromos). Viszont még most sem egyenletes az alapjáratom. Mostanában a hideg reggeleken kicsit nehézkesen indul. Tegnap például csak gázadásra indult. Melegen is ingadozik, de leginkább alacsony. A kis pici csavaron már állítottam de nem igazán érezni külömbséget. Túl sokat nem merek állítani, nehogy nagy legyen. Mit lehetne még tenni? Esetleg egy fojtószelep tömítés cseréje orvosolna valamennyit? Vagy mit ajánlanátok? Az előző alapjárati motor Bosch, a mostani pedig Era, ha ez jelent valamit is.
Megane PH1 98' 1.4 Energy 8V[ Szerkesztve ]
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #62632 üzenetére
Ne tekergesd a csavart annak a gyári értéken kell lennie, az nem véletlen van leragasztva. (esetedben volt)
A szívósoron az előmelegítő kosarat nézd meg, mert az ennyi idősen át szokott rohadni és amikor még csk kezdődik akkor pont ezt produkálja.Renault power
-
BLUE TORNADO
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #62634 üzenetére
Egy szál vezeték megy rá.
Az a kerek izé amit a zégergyűrű tart a helyén, ha az körberohad, (tud) akkor ott falsot szív és az okozza a gondot. de érdemes azért mást is számításba venni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
#32577792
törölt tag
válasz Gombinyó #62552 üzenetére
Kecskeméten kértem ajánlatot injektor cserére. (csak érdekelt volna, mennyiért dolgoznak és adják az alkatrészt)
Nem adtak, mondván, hogy arra nem adnak garanciát. Kell egy teszt. Oké, mennyi kérdem.
20-50k között valahol, attól függ.
De a konkrét munkára nem adtak ajánlatot. Nem kicsit macerásak. Nyilván tele vannak munkával, nem annyira fontos nekik. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Szerintetek mitől, mitől lehet ilyen kicseszett érdes hangja a motornak, ami ennyire beszurodik az utastérbe, ha nagyobb gázt adok, ha sokat jarkalok vele, akkor csökken, de nem hinném hogy ez ilyen volt. Sőt tuti nem...
Ennyire xar minőség lehet a dízel, vagy olyan mintha gané olaj lenne benne... Már nem is tudomNem is tudom leírni, de nagyon idegesítő. Várok pár ötletet... Amióta nincs használva pályán egy traktorabb hangja van, de mitől.? A Volvo egy dolog hogy csendes... De akkor is gáz ez a hang. Nem vágom mi nem tetszik neki...
-
#32577792
törölt tag
válasz Gombinyó #62639 üzenetére
Kunszentmiklóson volt még egy szaki, akihez elvittem a Laguna II-t, generátort úgy felújította mint a huzat
De sajna valahol Afrikában van pár évig.
Volt még Csepelen a Bagdány István, Cotech minősítéssel, eléggé vágta főleg az elektronikai részeket, de profilt váltott családi vállalkozás miatt. Megane ajtózárból kiszedte a módosított alkatrészt, átrakta a Laguna II zárba, és örök élet meg egy nap lett onnantól. Elég sok kocsit vittek hozzá garis hibamegállapításra is.
Ez van.
Véletlen jutottam el egy másik szakihoz valahol északon, ő csinált hirtelen egy diagot, elmondta az élő adatokból, hogy mi lehet. Ha nincs 200km-re vittem is volna, de hát messze van, és ezek ritkán aznapos munkák.
Cegléden én is voltam már ezzel, mikor megvettem, átnézetni. Teljesen korrektek. Még a rossz rendszámvilágítást is észrevették, a gumik létrás mivoltál stb. -
rob210
Topikgazda
Esetleg egy injektor tisztító adalékot próbálj meg belelöttyinteni egy tank üzemanyagba, volt már akinél megoldotta a dolgot.
Bár nem tudom milyen hang van a kocsidba.
Az se lenne rossz kiszűrni honnan jön a hang és milyen körülmények között.
CSak alapjárat, hideg, meleg indítás, etc.etc.Renault power
-
forceberg
veterán
Nekem csörgő-kopogó szerű hang, de leginkább részterhelésen hallható. Motorfék üzemben nem hallatszik.
Mennem kéne 2-3 ilyen autóval, mert lehet, hogy ez a normális...
OMV hangos, Lukoil hangos, féltanktól Lukoil+1,5 dózis Spuri halkabb, Shell most halkabb, de nem százas.
Mind "prémium"... még jön majd a MOL, aztán hogy lecserélem még az olajat(pedig csak 5e van a Valvoline-ban).[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #62648 üzenetére
Nem hiszem hogy kapsz külön, de szívósor előmelegítő a neve.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- iPhone topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házimozi belépő szinten
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Honda topik
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest