Új hozzászólás Aktív témák

  • 3psilon

    aktív tag

    válasz Topiccsendőr #108689 üzenetére

    Felszallni, leszallni?
    Jol olvastam?

    Igen. A japán stílust tanítják, mikor is megfogod a kormányt, eltekered jobbra, első fék behúz, felállítod a motort függőlegesbe, felrúgod a sztendert, és ráülsz, mint egy biciklire. Ideális esetben a jobb lábaddal először a lábtartóra lépsz. Leszálláskor fordítva.

    Ennek a módszernek az az előnye, hogy egyrészt a sztendert nem felejted el (bár erre van védelem a motorokban), másrészt bármilyen terepen fel tudsz szállni, mert még véletlenül sem ásod el a sztendert a súlyoddal a kavicsban, és a jobb lábaddal garantáltan nem fogsz gödörbe sem lépni.

    Leszálláskor mivel előbb szállsz le, és utána dobod ki a sztendert, megint csak véletlenül sem rakod bele semmibe, ellenőrizni tudod a helyet.

    Mivel 170 cm vagyok és a súlyom se sok, ezért nekem ez könnyebb, mint ráülni, és félig lábujjhegyről szenvedni függőlegesbe a motort. Azt csak akkor, ha jobbról kell fölszállni. :)

    [ Szerkesztve ]

    Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006

Új hozzászólás Aktív témák