Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz Ferdzsoo #44334 üzenetére

    "24k-nál kellENE a szelephézagot is csekkoltatni, de totálisan felesleges emiatt megbontani a blokkot."

    Szelephézag / kompressziómérés nem jár a blokk megbontásával...
    Zöldségeket kérem ne írjunk tanácsként másoknak, ha magunk sem értünk hozzá... Elmászhat kicsit egy szelep már annyi alatt is, ha valami nem volt százas a szelepnél vagy a beállításánál, kifújhat mellette, s emiatt lehet egyenetlen a kompresszió a hengerek között. Lehet, hogy 24-knál még csak kicsi a különbség, de jobb a bajt hamarabb elcsípni. A vákuumos kompressziómérés gyorsan és egyszerűen meg is van.

    Olaj + olajszűrő cserekor a légszűrőre is érdemes ránézni, főleg amennyi repkedő rovar van Mo-n (nem értem miért, de Ausztriában és Horvátországban is kevesebbel találkoztam). Nekem volt már, hogy a 6-7k-nként elvégzett olajcserére annyi rovar volt rajta, hogy már érezhetően gyengébben ment.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák