-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #67700 üzenetére
Akkor kié? Nézd meg, hogy milyen köröket futottunk itt a témában! Szted vettem volna tök fölöslegesen mobilnetet, hogy teszteljek, ha tudom, hogy elismert hiba van a Telenor rendszerében? Szted Viktor hagyott volna minket találgatni? Nincs különbség aközött, hogy ez a diskurzus itt, a fórumon, vagy egy Telenor üzletben történik. Ügyfelek vagyunk, akiknek a Telenorral kapcsolatos problémájuk van. Ki másnak a feladata lenne minket informálni, ha nem egy Telenor ügyfélszolgálatosnak? Óriási hiba, hogy őket sem informálják.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
válasz Somatom #67701 üzenetére
Szerinted vasárnap kora este majd valaki felhívja viktort a Telenor központból és elmondják neki mi a helyzet?.
Ha épp nem dolgozik szerintem ez nem is elvárható.Az hogy ő itt van hasznos dolog, de sajnos ő a létra majdnem alján van.
De ha dolgozik is, lehet hogy kap egy e-mailt amiben tájékoztatják.
-
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #67702 üzenetére
Szted a Telenor ma tudta meg, hogy a rendszerében baj van a roaming -gal? Ha igen, akkor az önmagában is csúf hiba, mivel az ügyfelek hetek óta tapasztalják.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
-
MODERÁTOR
Félreértesz.
Nem az a baj, ha 10 ember beírja a hibát.Azzal van a bajom, ha egyvalaki több hozzászóláson át kelti a hangulatot, írja a negatív dolgokat a cégről.
Azt pedig csak remélni tudom, hogy ha valaki beírja ide a topikba a gondját, akkor jelezte a Telenornak IS a hibát.
Samsung Galaxy A54
-
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #67704 üzenetére
Akkor miért is nem tájékoztatta korábban az ügyfelekkel foglalkozó munkatársait? Gondolj bele, hogy ez mit eredményez. Pont azt, amit itt korábban említettünk. Hogy hiába pofázunk az üfsz -nek, csak a sablon válaszokat kapjuk. Mit mondjon a szerencsétlen, ha ő sem kap használható infót? Az ecccerű user meg a válaszok alapján állítgat mindent a telóján, de csak nem lesz használható nete. A végén meg kiderül, hogy a Telenornál volt a hiba. Mit mond erre? Azt, hogy akkor a jó édes anyátokat túráztassátok! Pedig, milyen egyszerű lenne ezt elkerülni!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
simpley
őstag
Ezennel befejeztem a negatívoskodást..
[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
-
Somatom
veterán
válasz simpley #67708 üzenetére
Egy szóval sem említettem, hogy Viktor bármiben is hibás.
Attól, hogy a Telenor elismerte a hibát, nekünk még nem lesz normális netünk. Több, mint egy hónapja tapasztaljuk a jelenséget, és a Telenor azóta nem képes úrrá lenni a problémán. Mit is eredményez ez számára? Azt, hogy az ügyfelek nem tudnak nagy adatigényű alkalmazásokat használni, ergo csökken a roaming adatforgalom, ergo a Telenor kevesebb roamingdíjat fizet a partnereinek. A díjait viszont nem csökkenti, kompenzációt nem ad, tehát nő a nyeresége. Szted mennyire igyekeznek elhárítani a hibát?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
tomp
félisten
válasz aprokaroka87 #67702 üzenetére
Nyilván nem ma derült ki, hogy rossz ha már hetek óta panaszkodnak az ügyfelek. Tudod a normális szolgáltató ilyenkor szétküldi az infót céges levelezésen. Aztán máris tudja a dolgozó tájékoztatni az ügyfeleket.
Magentánál amikor leállt a VoLTE, kiment az infó a fb-ra és az üzletekbe is.
Telenornál hetek óta rossz az adatroaming. Üzletben totál információ hiány van, gondolom 1220-on közben ment a tagadás. Most is csak véletlenül derült ki a hiba...Viktor0610
Anno amikor én írtam folyamatosan a 4G hibámat akkor folyamatosan jeleztem nekik is, hogy még mindig rossz és nem, a hálózat nem jó! Tudod amikor tagadták 3hónapig a dolgot. Több mint 30 fb üzenet, rengeteg telefonos beszélgetés, több postai levél is volt és le lettem szólva, hogy miért vagyok ilyen negatív.
Ha jogos lett volna a kijelentés akkor az NMHH nem nekem adott volna igazat és a telenor nem fizetett volna nekem 135ezer Ft-os kötbért.
Anno volt a upc-vel is ügyem. Valami miatt szakadozott a sebesség. Jelenlettem. Már másnap kijött egy technikus és mérte a hálózatot. Nem lett meg a hiba oka de ő is látta. Onnantól kezdve 3naponta jött a technikus. Végül meglett a hiba és javították. 1hónapba telt. E után jeleztem nekik, hogy szeretném kérni a kötbért. Teljesen normálisan reagáltak, hogy persze ez jár magának és akkor telefonon kiszámolták az összeget. 1hét elteltével újra hívtak, hogy a javítás óta valóban megszűnt a hiba vagy még mindig megvan e. Nyugtáztam, hogy okés minden. Megköszönték és elnézést kértek.
Na így kellett volna a telenornak is.simpley
Több hete rossz és nemrég észlelték a hibát? Akkor ott a csapatot ki kell rúgni mert nem végzik rendesen a munkájukat. Nem csak kávézni kellene bemenni...
Nekem is érdekes módon 3hónapnyi tagadás után hirtelen "látjuk a hibát" állapot állt elő... Milyen érdekes... -
Somatom
veterán
válasz simpley #67712 üzenetére
Ha ennyire nem hatékony az önellenőrzési rendszerük, akkor miért nem adják ki egy illetékes kollégának feladatként, hogy figyelje ezt a fórumot és ha panaszt olvas, annak nézzen utána a rendszerben? Sztem elég költséghatékony megoldás lenne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
-
nagyúr
-
snooze
veterán
De jo nektek,hogy 3hónap alatt sikerült megoldani a hibát,nekem 9hónap lett hogy bevallották ahogy irtam is,de pár nap,és kiváncsi leszek tényleg megoldodott-e..
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
simpley
őstag
A 171-es telefonszám mivel mássbb mint a 1220 ? Úgy értem hogy ugyanolyan ügyfsz vagy ők műszakisok?
[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
-
nagyúr
-
sfdrakex
nagyúr
válasz aprokaroka87 #67726 üzenetére
Nincs bizonyíték, de nagyon könnyen eltudom képzelni, hogy a terhelés miatt dob vissza 3Gre, és lesz lassabb a 4G is. Majd kiderül napközben, hogy mostmár marad a tempó, vagy lassú lesz mint az előző 2 napon. Rengeteg ember van itt kapja a rendszer a terhelést.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
nagyúr
-
sfdrakex
nagyúr
válasz aprokaroka87 #67729 üzenetére
Paralián vagyunk görögben, elég sok itt a turista.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz simpley #67728 üzenetére
Lehet, nem tudom. Tegnap később keltem, de akkor is 4Gre csatizott, viszont 5/5 Mbitet ment csak, nappal letett 3Gre, használható volt, képeket is küldözgettünk, lassan de ment. Most 88/11,5 Mbittel rajtolt reggel, majd lesem napközben mi lesz.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
MODERÁTOR
-
azbest
félisten
válasz Viktor0610 #67734 üzenetére
mintha ők üzemeltetnék a mytv szolgáltatást is többek közt
-
simpley
őstag
Somatom!
Nálad mi a helyzet? Megoldódott?signed by simpley.
-
Landsmann
addikt
Érdekeseket ír a My tTelenor app. Kint van a widget az elérhető adatforgalomról. Azt írja, frissítve 561 napja.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
simpley
őstag
signed by simpley.
-
MODERÁTOR
-
azbest
félisten
válasz Viktor0610 #67742 üzenetére
Amúgy én is csak a cikkből vágom Bár ismerős volt a nevük.
Sőt, a korábbi nevük még ismerősebb. A Hybridbox korai előd cégük csinált annó olyan szoftvert, amivel pécén, tunerrel és sima kártyaolvasóval lehetett mindigtv extra kártyás adást nézni kb plug and play szinten. Árultak ugyan atomos előtelepített minipécét is, de külön is elérhető volt a szoftverük [link]
Persze annó már akkoriban is volt neten több különböző programmal barkács megoldás erre, de nem ilyen egyszerűen használható, hanem geek faktoros
[ Szerkesztve ]
-
simpley
őstag
Valaki emlékszik még erre a promo-ra? Még most is a szemem előtt van...
[link]signed by simpley.
-
Landsmann
addikt
válasz simpley #67747 üzenetére
Nem ismerős. Maga a partnerprogram igen, még egy forgatható tárcsát is küldtek, amivel kalkulálni lehetett a kedvezményt. Azt hiszem éppen augusztus elsején lesz 20 éves az egyik számom. Nem ismerős. Maga a partnerprogram igen, még egy forgatható tárcsát is küldtek, amivel kalkulálni lehetett a kedvezményt. Azt hiszem éppen augusztus elsején lesz 20 éves az egyik számom. :) Volt máér kártyás, majd számlás, most ismét kártyás vagy 5-6 év óta. Ez már így is marad, van másik ami számlás.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1