-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #41262 üzenetére
Én azt hallottam, na meg láttam is, hogy a szűrőt sokhelyen kézzel húzzák csak meg. Nem kell annyira megtépni.
Nekem a srác kézzel húzta meg és nem esett le soha."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #41339 üzenetére
Telejsen egyetértek veled.
És emléxem amikor anno integra is mondogatta hogy mi a f@sznak számolgatjuk mennyit eszik a gép, nem az élvezetért motorozunk... Így utólag nagyon igaza van, meg neked is.
Én is azóta láttam be mióta megvan a vfr, egyszerűen lesz@rom mennyit eszik úgy megyek vele és akkor amikor én szeretném különben feleannyit nem ér az egész hóbort, már egy éve nem nézem a fogyasztást.
Egyszerűen megöli a kedvedet hogy amikor van egy zsíros egyenes, akkor azért nem húzod el neki mert mennyit beszippant.
EZT a sportágat NEM SZABAD fogyasztásra nézni, ha spórolni akarsz a benyón akkor 50-80-as robi ennyi.
A motorozás meg nem arról szól hogy a 650-es 2dl-el kevesebbet eszik mint egy 900-as.
Srácok motorozzatok ne fogyasztást számolgassatok. Csak egyszer egy tank benzint próbáljatok meg úgy elhasználni ahogy nektek jólesik."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Lipton #41369 üzenetére
Én tavasszal ott voltam a vfr-el, jó a véleményem róluk, elég baráti árban dolgoztak, és jól is. Meg gyorsan is.
Többet igaz nem viszem a gépet, mert otthon szervizelek..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #41504 üzenetére
A lábadnak a "tappancsocs", lábujjak mögötti részével kell a lábtartóhoz érnie, ha épp nem váltasz vagy fékezel. Ha megfigyeled itt a legvékonyabb maga a csizma talpa is, pontsan azért hogy érzed a talajt, a motort.
Így kapod a legtöbb információt a motortól, a talajtól és minden egyéb mellett így tudsz pontosan testsúlyt ráhelyezni majd amikor odáig jutsz kanyarodásnál.
Szerintem a Sidi istenien megcsinálta a csizmának ezt a talprészét, én a kisebb kavicsokat repedéseket is érzem a talpamon annyira átjön a csizmán és a gépen is...Jótanács:
a csizmát ne tépd emg mint az állat, és sokkal könyebben fogsz tudni váltani.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Laraxior #41613 üzenetére
Emberek ti betegek vagytok.
Fagyban elég az úton bárhol egy 20cm-es szakasz ami le van fagyva rámész az elsővel és már dobod is el a vasat. És még látni sem látod a fagyást az úton. Többszázezres kár, megéri ez? Nemondjátok hogy nincs alternatíva, mert motor előtt is közlekedtetek valahogy.
No offense de ez nem normális...
Az izületekről ne is beszéljünk...
Nekem az alsó határ 4-5 fok mert ha olyan helyre érek még így is le lehet valahol fagyva és az ko.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Látszik mennyire elkattan mindenki amint nem tud menni motorozni mindenféle agyatlanságokból félviccekből gyilkos hsz-ek keverednek ki.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz jaktib #41718 üzenetére
Szia!
Helyedben 500cm3 -alatt nem vennék motort.
Nem száguldozásra, de problémás lesz egy 250-esel előzni egy idő után országúton.
GS500, CBF500, esetleg CBF600 ezeket bátran tudnám ajánlani, viszonylag olcsó, megbízható gépek szoktak lenni. Tavasszal nagyobb a választék, viszont ősszel jobban tudsz alkudni (szerintem).
Fenntartásban alig kerül többe egy 500-600 as mint egy 250-es, viszont mindkettő sokkaltöbbe fog kerülni mint a robogód. Erre készülj... A robogó spórolásra ideális, a motor egyáltalán nem. Ezt többször kiveséztük esetleg keress rá, egy autóval olcsóbban kijössz bárhogy számoljuk mint egy motorral.
Egyedül időben vagy többször előrébb motorral mint autóval."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #41797 üzenetére
Sajna nem, én már téli álmot alszok.
Idén én is már 10k km felett vagyok, ennyire futotta, összességében elégedett vagyok a szezonnal, jövőre sem fogom kevesebbel beérni...Symbian:
jövőre én is új sisakba kell húznom a fejem. Az enyém 4 éves volt soksok km-rel és 2 leeséssel. Kiszolgálta magát. Szerettem, én már kinéztem a következőt...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Az a baj ezzel hogy egy nagyon fontos védelmi eszközről beszélünk, tudom hogy nem olcsóak, de lehet hogy akkor kihagynék a helyedben inkább két túrát, és vennék egy sisakot, (40-50k-ért már elég komolyat lehet kapni.)
Érdemes átgondolnod ezt mégegyszer szerintem.Musquito:
nemsemmi, nem vagy egy kocamotoros.
Bárki bármit mond a legtöbb tapasztalat a km-ekkel jön meg. A helyzetek megoldásával, stb. stb.
AKi ennyit megy egy szezonban annak van gyakorlata. Ennyi.
De szerintem 6-7k km is elég jónak számít egy szezonban...
10 felett nagyonsokat motoroztál, 20 felett meg egyszerűen csak OWNED.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ismét teljesen egyetértek veled, ha rossz az alap akkor mehetsz te 30k km-ert is akkor is szarul fogsz űlni a motoron, meg dönteni...
Az offroaddal is egyetértek, nemrég csapattam egy kicsit egy drz400-assal eszméletlen élmény hogy ida oda jár a segge, de azért harap is rendesen...
Kell hogy érezze az ember, milyen ha csúszkál a motor ideoda...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pakriksz #41878 üzenetére
Első kérdésre a válasz normális hogy hozzáér. Ne foglalkozz vele.
A második pedig kell lennie egy láncszemnek ami más, mert ott ütötték össze és az oldalról máshogy néz ki.
De igazából tökmindegy, mert én pl 2-3 szor is körbefújom a láncot nem csak egyszer..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nincs olyan sisak amibe túrára ne kellene a füldugó...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #41998 üzenetére
A hero-ról annyit, hogy volt felrögzítve a motoromra, élvezhetetlen videót csinált annyira rezget..
Persze magamra kellett volna raknom...
De vízben is használhatatlanul rosz felvételt készít. Szerintem a felét nem éri annak mint amennyibe kerül."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ezt nevezem agyament öngyilkos száguldozásnak. Arról nem is beszélve a másik arc mennyire fel van öltözve. Tutti amcsik. LINK
Amikor 0:50 körül visszapakolja 2-be a hátam is végigborsódzik. ááááááááá
Agyament őrültek, de big respect, nempicit tudnak motorozni...bob.:a kontinens a lényeg
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Én laikusabb szemmel néztem, term. nem kell őket versenyzőkhöz hasonlítani...
Tökmás forgalomban keménynek lenni, meg egy üres versenypályán ahol nem zavar az égvilágon semmi és semmi kiszámíthatatlan nem történik. Szerintem a forgalomhoz kétszerakkora bráner kell mint az üres pályához... ezért a respect.
A versenyzők technikáznak ők meg az életükkel játszanak, így nem azért van a respect mert annyira tudnak motorozni (bár én még állítom hogy elég jól tudnak), hanem mert ezt egyáltalán meg MERIK csinálni.
Mert éppeszű ember ezt nem csinálja."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Laraxior #42260 üzenetére
Ne idegesítsd magad. Üdv a klubban.
Ez olyan dolog hogy nincs olyan motoros akivel még nem esett meg...
Főleg kevésbé gyakorlott motorosként...
Engem egyszer a középsztenderről levéve rántott át a másik oldalra, és még nem is a földre hanem fater kocsijára borult rá, szóval még azt is összeb@sztam..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ígyvan szerintem is majomság.
Alapból egy szívó motort feltölteni, csak teljes átalakítással lehet, mert rohadtul nem arra tervezték.
Nemtudom itt linkelték e ezt a cikket, link de totál ideillik, le is írják benne mekkora költség ráfordítással és munkával lehet egy szívó motorból feltöltőst csinálni, úgy hogy ne hulljon szét 500km-er után...
Akkor inkább egy gyári 1000-es."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz 30z.Samu #42489 üzenetére
Na ilyen hozzáállást ritkán látni kezdőtől hogy ha esek olcsóbb gépen essek.
Jogosultsága megvan, de én úgy gondolom neked kell ismerni saját magadat. Milyen szinten hiszel magadban, mennyire vagy objektív hogy egy drágább motorra is tudsz vigyázni, pláne magadra.
Csak az miatt hogy úgyis el fogok esni nem kell olcsóbb motort venni, nem törvényszerű hogy elesel. 2-3 olyan öreg motoros barátom is van akik életükben nem estek motorral és többszázezer km van már bennük. Állóhelyben eldőlés nem számít elesésnek. Mert az mondjuk szerintem szinte elkerülhetetlen.
Szóval a kérdés te hogyan érzed. Persze van szerencsefaktor is, de az mindenben bennevan a világon."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ezt most nem mondjátok komolyan? Tekurvaélet....
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
De hogy pont így legyen megírva hogy egy motoros autóbalesetben...
A sors iróniája."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz DigitXT #42808 üzenetére
Sajnos nem kell 130-al menjél ahhoz 50-es táblánál hogy megosszák a felelősséget.
Fater az utólagos megállapítások alapján (féknyom stb.) 58km/órával ment! az 50-es táblánál amikor kikanyarodott elé egy majom de durván féktávon belül és fater telibeverte. Kérlekszépen hiába volt faternek elsőbbsége, 75-25%-re (fater volt 25-ben hibás természetesen) hozták ki a hibát a rendőrök, merthogy ha 50-el megy akkor LEHET hogy nem kanyarodik ki elé.
És ilyenkor a biztosító is ám csak a kár 75-százalékát téríti meg, szóval észnél kell lenni.
No komment. Szóval egy ilyen 130-nál az autós EGYÁLTALÁN nem lesz hibás, mert olyan gyorsan jöttél hogy neki nem kellett azzal számolnia hogy olyan hamar odaérsz. Hiába volt elsőbbséged...
Durva dolgok ezek.
Míg a 130-assal egyetértek, addig az 58-as szerintem oltári baromság. nehogymár valaki megmondja azt hogy én 58-al jövök az 50 helyett és ezért á még kiférek előtte...
Vagy akkor legyen 5%-ban hibás, na de 25%? Mi a F@sz?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nemtudom ha chopper akkor nekem Honda VTX 1800 azok a hátsó rugóstagok teleszkópszerűen megoldva meg ezek a felnik. aaaa
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Én nem akarok senkit sem lebeszélni a goproról (3), de idén volt szerencsém tesztelni, élvezhetetlen számomra, remeg, szar a minősége egyszerűen fos. Motorhoz!
Láttam síeléshez bordozáshoz ahoz szerintem sokkal jobb, de motorozni felejtős. Soha nem adnék érte 120k-t.
Akkor inkább 30-40k -ért ami symbiannak van. Aligszarabbak vagy egyáltalán nem, és.harmadannyi....[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #42959 üzenetére
Egyéni véleményem szerint a bukó a legkevesebb ami számít a jólláthatóság terén.
Sokkal fontosabb a motor színe és a fényszórók mérete és erőssége...
Mióta a vfr-el vagyok jelentősen több autós húzódik le, vesz észre, adja át az elsőbbségét esetlegesen, min amikor a sötétkék/fekete, egy piszricsáré lámpás cbf-el közlekedtem.
Mondjuk arra is gondoltam már lehet azt hiszik hogy motoros rendőr vagy mittudomén a fehér szín miatt...
Mindenesetre érezhetően jobban "vigyáznak velem" a vfr óta..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #43091 üzenetére
Nekem a bőrben csak 30 fok felett van bajom. És ott sem rögtön, hanem jópár óra eltelte után.
A legfaszább szerintem az ilyen 18-20 fok."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #43093 üzenetére
Uh vazzeg ne is mond, idén szlovéniában kifogtunk egy szakaszt ahol felújították az aszfaltot, 1perc motorozás, majd 10perc piroslámpa. Term. no árnyék, ott pusztultam meg. Igaz annyira nem volt meleg, ilyen 26-28fok, de a tűző napon a 6. piroslámpa környékén nagyon eldurrant az agyam...
mindenhol folyt rólam a víz..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Hétfőn a benzint megint megvágják 7 forintal. durva...
Tutti ilyenkor esik a benzin ára amikor nem lehet motorozni...
Annyit mennék azt se tudnám már merre menjek...
Csak húzza ki jövő szeptemberig. Legalább egy olcsóbb nyarunk legyen."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #43257 üzenetére
Ausztriában is ugyanúgy esik, hétről hétre...
Most 1.180 körül jár ami persze még drágább mint otthon, de 1.412-ről indultunk. Van olyan kút ahol a dieselt 0.999-ért adják.
Ez a komoly. Itt mindig is olcsóbb volt a diesel.
A benzin ára sokkal jobban függ a finomított term. Tőzsdei árától, mint a kőolajétól. A benzin a héten is 8%ot esett míg az olaj nem esett tovább. Emiatt lesz megint csökkentés.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #43269 üzenetére
Jajám, úgyhogy mindenképpen ugorjatok be ha erre jártok!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pakriksz #43293 üzenetére
Akkor most húzz be egy dupla 320-as brembót és akkor rájössz mennyire nem fog a tiéd.
Még dupla tárcsák között is óriási különbség van. Miután a CBF-ről átültem a vifferre, igencsak néztem nagyokat mekkora különbség van a két fék között. Pedig mindkettő duplatárcsás nissin. Szóval még a márka is ugyanaz. Csak az egyik 8 dugattyús és kisebb kerületű, míg a másik 12 dugattyús 320-as. Van különbség nemkicsi. Pedig a másodiknak jó 50kg-al többet kell mefgognia..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Idén is célom volt a stelvio meg jövőre is az lesz. Mi alig 280km-re voltunk már tőle, csak amikor júliusban az időjárás előrejelzés 3-5cm havat írt a hágó felső szakaszára a következő 5 nap mindegyikén, akkor inkább visszafordultunk.
Mondjuk idény nyáron botrányosan sz@r idő volt az alpokban. (igaz otthon is).
De egy ilyen hágónál a legkevesebb a távolság, sokkal fontosabb egy jó időt kifogni, mert különben semmi értelme nincs az egésznek... mi inkább várunk egy évet(vagy ha jövőre sem jön össze akkor kettőt) de ragyogó napsütésben fogok indulni a hágó lábától azon a napon amikor átkelünk rajta motorral.
Szvsz. egy ilyen útan különben semmi értelme nincs...
A távolság csak annyiban nehezíti meg ezt hogy 3-4 napra előre kell nézned időjárás előrejelzést, mert ha nem rohansz akkor ennyi idő kell hogy odaérj otthonról."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #43350 üzenetére
Én mindig barátnőmel megyek túrázni ilyen hosszabb túrákra, így ez a veszély nem fenyeget. meg amúgy sem, mert nem vagyok ismeretlen úton nagy csapatós. Még ismerten sem.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #43381 üzenetére
Én kész vagyok ettől a sztoritól, nagyon nagy arc vagy, 10 perce röhögök, annyira elképzeltem magam elé az egész történetet!
Tisztelet!
szerk: asszony úgyis megbékél, te pedig motoroztál egy igazit.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz DonThomasino #43405 üzenetére
Ígyvan előbb fogsz váltani róla.minthogy bármi komolyabban tönkremenjen rajta.
Figyelmedbe ajánlanám a cbf600-at is. Alig drágább, viszont jelentősen jobb. Szvsz."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #43409 üzenetére
Tökéletesen egyetértek veled. Azzal hogy ki mi alapján itél meg egy típust vagy márkát, ha használtan veszi.
Csak akkor lehet objektív véleményt mondani ha újjonan kigurítod a szalomból és után odafigywelsz rá, és aztán mi történik. De még akkor is lehetsz peches és csak pl a tied baszakodik míg másik 300-nak semmi baja..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz DonThomasino #43405 üzenetére
Bocsánat félreolvastam, azhittem cbf500-at írtál.
A cb500f-et egyáltalán nem ismerem, nemtudok róla véleményt írni. Sorry."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Biztosan nem raknék a helyedben más méretű gumit.
Megváltoztatja a motor irányíthatóságát, geometriáját, a felnire nem passzol 100%-osan. Autókra sem ajánlott pedig mennyien megcsinálják, motorra szerintem veszélyes is.
Ez egyéni vélemény. Semmit nem profitálsz belőle, csak a veszélyeket hozod vele."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pityaa23 #43456 üzenetére
Én azt kérdezném meg hogy mire használnád elsősorban?
Városban melóbajáráshoz? Országúton? Hol használnád inkább? Vagy túrázni szeretnél vele?
Esetleg 2 személlyel? Azért vennéd mert optikailag tetszik?
Ezekután sokkal jobban tudunk segíteni...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pityaa23 #43484 üzenetére
Nah értelek.
Nem akarlak elkeseríteni de ha 800 a keret rá akkor olyan 600 körül nézhetsz motort, de inkább 550.
A többi elmegy a részletekre (bukó, ruha, védőfelszerelés, motorátiratás, olajcsere, légszűrőcsere legalább)
Amiket leírtál azalapján egy hornet szerintem teljesen nyerő, van benne annyi erő hogy ne und meg 1-2 év alatt, ahogy elnézem ilyen 2000-es évjárat körül lehet is kapni. Szerintem hasznos dolog a fejidom, van belőle fejidomos is esetleg nézegetheted azokat is. Különben számítanod kell rá hogy 120 felett izomból kell tartanod magad a menetszéllel szemben.
Nekem az első álmom mindig egy hornet volt, de aztán cbf-lett belőle, utána pedig rájöttem hogy mi is kell nekem igazán. Ezt csak akkor fogod megtudni ha már ültél egykét motoron, és nem 2 perc erejéig.
Vfr-től nem kell azért félned mert 20-30 pacival több, annyira nem lehet azt érezni, de a vfr egy túrásabb motor minden szempontból. Én aztmondom sornégy haccá, é lehet gyakorolni, egy hornet jó választás kezdetnek...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pityaa23 #43489 üzenetére
Akkor az úgy már elég jó. Szerintem kár azon rágódni hogyha majd el akarom adni mi lesz, még meg se vetted. 800-ért elégjó gépeket lehet már kapni.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pityaa23 #43504 üzenetére
Ezt igazából énsem értem, miért sajáttal akarsz menni, szerintem csak a szívás. Hogy mész el a vizsgahelyre, stb.stb.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pityaa23 #43506 üzenetére
Ez az egy motors suli van a környéketeken? Régi csotrogánnyal is lehet motorozni, meg vizsgázni, megtanulni úgysem azon fogsz. Hanem majd pár év alatt a sajátodon.
Eldőlésről ne is beszéljünk. Szerintem totál értelmetlen sajáttal menni. Elkap a rendőr rajta jogsi nélkül... hacsak nem mindig valaki más viszi el...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #43617 üzenetére
Szia!
Én is a bőrt javaslom (úgy hogy volt cordurám is) és mindenképpen húzd fel mielőtt megveszed. Legyen passzentos, egy lógó bőrruhával nemsokra mész esetleges csúszáskor.
Nekem kesztyűm pl csak nyári van, és 13 fokban sem fázik benne a kezem.
Használt motorosruházatra a képesmotor.hu a legjobb szerintem.
Jó de nem drága kategóriát nem ismerek, egyik bőrruha sem olcsó, viszont sokkal többet védenek mint a kordura ami viszont sokkal olcsóbb."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #43641 üzenetére
Ezért kell 2 részes bőrruha kabátot leveszed csak a nadrág marad rajtad.
Persze sétálgatni nem túl praktikus, arra sokkal jobb a cordura, de nyáron mindkettőbe belerohadsz ha nem a motoron vagy...
Egy jó aláöltöző kell a ruhák alá az nagyon sokat számít a konfortérzetben...
Engem a legjobban motoron kívül leginkább az zavar hogy nem a motoron vagyok.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen