-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
eladogeppc
veterán
Sziasztok !
Vásároltam készülékcserében egy Galaxy S6 Edge+ készüléket a Telenortól.
3 napon belül jeleztem ahol vettem a készüléket, hogy a készülék nekem nem kell, nem megfelelő a működése számomra. Azt mondták, mivel számlásan vettem, nem lehet visszavinni.
Csak piszkálta a csőröm, hogy ilyen a világon sincs.
Mivel van lehetőség készülék cserére, így a neten végig nyomkodtam, és engedi a rendszer az újabb cserét.
Igaz bukok rajta 50eFt-ot, de mindegy. Legyen.Bementem 2db Telenor pontba - az egyik csak partner a másik központi - ahol közölték, hogy a belső rendszerben nem egyezik a készülék típusa amit én leadni szeretnék. IMEI egyezik egyébként.
Ők S5 neo készüléket látnak, így nem tudok cserélni.Mit tudok ez esetben tenni ?
Még egy érdekesség, hogy a MyTelenor oldalon én látom mim van, de a mai nappal azaz 04.22-ével lett aktívvá téve. Azaz amint én ezt jeleztem ezt, csak aktiváltak valamit.
Most ott állok, hogy kifizetek minden különbözetet, csak hagy váljak meg a készüléktől.
DE nem lehet, mert nem egyezik a gép neve a rendszerükben.Kérlek segítsetek, mert nekem a telefon nem kell. Van megoldás valamilyen módon az elállásra ?
Nem weben lett véve, pontban lett.Köszönöm előre is !
Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Házimozi haladó szinten
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- További aktív témák...