Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz bobace #51113 üzenetére

    szervó pont kis sebességnél számít, parkoláskor, stb, mert akkor nincs meg a kerékfordulat, akkor szenvedsz igazán, menet közben nem vészes szervó nélkül sem, ergó pont fordítva működne, mint ahogy neked mondták!

    Könnyű kiszúrni a motortérben ha van szervóolaj tartály, akkor valszeg van benne szervó is, illetve 1 helyben ha erőlködés nélkül tudod a kormányt tekerni, akkor működik is!

    Amelyik a küszöbnél rohad, az valszeg a nyúlványoknál is és az alvázán több ponton is vörös, kasznimunka az mindig a szakember függvénye, de ha jól meg akarják csinálni akkor küszöbcserén kívül valszeg beső küszöb, hátsó ív is cserés, ezeket festeni is kell, alváz üregvédelemmel megfűszerezve lehet akár 100ezres tétel is könnyedén....

    Az olajos motor renault hagyomány, szinte mindegyik régebbi renaultból szivárog itt vagy ott az olaj és nem biztos, hogy egy egyszerű tömítés csere megoldja, kell ott olajálló sziló is, ha nem akarod újra könnyezni látni a gépet!

Új hozzászólás Aktív témák