-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pakriksz #43709 üzenetére
Tapasztalatból mondom az abs minden ellen véd. Többször markoltam már rá teljesen. No stoppi no blokkolás, no orrabukás. Viszont hamar megállás...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #43726 üzenetére
Megint leírom sokadjára engem 2 eséstől mentett meg eddig az ABS.
Persze én balf@sz vagyok, de ettől függetlenül nagyon sokat jelent egy motoron. Aki teheti az mindenképpen ABS-es gépet vegyen..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #43732 üzenetére
A kesztyűn fontos hogy a kisujjnál és a tenyered külsű oldalán/élén legyen keményprotektor.
Az hogy a kézfejeden mi van sokkal kevésbé lényeges.
Mint ahogy itt valamelyik kolléga írta ő is a keze élén csúszott, ez nagyon gyakori esési típus. Akkor pedig csak az fog számítani mi van a kezed élénél.
Nem kell 40k-s kesztyűt venni nekem most egy 20k-s van de már azon is van ilyen kemény protektor.
Itt egy kép miről beszélek. Meg mégegy, nézd meg a kisújjnál mennyire komoly. nemvéletlen a kezed élét akarja védeni...Csizma kérdésben meg majd a 3. csizmádnál rá fogsz jönni hogy miért kell elsőre jót venni.
Én is elköltöttem 60k-t mire rájöttem hogy kapásból a Sidi-t kellett volna vennem...
Persze ezek nem olcsó cuccok, de esetleg amikor a bokádról lesz szó, felteheted a kérdést ér e 90k-t a bokád?! ((Integra mondogatta mindig ezt, isten nyugosztalja, nagyon megmaradt bennem és milyen igaza van az ő bokáját is csak a csizma mentette meg a totális széthullástól)
A motorozás iszonyatosan drága hobbi...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Értem hogy mit mondasz, és érthető is. Kicsit tudom hogy nekem szól de remélem azzal tisztában vagytok azért hogy én is fostos kesztyűvel, semmitérő csizmával és 80k-s komplett ruhával kezdtem. Pontosan azért amit ti is írtatok a motor volt fontos. És nemvolt pénzem jobbra. Tudom mi a különbség 2 cucc között mostmár. De az csakis az én személyes szerencsém volt hogy amíg ezekben a cuccokban motoroztam (3 évig!) nem estem el úgy hogy eltörjem a gerincem, a bokám vagy bármi mást mert ezek a cuccok éppen annyit védenek hogy nemsokat...
Ha pedig valakivel NEADJISTEN megtörténik akkor nagyon sok kellemetlenségtől vagy maradandó károsodástól tudnak megvédeni a drágább cuccok.
Egy a probléma mindenki úgy gondolja hogy elég a gyengébb ruha és fontosabb a drágább motor meg minden, egészen addig gondolja így amíg olyat nem esik aminek az ellenkezője lesz igaz.
Utólag viszzagondolva HIBA volt gyenge cuccokkal kezdeni motorozni, csak szerencse hogy akkor nem történt velem semmi.
Nem akarok flémet, ez az egyéni véleményem, és tiszteletben tartom a Tieteket is.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Még egy gondolat:
A 80k-s cuccom 2,5 év alatt széthullott konkrétan, a csizma elkopott, elszakadt. Úgy hogy nem estem vele. A kesztyű használhatatlan lett az esőtől 2x akkorára megnyúlott..
Egy 100k-s csizmán szinte minden cserélhető, nem esik szét a varrásnál. Egy komoly bőrruha 8-10 évig is kitart.
Akkor melyik volt az olcsóbb és melyik a drágább?
Költői kérdés volt... és no offense...
persze az életben mindenhol úgy van hogy az jár jól akinek több pénze van..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Type-R #43763 üzenetére
Hogy jól értettem e- ha nem hordasz védőfelszerelést, veheted a sokkal drágább szerveket saját részedre....
mert azért ezt a vidit még 2 féleképpen legalább lehetne érteni csak úgy kevesebb értelmük van...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Látod az biztos hogy jobb ha olcsóbb cuccban motorozik valaki mintha utcaiban. És igen én is ugyanígy voltam.
Pocee:
Végső soron ugyanarról beszélünk. Én pedig semmiképpen nem akartam hogy más aberráltnak érezze magát az olcsó ruhában, csak tudni kell hogy ég és föld a különbség a kettő között...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #43773 üzenetére
Ha a cordura alá veszel egy komplett protektoringet és elférsz még kényelmesen a kabátban akkor azt nagyon tudom ajánlani. Komoly védelmed lesz most adtam el a protektoringemet 25k-ért használtan nagyon jó protektoringeket kaphatsz viszonylag olcsón és a kettő kombinációja véd rendesen...
kesztyű és csizma témában már tudod mit írtam.Outlander:
nagyobb sebesség veszélyeiről:
10 motoros balesetből 9 városban történik. Rossz az elméleted...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pityaa23 #43804 üzenetére
Huh bakker ezzel az öltözködés témával nagyon gyűlnek a hsz-ek, de elég jól toljuk hogy igazából személyeskedés és anyázás nem is lett belőle, igazán büszkék lehetünk magunkra.
Ha megengednétek összefoglalnám:
Mindenki vegye azt amit akar és jónak talál, és soha senkinek ne legyen arra szüksége hogy megtudja mennyire is jólvagy rosszul választott...Motor színre visszatérve, egyáltalán ne érdekeljen a szín szerintem, én az első motoromat nyomban át akartam fujatni annyira nem tetszett a színe, viszont műszakilag ugye rendben volt, ezért megvettem hogy majd jövőre átfujatom.
Aztán valahogy az ember szépen hozzánő a motorjához és megszerettem a kéket, pedig eleinte rendesen nem tetszett. 3 év után pedig már magam sem értettem miért akartam átfujatni annyira tetszett...
Persze ha egyből olyan színt kapsz miről álmodtál az azért megdobogtatja az ember szívét.
De műszakilag sokkal fontosabb hogy egybe legyen a gép.
A mostani gépünkhöz úgy álltam mondjuk hozzá hogy csak fehéret veszek ha nem lesz addig várok amíg lesz. Ennyi. Aztán nem is kellett várnom mert pont volt, amikor akartam venni. Szerencse is kell..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pityaa23 #43852 üzenetére
Ha megfogatsz egy tanácsot, nézz meg minál több gépet, lehetőleg azonos típusból.
Akkor fogod látni a különbségeket, és lesz viszonyítási alapod. Az eladó stílusából és hozzáállásából sokszor többet le lehet szűrni mint magából a gépjárműből. Mennyire szereti, vigyázott rá, gondozta, vagy épp mennyire telibesz@rja a gépet.Pl én amikor a gépet vettem benéztem az autójába is (rend van e tisztaság stb.) meg a lakás is sokat elárul.
Ott van e időben a találkán, ha nem akkor felhív e hogy késik vagy akármi, ezek mind-mind árulkodó vagy segítő jelek egy motornézésnél.
Hagyja e hogy kipróbáld, ő ajánlja fel vagy neked kell kérni, ezek is fontos részletek...
Én ezekből a dolgokból mindből következtetéseket vonok le, lehet persze nem helyesen, de én ilyen vagyok...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Laraxior #43879 üzenetére
Elég ösztönzően néz ki, attól függ mi az a jó ár?
Igazából bokacsavarodás ellen a sidin kívül nemtudom kinek van csizmája, ti tudjátok?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Szerintetek most ilyen 100k-ig bezárólag milyen sisak a befutó?
Én az AGV skyline-t néztem ki, de ahogy nézem ez kifutó modell és ha jól értelmezem helyette a k5-jön.
AGV párti vagyok igazából, a mostani K4-esem is jól bírta a 4 évet, de mostanra eléggé elhasználódott belülről, meg ugye 4-5 évente illik sisakot cserélni az uv és az öregedés miatt, meg amúgy is kell egy mitfárer sisak, mindig probléma volt hogy nem tudok az utasnak mit adni..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz KoVee84 #43904 üzenetére
Az biztos hogy színben mindennel harmonizálnék.
nem is hallottam még erről a márkáról. Ehez képest nem olcsó. Meg kéne vizslatnom személyesen...
Látom kompozit, napszemcsi, bár ez annyira nem érdekel úgyis full tinted plexit veszek rá azonnal, este nem motorozok nappal meg mindenhogy királyabb a full tinted plexi. Súlyra kb ugyanaz mint az agv, belső kialakításra lennék kíváncsi..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Kicsit utánnanéztem az x-lite sisakoknak, igencsak tesztgyőztes ittott, hol lehet ezeket megnézni élőben pesten? Melyik boltban vannak?
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz polimorf #43941 üzenetére
Ez a 300v ez a zöldes színű nem?
A cbf-embe volt egyszer, nagyon puha lett a váltó, és az is maradt... 6k km csere után olyan szine volt majdnem mint az újnak..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Kifordulás ellen nem, ahoz hosszúszárú kell ami a vádlidhoz rögzül, értelemszerűen csak így tudja a csavarodást megakadályozni...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ezek a babák azért nem olyanok mint egy ember, az emberben van valamennyi "tartás" bennük semmi.
Legalábbis nekem nagyon így jön le. Igaz én nem vagyok tesztelő.
Ill. a sisakok is tartanak valamennyit a nyaktörés ellen,[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #44001 üzenetére
Én a vortice-ben bőven gyalogolgatok, egyáltalán nem gáz, simán fel lehet benne szökkeni egy túra alkalmával a kilátóhoz. Csak durvának látszik, de teljesen lehet benne gyalogolni.
Srácok a nyikorgást pedig félmásodperc megoldani egy kis szilikon olajjal. És hagyjatok időt neki (pár nap míg használod,) nem fog nyikorogni többet. Csak rendesen el kell oszlatni benne az olajat.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Én mentem ilyen géppel pl idén nyáron is.
Ez egy krossgép, terepre való de oda nagyon. Aszfaltra nem használnám, még road szettel sem.
Egyszerűen nem oda találták ki.
Aki meg azt mondja hogy kezdőnek sok az el van kicsit havazva.
Persze az egy henger miatt viszonylag nyomatékos meg a krosszléte miatt hajlamos emelgetni az elejét ha rákuplungozol, de hogy egy kezdőnek sok lenne az hülyeség.
Én kezdőknek még mindig a sornégy haccá-t ajánlom. Ezt nem unja meg 1 év alatt, mert az ennél gyengébbekkel ez a jellemző.
125-ös drz-t 1 szezon alatt kinövöd. (bár szerintem a 400-ast is)"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #44132 üzenetére
Én is szélesen mosolyogtam mikor a földesúton csapattam vele, volt rajta egy akra kipuff, szerinted?
Szétesett körülöttem a természet.
Csak nyeleztem és vigyorogtam miközben csapkodta a seggét ide-oda..., motorfék ugyanez.
Teljesen más világ..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #44141 üzenetére
Nem kell kettő felett kuplungolni, a mehanikának még jobb is elvileg ha nincs kuplungolva. Azonban ez csak akkor tesz jót és csak akkor jobb ha megfelelően tudod alkalmazni a kuplung élküli váltást. Különben szétbarmolod az egészet... Visszafele pedig mindig kell kuplungolni...
Én a CBF600-ba szerintem több mint a fele km-ert amit én mentem vele úgy tettem bele hogy az esetek 80%-ban nem kuplungoltam felfele. Ott anynira szépen lehetett ezt csinálni, mint kés a vajba úgy hullottak bele a magasabb fokozatok a helyükre.
A VFR-ről ezt már sajna nem mondhatom el, mivel több mint 2x annyi ló, meg nyomaték ezért sokkal keményebbre van tervezve a váltója (nagyobb az ellenállása stb.), nem eszi meg olyan finoman kuplung nélkül a sebességeket mint a cbf.
Ezért inkább kuplungolok. Mondjuk egy kihuzatásnál itt sem kuplungolok, egy rendes gyorsításnál és szabályzásig pörgetésnél kizárólag kuplung nélkül megy a váltás. Ilyenkor az idő a lényeg...
Mondjuk ezt meg egykezemen megtudom számolni hányszor huzatom ki a VFr-t egy hónapban...
Egyszerűen semmi értelme nincs, lent is megy mint egy gőzmozdony...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz ujskodas #44152 üzenetére
Nekem egyszer elmesélték miért jobb a mechanikának is ha felfele nem kuplungolsz nemtudnám mégegyszer elmondani. Olyan arc mesélte aki 2 perc alatt megy hungaroringen...
Persze ott minden tized számít, de azt mondta ha megfelelően csinálod a motornak is jobb a kuplung nélküli felfele...
ha egyszer kipróbáljátok és tényleg ráéreztek, akkor esik le hogy ez tényleg így van megtervezve mert szinte észre sem veszed hogy feljebb váltott annyira gyors és sima.
ha a kuplungolással váltás 0,5sec akkor ez 0.1
Persze nekünk utcára nincs ennek értelme de pályán...
Sokkal kevesebb ideig vagy gázelvételben mint kuplungolással...Viszont lefele mindig kuplungal!!!! Ott különben szétvágod....
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz ujskodas #44155 üzenetére
Hagyjuk ezt a haszn. Ut.-ást néha akkora f@szságok vannak benne hogy ihaly.
Meg inkább azt írják hogy használj kuplungot, mert ha nem ezt írnák lenne havonta 1000 motor ami beszarik mert szarul csinálják a júzerek. Tökre megérné.
ezt kb a mikró és a macska története...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz ujskodas #44161 üzenetére
no offense volt, mondom a vfr-en már én is kuplungolok,
Csak elmesélték hogy miért ha nem meg mégis...
számomra meg hihető volt..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #44219 üzenetére
Szőrnyű ami a harley találkozón folyik, én nem voltam igaz, nem is leszek, de amiket már többen meséltek hogy ott mi folyik, szánalom. 300km/szezon óriási motorosok vannak ott (term. tisztelet a kivételnek) akik játszák a fejüket mert van pénzük esetleg de utánfutóval viszik le a gépet 100km-nél távolabbról.
(Hányós smájli...)"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Laraxior #44277 üzenetére
Ha már így elszállunk akkor én erre neveznék be. Nagyonnagy élmény lehet...
Persze nem tartom elérhetetlennek, de nem 2 éven belül. Inkább a hosszabb távú céljaim között van.Szerk: man szigetet megjárt emberek mondták hogy meg lehet úszni 500k körül fejenként...
szállással, motorozással, stb. Az azért nem olyan vészes szerintem...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
1000ps -AT
Autoscout - DE, és AT
Így hirtelen én anno ezeket néztem."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
24k-nál kellENE a szelephézagot is csekkoltatni, de totálisan felesleges emiatt megbontani a blokkot.
Sajna a CBF-nél ezt még nem tudtam és megcsináltatták velem 24-nél, azután kattogott is valami folyamat a blokkban...
24k-nál szinte sohasem kell állítani, szervizesek mondták. (többen egymástól függetlenül)
48k-körül érdemes. Én sem fogom szétszedetni a VFR-t tökig 24k km-el. Semmi értelme nincs. 48-nál kell úgyis gyertyát cserélnem, majd akkor talán..karbiszinkront viszont érdemes. meg olaj+szűrő +légszűrő, + fékolaj. + gyertya ha 24k-ra írják elő.
Ezenfelül minden totál felesleges. Szvsz.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Németbe vannak jobb árak, de sokszor azok is gyengébbek mint az itthoniak, osztrák felejtős igazából, túl drága...
németbe a választék viszont nagyon erős, rengeteg gép van. Főleg a drágábbakból."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Úgyértem hogy gyengébbek hogy nem olcsóbbak mint az itthoniak. Ahogy te is írtad. A választék nagyobb kb ennyi. De ha otthon akarod rendszámozni már biztosan drágább lesz ha ointről hozod...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
A szelepfedelet le kell hozzá venned aminek a csavarjai a blokkba csavarodnak, szétcseszed ezzel a gyári tömítést is persze veszel rá újat oké, nálam( meg nagyonsok embernél) ez már blokkmegbontásnak minősül...
attól hogy nem szedem atomjaira még a tetejét mebontom... csak nézz rá a szelepfedél a blokk részét képzi vagy nem? Persze hogy azt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #44346 üzenetére
Hát srácok onnantól kezdve hogy a vezérműláncot meg tudom nyalogatni ami tocsog az olajban, meg ha beleejtek akármit az a blokk alján landol, mindezt már akkor ha a fedelet leszedem, inenntől kezdve nekem ez már megbontásnak minősül attól függetlenül hogy a szakzsargon nem annak hívja. Onantól kezdve hogy motorolajjal érintkezel szerintem megbontottad.
bármi beleesik beszennyeződhet. Stb. Stb.
De mindegy én ilyen vagyok, velem van a baj...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Pont a lánc mellettre gondoltam, onnan majdnem a kuplungkosárhoz esik, -a az majdnem az alja.
De, hagyjuk ezt az egészet, Nektek van igazatok!
Ettől függetlenül én nem csekkoltatom 24k-nál."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mike- #44372 üzenetére
Beteg vagy!
Ilyenen tanultam amúgy anno, első motornak én élveztem az 58 pacit vagy mennyit. Persze egy idő után tényleg nem megy...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #44483 üzenetére
Én ennek a fórumnak csak köszönni tudok minden téren.
Rengeteg időt, pénzt utánajárást spóroltak meg nekem ezek az emberek és fórumok az évek alatt...
Mindig megkapja az ember az útbaigazítást mégha néha durván is, de mire a történet végére értem az adott dologgal kapcsolatban mindig jól jártam. Utólag mindig örültem hogy az emberekre halgattam akik tapasztalatból beszéltek.
És igen így van, jót akarnak mindenkinek, hiába valakinek kevesebb van, annak is a jót akarják legyen bármiről szó. pl a monitoros téma, (és igen rám is rámbeszélték a Dell U2412-őt és életem egyik legjobb vétele volt a szutyok TN után.) a tápos téma, a motorválasztás téma, a ruházat téma, stb. stb.
Persze midnenki azt csinál amit jónak talál, de én ha bármi venni akarok (és itt most nagyon nem csak számtech cuccokról beszélek) az első dolgom hogy felkeresem a topikot.
Én, ezzel, eddig csak és kizárólag jól jártam."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #44492 üzenetére
Mondok még egy variációt. Nemtudom motorline-os eladó csajszi megvan e. Ha nincs elmesélem.
Amikor elmentem oda a sidimet megvenni, ráértem, beszélgettünk. Amúgy is szimpi a csaj.
Kicsit belemélyedtünk a bokavédelmi témába, aztán mikor már látta hogy úgyis a vortice-t viszem el mondta hogy nagyon jól döntök mutogatta a többi 50-60k-s csizmát hogy hiába csak 30k-val olcsóbb alig van bokavédelmük. Hajlítgatta ott össze vissza őket tényleg vicces volt. Nah de a lényeg, hogy mondja, neki is ilyen van! Mondom tényleg? Jah. Meg mondja hogy hasonló dainese börruhája.(annak ellenére hogy ők spidit árulnak, neki a dainsese a best.) Néztem nagyonkat mire kérdezem és hogy ekkora motoros vagy, milyen motorod van? Erre látom megszeppen és kimutat a boltból egy 125-ös Robeszra (de lehet hogy csak 50-es volt erre nem emléxem pontosan) !!!! Mondom mivan?
Mire elmesélte meddig gyűjtögetett a ruhára meg a csizmára ( több évig!) meg minden felszerelésére, és hogy ha lesz pénze akkor majd vesz egy nagyobb rendes motort.
Merthogy ezzel is tud akkorát esni hogy baj legyen és neki a védelem az első. És hányan vannak milliós gépekkel és a 30k-s csizmát veszik.
Mindenesetre ezt nevezem hozzáállásnak A részéről.
Van egy 100k-s robija eleinte inkább, de van rajta 500k-nyi felszerelés. És még hogy mondta hogy hányan nevetnek rajta hogy robi meg ilyen cucc. De nem érdekli.Akkor ha neked fontosabb egy nagyobb gép minthogy várjál esetleg csak még 1 évet a motor vásárlással és megtudnád venni a 100k-s csizmát. De ha 2 évet vársz akkor még a 200k-s bőrruhát is, akkor érted már a kérdést hogy neked ennyit ér a testi épséged? Fontosabb a bika motor?
No offense nem akarlak sértegetni, ezt őszintén mondom! De remélem ebből a storyól sokminden átjön."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Outlander #44686 üzenetére
Ez az "elesel mert el fogsz" ettől a falra mászok ORBITÁLIS f@szság.
Én is hitelre vettem az első motoromat, nekem sem volt tartalékom és jé nem estem el. De ELFOGSZ!
Nem azt mondom hogy senki nem esik el, de ne skatulyázzunk már be mindenkit a frissjogsival elesel mert elfogsz kategóriába.
A másik meg, én konkrétan 1m motorra 3 év hitelre fizettem 200k felárat...! Hö? Milyen 2 2,5 szerese?
Ez 5 éve volt, akkor még vígan osztogatták a CHF hiteleket is, nemgondolnám hogy most ne lehetne jó ajánlatot találni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Outlander #44704 üzenetére
Vannak azért kivételek.
2 embert is ismerek 20 év+ motorozással, egyetlen egyszer sem estek. Persze lehet majd fognak de azért a 20+ kijelenthető hogy elég jól odázza."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Gaming notebook topik
- Mercedes topic
- Konzol Screenshot
- Vicces képek
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen