Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
malor
aktív tag
Számhordozással másik szolgáltatóhoz vittünk két számot a Yetteltől. A Yettel kiállította az utolsó számlát és látszik, hogy a korábbi 20% havidíj-kedvezményt elvette, így az utolsó számla a szokásosnál magasabb lett. Csak azt szeretném kérdezni, hogy ez így rendben van vagy érdemes megreklamálni?
-
malor
aktív tag
válasz donjohnson #92744 üzenetére
Nem rágom tovább a gittet. Akkor van olyan nemzetközi adatbázis, amiben a világ összes mobiljának a tevékenységét gyűjtik és tárolják.
A letiltás evidens. Az egy egyszeri esemény és van előzménye és van egy fix következménye. Logikus (ok-okozat). De az IMEI számok alapján, az aktív telefonok folyamatos megfigyelése globálisan...amihez láthatóan elég szabad a hozzáférés...na az azért elég forró pitének tűnik. Ez azért nem annyira evidens szerintem. Komoly biztonsági kérdéseket feszeget. De jó tudni, hogy az IMEI szám alapján ennyire könnyen megfigyelhetőek vagyunk "legálisan". Ma is tanultam valamit.
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
válasz Fenyi Leopol #92742 üzenetére
Ez olyan furán hangzik. Tényleg nem ismerem a technikai hátterét, de a világon bárhol is használtam a telót, bármilyen szolgáltató telefonszámával - függetlenül attól, hogy a készülék itthoni vásárlás - azt az IMEI szám alapján pl. a Yettel ellenőrizni tudja? Ez azért már olyan "titkosszolgálati módszernek" tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
Nagyon láma kérdés az államilag támogatott 2G/3G telefoncsrere programban ezt a feltételt hogyan ellenőrzik:
"a lecserélni kívánt mobil 2021. július 1. és 2022. április 30. között legalább egyszer hanghívást indított, adatforgalmat bonyolított, vagy SMS-t küldöt"
Elméletileg mondjuk besétálok egy ilyen mobillal a Yettelbe, ami minden feltételnek csak ennek nem, azt hogyan szúrják ki?
-
malor
aktív tag
válasz TODI1111 #86435 üzenetére
Ha megengedsz egy személyes észrevételt, szerintem simán csak peches vagy.
Bárhol, bármilyen panaszkezelés csak attól függ, hogy ki foglalkozik vele. Nem mindenki alkalmas arra, hogy ilyen helyzetben a legmegfelelőbb döntéseket hozza. Aztán emiatt elindulhat egy nemkívánatos láncreakció.
Arról nem is beszélve, hogy a "hülye ügyfél" szindróma (aki emberekkel foglalkozik, az hamar megutálja őket) és a cégen belüli "kollegialitás" együtt nagyon félre tudja vinni a panaszkezelést.
Ezért néha érdemes beleállni ügyekbe. Nekem egyszer volt egy Telenoros sztorim. A honlapon lévő tájékoztatás és utána a megkötött szerződés között különbség volt. A szerződést egy hónapon belül fel lehetett szerencsére indoklás nélkül mondani - amikor rájöttem, hogy ezt jól benéztem és nem azt kaptam, amire számítottam. Elég sok szerződést olvasok, ez a munkám, így még meg is lepett, hogy ennyire palira tudtak venni, de hát ennyi. Felmondtam és kértem, hogy legalább írják át a honlapot. Nem írták át később sem. Felbosszantottak és bejelentettem hatóságnál (képekkel), hogy van egy félreérthetetlen honlap és ehhez egy teljesen másik szerződési feltétel, csatolva persze a panaszkezelés leveleit is. Hónapokkal később még valami kártérítést is kaptam, pedig nem is kértem semmit és nem is ezért csináltam, csak elfogadhatatlannak tartottam, hogy a Telenor honlapja lehet ennyire félrevezető mindenféle következmények nélkül. Pár ember nemtörődömsége miatt (lesz@rom mit vau-vau ez a hülye ügyfél). Simán benne volt a pakliban, hogy a honlapon elavult feltételek voltak és valaki nem végezte el rendesen a munkáját. Eszembe sem jutott, hogy ez szándékos céges policy lenne.
Pár hónapja egy állóporszívót vettünk. Tíz napig csak "nézegettük", vagyis a cicáink nézegették, hogy szokják. Igazából miattuk vettük, mert a normáltól féltek. Első használatnál vettük észre, hogy egy elég fontos részén van rajta egy kétirányú gyári repedés. Feleségem mindjárt rinyálni kezdett, én meg kínomban írtam az ügyfélszolgálatnak egy kedves üzenetet és fotókkal bemutattam a repedést. Kértam őket, hogy talán érdemes lenne a sorozatszám alapján a többi terméket is megnézni, mert ez gyártás közben történhetett. Ember ilyet akarva sem tudna előidézni. Leírtam persze a vásárlás okát, a cicás történetet. Hozzátettem, tudom, hogy sérült termék az nem garanciális javítás, elállni sem lehet csak úgy a vásárlástól, mert sérült termék esetén levonják a sérülés árát. Eszembe sem jutott úgy elállni, hogy úgy csinálok mintha nem is tudnék a hibáról.
Nagy meglepetésemre jött gyorsan a válasz, hogy továbbították a levelem egy illetékesnek. Nem is értettem. Az illetékes pár nap múlva a szervizbe küldött. A szervizben nagyon hülyén néztek rám, hogy mit akarok egy sérült termékkel. Vittem is az ügyfélszolgálattal a levelezést. Nem akarta a készülékkel együtt a levelezést is átvenni. Én meg ragaszkodtam hozzá. Mondtam, hogy ez legyen csak a javítási dokumentáció része. Pár nap múlva ki lett cserélve a repedt alkatrész a porszívón. Asszony örült, így én is. Szerencsém volt.
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
válasz 7Heads Drago #61682 üzenetére
Mondjuk együtt bementek egy ügyfélszolgálatra
-
malor
aktív tag
válasz aprokaroka87 #61515 üzenetére
2005 ősz és 2012 tél között csak mobilnetet használtunk. Nem telefonban, hanem normálisan vezetékes net helyett. Előszőr Sony Ericsson pcmcia edge kàrtyával laptopban, majd usb stickkel, utána sim ment a laptopba, mert volt benne 3G modul, végül wifi hotspot zárta a sort. 7 évig megvoltunk vezetékes net nélkül és tökéletesen elvoltunk úgy. Mobiltelefonon 2010 óta használunk folyamatosan adatkeretes előfizetést. Majdnem visszatértünk vezetékes netről újra mobilra 2016 őszén egy Huawei asztali modemmel, de NMHH-s pénzvisszafizetős sztori lett a nagyon rövid és viharos kapcsolat vége. Manapság újra elgondolkdtunk rajta, hogy a vezetéskes netet le kellene cserélni, de valahogy nem érezzük a technológiai fejlődést, nem vonzó, nem szexi
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
válasz 4Grider #61483 üzenetére
A streaming népszerűsége nagyobb nyomás és abban nincs korlát. MyTv-vel mekkora forgalmat lehet generálni havonta? Szerintem brutálisat. És még az adatkeretet sem fogyasztja, megosztható akár több Telenoros szám között is, hiszen egyszerre 2 eszközről mehet, akár két mobilról. Szerintem ez sokkal nagyobb terhelést okoz, mint a HD előfizetések, akikről ma kiderült, hogy havi 100GB alatt maradnak. Egy MyTv-s mennyi lehet ezzel szemben? Igen, a többszöröse.
-
malor
aktív tag
válasz Somatom #61473 üzenetére
Talán te is írtad már korábban, hogy a korlátlan streaming szolgáltatások terhelik a Telenort inkább. Mytv, HBO GO, MyMusic (Deezer, Spotify, Tidal pl.). A HD előfizetőktől ez lehet nem teljesen független. Viszont a HD előtt is, akár 2 évvel ezelőtt, már tömegesen használták a streaming szolgáltatásokat. Ez azóta csak még jelentősebb lehet. Amivel azt akarom mondani, hogy jelentősen több előfizető streaminggel a Telenornál, mint ahány HD előfizető lehet. A HD kivezetése nem fogja csökkenteni a terhelést, de a korlátlan streaming biztosan tovább fogja feszegetni a Telenor határait.
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #61456 üzenetére
Kőszönöm.
ÁSZF szerint van az új üzleti előfizetéseknél korlátzott sávszélesség. Nézd meg nyugodtan. Elég rémisztő maximális 10/2 mobilnetet látni egy ÁSZF-ben 2018-ban. Ezért kérdeztem a Blue+-nál, mert ott már leírni sem merték. ÁSZF-re hivatkozik, de nem pontos megjelöléssel. Nincs a szolgáltatás leírásánál semmi. Ez meg egy picit aggasztó.
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #61452 üzenetére
Hűségidős Blue XXL-ről lehet váltani Blue+ XXL-re? Ha igen, a hűség újból kezdődik a váltas napjától vagy csak folytatódik?
A másik kérdésem, hogy milyen sávszélességet adnak a Blue+ csomagok? Nem látok róla leírást, miközben a sima Blue tarifáknál benne van. A kérdés azért adott, mert az új generációs üzleti előfizetéseknél lazán 10/2 korlátozott netet kínál a Telenor.
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #61056 üzenetére
Jó tudni.
-
malor
aktív tag
Van értelme Telenor felé bejelenteni, hogy [hamis emailt] küldtek a szolgáltató nevében, mint számla? Elég gyenge próbálkozás. Egy másik email címre szeptember 30-án jött egy azonos email. Mind a kettő email használója egyben Telenoros (céges) ügyfél.
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
válasz Bferibörs #60790 üzenetére
150/20 Mbit/s elméleti maximum sebesség van megadva a Hello Data csomagoknál a szerződési feltelételeknél. A Hipernet Home csomagokat reklámozzák csak a 300/50 Mbit/s sávszélességgel. Hipernet sebességdifferenciálás megszüntetése szöveggel kampányolnak egy ideje, de a sebességkülönbség továbbra is szerződési feltétel a jelenleg is aktuális iratokban, nem csak Hello Data csomagoknál, hanem minden más netet tartalmazó szolgáltatásnál is, kivéve a Hipernet Home csomagokat, ahol egyedül és kizárólag adott a 300/50 Mbit/s. Nem tudom, hogy ez a gyakorlatban számít-e, csak gondoltam jelzem, hogy "jogilag" lehetősége van a szolgáltatónak ezzel élni is.
-
malor
aktív tag
válasz Bferibörs #60593 üzenetére
Ez azért barokkos túlzás Nem hardcore használat mellett a csomag lazán elég mindenre. 2GB FHD film is streamelhető naponta. Már ha valaki talál magának napi szinten egyáltalán nézhető mozit. Nem csak BD iso van. Az a házimozi fanok világa A 100GB-os csomagban kérhető korlátlan zenei stream és plusz 100GB éjszakai net is extra felár nélkül, mert elég rá a felhasználható keret. Szóval, aki ebbe nem fér bele, az inkább internet függő Fura dolog ez a korlátlanság mánia, amikor ebben a csomagban a böngészés és email nem is használja a keretet, de a Mytv és a HBO GO sem - ha ez valakinek számít.
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #60590 üzenetére
Hűségidővel kedvezményes az eszköz hozzá vagy nulla forint. Hűség nélkül teljes áras minden kütyü mellé
-
malor
aktív tag
Lenné egy láma kérdésem. Blue XXL előfizetésnél minden Magyarországról indított hívás és elküldött sms az EU irányába fizetős, mert nemzetközi hívásnak és sms-nek számít?
-
malor
aktív tag
válasz darvinya #54293 üzenetére
Bocsánat, hogy beleszólok, de ha jól olvasom, akkor van egy "jogerős" döntés az ügyben. Ha minden igaz talán tegnap vetted kézhez. Tehát kell hozzá egy kis idő, hogy minden hatása érezhető/látható legyen.
Nekem tavaly volt egy NMHH-s ügyem. Volt a honlapon nyilvános információ hónapokig, ami nem fedte a valóságot. Mármint, a Telenor más feltételeket szabott "nem nyilvánosan". Olyannyira, hogy még szerződéskötéskor is tévedésbe ejtetett és tévedésbe is tartott. NMHH döntött, igazam volt, kaptam vissza pénzt és a Telenor meg is változtatta később, nem azonnal, hanem később a honlapján a sok téves információt, mert több oldalon keresztül ment az ellentétes kommunikáció a belső szabályzattal szembe. Mytv-s HBO GO-s, Hipernet Home-os sztori volt egyébként Miután megvolt a döntés nem rugóztam már rajta, hogy mit "reklámoz" a cég. El kell tudni engedni.
Engem is rosszul érintett, mert okozott egy kis kavarodást az életemben, mert egyik szolgáltató lemond, Telenorral szerződés, Telenorral vita, majd NMHH-nak mindent elküldeni, harmadik szolgáltatóval szerződést kötni nem túl jó buli kb. 1 hónap alatt. Lett volna jobb dolgom, de felbosszantottak, mert nagyon sértőnek találtam én is hogyan veszik a bátorságot, hogy ennyire szemébe hazudjanak az embernek írásban és szóban egyaránt.
Túlvagyok rajta és azóta is Telenoros vagyok mobil fronton, a tv és az otthoni net meg Telekomos. Lehetne az is Telenoros, de nem jött össze tavaly.
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #54132 üzenetére
Elintéztem, de próbálkoztak megint. Azzal jöttek, hogy "Egy előfizetéshez kaptam 2 telefont". Erre mondtam, hogy ez akkor lenne igaz, ha a J3-at nem feltöltőkártyásban adták volna egy teljesen másik számmal. Hozzá is tettem gyorsan, hogy egy előfizetéshez kaptam egy telefont, amiért fizettem és egy felöltőkártyáshoz meg ajándékba kaptam egy másikat.
Kár, hogy ez nincsen normálisan lekommunikálva "házon belül".
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #54132 üzenetére
Köszönöm Viktor Akkor ezt így fogom felolvasni a következő ügyintézőnek
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #54130 üzenetére
Jól gondoltam. Akkor már csak költői kérdés, hogy miért önállósította magát az ügyfélszolgálatos.
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #54104 üzenetére
Viktor, ez az ajándék J3-as tényleg nem függetleníthető ingyen, hiába feltöltőkártyásan adták? Amikor adták, akkor azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy "Hát hogyne, indítja is". Ma a biztonságért bementem és akkor meg egy másik ügyfélszolgálatos már azt mondta, hogy van rá "1 év feltöltőkártyás hűség". Azt mondta, hogy valami díj ellenében függetlenítik. Na most vitára nem volt időm, de gondoltam futok még egy kört vele
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
A Hipernet Home L + MyTv Családi csomag + HBO Go-t 30 napon belül visszamondtam, eszközt leadtam, időközben NMHH-nál bejelentettem az ügyet.
Tegnap jött a hivatalos tértivevényes levél Telenortól, hogy kaptam valami jóváírást az ügy miatt és hogy folyamatban van a honlap átírása. Válaszoltam rá tegnap gyorsban e-aktában (elektronikusan aláírt dokumentum), hogy jobban örültem volna, ha már átírják és nem csak igérgetik.
Mára jött a válasz e-mailben, hogy át is írták. Egyszerűen levették az egyértelmű kiirtást ("?"-re kattintva volt olvasható), hogy minden Hipernet Home csomaghoz lehet hűségidővel MyTv Családi csomagot és HBO Go-t kérni. Azt nem tették fel, hogy csak Hipernet Home M-hez elérhető kizárólag. De árat emeltek. Most már hűségidővel 5000 Ft/hó lett, előtte még 4000 Ft/hó volt a hűségidős ajánlat.
Megjegyzést fűztem a mai tájékoztatásukhoz is:
"Annyi változott, hogy a „kérdőjel” eltűnt, a hűségidős árat 1000 forinttal emelték, de még mindig egy szóval nincs leírva, hogy a hűségidő csak és kizárólag a Hipernet Home M csomagnál vehető igénybe. Ezt mindenki csak külön érdeklődve tudhatja meg…jobb esetben.
Higgye el, gond van Önöknél, és nem csak a honlapjukkal, hanem a fejekben."
NMHH tegnap és ma is kapott természetesen tájékoztatást írásban, hogy mi a helyzet, mert időközben ők e-mailben és hozzá mellékelt levélben köszönték meg, hogy a segítségüket kértem.
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #43135 üzenetére
Viktor, lenne egy észrevételem mert minden nap tanulok valami újat.
Megjött az első Hipernet Home + MyTv számla. Láttam, hogy Hipernet Home L és a MyMusic Nonstop is törthónappal van számolva (napra pontosan) a szerződés aláírását és a számlazárást követően. Viszont a MyTv + HBO Go teljes áron. A Hipernet Home kedvezmény kerete sem törthónap, hanem teljes ár.
Betelefonáltam, mert érdekelt a dolog, hogy így van-e tényleg helyesen. Mondták, hogy igen. Ez most kb. 1000 Ft bukta ebben a számlában, ha tört hónappal számolnának mindent.
Már rákérdeztem, hogy ha lemondom időközben, akkor is teljes árat fognak kérni? Mondták, hogy persze, mert csak számlazárással fogják megszüntetni a szolgáltatást. Így október 24 és december 11-e között 2 havi TV díjat számláznak ki, ha le is mondom november 23-án pl.
Megértettem és tudomásul vettem, hogy ez a MyTv igen "veszélyes dolog". Most ha számlazárás előtt egy két nappal kötöttem volna rá szerződést, akkor is egy havi díjat fizethetnék érte.
Azt persze nem tudták elmagyarázni telefonban, hogy mi a különbség a Hipernet Home, MyMusic vs. MyTv között ,amiért a legutóbbinál nincs tört hónap. Valami "szolgálatásról" beszéltek, miközben mondtam, hogy a másik kettő is az és arra van törthavi díj.
Ezek azok az apró finomságok, amivel fel lehet bosszantani szerintem az ügyfeleket. Az már csak hab a tortán, hogy a szerződéskötéskor befizetett előleget (990 Ft), csak az 5. hónapban számolják el. Mondtam is, hogy az most egyelőre még elég bizonytalan, mert túl sok a negatív élmény...
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
válasz St3ven #43082 üzenetére
Forintra pontosan mondtam, hogy mit kérek. Astoriánál lévő üzletben két kiszolgáló dolgozott rajta, amikor nem akart összejönni a hűségidős MyTv. Hangsúlyoztam, hogy mit kérek. Ők megnyugtattak, hogy hiába van a szerződésben teljes árú hűségidő nélküli, hűségidős lesz. A net tarifacsomag is teljes árú. Láttam azt is, hogy be van állítva a "kedvezmény", csak az netre vonatkozott kizárólag, a MyTv-re nem, utólag kiderült.
Szerintem az üzletben sem tudták, mert a Telenor oldalán is az van fenn, hogy hűségidővel elérhető a szolgáltatás. Meg is néztük együtt, a "?" jel alatti részt is, teljesen korrektek voltak. Egy rossz szót nem mondhatok rájuk.
Házon belül sem stimmel valami szerintem ezügyben. Ez a "kedvezmény" utólagos elszámolása egy hibafaktor jelenleg, arról már nem is beszélve, hogy nyilvános tájékoztatóban egy szó sincs kizárólag hűségidő nélküli MyTv opcióról. Szóval nem csak az ügyfeleket lehet megvezetni, hanem bárkit az ügyfélszolgálaton dolgozók közül is, akik éppen a Telenor honlapjáról tájékozódnak.
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #43073 üzenetére
Igen, tudom, november 23-án jár le a 30 nap. Azért megnézhetnéd a Hipernet Home tarifacsomagokhoz a MyTv megrendelési lehetőségeket házon belül és utána a nyilvános Telenor oldlalon is összevetheted a leírtakkal.
Mobilszolgáltatói viszonylatban lehet, hogy "ígyis és úgyis" megéri, de itt a kábeles verzióval versenyzett. A MyTv és a Hipernet Home együttes ajánlása nem a többi mobilszolgáltatónak jelent konkurenciát, hanem a vezetékes szolgáltatóknak szerintem, de javíts ki ha tévedek.
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
válasz St3ven #43066 üzenetére
Másrészt "báránynak" néztek személyesen szerződéskötéskor, másnap a telefonos ügyfélszolgálaton, utána levélben. 17 nappal később közlik, a nyilvános információkkal ellentétes infót, hogy, amit akarok az nincs. Azért velem szerződést irattak alá, hogy van és ne aggódjak a teljes ár miatt, majd a "kedvezményt utólag" vonják le, mint a net tarifacsomag díjából
Szóval azért is küzdök, hogy legyen, aki felemeli a szavát a szándékos megtévesztésért. Írják le egyértelműen és kommunikáljanak egyértelműen a kérdésben, ne sunnyogják el az egészet.
-
malor
aktív tag
Direkt az október 25-i hozzászólásomra válaszolok. A történet röviden:
- Hipernet Home L + MyTv Családi csomag HBO Go-val
2 év hűséggel kértem mind a kettőt. Ahogy írtam október 25-én, be is telefonáltam a szerződés aláírását követő napon, mert online láttam, hogy a MyTv csomag hűségidő nélkül. Akkor telefonban azt mondták, hogy átteszik 2 év hűségidősre, nem kell aggódni. De igazából picit aggódtam, mert online nem láttam semmi változást. Pár napja jött egy levél, ami "írásos panaszomra" érkezett, miközben nem is panaszkodtam senkinek semmiről. Ez volt benne:
"Tájékoztatjuk, hogy a Hipernet Home L tarifához Extra Kedvezmény keret terhére vehető igénybe a MyTv Családi + HBO GO, illetve HBOCS szolgáltatás.
Erre tekintettel, nem jogos a panasza.
Így sajnos jóváírást sem tudunk biztosítani."
A történet hosszabban:
Meg is lepődtem a levélen, mert panaszt nem tettem. Kértem, hogy 2 év hűséggel állítsák be a szolgáltatást és nem volt szó a telefonbeszélgetésben semmilyen panaszról. Ma újra betelefonáltam, hogy ez most tényleg azt jelenti, amit burkoltan mondani akarnak. Úgy éreztem, hogy a Hipernet Home L csomaghoz csak hűségidő nélkül lehet igénybe venni valamilyen eltitkolt oknál fogva a MyTv szolgáltatást. Közben böngésztem a honlapot és nem láttam erre semmilyen információt feltüntetve. Szerződéskötéskor sem szóltak, hogy "Te butus nincs hűségidős változat Hipernet Home L-hez". Október 25-én sem mondta a telefonos ügyfélszolgálatos, hogy "mire fel kérem a 2 éves hűségidős változatot, hogy ha az nem is elérhető".
Pedig azt a választ kaptam ma telefonban, hogy 2 év hűséggel csak a Hipernet Home M csomaghoz kérhető a MyTv. Nézzétek meg nyugodtan a http://mytv.telenor.hu/info/ oldalt. Ott egy szó sincs erről. A "?" jel alatt sem írják azt, hogy csak a Hipernet Home M csomaghoz lehet kérni kizárólag. Sőt, ott 2 változat van a 2 éves hűségre:
- 4 ezer forint/hó Hipernet Home tarifacsomaghoz készülékvásárlással
- 5 ezer forint/hó más tarifacsomaghozPanaszt is tettem, mert nagyon sértőnek éreztem a váratlan levelet és a telefonos tájékoztatást is, már nem is beszélve a szerződéskötésről, ahol határozottan kértem a hűségidős MyTv-t. A Telenor oldala szerint igenis lehet 2 év hűségre kötni MyTv-t. A telefonos ügyfélszolgálataon ma már pedig határozottan állították, hogy nem, csak Hipernet Home M-hez. Mondtam is, hogy akkor a honlap is megtévesztő és nem is akármennyire!
A szolgáltatás teljesen jó, minden jól működik, elégedett vagyok vele De ilyen üzleti hozzáállással, ennyire "birkának" már régen néztek. Írásba is vetettem a panaszban, hogy november 24-ig lemondom az egész Hipernet Home szolgáltatást, ha nem rendezik megnyugtatóan ezt a helyzetet.
A lényeg:
Jelenleg úgy néz ki, hogy a Hipernet Home L csomaghoz nem lehet 2 év hűségre MyTv szolgáltatást kérni a Telenor telefonos és írásos ügyfélszolgálata szerint sem. Az ÁSZF-t nem böngésztem, mert arra egyik sem hivatkozott (sem telefonon sem a levélben). A Telenor weboldalán pont az ellenkezője van fenn, ami viszont durva megtévesztés és félrevezetés. Kértem is őket, hogy akkor legalább legyenek olyan kedvesek módosítani a weboldalt, hogy mindenkinek egyértelmű legyen.
-
malor
aktív tag
Tegnap személyesen intéztem a Hipernet Home L, Mytv és MyMusic előfizetést Huawei E5186 modemmel. Nem nagyon tetszett, hogy a szerződésen és az online felületen is minden "teljes áron" szerepelt". Ma betelefonáltam, hogy nézzük már meg közösen, hogy milyen előfizetési díjjal kell számolni. Kiderült, hogy Mytv-s Családi csomag+Hbogo nem hűségidős változata lett "bekapcsolva". A srác mondta, hogy "még jó, hogy betelefonáltam". Mondtam neki, személyesen is megtettem mindent, hogy azt kapjam, amit kérek, de nem jött össze. Nem ez az első eset, szinte minden személyes találkozó után még telefonálnom is kell.
Google Chromecast 2-t raktam a tévére. Szépen kommunikál Mytv és a Deezer app is vele. A Hbogo appja, már inkább csak minden második esetben mutatja a Chromecast jelet. Utána néztem és láttam, hogy ez egy általános hiba, amivel nem nagyon tud mit kezdeni egyik fél sem, csak azt javasolják, hogy indítsd újra. Amúgy meglepődtem, hogy mennyire rendben van a kép és a hang és milyen stabil.
Még anno 2005 és 2012 között használtam mobilnetet nem telefonon. Még SonyEricsson Edge PCMCI kártyával kezdtem. Aztán jött 3G-s sim a laptopba, amiben volt 3G modem. Utána jött hsdpa hotspot, akkor elneveztek Hipernetnek. Négy év után visszatérve kicsit más érzés a vezetéknélküli szolgáltatás. Telefonra külön relatíve későn, 2010-től van mindig több giga adatkeret. Azon akkora különbség nem érezhető.
A Huawei E5186-oson 5GHz-es wifi-t állítottam be, a másikat kikapcsoltam. 4-es térerő van rajta, a lakásban a wifi pedig 4-5 erősségű, ahol használjuk.
Tesztelgetjük még 29 napig aztán meglátjuk mennyire jövünk ki jól hosszabb távon
A Mytv adatforgalma maradhata díjmentes örökre. A Hipernet Home korlátlan Mytv és Hbogo csomagja hirtelen megszűnt, amit nem tudom jó vagy rossz előjel a jövőt illetően.
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #41891 üzenetére
Akkor megnyugodtam
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #41888 üzenetére
Köszönöm a visszajelzést. Teljesen láma nem vagyok a streamelés terén A kérdésem arra irányult, hogy minőségben minden rendben van-e tévén nézve?
De lenne még egy "ostoba" kérdésem. Régebben még adott a Telenor Google Chromecast kütyüt is. Ez ma már a user költsége, ha nem smárt tévéje van?
-
malor
aktív tag
Ez a My Hipernet Home XXL szolgáltatás mennyire jóminőségű és stabil akár net akár a tévécsatornákat nézve? Budapest 2. kerület (Pasarét) lenne a helyszín.
Zavaró tévén nézni a mytv csatortnáit és egyéb tartalmait, vagy nincs különbség egy upc kábeltévéhez képest?
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #40365 üzenetére
Köszönöm a választ. Pont ezért kérdeztem rá, mert pont ettől féltem, amit írtál.
-
malor
aktív tag
Tartozékra is vonatkozik a garancia? 5 hónapja vásárolt telefonnak a töltője megadta magát. Vagyis csak az usb kábel része, mert direkt teszteltem másik kábellel. A töltőfej működik, de a saját kábelével nem tölt. Ilyenkor mi az eljárás a Telenornál, mert még töltővel sosem volt gondom. A választ előre is köszi.
-
malor
aktív tag
válasz #21715712 #38135 üzenetére
Wifis hotspotot szeretnél vagy routert? De egyébként olyan nagy választék azért nincs ezekből, hogy itt "őrlődj"
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #37943 üzenetére
Bíztam benne, hogy ilyen választ kapok. Köszönöm
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #37940 üzenetére
Mennyi a panasz, műszaki gond, szervizelés, ilyesmi. Szóval, hogy mennyire van egyben a készülék, vagy aggódni kell, amikor bemegyek és egy ilyet kérek.
-
malor
aktív tag
Viktor0610-től kérdezném, hogy S6 edge+ telefonokkal mi a tapasztalat a Telenornál? Nagyon úgy néz ki, hogy arra váltanék és látom, hogy te is ezzel élsz együtt. Így hát ha többet tudsz róla még házon belül is.
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #36403 üzenetére
Semmi gond. Ezért fontos a visszajelzés
Egyébként régebben pont azért kedveltem a Pannon-t, mert egyszerűen átlátható volt és érthető, üzleti előfizetői szempontból. Már diákként is céges telefonom volt, nekem meg a lakossági előfizetésekkel nincs semmilyen tapasztalatom
Pl. ez a Menedzser 10000 csomag szuper volt anno. Másodperc alapú számlázás, teljes korlátok nélküli lebeszélhetőség, 2 GB net és bruttó 10000 Ft havidíjért, amiben cégen belül 0 forintos hívási opció is volt. Erre szépen lassan elkezdték butítani. Már csak 1 perc után másodperc alapú. 50% hálózaton belül és 50% hálózaton kívüli felhasználhatóság van. Emelkedtek a perc és sms díjak is persze. Megjelent a kapcsolási díj, a kiegészítő havi díj is plusz költség lett. Így lett a 10000 Ft-os előfizetési díjból mára kicsit több mint 12000 Ft-os romló ár/érték aránnyal. Még szerencse, hogy az adatkeretet nem piszkálták meg.
Természetesen erre egy ideje már rá is fizetek (mert 50%-nál több a forgalmam hálózaton kívül), így inkább 14e Ft körül alakul a havi számla. Néha egy-egy EU-n belüli sms vagy hívás és már látszik is számlán. De most már befogom
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #36399 üzenetére
Az üzleti XL csomagban alapból Extra 5 van, ha megnézed. Így válik még értelmetlenebbé az Extra 5 csomag duplázása. Ezt még a legelső posztban kérdeztem. Szerintem tényleg nézd meg ezt a csomagot és beszéljétek meg házon belül, hogy jól van-e ez így a Vodafone Business Red EU Standard csomagját "alaposabban" megismerve. A T Next Business M 2GB adatkerettel is a Telenoros XL-nél számomra "egyszerűbb/tervezhetőbb". Ha azt is hozzá veszem, a konkurencia a 2. üzleti előfizetéstől még díjkedvezményt is ad, akkor pláne.
[ Szerkesztve ]
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #36394 üzenetére
Az egyéb szolgáltatások lényegtelenek, mert a Telenortól függetlenül használom már őket. Ez az egész kérdésem alapja: hogyan lehet korrekt módon 2GB adatkeret az XL csomagban.
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #36390 üzenetére
Ha jól vettem ki a szavaidból, akkor a Plusz csomagok árába nem számolnák be a kiegészító havidíjat. Egyelőre még várom a Telenor válaszát, hogy mit tudnak ajánlani, mert ilyen havidíjért ne kelljen már ennyit kuncsorogni 2GB adatforgalomért. Ha mégis, akkor decemberben szolgáltatót váltok.
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #36376 üzenetére
Köszi Viktor. A bizti kedvéért rákérdeztem online is Telenornál a kérdésre, csak pontosítják, hogy mit is tudnak ajánlani. Ilyen árkategóriában a konkurencia már nem 1GB-ot ad.
-
malor
aktív tag
Üzleti előfizetéssel kapcsolatban érdeklődnék. Tervezem, hogy a Menedzser 10000-ről All-in XL-re váltok. Viszont zavar az 1GB net benne, jobban érezném magam 2GB-tal (mert most is annyi jár). Leírásban azt írják, hogy az Extra 5 kiegészítő csomagot az előfizetés már tartalmazza. Nekem ez azt jelenti, hogy azért a plusz 1GB-ért ezt nem kérhetem. Ha tévednék, nyugodtan javítsatok ki.
A kérdésem az, hogy a kiegészítő havidíj felhasználható lenne Plusz 1GB külön netes csomagra is hozzá? Nem igazán egyértelmű ez sajnos a tarifa leírásban.
Az pedig csak költői kérdés, hogy mennyire fix egy All-in XL előfizetés? Mert az Office365 és OneDrive nem nagyon izgat, mert már van fullos Office365 előfizetésem az MS-től, így inkább 2GB netnek jobbnak örülnék alapból a Telenortól
A két éves hűség idő most jár le decemberben. Bár már 10 éve hűséges vagyok a szolgáltatóhoz, tudnék örülni annak, hogy az eddig megszokott 2GB-os adatkeret nem lenne kérdőjel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Okos Otthon / Smart Home
- Asztalra is jöhet a Windows és az ARM duója
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Xbox Series X|S
- Modding és elektronikai kérdések
- Digitális Állampolgárság Program
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ukrajnai háború
- Házimozi belépő szinten
- Formula-1
- További aktív témák...
- Nintendo Switch OLED 19.0.1 Dual-Boot Cfw + 128GB MicroSD + Atmosphere 1.8.0, 3 hó garival!
- XBOX ONE S 1TB, dobozában, gyári tarozékaival és 6 hó garanciával, Bp-i üzletből!
- XBOX ONE X 1TB, makulátlan szép állapotban, 6 hó teljeskörű és 1 év SW garanciával Bp-i üzletből!!
- XBOX Series X, dobozában, gyári tartozékaival, 2025.06.28.-ig gyári garancia!! Bp-i üzletből eladó!
- GIGABYTE Nvidia Geforce GTX 1080 TI Aorus
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest