Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.kov

    senior tag

    Sziasztok!
    Párom Telenoros előfizető már kb. 2 és fél éve, viszont eljött a pillanat a búcsútól.
    Szerettük volna lemondani az előfizetést, és megszüntetni minden kapcsolatot a céggel, ezért befáradtunk egy üzletbe. Itt informáltak minket arról, hogy egy ügyfélszolgálatos telefonhívás ellenében mondható le az előfizu (gondolom ügyfélmegtartás végett), amit 8 napon belül el is intéznek. A hívás meg is jött, kétszer is, viszont párom dolgozott, és nem tudta felvenni a telefont (persze szólhattunk volna mi is előre, hogy ne délelőtt hívogassanak..). Ezután egy SMS fogadott minket, az előfizu megszüntetésének sikertelenségéről.

    Jött a második kör, üzletbe vissza, vártuk a hívást. Azóta nem történt még semmi, és belecsúsztunk a következő hónapba, ami annyiból szerencsétlen, hogy a Telenoros kártya már használaton kívül van.
    Ilyenkor az utolsó havidíjtól el tudunk-e állni, mondván hogy a beszüntetést még az előző ciklusban kezdtük? Lehet túl nagy kérés, és van benne saját hibánk is természetesen, de érdekelne. Köszönöm. :R

Új hozzászólás Aktív témák