- Dragon Age: Origins
- PlayStation 4
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- PlayStation 5
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Marvel Snap
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz sabaton667 #106738 üzenetére
Nem akartam flame-et indítani senkit és sehogyan nem volt szándékom megbántani, és személyeskedni pedig végképp nem kezdtem el, így ezt szeretném ha kerülnénk. Foggalmam sincs róla hogy Ti hogyan motoroztok mint ahogy Nektek sem arról én hogyan megyek, bármilyen motorral így ebbe belemenni szerintem értelmetlen.
Én leírtam a tapasztalatomat úgy hogy mindkét motor tulajdonosa voltam évekig. A véleményemet továbbra is tartom, ár érték arányban pedig végképp a VFR mellett szól minden érv. Csak el kell kezdeni végignézni a technikai megoldásokat a két motoron és rögtön látod sokkal többet kapsz a pénzedért egy VFR-nél.
Én sokat vaciláltam azon is hogy CBF1000-et veszek a 600-as után, és egyszerűen ár/érték arányban sokkal elmarad egy VFR-től.
Szerintem vicc hogy használtpiacon a VFR800 egy árban van a CFB1000-el."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #107277 üzenetére
Jó árban van, ha akarsz majd túrázni is vele akkor dobozok kelleni fognak, ami utólag elég húzós tud lenni.
Ha a motorral veszed akkor biztosan olcsóbban jössz ki vele."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #107281 üzenetére
Mindegyik ABS-es, nincs anélküli. Annyira ki vannak találva a gyári dobozok, hogy biztosan nem sz@rakodnék mással. Szvsz az egyetlen motor ami gyári dobozokkal is jól néz ki.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #107325 üzenetére
Hát 6k EUR-ért nemtudom mit kapsz. Sok jóra nem számítanék. Én nem hallottam ezekből ilyen motorcserékről, se fórumon se imserősök között nem volt senkinek motorcseréje. Ott valami gebasz lehetett...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #107327 üzenetére
Én jövő héten több órára/több 100km-re át fogok ülni egy vatta úJ 1200GS-re, az egyik barátom most vett egyet. Nagyon-nagyon kíváncsi leszek, tényleg igazak e ezek az ódák amiket zengnek róla.
Ha valaha, valamire lecserélem a VFR-t akkor az egy ilyen BMW lesz."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah tegnap már mentem jó 1,5 órát a GS-el.
Igaz egyenlőre egyedül. De holnap még megyünk ketten is egy nagyobb etapot.
Egyenlőre annyit tudok mondani hogy nem egyszerű és egyértelmű a helyzet...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #107669 üzenetére
Üléspozíció nagyon kényelmes jó magasan van a kormány, és baromi széles de ezmiatt könnyen irányítható. Amikor az első körforgalomba bementem... nah az az érzés megfizethetetlen. Akkora helyen megfordulsz vele hogy nem hiszed el. A harmadik hajtűtől kezdve minden kanyarba leért a csizmám. Lol. Beteg. Nagyon fekszenek neki a lassabb szűk kanyarok. A közepes tempó is nagyon baba. A 130-140-es kanyaroknál már nem érzem a vfr stabilitását, az felett végképp nem, futóműbeállítástól függetlenül, full hajó fíling., meg kb mintha a menetszél néha ide oda verné. Az erejét már lassab tempótól sem érzem a vfr-hez képest. De ugye nem is várható. Gyengébb gép.
Nyomatéka viszont jól hangolt, jó vele előzgetni, de a 130-al haladó autókat a VFR-el sokkal jobb.
Aztán jönnek megint a szűk lassabb kanyarok ahol nagyon finom a motor, mintha biciklivel venném őket. A vfr ott nem akkora élvezet. Sokszor már a hátam közepére nem kívánom a vfr csutka kormányát a 7. Órában érkező 345765. szűk kanyarba. A GS-el ezek jól esnek.
Városban csordogálás is sokkal jobb vele, kényelem nagy úr a hetes túrákon. A vfr-el úgy vagyok hogy mindig várom azokat a szakaszokat ahol majd lehet egy nagyon jót menni, és akkor ott megyek egy baszottat. A GS-el meg egyszerűen minden mindegy. Mindegy hol lehet menni hol meg nem.
Jelenleg itt tartok.
De a kétszemély lesz majd úgyis a lényeg holnap, vagy holnapután.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Olaszokkal is van megállapodás ami szerint kiküldik a közlekedési bírságot postán magyarországra mint az osztrákok?
Megbüntettek 60 eur-ra parkolásért mert a járdán parkoltunk. Tábla nem tiltotta, gyalogosoknak volt 3 méter hely. Itthon ez biztosan nem szabálysértés. Olaszoknál más a kressz? WTF?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #107706 üzenetére
Kösz az infót akkor feldobjuk itt a postán...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
GS konzekvencia:
Marad a VFR. Összességében véve nem győzött meg hogy mégegyzer a VFR árát kéne a cserére költeni, hogy annyival jobb, kényelmesebb lenne a vfr-nél. Kis szűkek és nagy túrázások kényelmesebbek, de 130 felett imbolyog, a lábtartó kényelmetlenebb az utasnak mint a VFR-en és erőben is elmarad tőle."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #107742 üzenetére
Uh, jobbulást, gyógytorna és a terhelés fokozása onnantól kezdve hogy az orvos engedi nagyon sokat fog segíteni, sok odafigyelést és munkát igényel te szuperül rendbe lehet rakni a térdet is, tapasztalatból mondom.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz bigdady #107781 üzenetére
Ígyvan és ez egy tényleg valós körülményeket és használatot generáló tesztkörnyezet volt.
Szerintem nevetségesek az ilyen tesztek. Mit bizonyít be egy ilyen tesztel?
Semmiben nem hasonlít egy motorban lévő terhelésre, akkor meg mi értelme van?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz bigdady #107801 üzenetére
Nem, mert semmi köze ahhoz hogy az adott olaj a blokkban hogyan viselkedik. konkrétan 0 értéke van a tesztnek számomra...
Kit érdekel hogy szobahőmérsékleten 5 perc alatt mennyit szed le egy fémdarabból. Semmi értelme...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #108358 üzenetére
Ez nem igaz, sok elfogult cikk van ebben a témában de ez a Totalcaros cikk szerintem eléggé objektív próbál maradni.
A legnagyobb nem mindegy, hogy az elektromosságot szénnel, megújjulóval vagy atommal állítjuk elő. Jelenleg EU-ban lévő energiamix-et alapul véve egy elektromos autó 44e km után van 0-bán egy benzines vagy dízel autóhoz képest. Onnantól kezdve jelentősen környezetkímélőbb. Ahogyan tolódunk folyamatosan a megújjuló energiaellőállítás felé, ez a 44e-is úgy fog csökkenni. Egy életciklus alatt pedig tonnák megspórolásáról beszélünk 1 autónál.
Én sem gondolnám hogy ez a hosszútávú jövő, de a jelenleginél mindenképpen jobb...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz KoVee84 #108368 üzenetére
Lehet ezt cáfolni, meg nemszeretni, de az olyan országokban ahol nincsenek hegyek (ergó nincs lehetőség vízerőmű építésére) a legkevésbé környezetszennyező energiaforrás az atomenergia. Aki pedig fél tőle az tudatlan.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Gaboman #108372 üzenetére
Olvasd el a 108366-ban linkelt cikket. Nem azt mondom hogy nincsenek veszélyei. Azt mondom hogy a fosszilis rendszer összehasonlíthatatlanul több áldozatot szed !évente! mint az összes nukleáris baleset az egész történelemben. Értjük az arányokat?
Attól meg nem fél senki mert az csak szén... innen a tudatlanság."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz 3psilon #108691 üzenetére
Ez tényleg egy vicc. Lehet hogy ez biztonságosabb egy 130kg-os belpiacos japán motoron. de egy 300kg-os kawáwal kizárt dolog. Ill. ha van egy kis eszed akkor a lent leírt kiküszöbölendő dolgokra figyelsz és máris nem kell akrobatikáznod.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz 3psilon #108699 üzenetére
3 féle tréningen votam már eddig, nem nem safety-n, de ezt akkor is ökörségnek tartom. 0 azaz 0 előnyöd származik ebből a le és felszállásból, pontosan azokért a dolgokért amiket leírtál. Ellenben ha elveszted az egyensúlyodat véletlenül, vagy megcsúszik a lábad még a motort is jól magadra rántod hogy agyonnyomjon.
Az egyiket kiküszöböli az elektronika, a másikra meg odafigyelsz hogy hova támasztod le. És már túl is léptünk ezen...
Meg mia z hogy bármilyen terepen? Szerinted a VFR-el milyen terepre megyek aszfalton kívül?
Egy DRZ-t meg oda dobok ahova akarok amivel terepen megyek mert 130kg.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Soksok év után eljutottam a Mátrába, örömmel konstatáltam hogy van egy hely magyarországon, ahol jó kanyarokhoz megfelelő útminőség is társul.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Ti a pinlockot nyáron kiveszitek a plexiből?
A haszn. Ut. Azt írja érdemes..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #109680 üzenetére
Veszi a fene. Marad bennt nekem is.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #109800 üzenetére
Garda tavat nem javaslom, még szezon előtt is félelmetes a forgalom, szezonban öngyilkosság, és akkora húdelátnivaló az nincsen. Se atom utcák. Mi biztosan nem megyünk garda tó környékére mostanában.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #110002 üzenetére
Ugyanezt gondoltam.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Micsurin #112474 üzenetére
Ajánlom angol-német oda-vissza fordításra a deepl-t. Nagyon vagány cucc, összehasonlíthatatlanul jobb mint a google fordító.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz duni84 #112480 üzenetére
Amikor néha egy motorossal addig jutunk a beszélgetésben hogy a futóművet be lehet állítani látom a rácsodálkozást a szemükben -> miszerint innentől kezdve űrtechnológiáról beszélek.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Predator2 #112691 üzenetére
Kérdés hogy számodra mi a fontosabb, a kényelem/praktikusság, vagy a maximális védelem.
Ruhában sajnos a kettő nem fog találkozni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz jacis #112702 üzenetére
Szvsz életveszély, ezekben a hónapokban motorozni. November elején még a tizen fokokban mentem utoljára, szerintem már az is necces volt.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz energy4ever #112723 üzenetére
Ha gyenge a motor futóműve akkor jóval nehezebb utassal közlekedni alacsony sebességnél. Mondjuk ha jó akkor is.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz energy4ever #112725 üzenetére
Jah 125-ös. Igen itt lesz a bibi. 125-ös semmilyen téren nem arra van tervezve hogy utasokat szállít. Egyszer láttam 220+ kilót egy CBR125-ön. Sosem felejtem el a látványt. Szegény motor..
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Albánia SH8-on járt már innen valaki?
Tavasszal valószínűleg lemennénk egészen Korfuig."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Predator2 #113067 üzenetére
Teljesen egyetértek a kollégával jobban jársz ha egyből komolyabb cuccokat veszel.
Pl. a gerincprotektorból, ill a csizmából a véglegest venném a helyedben, ha veszel egy fasza csizmát az 10 évig csizma lesz.
A sisak kérdést azt már picit máshogy látom, mivel azt úgyis 4-5 évente újjat érdemes venni, ezért szerintem kár a mindenféle karbonosra 200k-kat kiadni. 100-as körül már nagyon jó minőségi és kényelmes sisakot tudsz venni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #113064 üzenetére
Szerintem az is durva hogy 2012-ben adtam el a CBF600-asomat 1m-ért. És ma egy hasonló ABS-es modell, több km-el ugyanennyibe kerül. Jó persze azóta 1m sem ér annyit, de akkor is durva.
Viszont a nagyobb értékű motoroknak jelentősen többet esett az ára. Egy 1.2-es VFR-t lassan 2m környékén meg lehet kapni. 13-ban amikor vettem 3 alatt semmi nem volt szinte.
Szerintem teljesen abszurd egyébként hogy egy 15 éves CBF600 1m, egy aligfele annyi idős 1.2-es VFR meg kicsit van csak kettő fölött. A két motor közötti különbség pedig annyi mint ide Lacháza. Azon kívül hogy benzinnel mennek közös nincs bennük.
Szvsz jelenleg ez a 6-7-8 éves nagymotor kategória nagyon jó vétel.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #113079 üzenetére
Igazából szerintem tök mindegy mikori meg melyik a régi.
Ha vesz egy Pilot Road 5-öt azzal nem tud melléfogni..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zgospel #113082 üzenetére
Nekem is volt ezüst és arany irridium is, én nem azt mondom hogy gyorsabban karcolódik, inkább csak jobban látszik rajta. Szerintem semmivel nem kényesebb mint bármelyik másik, csak ezen jobban látszik ha karcos. De a használat közben az apró karcokat ugyanúgy nem látod egyiknél sem.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Shin Chen #113085 üzenetére
Már aki bírja a beépített napszemüveget. Mert én például konkrétan rosszul vagyok tőle, hogy alulról 1000-el jön be a világos, és hogy 2 réteg plexi is van a szemem előtt.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zgospel #113088 üzenetére
Igazából nagy különbség nincs, egy kevés színmelegség a különbség az arany javára (minimális), ill. annál kontrasztosabbak volta a fények is, mint mondjuk egy sima tinted-nél. Nem csak dizájnbeli különbség van egy irridiumos plexi esetén, aki ezt állítja annak nem volt ilyene, vagy összehasonlítási alapja nincs. Nekem eddig az arany irridium jött be a legjobban minden szempontból ha kezelt plexiről beszélünk...
Mondom ezt úgy hogy volt 2 sima sötétített plexim és 2 féle irridiumosom is. Mindez különböző bukókon, különböző márkával."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ingatlanos topic!
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Futás, futópályák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen