Új hozzászólás Aktív témák

  • gidue

    csendes tag

    Sziasztok!

    Akkor én is leírom az én napi történetemet.
    Június 11.-n elküldtem nyilatkozatom a Telenor központba. Hivatalos levelet írtam, melyben korrekt módon leírtam, hogy az érvényben lévő ÁSZF szerint nem vagyok köteles elfogadni az emelési "ajánlatukat". A levél végén kértem a megkeresést részükről.
    Tegnap felhívott egy kedves ügyintéző Hölgy akivel elbeszélgettem miért is nem fogadtam el az emelést. Megbeszéltük a lehetőségeket és kértem 1 nap gondolkozási időt.
    Ma az pontban az előre egyeztetett időpontban újra felhívott. Az egyik előfizetésem Okostarifa 180 volt, a másik Smarttarifa 3. Az okos eddig 5490 volt 90+90 perc 180mb adat, korlátlan böngészés email navi. A smart 150 perc 500mb adat, korlátlan böngészés email navi 5790-ért. Ezek díja nőtt volna, ha engedélyezik a vizsgálat után az emelést 5990 és 6290 Huf-ra. Eddig sem fértünk bele a keretbe, így 13000-14000 volt a számlánk. Úgy döntöttem átváltok MyTariff M-re, de alkuszunk. Az alku tárgya az amúgy havidíjas korlátlan net volt. Simán megkaptam ingyen...nem adott ideig, hanem míg vissza nem mondom... :)
    Így most 7490-ért korlátlan hálón belüli 180 perc hálón kívüli 500 mb adat + korlátlan böngészés email facebook stb.
    Nekem ez megfelel.

    Üdv: tom

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák