-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
qwertly
addikt
Sziasztok!
Tényleg van még a telenornál olyan lehetőség ha veszek új sim kártyát akkor automatikusan kapok 100GB mobil nettet amit 30 napig használhatok? -
TeeJay
félisten
és B20-on ha vidék felé megyek mi várható?
ott is 150megabit a max vagy jóval kevesebb?
Illetve ha jól értem akkor nálunk B3 esetén van a szemközti panel tetején torony és összesen egy ilyen frekin sugároznak vagy 360fokban lehet több ilyen cella is egymás mellett?Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
qwertly
addikt
válasz Viktor0610 #74752 üzenetére
Szia!
Köszi a választ,de akkor ez sajnos nem feltöltős kártyára érvényes. Hanem élőfizetősre. -
4Grider
nagyúr
válasz TeeJay #74753 üzenetére
A B20 ritkán lakott területek lefedésére használt frekvencia. Az az értelme, hogy ne kelljen 5-6 kilométernél sűrűbben tornyokat emelni ott, ahol nem éri meg. Tehát nem az a kérdés, hogy mi a maximum, hanem az, hogy pillanatnyilag épp hányan használják (mivel nagy területet fednek le egy-egy cellával), így neked mennyi marad.Tegnap este mértem Adonynál a Dunán 75/35 Mbps-ot 20 MHz-nyi B20-on, meg is lepődtem rajta. Jellemzőbb az ettől jóval kisebb érték, terheltebb (olyan helyeken ahol nincs normális vezetékes net) akár egy/két (max. 7/3 vagy 0.7/0.3) nagyságrenddel is...
-
simpley
őstag
Nem lehetséges már az online hűséghosszabbítás és tarifaváltás?
signed by simpley.
-
MODERÁTOR
-
simpley
őstag
-
MODERÁTOR
-
simpley
őstag
válasz Viktor0610 #74761 üzenetére
Ügyfélszintű a regisztráció (vagyis ügyfélszámmal vannak a számok hozzáadva a fiókhoz.)
[link] én bug-ra gyanakszom..signed by simpley.
-
MODERÁTOR
-
-
MadMancs
veterán
válasz simpley #74765 üzenetére
Nem kell. De sajnos sokszor nem veszik eszre a hibákat (nem csak Telenor), mig fel nem hivja valaki a figyelmet rá.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MODERÁTOR
válasz simpley #74765 üzenetére
Jajj, ne legyél már ilyen.
Nyilván jóra akarták megcsinálni a lányok/srácok, de egy-egy hiba becsúszhat.
Ha nem jelzed, ők sem feltétlen veszik észre, így nem derül ki a hiba.De hogy ne kelljen terhelned magad, én elküldöm a hibabejelentést.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
nagyúr
Üdv!
A kb 35-40 perce mobilbankon keresztül befizetett számla kb mikor iródik jóvá a Telenor rendszerében? -
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #74768 üzenetére
Sosem ellenőriztem vissza (sosem volt baj ), de pár perc kellene legyen.
Ha nem kerül lezárásra pl. hétfőre, akkor mindenképp' jelezd a 1220-on.Várj.
Mobilbank? Az mit jelent? Átutalás? Az pár munkanap.Amit én írtam, az a MyTelenor oldalán keresztül, Barion tárcával történő befizetés.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #74769 üzenetére
Na majd kiderül, mondjuk elég fura, mert mint ha a mytelenor app és a mytelenor weboldal nem lenne szinkronban.
My telenor app jelezte hogy van új befizetendő számlám, Budapest bank mobilbank-ba beírom közlemény rovatba a 12 jegyű számlaszámot, amit a mytelenor app jelzett az adott számlához.
Mytelenor.hu weboldal szerint meg van befizetendő számlám, ( kis piros felkiàltójel ott van ), viszont belépve a számla sehol.
Mivel ma van a fordulónapom, így már simàn elkészülhetett a számla
Igen, sima forint átutalás.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #74770 üzenetére
Tehát átutalás.
Maga a befizetés holnapra látszik a rendszerekben, a feldolgozást a kollégák hétfőn kezdik meg (ha nem kerül automatikusan hozzákötésre a számládhoz).
Tehát ha pl. kedd reggel még azt látod, hogy nyitott a számla, akkor hívd a 1220-at, a kollégák segítenek rendbetenni a számlát és az utalást.Samsung Galaxy A54
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #74771 üzenetére
Értem,köszi, na majd kiderül.
Amúgy ha hétköznap-ra ídőzitem az átutalást, lehet valamivel gyorsabb a helyzet?
[ Szerkesztve ]
-
TeeJay
félisten
18.ban mértem ma Gloriett lakótelep LIDL-nél
B20-ra csatlakozott a telefon és 25-30megabit este 8-kor
kicsit mozogtam B3-ra átállt utána 100megabit is volt
18. kerület Barros utca buszon ülve B20-at talált a telefon és kemény 2-3megabitet tudtam csak mérni szóval úgy látom városon belül jobb hogy B3 van mindenholMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
simpley
őstag
válasz Viktor0610 #74767 üzenetére
Nem lett volna megterhelő bejelentenem, csak felhívtam a figyelmet arra, hogy nem funkcionál. Nyilván becsúszhat az ilyen, nálunk is előfordul de igyekszem/igyekszünk gyorsan javítani.
signed by simpley.
-
TeeJay
félisten
válasz viktorhu #74775 üzenetére
nem értek hozzá fogalmam sincs hogy mit kellene tudni a telefonnak
LG G4 ennyit tudok meg nézem alkalmazással milyen band van éppen
B3 az egész jó 100megabitre nem nagyon lehet panaszkodni
de buszon a B20 családi házas és panel telep között 2-3megabit az elég karcsú
Nem tudom B3-hoz milyen sűrűn kell nekik torony de amíg kb. mindenhol a városban B3-at kapok addig nincs gondomMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
MadMancs
veterán
válasz aprokaroka87 #74772 üzenetére
Ugy is minimum 2 nap. Utalásnak ez a hátranya hogy manuálisan kell feldolgozni a befizetést.
Célszerűbb my telnorban kártyával fizetni. Édesanyámnak úgy szoktam, 24/7 ben befizetés után ~5 perccel feldolgozásra kerül mert ez automata rendszer.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
nagyúr
-
MadMancs
veterán
válasz aprokaroka87 #74778 üzenetére
Akkor valóban. Bár azt tény hogy vodánál mjnden formában gyorsabbak. Ott hiába kártyával fizetek appban, 4-5 nap mire lekönyvelik. Addig tartozasként szerepel csak ala irja hogy "xFt fizetése folyamatban"
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
nagyúr
-
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #74780 üzenetére
Ha a közlemény rovatban -helyesen- csak a számlaszámot tünteted fel, akkor az automata feldolgozza.
És igen, azért könyvelődhetett ilyen hamar, mert az azonnali utalás miatt egyből megérkezett az összeg a Telenorhoz.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Trebron09
őstag
Az miért van hogy az ezer éves telenoros MF820-as modem (ami megolvasztja a sim kártyát már ez is kapott azóta ventilátor hűti) nappal tud 40-50Mbps-t éjszaka pedig 65-90Mbps tempót ami konstans és tartja is stabilan (feltöltés 3-9Mbps), a "nagy" B525-ös router amiben -elvileg- nagyobb a belső antenna napszaktól függetlenül 3-16Mbps-t (feltöltés 2-14Mbps). Ja és a modem el van dugva míg a router már kint van az ablakban a ház összes ablakában próbáltam már ennél csak rosszabb értékeket mérek. Sim kártyát cserélik ha tönkre megy? Elvégre nem tehetek róla hogy csak azzal megy rendesen és azt is szolgáltató adta 7 éve csak így meg wifi-m nincs.
[ Szerkesztve ]
- Kreatív módon kell áramvonalasítani a stagnáló koncepciót! -
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #74781 üzenetére
Értem, Akkor elsőre ügyes voltam ezek szerint
Azt a 12 jegyű számot, meg vagy 3-4x ellenőriztem vissza, igazából " agyrákot " tudok kapni attól amikor 12 számjegyet egybe írnak, lehet előnyősebb lenne pl 4x3-as felosztás, könnyebb kiolvasni
-
MadMancs
veterán
válasz Trebron09 #74782 üzenetére
Nem lehet hogy valami konfiguraciós hiba van ott? Nekem ugyan nem telenor hanem Telekom, de B525 szépen hozott 4G hálón 50-60, 4G+ hálón pedig 100fölött. Azon mondjuk gyari FW van, míg ha jol tudom telenor sajátot használ.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
nagyúr
Hadd kérdezzem már meg hogy a Mytelenor app miféle taktikát alkalmaz az adatforgalom kijelzés megoldására?
Pató Pál féle, ejj rá érünk arra még féle tűnik fel nekem
Tegnap este óta 29.85gb-ot mutat, pedig azóta is van használva..
Már a múltkor is gyanús dolgok történtek.
-
MadMancs
veterán
válasz aprokaroka87 #74786 üzenetére
Valahogy ugy. Nekem kb 1 hete 97.1Gb van hátra a 100bol. Pedig munkahelyen erről megy a youtube music. Mondjuk alapból furcsa hogy hogy csak 2.9Gb fogyott 30 nap alatt (ma jár le az 1+99Gb) mikor 14x8 óra (minden munkanap 8 óra) youtube ment
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szabonagyur #74791 üzenetére
Most gondoltam ki rakom azt a widgetet, kb 3 percig vártam az eredményt, nagy semmi.
Töröltem is.Az viszont elég cinkes lenne, ha kiderülne hogy nem jól mér valóban, reklamálni meg ilyenkor kérdés hogy mennyire éri meg.
-
MadMancs
veterán
válasz aprokaroka87 #74792 üzenetére
Ki az a bolond aki reklamál mert kevesebbet mér Telenor?
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
nagyúr
-
asdf_
veterán
Tisztelt Előfizetőnk!
Ön sikeresen elvégezte oldalunkon az éves adategyeztetést.
Csatolva küldjük Önnek az elektronikus ügyintézés során előállt Változások az egyedi előfizetői szerződésben nyomtatványt.
Tájékoztatjuk, hogy a MyTelenor internetes ügyfélszolgálati oldalra (my.telenor.hu) belépve is elérheti és letöltheti a csatolt dokumentumot!
Fele királyságom azé, aki megmondja, hogy ezt HOL tudom megtalálni. 10 perce klikkelgetek eredménytelenül (megelőzve a kérdéseket, emailben nem kaptam meg, a fenti idézet egy másik számhoz tartozó adategyeztetésből származik, ott jött email)
(és persze f*szkorbács, hogy az emailben nem link szerepel ennek elérhetőségére) -
MODERÁTOR
Már volt többször szó róla, csak ügyfélszintű regisztrációnál éred el a dokumentumokat. Telefonszám kiválasztása után hozza be a dokumentumokat, ha a telefonszámot kiválasztod, akkor a Elektronikus dokumentumok linkre kattintva éred el az oldalt. Amennyiben neked a szám kiválasztása után nincs Elektronikus dokumentumok kattintható linked, nem ügyfélszintű a reged.
Ja, nem kérem a fele királyságod.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Raptorta
csendes tag
Sziasztok!
Adott egy Vodától Telenorhoz hordozott előfizetéses telefonszám amely a hordozás óta nem kapja meg se a Facebook-tól se a Blizzard-tól a biztonsági SMS-eket, viszont pl. a STEAM, a GOOGLE és a Telenor saját alkalmazásán keresztül küldött biztonsági SMS-ek megérkeznek. A számhordozás előtt ilyen problémám egyáltalán nem volt.Mások voltak már hasonló helyzetben? Esetleg valakinek valamilyen ötlete van, hogy melyik irányba kellene elindulni? A számhordozásból adódó probléma lehet vagy Telenoros? Esetleg az említett hibázó szolgáltatások telefonos partnereivel van a probléma így náluk kellene verni az ajtót?
Előre is köszi!
Üdv.: Raptor
-
MODERÁTOR
válasz Raptorta #74798 üzenetére
Korábban volt gond pl. a PayPallal is (az asszem, elhárult már talán), akkor egymásra mutogattak a cégek.
Valamiért a hordozott telenoros számokra néhány szolgáltatótól nem érkezik meg az ilyen típusú SMS.
Azt nem tudom, hogy pl. a más szolgáltatóhoz hordozott telenoros számokat pl. érinti-e, erről nincs infóm.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54