-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
seadrone
őstag
válasz -Mike- #109946 üzenetére
Izgultam mi lesz, de ENNYIRE laza embert még nem láttam.
Dzsekit hanyagul a földre dobja, a cigit kiköpi.
Odahúz neki, a kerék a földbe szánt, majd egy laza félkör után felmegy a rámpán, aminek a végén a fülke megállitja.
Sapka, egyik cipő lerepül, emberünk balra leszáll a kocsiról, majd konstatálta hogy a mutatvány sikerült, örül, és lerugja a másik cipőjét is, hogy zokniban jöjjön kikapcsolni a kamerát.ZSENIÁLIS!
-
Daywalker
addikt
válasz #31733248 #109862 üzenetére
Ez a lista egy...
Ha ott a Tuono, akkor a Z1000-nek is ott van a helye. Illetve, ha ott a Honda CBR650R (aminek nagyon kicsi köze van max a régi RR-hez), akkor az összes 600-as sportmotornak (ami még van, pl. Kawasaki ZX6R) is ott a helye. Illetve eléggé hiányos, pontatlan a lista, mert új RSV-ből (ami inkább RSV4) is adtak el, és az nem Factory volt. Ezt a listát ki lehet dobni. Egyáltalán milyen felmérés az, ahol a forgalmazó találja ki a kategóriákat vagy sorol önkényesen szupersport kategóriába nem odaillő motorokat? Kissé szkeptikus vagyok azzal kapcsolatban, hogy egy darab sem ment el R1-ből és ZX10R-ből. Sajnos ellenőrizhetetlenek az adatok."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz zgospel #109953 üzenetére
Fejtsd ki kérlek, miért gondolod így. Azon kívül, hogy a Tuono komolyabb futóművel és fékkel rendelkezik (de az RSV esetében is így volt nagyon sokáig a japókhoz képest...) és tényleg erősebb, de ettől még mindkettő naked bike..legalábbis semmiképp sem lesz s.sport motor.
Hovatovább, ha a Tuono a listában van, akkor hol van a KTM 1290 Super Duke R és a Yamaha MT-10...(és ha már nagyon szupersport, a BMW S1000RR)? Kizárt, hogy ezek közül sem adtak el egyet sem.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zgospel
őstag
válasz Daywalker #109954 üzenetére
Lépjünk túl azon a listán, a hegylakók kétmondatos összecsapott cikkjeire amúgyis felesleges időt pazarolni
A csupaszmotor kategóriát én tovább bontanám az utóbbi években. Az egyik végletük szinte egyeneskormányos sportmotornak felel meg, a másik véglet meg átalakult sporttúrává.
Az MT-10 például inkább sporttúra mint sportmotor (de még mindig sportosabb mint a Z1000), miközben a Tuono meg sokkal inkább sportmotor mint sporttúra, kifinomult elektronikai csomaggal. A Tuono kis túlzással mindössze annyiban különbözik egy sportgéptől, hogy egyenes a kormánya, és némi idommal kevesebb van az oldalán. Elég sokan pályamotort csináltak belőle. Az MT-10-en egyenes, viszonylag relaxált pózban ülsz, gyárilag lehet kapni hozzá túracsomagot és komfortülést, ami a vásárlói igényeket és a termék pozícionálását is jól jelzi.
A Kawa Z1000 inkább a sporttúrához áll közelebb: nehéz, felszereltségben és elektronikailag elmaradott a társakhoz képest.
Super Duke-ot még élőben sem láttam szerintem, úgyhogy arról nem tudok mit mondani De ahogy néztem ahhoz is kapni gyárilag túraszettet, meg létezik belőle még 2 túraverzió is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Daywalker
addikt
Az más téma, hogy te hogy bontanád, de én csak a listára írtam, hogy szar...mert hülyeség, mert rossz..., de azért a kategóriákat ne mossuk össze azért, mert egyesek pályamotort csinálnak a Tuonoból. Amúgy az egész hegylakók baromi gyenge és színvonaltalan oldal lett szerintem.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #109957 üzenetére
Sportmotorok is diverzifikalodnak tovabb, es ekkora szakadek van egy RSV4 FW es az alap RSV4 kozott. Talan meg nagyobb.
Es ott van a tobbieknel az M1, az RR, Factory, az SP, S, S Speziale, Corse, stb.
Vagy a desmosedici, rc213vs, vagy superleggera. Azok sem szokvanyos sportmotorok. Mar nem is tudom hova kene ezeket rakni.Ha szimplan azt nezzuk, hogy a sportmotorok azok a zaszloshajok, amik csutkakormannyal jonnek ki, a tuonot kiuti az RSV4 sportmodozatai, a CBR 650 est t pedig 600RR nek kellene. Ennek hijan a literes zaszloshajojat nevezhetjuk annak. Fene tudja melyik valtozatat, talan mindet, pedig nagy kulonbsegek vannak kozottuk.
Amugy is kozepkategorias sportturaba soroljak a 650 eseket, szoval a honda szamara inkabb "igyjaras" van ebben a kategoriaban. az nem lesz sport, ha beledoglenek akkor sem, mert beszuntettek a gyartasat annak, ami a sportmotorjuk volt.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #109958 üzenetére
Ez nem kérdés.
A sportmotoroknál egyértelműen a pálya a fejlesztési cél, és a Superbike bajnokság. A Ducati amikor bejelentette a Panigale V4-et akkor mondták hogy elsősorban a Superbike vb szabálykörnyezete miatt döntöttek úgy. Sportmotorokon belül kb az "elég jó" és az "űrtechnika" van a skála két végén.
A nakedeknél nagyon eltérő céllal jönnek ki motorok, elég széles a skála. Abba ne menjünk bele hogy egyesek egy Tuono Factoryra vagy S1000R-re is feleszkábálják a 3 dobozt és azzal túráznak, láttam több olyat amcsi fórumokban, nagyon morbid A napokban volt az új Daytona bemutatója, és annak kapcsán a vezető fejlesztőmérnök mondta a Street Triple RS-ről, hogy azt pályamotornak szánták. Németországban van Triumph kupa, ahol a 675 Daytonák és 765 Streetek versenyeznek ugyanabban a kategóriában, ugyanazon a futamon. Az egyiken van idom, a másikon nincs, az egyik sportmotorként, a másik nakedként van elkönyvelve.
Ezért írtam hogy a Z1000 és a Tuono nagyon nem egy kategória, ha lenne rajtuk idom akkor az előbbi túra (sporttúra) motor lenne, utóbbi meg sportmotor. Jelenleg csak a nakedségük miatt vesszük egy kalap alá.Szegény CBR650R marketingesei amúgy... elképzelem amikor írniuk kellett valami frappánsat és ez sikerült:
"Ez a motorkerékpár a versenyzők számára készült. [...] egy sportra alkalmas bestia ez, amely kivételes erőt és nyomatékot tud kifejteni."A Supersport VB-n több közvetítésben elmondták, hogy egyébként örülnek annak hogy a 600RR-t nem frissítette a Honda, mert az R6-okkal sokat szívnak az új verzió miatt, jóval gyengébb mint a korábbi.
(#109959) Daywalker nem tudlak követni. Te írtad, hogy ha a Tuono ott van akkor a Z1000-nek is ott a helye, én meg leírtam hogy miért nincs. A cikk értelmetlenségén egyetértettünk korábban is.
(#109960) persuader mentél is vele? Ha igen írhatnál róla
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#31733248
törölt tag
válasz Daywalker #109952 üzenetére
A kategorizálás mindig nehéz kérdés, de szerintem nem is ez a lényeg. Inkább a tanulság, miszerint alig adnak el új sportmotort. Azt meg nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy az importőrök ne tiltakoznának, ha a lista negatívan érintené a piaci szerepüket. A Kawa importőrének vajon mennyire eshet jól, hogy nem is szerepel itt a nevük, mert egyetlen sportmotort nem adtak el?
-
dellfanboy
senior tag
válasz Daywalker #109956 üzenetére
hegylakók baromi gyenge és színvonaltalan oldal lett szerintem
volt olyan idoszak amikor emelte a szinvonalat? mindig is egy tok amator brigadnak tunt szamomra.
pl ez a legutolso cikkuk ordura, bőr és farmer – hogyan válassz motorosruhát?
meg reklamnak is f*sarra nem voltak kepesek, hogy a bemasolt kepeknel legalabb a cseh szoveget angolra/magyarra forditsak...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
BlackPriest
őstag
válasz #31733248 #109949 üzenetére
az utolsóval nem értek teljesen egyet. este egy 50-es 2t robogó idegesítőbb tud lenni kb bárminél. a sorok közt igenis számít a hang (bizonyos szintig), felette már tökmindegy, úgyis hallanak. egy 1000es motor 15 évvel ezelőttről jobban üvölt, mint egy nyitott 125-ös, stb.
a sorban elengedésre pont tegnap volt példa, nem szoktam száguldani, de nem is tötymörgök, nézem a tükröt, de úgy teleportált mögém valaki, illetve a másik sorközbe mellém, hogy meg se láttam addig. aztán hasonló tempóban távolodott is. nem éreztem tahónak magam
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #109961 üzenetére
En szeretnek egy olyan napot minden evben, amikor hatosagilag szembesitve vannak a gyartok a brossurakban leirtakkal, es kerdeseket tennenek fel nekik szakemberek.
Mert ez mar beteg, amiket le mernek irni egy motor melleSzoval ugy kepzelnem, hogy nagy nyilvanossag elott, jerry springer musorvezetesevel jonne egy nagydarab mernok, aki kinos kerdeseket tenne fel. A megvalaszolasuk utan a marketingest nagyon durvan elkezdene hupalni a mernok, persze a szekusok azonnal elvezettetnek mindkettot, de a vegen osszefoglalna a musorvezeto, hogy nem szep dolog atverni vagy hulyenek nezni a vasarlot. Meg ha az tenyleg hulye is, akkor sem.
Szoval a kerdesek ilyesmik lennenek.
- Valoban azert terveztek at a mernokeik a leomlosort, tobb millio euroert, hogy idezem: jobban daloljon a motor?
Nem azert, hogy megfeleljen valamilyen euro normanak?
- Tenyleg ugy erzi, hogy a 64 Nm es nyomatek egy sor4 650 es eseteben idezem: borzongato, hatborzongato, izmos, de ekozben baratsagos, harmonikus, versenytemponal is kiszamithato?
- valoban azoknak csinaltak egy kenyelmesebb, kissebb csucsteljesitmenyu motort, nagyobb hasznalhato fordszamtartomannyal, akik idezem: imadjak a sportot es a versengest?
De annyira azert nem szeretik a mozgast es megterhelest, hogy tovabb forogjon a motor, amit csak egy szukebb tartomanyban lehet hasznalni nyomatekcsucs kozeleben, es nem szeretnek azt sem, hogy lentebb legyen a kormany, amivel ugyancsak tobbet kellene sportolni?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz dellfanboy #109963 üzenetére
Beleolvastam - jó ideje nem olvastam őket már, mert anno emlékszem felcsesztek valami cikkel és hagytam a fenébe.Ez a cikk viszont...ekkora reklám szemetet...amúgy talán régen, amikor még kicsit blogosabb volt, nem ennyire a bevétel volt a lényeg, akkor jobb volt...amatőr volt, de a maga szintjén mondjuk elment. Amióta profinak akarnak tűnni, azóta profik között inkább sima amatőrnek mondanám. Hiába, na...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #109961 üzenetére
Az r6 ra reagalnek meg gyorsan. En nem orulok neki hogy abbahagytak a 600 RRt. Az R6 2008 ban volt a csucson, azota egyre gyengebb lett. Papiron 127 loerovel a legerosebb 600 as volt akkor, de fotengelyen ezt az erteket szerintem a flotta nehany szazaleka tudta csak, aminek epp olyan volt a kompresszioviszonya, ehhez pedig a gyarban epp olyan vastagsagu hengerfejtomitest kapott, es minden nagyon klappolt az osszeszerelesnel. A sulya a dugattyuknak, a hajtorudak sulya, fotengely kisulyozasa, a szivocsoben a sorjak, satobbi.
Az r6 bezarja magat a kobcentikorlattal, de az a 117 loero ilyen euro normaval nem tunik annyira katasztrofanak. Viszont egy 650 essel nem nagyon indulhatsz bizonyos versenyeken.
Ha markakupat, vagy klubkupat csinalnak belole, az elso, hogy YEC kabelkoteget kap, YEC elektronikat es mas kipufogot. Euro norma miatti teljesitmenycsokkenes azonnal megoldodik. Nem egeszen ertem, mit szenvednek veleAz, hogy labon mesz palyara vele es ott korozol, biztosan hianyzik majd a 10 loero, foleg az autopalyan odafele menet, mint a versenypalyan, de jobban van felszerelve egy 650 es sportturahoz kepest, peldaul tobb fokozatban allithato tcs, meg normalis futomu-fek, vaz. Bar az, hogy rendszamosan hasznalod, nagyjabol ki is zarta a profi felhasznalast.
Termeszetesen palyazni eppen azzal lehet, amit arra hasznalsz. Legyen az egy robogo, vagy barmi. A 650 essel is lehet biztosan. Meg nakeddel is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
senior tag
válasz Topiccsendőr #109968 üzenetére
636-os kawa se mehetett supersport-ba szoval utcara jo volt de versenyre nem
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #109968 üzenetére
Érdekes hogy miért mondják ezt a közvetítésben, mert össz-vissz 4 Honda van a mezőnyben, 1 Agusta, a többi meg Kawa és Yamaha A 4 hengereseknek max 600 köbcenti engedélyezett, 3 hengerrel a 675, 2 hengerrel pedig a 750. Hogy mik a tech szabályok a vb-n arról fogalmam sincs.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Tamás9x
őstag
Tudja e esetleg valaki,hogy "A" korlatlan eseten minimum mekkora motorral vizsgazhatok? Vihetem a sajatomat?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
zgospel
őstag
Nem mai, de most jött szembe, ha vótmá akkor bocsi [link]
Mennyire kell hülyének lenni egy ilyen mutatványhoz?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Daywalker
addikt
válasz Tamás9x #109974 üzenetére
Nincs semmi akadálya, hogy sajáttal gyakorolj és vizsgázz, ha az megfelel a kategória követelményeinek. Viszont felmerül a kérdés, hogy addig ott fogod hagyni és a pályán tárolod a motort, vagy hogy gondoltad? Másrészt nem szopatnám magam a pályán feleslegesen egy olyan géppel, amivel nehezebben teljesíthető a vizsgafeladat (pl. egy csutkakormanyos sportmotorral vagy egy nagy dög túramotorral).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Chris0321
addikt
válasz Daywalker #109978 üzenetére
Mikor én csináltam az A1 vizsgát anno 98-ban volt rá lehetőség, hogy akik az adott városban laknak rutinon a saját motorjukat használják mert ki kellett vinni a gépeket a pályára és arra kerültek ahol lakott az illető. Forgalomnál szintén. Jó ez egy nem túl nagy város volt, de megkérdezni meg lehet mi a megoldás ha tolva messze van.
-
BlackPriest
őstag
válasz Chris0321 #109979 üzenetére
ahol a tanuló gépek vannak, ott elférhet a saját is. kérdés, hogyha nincs még rutin, érdemes e egy bukókeret nélküli géppel tanulni. emlékszem, mikor én tanultam, csaj a hapsi motorját tette oldalra, a srác rohant (a motorhoz). ha nem roncs a tanuló motor, én tuti azzal gyakorolnék
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Geresics
addikt
válasz Tamás9x #109971 üzenetére
Semmi értelme sajáttal menni.
- a tied kopik
- te tankolod,
- műszaki hiba esetén neked kell megoldani, téged fognak okolni a többiek (forgalomban, vizsgán),
- ha eldőlsz, a tied sérül,
- tanulómotor jellemzően könnyen kezelhető, kezdőbarát,
- ráadásul nem lesz olcsóbb sem.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Chris0321
addikt
válasz BlackPriest #109980 üzenetére
Mivel a korlátlan jogsit teszi le feltételeztem, hogy már van más motoros kategóriája tehát nem teljesen kezdő így nem hiszem, hogy nem esély lenne az esésre főleg ha előtte A2-es motorja volt.
-
-
Tamás9x
őstag
400ig befejezoleg van tapasztalatom + extrem bmx mtb-s mult olyan 10 evnyi. Esni sosem estem motorral, de tudok,ha kell. Sar, jeg nem akadaly 300km feletti tavok miatt mar erosen ajanlott a korlatlan 50+ lovacska. 2 szemellyel batyuval. Sosem voltam versenyzo tipus.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
tboldi
nagyúr
válasz Chris0321 #109982 üzenetére
Manapság ez egyáltalán nem általános szerintem, a többség egyből korlátlanra megy úgy, hogy nem is látott még közelről motorkerékpárt.
Én mondjuk AM-mel kezdtem (akkor még M-nek hívták), aztán az A1 kimaradt, helyette inkább a B-t csináltam meg, majd jött az A2, és 2 év elteltével upgrade-eltem A-ra. Ha nem lett volna előképzettségem, még csak most vizsgázhatnék A-ból, de így már megvan több, mint 3 éve. Mondjuk ezen az utolsó tanfolyamon is én voltam az egyedüli, aki ült már valaha motoron.
[ Szerkesztve ]
-
BlackPriest
őstag
válasz Chris0321 #109982 üzenetére
nekem 8, akkor is kifizeti a tanuló motor üzemeltetését, ha nem használja. én csak akkor vinnék sajátot, ha a tanuló nagyon szar
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Tamás9x
őstag
Köszönöm, bocsánat nem akartam vitát indítani. Az ötlet onnan jött, hogy sokan mondtál, sajáttal jobb vizsgázni, de látom a mellette és ellen érveket, nem bonyolítom inkább. Kapok amit kapok, levizsgázom és majd utánna vacakolok a sajátomal
Ui.:
Matrica engem is érdekelne, mert horror áron találok neten. Honda felirat, sebesség korlátozó matrica stb stb.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Chris0321
addikt
válasz BlackPriest #109987 üzenetére
Miért kellene fizetni a tanuló motorért ha nem használja? Tudtommal régen ha saját motort vittél nem így volt.
-
Agostino
addikt
sziasztok
múlt héten pöttyet felhúztam az agyam azon, hogy napokat állt a motor szervizben, majd ugyan úgy kaptam vissza, hogyan elvittem. honda tulajokhoz szólok, de igazából bárki: hova érdemes vinnem a transalpom, melyik az a szerviz aki látott már ilyen motort és ismeri is? egy kisebb elektronikai hibát kellene elhárítani, illetve tömítéscsere. ennyi, semmi extra. budapest belsőbb területe lenne az igazi, ahonnan tömegközlekedéssel hazakecmergek : (
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
runner 125
nagyúr
válasz yodamastah #109995 üzenetére
Attól még a balfaxok balfaxa.. Utassal, jobbos kanyarban, záróvonal mentén, dupla szembesávval (nyilván nagyobb forgalom miatt van így) oldaldobozokkal megpróbálni előzni egy batár lakóautót amitől eleve semmit nem látsz, öngyilkosság.
Iszonyú ostobának kell lenni, h ennyi kockázatos körülményt az ember agya ne dolgozzon fel és ezek ellenére bepróbáljon előzni. A nője helyébe a jövőben egy autóba nem ülnék vele, nem motorra."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#45302528
törölt tag
válasz runner 125 #109996 üzenetére
Haver most küldte át a videót. Szinte szóról szóra ezt írtam neki én is. Igazi balf@sz volt a motoros....
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #109996 üzenetére
Persze ez nyilvánvaló hogy egy fasz, ezt látja mindenki De doboz nélkül elfért volna
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #109998 üzenetére
A tanulság: ne használj oldaldobozokat. Nem történt súlyos sérülés szerencsére, pedig nagyon csúnya vége lehetett volna.
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #109998 üzenetére
Szerintem ő is ezzel érvelt este anyunál a vita hevében....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen