Új hozzászólás Aktív témák

  • eladogeppc

    veterán

    Sziasztok !

    Vásároltam készülékcserében egy Galaxy S6 Edge+ készüléket a Telenortól.
    3 napon belül jeleztem ahol vettem a készüléket, hogy a készülék nekem nem kell, nem megfelelő a működése számomra. Azt mondták, mivel számlásan vettem, nem lehet visszavinni.
    Csak piszkálta a csőröm, hogy ilyen a világon sincs.
    Mivel van lehetőség készülék cserére, így a neten végig nyomkodtam, és engedi a rendszer az újabb cserét.
    Igaz bukok rajta 50eFt-ot, de mindegy. Legyen.

    Bementem 2db Telenor pontba - az egyik csak partner a másik központi - ahol közölték, hogy a belső rendszerben nem egyezik a készülék típusa amit én leadni szeretnék. IMEI egyezik egyébként.
    Ők S5 neo készüléket látnak, így nem tudok cserélni.

    Mit tudok ez esetben tenni ?

    Még egy érdekesség, hogy a MyTelenor oldalon én látom mim van, de a mai nappal azaz 04.22-ével lett aktívvá téve. Azaz amint én ezt jeleztem ezt, csak aktiváltak valamit.

    Most ott állok, hogy kifizetek minden különbözetet, csak hagy váljak meg a készüléktől.
    DE nem lehet, mert nem egyezik a gép neve a rendszerükben.

    Kérlek segítsetek, mert nekem a telefon nem kell. Van megoldás valamilyen módon az elállásra ?
    Nem weben lett véve, pontban lett.

    Köszönöm előre is !

    Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD

Új hozzászólás Aktív témák