Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz 4Grider #62681 üzenetére

    Nem igazán számolgatja az ember napra pontosan, de én például nem sok kimaradást tapasztaltam, amikor egyik vagy másik helyről írták, hogy nem működik, én legtöbbször akkor is tettem be képet a kapcsolódó topikba, hogy nálam rendben van.
    Amire meg nem lehetett előre felkészülni műszakilag és technológiailag, arra nyilván egyik szolgáltató sem tudott, ilyen például a számhordozás, ha ezért muszáj lekapcsolni a fejlesztés idejére egy szolgáltatást, akkor muszáj, de az nem hiba, nem műszaki probléma vagy hasonló miatt állt a VoLTE.
    VoLTE esetén nincs értelme számolgatni amúgy a rendelkezésre állást, mert ha nem megy, akkor is elérhető a 3G/2G telefonálás, így nincs olyan, hogy ha nem működik, akkor nem lehet telefonálni.
    Minden havi díjas előfizetésen elérhető, ráadásul egy ideje nem csak a publikus, hanem a flották esetén is.
    Felesleges csak azért ekézni a másik szolgáltatót, meg csak a hibákat keresni és meglátni ott, mert nála működik olyan technológia, ami a többinél nem, inkább várni kell, hogy a Telenor és a Vodafone is bevezesse, mert hasznos és sok előnye van a gyakorlatban is.
    A Telenor novemberben már majdnem elindította, így bízni kell abban, hogy túl sokáig nem kell már várni, hátha gyorsan elhárul a technikai vagy személyi akadály.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák